Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
MikamiTeru → SpeedFreak
Hey, I'm still waiting on the msn......απλα επειδη σε καμια ωρα θα φυγω, κανε με τωρα add, ok ? ^^
Ιαν 06 2011 19:56
SpeedFreak → zoro77
xai!..ευχαριστώ.Αν εξαιρέσουμε εμένα,εσύ και σχεδόν όλοι είναι κολλημένοι με το one piece...Μου φαίνεται ότι θα κολλήσω κι εγώ στο τέλος....Δεν με κραταν οι αλυσίδες...Δεν μου ξέφυγε επίσης ότι είσαι φοιτητής...Πόσο χρονών ακριβώς??Οι πυθίνιες ικανότητές μου έδειξαν ότι παίζει να ζεις κοντά στα Μελίσσια...έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος? τέσπα....και συ πρέπει νασαι top...Θέλεις να συμπληρώσεις κάτι πάνω στο ekspeedfreak....Α!Πως και έβαλες για nickname το ζoro77?
Ιαν 06 2011 19:35


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
