Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Δεν έχω βρει τίποτα δυστυχώς γιατί το live ήταν πολύ χύμα. Σε αυτό που παίζουμε το Σάββατο λογικά όλο και κάτι θα μπορέσω να βρω
Σεπ 29 2011 12:49
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Όχι..Δεν υπάρχει τέτια πιθανότητα Δυστυχώς..Περιμένω υλικό[/COLOR]
Σεπ 29 2011 12:47
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Παίζει να ανέβεις Θεσσαλονίκη το σαβ/κο? We have another concert [url]http://www.kulturosupa.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4804:toumnpiotika&catid=97:whats-moving&Itemid=308[/url]
Σεπ 29 2011 09:28
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Δεν έχω βρει υλικό για τη συναυλία τους και όσον αφορά για το που θα βρεις θα σε γελάσω. Ψάξε σε κάνα myspace ή στο facebook κάποιου από αυτούς, αν το'χεις
Σεπ 16 2011 16:44
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Ε ναι..τα κλασσικά..Τρελάθηκα με την ερμηνεία του στον Βόλο..Μήπως έχεις βρει υλικό για την συναυλία τους??.Αν όχι,ξέρεις που θα βρω?[/COLOR]
Σεπ 16 2011 16:40
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Από οτι άκουσα τα πήγαν αρκετά καλά. Ξέρεις πως είναι οι συναυλίες τους, ψυχεδελικές μέχρι το κόκκαλο, κλασσικά ο Βασίλης έσκισε με τις ερμηνίες του, τραγουδάει με πολύ πάθος
Σεπ 16 2011 15:26
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Ok..Περιμένω ανυπόμονα..Μήπως ξέρεις πως τα πήγαν οι chinese basement??[/COLOR]
Σεπ 15 2011 19:25
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Λοιπόν, βίντεο πρέπει να ανέβηκαν 2 στο facebook, μόνο που εγώ δεν έχω fb και θα πάρει λίγο χρόνο να σου στείλω το link. Όσο για φωτογραφίες πιστεύω θα ανεβάσω στο προφίλ μου εδώ μόλις τις πάρω (γιατί κατά ένα περίργο λόγο βρέθηκαν στα χέρια μιας φίλης μου και είναι από τα ''έμπιστα'' άτομα και τώρα περιμένω μέχρι να μου τις δώσει) :borednn9:
Σεπ 14 2011 14:53
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!Θα σκίσετε...Το λέω αυτό με σιγουριά..Μην ξεχάσεις τις φωτογραφίες και τα βίντεο να έχουμε να σε καμαρώνουμε...Λοιπόν,όπως είπα και πιο πριν:Σκίστεεε!!![/COLOR]
Σεπ 09 2011 18:54
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Άντε σε μισή ώρα από τώρα ξεκινάμε το στήσιμο του εξοπλισμού και 7ηώρα παίζουμε!
Σεπ 09 2011 13:14
Φωτογραφία

SpeedFreak → zennith666

[COLOR=darkgreen]:-)[/COLOR]
Αύγ 31 2011 21:31
Φωτογραφία

SpeedFreak → zennith666

:-)
Αύγ 31 2011 21:30
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Ευχαριστώ[/COLOR]
Αύγ 31 2011 11:00
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Κανονικά θα ήταν στυλ ροκ-μεταλ-πανκ αλλά όπως σου είπα μάλλον θα γίνει την επόμενη Παρασκευή. Όσο για κάτι άλλο δεν ξέρω
Αύγ 31 2011 10:52
Φωτογραφία

SpeedFreak → metalmusicmaniac

[COLOR="DarkGreen"]Τί είδους συναυλία??Τίποτα άλλο?...Ευχαριστώ για την ανταπόκριση,διότι παίζει να φύγω από στιγμή σε στιγμή[/COLOR]
Αύγ 31 2011 10:50