Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
metalmusicmaniac → SpeedFreak
Και εγώ είμαι λάτρης της ελεύθερης έκφρασης αλλά έχω την εντύπωση ότι πρέπει να προσγειωθούμε λίγο στα μυαλά μας :P
Εσένα γιατί να μην σε αφήσουν? Τι μικρό χαζοβιολάκι? Φοιτήτρια δεν είσαι? :P lol με τις απορίες μου xD
Νοέ 26 2011 23:35


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
