Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Κάναμε και myspace με μερικά από τα κομμάτια μας που ακούστηκαν καλά στην τελευταία ηχογράφηση. Μην φρικάρεις αλλά είναι χάλια ακόμα και αυτά τα λίγα που ανεβάσαμε, και από ακουστικής πλευράς και από το ότι κάναμε αρκετά λάθη [url]http://www.myspace.com/ripgreece[/url]
Νοέ 15 2011 19:19