Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
metalmusicmaniac → SpeedFreak
Κάναμε και myspace με μερικά από τα κομμάτια μας που ακούστηκαν καλά στην τελευταία ηχογράφηση. Μην φρικάρεις αλλά είναι χάλια ακόμα και αυτά τα λίγα που ανεβάσαμε, και από ακουστικής πλευράς και από το ότι κάναμε αρκετά λάθη [url]http://www.myspace.com/ripgreece[/url]
Νοέ 15 2011 19:19


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
