Jump to content


Community Status Updates


Photo

SpeedFreak → Vagelio

[COLOR="DarkGreen"]Ναι..Είναι ένα από τα χόμπυ μου..Ποτέ δεν μου άρεσε να σχεδιάζω πράγματα για τον εαυτό μου,αλλά για τους άλλους..Λατρεύω επίσης την αφηρημένη τέχνη.Δεν ξέρω αν θυμάσαι,αλλά είχα δημιουργήσει και εγώ ένα θρεντ με έργα μου,μόνο που υπήρξε κάποιο πρόβλημα στη συνέχεια και δεν εμφανιζόταν καθόλου..διστάζω να φτιάξω καινούργιο,αν και έχω νέα έργα να παραθέσω[/COLOR]
Dec 18 2011 22:00