Βγάλτε τα γιαταγάνια και τις χατζάρες σας και ετοιμαστείτε για ακόμα μια σφαγή. Αυτή τη φορά θα δοκιμάσουμε μια αλλιώτικη εκδοχή του RISK, γνωστή ως CASTLE RISK (ελαφρώς παραλλαγμένη). Είναι ομαδικό παιχνίδι και παίζεται μεταξύ δύο ομάδων (Central Powers και Triple Alliance). Ο χάρτης είναι αυτός της Ευρώπης κατά κύριο λόγο, με την Βόρεια Αφρική και ένα μικρό κομμάτι της Ασίας, και η σύγκρουση θα έχει ιστορικό υπόβαθρο μιας και οι συμμαχίες ουσιαστικά είναι αυτές του Πρώτου Παγκοσμίου πολεμου (χρονολογικά inaccurate ωστόσο, οι χώρες/στολές στρατιωτών κλπ ανήκουν σε προ-εκατονταετίας από τον WWI, εποχή ).
Για να παίξετε, διαβάστε στα γρήγορα:
1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
2. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
3. ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
- Χάρτης
- Φάση Deployment
- Φάση Attack
- Φάση Tactical
- Συμμαχίες/ Συμμαχικές Στρατιές
- Κάρτες
1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Για να λάβετε μέρος στο παιχνίδι το δηλώνετε στο thread της γενικής συζήτησης προσθέτοντας μάλιστα την χώρα με την οποία επιθυμείτε να παίξετε. (η προτίμηση έχει κάποιο βάρος). Οι 6 παίχτες (+1 αναπληρωματικός) βγαίνουνε με κλήρωση.
Για να δηλώσετε συμμετοχή πρέπει να είστε μέλος του Anime//GR τουλάχιστον εδώ και 10 μέρες και να έχετε από 10 και πάνω posts. (Ναι, υπάρχει λόγος για αυτό τον περιορισμό δεν είναι ότι είμαι γεροπαράξενος ή something) Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή ως ομάδα 3 ατόμων (με προτίμηση πλευράς). Οι ομάδες έχουν περισσότερες πιθανότητες να κληρωθούν (3x φορές πιθανότερο). Η κλήρωση θα γίνει σε συνεργασία με κάποιον moderator ο οποίος δεν συμμετέχει στο παιχνίδι (αν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος). Φυσικά αν δεν συγκεντρώσουμε 6 παίκτες δεν θα παίξουμε Castle RIsk αλλά μάλλον ξανά το classic.
2. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
- ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ 100% ΤΟΝ GM (εν προκειμένω την αφεντιά μου). Είναι ο απόλυτος διαιτητής του παιχνιδιού και ό,τι λέει ισχύει ακόμα και σε περίπτωση που υπάρξει ασάφεια μεταξύ κανονισμών. Αυτός ο κανόνας έχει να κάνει ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα των μαχών και τις τιμές των ζαριών τις οποίες εσείς δεν θα έχετε δυνατότητα να βλέπετε. Αν αποφασίσετε πως δεν με εμπιστεύεστε για οποιοδήποτε λόγο, τότε δεν μπορείτε να συμμετέχετε στο παιχνίδι.
- ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΥΝΕΠΕΙΣ. Αν δεν έχετε χρόνο αυτήν την εποχή για παιχνίδι, μην δηλώσετε συμμετοχή. Θα παίξουμε και άλλα RISK στο μέλλον. Πρέπει να παίζεται τουλάχιστον 1 φορά τις δύο μέρες (1 φορά την ημέρα θα ήταν το τέλειο) και να με ενημερώνετε (αν είναι δυνατόν) για το αν κάποια μέρα ή μέρες θα λείπετε. Ιδιαίτερα από την στιγμή που είναι ομαδικό το παιχνίδι και θα πρέπει να συμμετέχετε σε ιδιωτικά συμβούλια στρατηγικής πριν τον γύρο, πρέπει να είστε λιγάκι περισσότερο συνεπείς για να μην κρεμάσετε τους συμπαίκτες σας. Αν κάποιος παίκτης εξαφανιστεί και δεν μπορώ να τον βρω για κάποια χρονική περίοδο θα τον αντικαθιστώ. Είμαι ελαστικός με όσους παίκτες δεν μπορούν να παίξουν για κάποιον λόγο αρκεί να με ενημερώνουν.
- ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΑΣ. Παίδες, μην δω κανέναν καυγά από το πουθενά (fixed alliances I love you). Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα στείλτε μου PM και θα λυθεί. Και αν όλα πάνε στραβά, αν έχουμε εξαντλήσει κάθε τι δυνατόν στο να επιλυθεί το πρόβλημα δίχως επιτυχία, στη χειρότερη περίπτωση και ύστατη στιγμή, πετάω έξω παίκτη ή ακυρώνω το παιχνίδι. Ούγκ.
/bully
3. ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Χάρτης-Οδηγίες

Υπάρχουν συνολικά 6 αυτοκρατορίες στον χάρτη, οι οποίες έχουν από κάποιες περιοχές η κάθε μια ορισμένες από την αρχή του παιχνιδιού. Υπάρχουν δύο Συμμαχίες οι οποίες δεν σπάνε ούτε αλλάζουν. Οι περιοχές με το ανοιχτό πράσινο ανήκουν σε ουδέτερους (NPC).
ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΗΣ, ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ, ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 16ου ΓΥΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ‘Η ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΠΛΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ 3 ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΌΠΟΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. (OPTIONAL: ΑΝ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ).
- Για να επιτεθείτε σε μια πρωτεύουσα πρέπει να κατέχετε τουλάχιστον 2 γειτονικές της περιοχές (εσείς ή σύμμαχοι σας)
- Στους δύο πρώτους γύρους απαγορεύεται να πολεμήσετε με τον εχθρό. Ο πόλεμος ξεκινά τον τρίτο γύρο. Ως τότε, ετοιμασίες στα σύνορα, σχέδια και ντου στους ουδέτερους.
- Η σειρά παιχνιδιού είναι μεταβαλλόμενη. Αρχικά, τους μονούς γύρους είναι:
Γερμανία –Βρετανία – Αυστρία – Γαλλία – Οθωμανική Αυτοκρατορία – Ρωσία
Τους ζυγούς:
Βρετανία – Γερμανία – Γαλλία – Αυστρία – Ρωσία – Οθωμανική Αυτοκρατορία
Ανά 4 γύρους οι παίχτες κάθε ομάδας μπορούν να αλλάζουν μεταξύ τους τις θέσεις με τις οποίες παίζουν.
- Κάθε περιοχή ενός χάρτη έχει συνήθως τους παρακάτω αριθμούς πάνω της :
ΣΤΡΑΤΙΑ: Η κύρια δύναμη του στρατού σας. Μπορεί να επιτεθεί εναντίον μιας εχθρικής, να αμυνθεί σε περίπτωση επίθεσης του αντιπάλου ή να μετακινηθεί σε μια φιλική περιοχή. Είναι η κλασσική στρατιά όπως ήταν και στο προηγούμενο παιχνίδι.
ΦΡΟΥΡΑ: Υπάρχει μόνο αν στην περιοχή είναι κτισμένο κάστρο. Διαφορετικά στην περιοχή υπάρχει μόνο στρατιά. Η φρουρά κρατά και προστατεύει την περιοχή, δεν μπορεί να επιτεθεί ή να μετακινηθεί. Πολεμά μετά την στρατιά σε περίπτωση που η περιοχή δεχθεί επίθεση (βλέπε παράδειγμα πιο κάτω). Η φρουρά κάθε κάστρου μπορεί να φθάνει το πολύ τα 5 άτομα, πέρα από τις πρωτεύουσες που μπορούν να είναι μέχρι και 10.
ΟΝΟΜΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: Οι υπογραμμισμένες περιοχές είναι οι πρωτεύουσες.
ΑΞΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ: Συμβολίζει το πόσους στρατιώτες σου παρέχει σε κάθε γύρο η περιοχή για να βάλεις κατά την διάρκεια της deployment phase. Όσο πιο μεγάλο είναι το νούμερο τόσο πιο σημαντική είναι η περιοχή. Όλες οι πρωτεύουσες έχουν αξία: 5.
ΓΥΡΟΣ
Ο κάθε γύρος αποτελείται από 3 φάσεις:
• DEPLOYMENT PHASE (Κοινή για όλους)
• ATTACK PHASE
• TACTICAL PHASE
1. DEPLOYMENT PHASE ή «κρυφή φάση»
• Λένε στον GM σε ποιες περιοχές θέλουν να τοποθετήσουν τους στρατιώτες* τους. (Κάθε περιοχή μπορεί να τοποθετήσει το πολύ 10 στρατιώτες πέρα από την πρωτεύουσα που τοποθετεί όσους θέλει). Φροντίζει να διευκρινίζει αν τους θέλει ή πόσους θέλει μέσα ή έξω από το κάστρο (φρουρά ή στρατιά)
• Παίζουν αν θέλουν μια από τις κάρτες τους ή ανταλλάσουν με στρατιώτες αν έχουν εξαργυρώσιμο συνδυασμό.
• Ανακοινώνουν ποιες κάρτες θέλουν να ανταλλάξουν με τους συμπαίκτες τους. (επιτρέπεται μια ανταλλαγή ανά γύρο)
*Αριθμός στρατιωτών που βάζετε: Είναι ίσος με το άθροισμα των αξιών όλων των περιοχών που κατέχετε + bonus ελέγχου χωρών(*όπως οι ήπειροι στο κλασσικό RISK*)
Bonus Στρατιώτες ανα Χώρα
2. ATTACK PHASE ή «φάση επίθεσης»
Σε αυτήν την φάση οι παίκτες ανακοινώνουν στο topic τις επιθέσεις τους με βάση την προκαθορισμένη σειρά παιχνιδού. (για παράδειγμα στον πρώτο γύρο, πρώτος παίζει ο παίχτης που έχει την Γερμανία). Μπορούν να επιτεθούν σε οποιαδήποτε εχθρική γειτονική περιοχή με μια ή περισσότερες στρατιές τους ταυτόχρονα (στρατιές όχι φρουρές). Αν επιτίθενται ορμώμενοι από περιοχή με κάστρο δεν χρειάζεται να αφήσουν πίσω ένα στρατιωτάκι. Σε αντίθετη περίπτωση αφήνουν. Κάθε στρατιά μπορεί να κάνει μία επίθεση ανά γύρο και μόνο.
Επίθεση.
Κατά την διάρκεια μιας επίθεσης, ο παίκτης για να καταλάβει την περιοχή πρέπει να επιτεθεί και να νικήσει την αντίπαλη στρατιά και έπειτα την αντίπαλη φρουρά. Οι μάχες γίνονται με ζάρια όπως τα κλασσικά Risk. Από 1 ως 3 για τους επιτιθέμενους και από 1 ως 2 για τους αμυνομένους. Το καλύτερο ζάρι του κάθε παίχτη αναμετράται με το καλύτερο του αντιπάλου του. Έπειτα, τα αμέσως επόμενα καλύτερα ζάρια των δύο παιχτών. Σε περίπτωση ισοτιμίας επικρατεί το ζάρι του αμυνόμενου. Ο επιτιθέμενος παίζει με τρία ζάρια αν επιτίθεται από τέσσερις στρατιώτες και πάνω, με 2 ζάρια αν έχει τρεις στρατιώτες στην επίθεση και με 1 ζάρι αν του μένουν δύο ή ένας στρατιώτες. Ο αμυνόμενος με 2 ζάρια για τρεις στρατιώτες και πάνω και με ένα ζάρι για δύο ή ένα στρατιώτες. Ισοτιμίες στις ζαριές ευνοούν τον αμυνόμενο (και στρατιά και φρουρά). Εγώ θα αποφασίζω τα αποτελέσματα των μαχών χρησιμοποιώντας αυτόν τον dice generator: http://www.random.org/dice/?num=3
Παράδειγμα υπολογισμού μάχης μεταξύ στρατιών: (ΜΑΧΗ)

Σε μάχη στρατιάς και φρουράς (πολιορκία δηλαδή) οι δύο παίχτες ρίχνουν από 2 ζάρια όσους στρατιώτες και να έχουν σε οποιοδήποτε σημείο της μάχης και συγκρίνεται το καλύτερο τους.
Παράδειγμα υπολογισμού μάχης μεταξύ στρατιάς και φρουράς (ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ):

Παράδειγμα του πως θα είναι τα posts του GM και του παίχτη κατα την διάρκεια της Attack Phase:
GM:
ΠΑΙΖΕΙ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΡΟΖ (ΑΤΤACK PHASE)
(Σημ: οι εντολές θα πρέπει να είναι με κόκκινο χρώμα. Roleplay, σχόλια ή οτιδήποτε άλλο σε default)
Χάρτης
ΠΑΙΧΤΗΣ ΡΟΖ:
Κάνω επίθεση στo Siam ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ Alaska και Kumtchatska.
(Σημ: έχει σημασία η σειρά με την οποία ανακοινώνετε τις περιοχές. Στο παραπάνω παράδειγμα πρώτα πολεμούν και δέχονται απώλειες οι στρατιώτες της Alaska και μετά της Kumtchatska).
GM:
Έπειτα από μια σφοδρή μάχη οι στρατιώτες του Ροζ πήραν το κάστρο και την αντίπαλη περιοχή.
ΠΑΙΖΕΙ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΡΟΖ (TACTICAL PHASE) (σημ: θα την δούμε αυτήν την φάση παρακάτω)Χάρτης
(Σημ: Προσέξτε πως στην Kumtchatska όπου ο Ροζ δεν είχε Κάστρο, άφησε πίσω ένα στρατιωτάκι ενώ στην Alaska δεν χρειάστηκε να το κάνει αφού υπάρχει η Φρουρά για να κρατά την περιοχή. Επίσης, με τη κατάκτηση της αντίπαλης περιοχής, ένας στρατιώτης μπαίνει αυτόματα στο νέο-αποκτηθέν κάστρο (αν υπάρχει).
3. TACTICAL PHASE
Η τελευταία φάση του γύρου ενός πάικτη. Κατά την διάρκεια της ο παίχτης μπορεί να μετακινήσει στρατιώτες σε φιλικές περιοχές και να βάλει-βγάλει στρατό από τα κάστρα του. Μπορεί να κάνει όσες θέλει με τον περιορισμό πως κάθε διαφορετική του στρατιά δικαιούται μόνο μια μετακίνηση. (δηλαδή αν έχει 5 διαφορετικές στρατιές μπορεί να κάνει 5 μετακινήσεις, μια φορά την κάθε μία, αλλά δεν μπορεί να κινήσει μια στρατιά δύο φορές). Η είσοδος-έξοδος στο κάστρο πιάνει ως μετακίνηση.
Παράδειγμα post - Tactical Phase. (Έστω πως συνεχίζει ο παίκτης ΡΟΖ μετά το παράδειγμα της ATTACK PHASE παραπάνω).
ΠΑΙΧΤΗΣ ΡΟΖ:
Βάζω ένα στρατιωτάκι της περιοχής Σιάμ μέσα στο Κάστρο.
Μετακινώ το άλλο στην Αλάσκα
Βγάζω δύο στρατιωτάκια από το Κάστρο της ΑλάσκαΜετακινώ ένα από αυτά στην Kumtchatska(Σημ: ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΥΡΟ)
Τελειώνω τον γύρο μου.
GM:
GM: ΠΑΙΖΕΙ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ …(κλπ)
Χάρτης
Νέος Κανονισμός: Κάθε παίχτης πρέπει να παίζει την ATTACK και την TACTICAL PHASE του σε ένα Post -η κάθε μια- και μόνο.
ΣΥΜΜΑΧΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΕΣ
Παράδειγμα:
Χάρτης
Για να κατακτήσει ο Παίχτης Ροζ την περιοχή Siam του Πορτοκαλί Παίχτη, πρώτα πρέπει να νικήσει κατά σειρά:
- Τους 3 στρατιώτες του Πράσινου παίκτη (σύμμαχου του Πορτοκαλί)
- Τους 4 της στρατιάς του Πορτοκαλί
- Τους 3 της φρουράς του κάστρου του Πορτοκαλί.
Αν ένας παίχτης καταλάβει μια περιοχή που στην αρχή του παιχνιδιού άνηκε σε κάποιον σύμμαχο του, του την επιστρέφει πίσω. Αν για παράδειγμα οι Γερμανοί καταλάβουν την περιοχή Burgundia από τους Γάλλους και στον επόμενο γύρο επιτεθούν οι Άγγλοι και τους την πάρουν, η περιοχή γυρίζει αυτόματα στον έλεγχο της Γαλλίας. Ισχύει μόνο για τις αρχικές περιοχές ενός συμμάχου, όχι αυτές που καταλαμβάνει μετά κλπ. Στον γύρο Deployment ένας παίκτης δεν μπορεί να τοποθετήσει στρατιώτες του σε συμμαχική περιοχή. Μόνο στις δικές του.
ΚΑΡΤΕΣ
Μαζί με τους νέους στρατιώτες, ο κάθε παίχτης παίρνει και μια κάρτα ανά γύρο. Οι κάρτες παίζονται στην φάση Deployment (ο παίχτης λέει στον GM σε pm αν θα παίξει κάρτα και ποιά).
Στο παιχνίδι υπάρχουν συνολικά 9 κάρτες:

ΚΑΡΤΕΣ ΠΕΖΙΚΟΥ-ΙΠΠΙΚΟΥ-ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟΥ: Αν συγκεντρώσετε 1 από το κάθε είδος μπορείτε να τις ανταλλάξετε και να τοποθετήσετε 10 στρατιώτες με το τέλος της Τactical Phase (τελευταίας φάσης του γύρου σας) και μόνο τότε. Με μια τριάδα καρτών ΠΕΖΙΚΟΥ οι στρατιώτες που παίρνετε είναι 4, με μια τριάδα καρτών ΙΠΠΙΚΟΥ είναι 6 οι στρατιώτες ενώ με μια τριάδα καρτών ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟΥ είναι 8. Οι κάρτες και η εξαργύρωση τους ανακοινώνονται αμέσως ΜΕΤΑ το τέλος του tactical phase του παίκτη-κατόχου, όπου του ζητάται να τοποθετήσει στον χάρτη τους νέους στρατιώτες του.
ΚΑΡΤΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την κάρτα ως «μπαλαντέρ» για να συμπληρώσετε μια από τις παραπάνω ανταλλάξιμες τριάδες. Δεν μπορείτε να φτιάξετε τριάδα με 2 ή 3 κάρτες ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ. Στην τριάδα η κάρτα ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ μπορεί να είναι μόνο η μια από αυτές. Για την ανακοίνωση της Ισχύει ότι και πάνω.
ΚΑΡΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ: Όποιος παίζει αυτήν την κάρτα διαλέγει έναν παίκτη από την ομάδα του (συμπεριλαμβανομένου του εαυτού του). Για τον επόμενο γύρο, όταν κάνει επίθεση, οι τιμές του υψηλότερου σε τιμή ζαριού του αυξάνονται κατά 1. Η ανακοίνωση-γνωστοποίηση της κάρτας γίνεται αμέσως μετά το ATTACK Phase του επιλεγμένου παίκτη εφόσων αυτός εκτελέσει τουλάχιστον μια επίθεση.
ΚΑΡΤΑ ΦΡΟΥΡΑΡΧΟΥ: Όποιος παίζει αυτήν την κάρτα διαλέγει έναν παίκτη από την ομάδα του (συμπεριλαμβανομένου του εαυτού του). Για τον επόμενο γύρο, όταν δεχτεί επίθεση, οι τιμές του υψηλότερου σε τιμή ζαριού του αυξάνονται κατά 1. Η ανακοίνωση-γνωστοποίηση της κάρτας γίνεται έπειτα από το Attack Phase ενός αντιπάλου που κατα την διάρκεια της φάσης του επιτέθηκε στον επιλεγμένο παίκτη.
ΚΑΡΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗ: Ο παίκτης που παίζει αυτήν την κάρτα επιλέγει δύο παίχτες, έναν από κάθε ομάδα. Για αυτόν τον γύρο κανείς από τους δυο δεν μπορεί να επιτεθεί στον άλλον. Η ανακοίνωση-γνωστοποίηση της κάρτας γίνεται έπειτα από μια Attack Phase η οποία περιείχε μια τουλάχιστον επίθεση μεταξύ των δύο επιλεγμένων παιχτών.
ΚΑΡΤΑ ΝΑΥΑΡΧΟΥ: Ο παίκτης που έπαιξε αυτήν την κάρτα δικαιούται να κάνει επίθεση από μια παράκτια περιοχή του σε μια εχθρική, επίσης παράκτια. Η εχθρική περιοχή δεν μπορεί να είναι πρωτεύουσα ενώ θα πρέπει να υπάρχει θαλάσσια διαδρομή που να ενώνει τις δύο περιοχές. (Ο τελευταίος περιορισμός μπαίνει μονάχα λόγω της Κασπίας). Η ανακοίνωση-γνωστοποίηση της κάρτας γίνεται αμέσως μετά το ATTACK Phase του παίχτη-κατόχου εφόσων αυτός εκτελέσει επίθεση μέσω θάλασσας.
ΚΑΡΤΑ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥ: Ο παίκτης παίζει την κάρτα και επιλέγει έναν αντίπαλο παίκτη. Αν ο αντίπαλος έχει παίξει κάρτα, τότε η όποια επίδραση της ακυρώνεται (και η κάρτα χάνεται). Ισχύει και για τις εξαργυρώσεις. Η ανακοίνωση-γνωστοποίηση της κάρτας γίνεται την ίδια στιγμή με την κάρτα την οποία ακύρωσε.
Μια κάρτα δεν έχει απαραίτητα την ίδια πιθανότητα να σας δοθεί σε σχέση με κάποιες άλλες. Έχετε τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να τραβήξετε κάρτα ΠΕΖΙΚΟΥ, ΙΠΠΙΚΟΥ και ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟΥ (συντελεστής: x3) σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες. Επιπλέον, κάθε ομάδα μπορεί να έχει την ίδια στιγμή μόνο μια κάρτα ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ, ΦΡΟΥΡΑΡΧΟΥ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΗ, ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥ και ΝΑΥΑΡΧΟΥ. Σε κάθε γύρο θα σας μοιράζω τις κάρτες χρησιμοποιώντας το παρακάτω generator: http://www.random.org/lists/
4. ENJOY THE GAME
Το παιχνίδι είναι πάρα πολύ απλό. Δεν χρειάζεται καν να διαβάσετε όλο το thread. Ρίξτε μια ματιά στο παράδειγμα των πως πρέπει να είναι τα post ενός παίκτη στα Attack Phase και Tactical phase και στα bolded σημεία. Τους πρώτους γύρους θα σας λέω εγώ ο ίδιος πως θα κάνετε αυτό που κάνετε. Όπως και στο προηγούμενο παιχνίδι, οι παίχτες το είχαν μάθει παίζοντας, σε έναν μόλις γύρο. Φυσικά, κάθε ερώτηση, όποια και αν είναι (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΖΗ ΕΡΩΤΗΣΗ!!!) με ρωτάτε.
Ρίξτε και μια ματιά στο πως παίξαμε στο προηγούμενο παιχνίδι εδώ:
Καλή μας διασκέδαση

Edited by Black Kaiser, 30 October 2012 - 11:37.