Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Vagelio → SpeedFreak

Έχεις μιλήσει με κανέναν moderator για αυτό που συνέβη στο thread σου;
Δεκ 19 2011 02:44
Φωτογραφία

SpeedFreak → Vagelio

[COLOR="DarkGreen"]Ναι..Είναι ένα από τα χόμπυ μου..Ποτέ δεν μου άρεσε να σχεδιάζω πράγματα για τον εαυτό μου,αλλά για τους άλλους..Λατρεύω επίσης την αφηρημένη τέχνη.Δεν ξέρω αν θυμάσαι,αλλά είχα δημιουργήσει και εγώ ένα θρεντ με έργα μου,μόνο που υπήρξε κάποιο πρόβλημα στη συνέχεια και δεν εμφανιζόταν καθόλου..διστάζω να φτιάξω καινούργιο,αν και έχω νέα έργα να παραθέσω[/COLOR]
Δεκ 18 2011 22:00
Φωτογραφία

Vagelio → SpeedFreak

Σ' ευχαριστώ πολύ ^_^. Σχεδιάζεις κι εσύ;
Δεκ 16 2011 16:48
Φωτογραφία

SpeedFreak → Vagelio

[COLOR="DarkGreen"]Βαγγελιώ μου είσαι φοβερή..στο ξαναλέω..Ειδικά το τελευταίο έργο σου είναι φοβερό,όπως και όλα τα άλλα[/COLOR]
Δεκ 16 2011 14:34
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Ok then :)
Δεκ 01 2011 18:32
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Εννοείτο..Άμα βαρεθείς στείλε όσα πμ θες[/COLOR]
Δεκ 01 2011 15:49
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Όντως :uhh: Τέσπα κάποια στιγμή θα βρεθούμε δε μπορεί :P φοιτητές-ξεφοιτητές.
Δεκ 01 2011 14:29
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Ξανακοίτα λίγο τα πμ που έχουμε αλληλοστείλει και θυμίσου..[/COLOR]
Δεκ 01 2011 14:24
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Α χίλια συγνώμη, νόμιζα ότι είσαι και εσύ φοιτήτρια όπως και οι περισσότεροι στο site, my bad :'D
Δεκ 01 2011 13:44
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]εφηβεία και τα μυαλά στα κάγκελα δεν λένε??....ΑΑΑ!!!Αχαχαχαχα.....Τώρα το είδα..Ήθελα να πω ότι είμαι μικρό χαζοδιαβολάκι και όχι χαζοβιολάκι..Αχαχαχαχα..Γράφω κάτι πράγματα ώρες ώρες..Αυτό λοιπόν θα είναι το μαργαριτάρι μας..Για χαλάρωσε..Δεν ήρθε για μένα ακόμα η ώρα για φιτηταριό[/COLOR]
Νοέ 30 2011 20:55
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Και εγώ είμαι λάτρης της ελεύθερης έκφρασης αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να προσγειωθούμε λίγο στα μυαλά μας :P Εσένα γιατί να μην σε αφήσουν? Τι μικρό χαζοβιολάκι? Φοιτήτρια δεν είσαι? :P lol με τις απορίες μου xD
Νοέ 26 2011 23:35
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]ναι..και εγώ συμπάσχω γιατί και εγώ είμαι ένα μικρό χαζοβιολάκι και ούτε εμ΄να πρόκειται να με αφήσουν....όσο για το μαισπέις, δεν χρειάζεται να μετανιώνεις για τίποτα..Μαγκιά που βγάλατε τα τραγούδια σας εκεί και τα παρουσιάζετε στον κόσμο..Και μόνο για το θάρρος αξίζετε να ακουστείτε..Είμαι λάτρης της ελεύθερης έκφρασης[/COLOR]
Νοέ 26 2011 21:38
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

OK, πραγματικά που πάμε με τέτοια κομμάτια, είναι χάλια, και εγώ στην αρχή ήμουν αντίθετος με την δημιουργία myspace αλλά οι υπόλοιποι πήραν τα μυαλά τους αέρα <<. Και εγώ θα ήθελα να βρεθούμε αλλά είμαστε μακριά, τι να κάνουμε...δεν μπορώ και να κατέβω εγώ γιατί είμαι μικρός γμτ και δεν θα με αφήσουν :P
Νοέ 26 2011 11:54
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Άκουσα πριν καιρο τα κομμάτια..νταξ..μμ..όχι και τα καλύτερα,παρ όλα αυτά δείχνετε tremendous δυναμισμό..Άσχετο τώρα..Θα λάτρευα μια βολτούλα και καφεδάκι στην Θεσ/νίκη μαζί σου να πουμε τα δικά μας..Κρίμα η απόσταση ρε γμτ..Λεπτομέρειες για τα κομμάτια σας θα σου γράψω με πμ[/COLOR]
Νοέ 25 2011 21:02
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Κάναμε και myspace με μερικά από τα κομμάτια μας που ακούστηκαν καλά στην τελευταία ηχογράφηση. Μην φρικάρεις αλλά είναι χάλια ακόμα και αυτά τα λίγα που ανεβάσαμε, και από ακουστικής πλευράς και από το ότι κάναμε αρκετά λάθη [url]http://www.myspace.com/ripgreece[/url]
Νοέ 15 2011 19:19