Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
metalmusicmaniac → SpeedFreak
OK, πραγματικά που πάμε με τέτοια κομμάτια, είναι χάλια, και εγώ στην αρχή ήμουν αντίθετος με την δημιουργία myspace αλλά οι υπόλοιποι πήραν τα μυαλά τους αέρα <<. Και εγώ θα ήθελα να βρεθούμε αλλά είμαστε μακριά, τι να κάνουμε...δεν μπορώ και να κατέβω εγώ γιατί είμαι μικρός γμτ και δεν θα με αφήσουν :P
Νοέ 26 2011 11:54


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
