Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#797
Posted 23 June 2009 - 02:28
και αυτοι που εκαναν τα φροντιστηρια τοσες ωρες
Καλα να σε δω του χρονου τον Απριλη, να λες μακαρι να χα αλλες τοσες ωρες

#798
Posted 23 June 2009 - 15:42
Εγώ πάλι διαφωνώ. Πιθανό να πεις να είχες κάνει τα μισά.Καλα να σε δω του χρονου τον Απριλη, να λες μακαρι να χα αλλες τοσες ωρες

#799
Posted 23 June 2009 - 15:45
σοβαρα τωρα; μαλλον μπερδευτηκα με αυτοΠοια κινηματογράφου μόνο μεταπτυχιακό; εγώ αυτή τη στιγμή ενδιαφέρομαι για κινηματογράφου στην καλών τεχνών θεσσαλονίκης όπου περνάς κανονικά με πανελλήνιες
τι βαση εχει πανω κατω;
θελει ειδικα μαθηματα;
ξερεις τιποτα συγκεκριμενο;

το σαιτ ειναι γτπ
#800
Posted 23 June 2009 - 16:08

#801
Posted 23 June 2009 - 18:30
Για την επιλογή των σχολών , εξακολουθώ να πιστευώ οτι έγραψα παραπάνω ....
Κάτι που ήθελα να προσθέσω από προσωπκή εμπειρία, στα μαθηματικά κατεύθυνσης γίνεται ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ από τους διορθωτές ! Πολλοί δεν κάθονται να κοιτάξουν καν τον τρόπο λύσης , αλλά μόνο το αποτέλεσμα , άλλοι δεν ξέρουν ΚΑΝ να λύσουν μόνοι τους τα θέματα , ενώ σχεδόν ποτέ μα ποτέ κανένας δεν κοιτάει κάποια πρωτότυπη λύση να δει αν είναι σωστή.
Εγώ όταν έδωσα πανελήνιες σε όλα τα μαθήματα έγραψα παραπάνω από 19,7 (πέραν της έκθεσης που ήταν16...) και εκεί που περίμενα ένα καθαρό 20άρι στα Μαθ. Κατ , άντε ένα 19 και κάτι μου έρχεται ένα κουλό 14,4 και έμεινα.....

Και όλα αυτά γιατί σε μερικά θέματα ,έδωσα προτώτυπες λύσεις ... Τις όποιες φυσικά κανείς δεν κάθησε να ελέξγει.... Και από πρώτος που θα πέρναγα στη σχολή πέρασα 8ος γιατί είχα μόνο 18.000 μόρια..... So , lame teachers , are lame...
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
#802
Posted 23 June 2009 - 18:51

(βλεπε εκθεση ειδικα

ps: Shit, δεν το πιστεύω αλλά διαβαζοντας τι έγραψα παραπάνω, καταλαβαίνω οτι τα καταλοιπα της εκθεσης δεν λένε να φύγουν απο το λόγο μου. Είμαι καταδικασμένη τελικα...


Edited by samurai_pizza_dora, 23 June 2009 - 19:03.
#803
Posted 23 June 2009 - 19:27
lol. θα αλληλοενημερωνομαστε. οκΕπειδή και γω τώρα το ψάχνω για το τμήμα δε ξέρω πολλά πράματα. Μόνο ότι είναι σχετικα καινούργιο και πέρσι η βάση του ήταν στα 14.900 περίπου. Για ειδικά μαθήματα δε ξέρω, αν και δε νομίζω ότι έχει ειδικό μάθημα αν και είναι καλών τεχνών. Αν μάθεις και συ τίποτα παραπάνω ενημέρωσε με

#804
Posted 23 June 2009 - 21:25
Ναι αλλα στη ζωή ισχύει το αντίθετο. Μονο όποιος είναι πρωτοτυπος μπορεί να παει με τις δυνάμεις του μπροστά!
Αρα αυτό που έχω να πω σε όσους είναι ακόμη στο λύκειο, είναι να κάνουν υπομονή και ότι σύντομα θα φύγουν απο τα στάσιμα νερά του λυκείου που σχεδόν επίτηδες κοιμίζουν τη σκεψη και προσπαθούν να σε μετατρεψουν σε μη σκεπτομενο τυποποιημένο παπαγάλο
(βλεπε εκθεση ειδικα)
ps: Shit, δεν το πιστεύω αλλά διαβαζοντας τι έγραψα παραπάνω, καταλαβαίνω οτι τα καταλοιπα της εκθεσης δεν λένε να φύγουν απο το λόγο μου. Είμαι καταδικασμένη τελικα...Μεχρι και στο δημοτικό πιο όμορφα κειμενα έγραφα, τώρα δεν μπορώ να εκφραστώ πρωτοτυπα. Damn you πανελληνιες!
Αυτό είναι πρόβλημα τον μαθητών. Το να σε αναγκάζουν να σκεφτείς να γράψεις κάτι που δεν πιστεύεις σε βοηθάει να το κατανοήσεις. Το να υποστηρίξεις ορθά κάτι που δεν σου αρέσει σου ανοίγει τους ορίζοντες και σε βοηθάει να βλέπεις όχι μόνο το μονοπάτι μπροστά σου, αλλά και τα υπόλοιπα. Το ότι η πλειοψηφία των μαθητών μαθαίνει απ'έξω τι να πάει να γράψει είναι ευθύνη δική τους και των φροντηστηρίων που αντί να κάνουν συζήτηση του λένε "Μάθε αυτά απ'έξω".
Και επειδή έχω μητέρα εκπαιδευτικό στην πρωτοβάθμια, σε πληροφορώ ότι στο δημοτικό ακόμα και οι καλύτερες εκθέσεις είναι επιεικώς για γέλια


#805
Posted 23 June 2009 - 21:57
Μπορει βεβαια η συζητηση που κάναμε στην τάξη να ήταν ωφέλιμη, αλλα δεν είχε και ιδιαίτερη σχέση με αυτά που γράφαμε παντα. Η μονη συμβουλη που μας εδιναν ηταν "μην διανοηθείτε και γράψετε τι πιστεύετε" "μην διανοηθειτε και γραψετε με ιδιαίτερο στυλ γραφής"
Μπορει βεβαια καποιος καλος διορθωτης να εκτιμουσε και ενα πρωτοτυπο γραπτο, αλλα σιγα μην πηγαινε ο αλλος να ρισκαρει! Εκτος και αν ειχε εξασφαλισμενη θέση στο εξωτερικό ίσως...
Εγω το μόνο που έχω να πω ήταν οτι στην πρωτη λυκειου, οταν πηραμε την πρώτη εργασία στην έκθεση για το σπιτι, ήμουν κατενθουσιασμένη διότι λάτρευα το μαθημα. Στην τριτη λυκειου πια οταν μου ερχοταν παραγωγη λογου στο μυαλο χαλαγε η διαθεση μου...(παρολ'αυτα η περιληψη μου αρεσε ακομη)
Για το δημοτικό μωρε εχει σχέση και η ταξη...

#806
Posted 23 June 2009 - 22:06
Μπααα, είναι τόσο τυποποιημένα και υποκριτικά αυτά που γραφει κάποιος στην έκθεση που φτάνει σε σημείο να αηδιάσει με τον εαυτό του. Ουδεποτε με προβλημάτισαν τα "επιχειρηματα" που χρησιμοποιούσα στις διάφορες εκθέσεις.
Μπορει βεβαια η συζητηση που κάναμε στην τάξη να ήταν ωφέλιμη, αλλα δεν είχε και ιδιαίτερη σχέση με αυτά που γράφαμε παντα. Η μονη συμβουλη που μας εδιναν ηταν "μην διανοηθείτε και γράψετε τι πιστεύετε" "μην διανοηθειτε και γραψετε με ιδιαίτερο στυλ γραφής"
Μπορει βεβαια καποιος καλος διορθωτης να εκτιμουσε και ενα πρωτοτυπο γραπτο, αλλα σιγα μην πηγαινε ο αλλος να ρισκαρει! Εκτος και αν ειχε εξασφαλισμενη θέση στο εξωτερικό ίσως...
Εγω το μόνο που έχω να πω ήταν οτι στην πρωτη λυκειου, οταν πηραμε την πρώτη εργασία στην έκθεση για το σπιτι, ήμουν κατενθουσιασμένη διότι λάτρευα το μαθημα. Στην τριτη λυκειου πια οταν μου ερχοταν παραγωγη λογου στο μυαλο χαλαγε η διαθεση μου...(παρολ'αυτα η περιληψη μου αρεσε ακομη)
Για το δημοτικό μωρε εχει σχέση και η ταξη...Ε, 2α-3η λογικό είναι να είναι αστειες, αλλα πχ οταν διαβαζα μια εκθεση μου στις 6η τυχαια πριν λιγο καιρο, μια χαρα μου φάνηκε. Προφανως ήταν απλοική, αλλα δεν ήταν τυποποιημένη και μπορω να πω οτι πιο πολλα συναισθηματα(με την απλοτητα της) περναγε τότε, παρα τώρα που όσο και να προσπαθήσω γραφω βαρετά.(δεν ασχολουμαι και με το αθλημα των βιβλιων, αρα δεν βλεπω να βελτιωνεται ο λογος μου ουτε το 2100)
You speak the truth samurai_pizza_dora 100%.
Ακόμα και με το σύστημα των δεσμών που δεν γράφαμε απλά έκθεση αλλά έκθεση ιδεών, ο τρόπος γραφής ήταν κατασκευαστικός και η ιδεολογική ανάπτυξη των θεμάτων φορμαλιστική. Πόσό μάλλον με την αλλαγή του συστήματος, ανάπτυξη λόγου και ιδεών μηδέν, απλά τυποποιημένη γραφή και περιορισμένη έκφραση. Απο το κακό στο χειρότερο παμε συνέχεια και πάντα οι νέες γενιές είναι αυτές που έχουν το πρόβλημα.
Can you see it ?!
#807
Posted 24 June 2009 - 19:22
#808
Posted 24 June 2009 - 19:32
Κάτι που ήθελα να προσθέσω από προσωπκή εμπειρία, στα μαθηματικά κατεύθυνσης γίνεται ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ από τους διορθωτές ! Πολλοί δεν κάθονται να κοιτάξουν καν τον τρόπο λύσης , αλλά μόνο το αποτέλεσμα , άλλοι δεν ξέρουν ΚΑΝ να λύσουν μόνοι τους τα θέματα , ενώ σχεδόν ποτέ μα ποτέ κανένας δεν κοιτάει κάποια πρωτότυπη λύση να δει αν είναι σωστή.
Εγώ όταν έδωσα πανελήνιες σε όλα τα μαθήματα έγραψα παραπάνω από 19,7 (πέραν της έκθεσης που ήταν16...) και εκεί που περίμενα ένα καθαρό 20άρι στα Μαθ. Κατ , άντε ένα 19 και κάτι μου έρχεται ένα κουλό 14,4 και έμεινα.....
+π²°
Εγώ στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης δεν είχα λύσει μόνο το γ από το 4ο θέμα, και μου 'βαλαν 17.6...
Αλλά εντάξει, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό.
Εγώ προτείνω σε όσους δίνουν να γράψουν ό,τι καλύτερο έχουν και να μην αγχώνονται για αυτά. Ίσως στην έκθεση να είναι δυνατόν να δεις βαθμό εντελώς διαφορετικό απ' ό,τι περίμενες, αλλά σε γενικές γραμμές δεν πέφτεις τόσο έξω στα άλλα. [Σε Θετικοτεχνολογικές πάντα]
Πάντως μερικοί δεν νιώθουν. Θα τους τιμωρίσει ο Θεός όμως.

#809
Posted 25 June 2009 - 08:58
Αυτό είναι πρόβλημα τον μαθητών. Το να σε αναγκάζουν να σκεφτείς να γράψεις κάτι που δεν πιστεύεις σε βοηθάει να το κατανοήσεις. Το να υποστηρίξεις ορθά κάτι που δεν σου αρέσει σου ανοίγει τους ορίζοντες και σε βοηθάει να βλέπεις όχι μόνο το μονοπάτι μπροστά σου, αλλά και τα υπόλοιπα. Το ότι η πλειοψηφία των μαθητών μαθαίνει απ'έξω τι να πάει να γράψει είναι ευθύνη δική τους και των φροντηστηρίων που αντί να κάνουν συζήτηση του λένε "Μάθε αυτά απ'έξω".
Και επειδή έχω μητέρα εκπαιδευτικό στην πρωτοβάθμια, σε πληροφορώ ότι στο δημοτικό ακόμα και οι καλύτερες εκθέσεις είναι επιεικώς για γέλια(σπάνια να διαβάσω καμιά σοβαρή).
μα κανεις δεν ειπε στους μαθητες να υποστηριζουν αυτο που υποννοειται στην προσφωνηση ή αυτο που πιστευει ο φροντιστης. πρεπει καθενας να μαθει να υποστηριζει τις δικες του αποψεις με επιχειρηματα και να κρατα μια αποσταση απο την επικαιροτητα. να εχει μια σφαιρικη αποψη που αρμοζει σε εναν 18χρονο ας πουμε. χωρις δηλαδη ειδικες γνωσεις και επαγγελματικη πειρα στην γραφη. γενικα ειτε πας φροντιστηριο ειτε οχι, παραμενει δικαιωμα σου να γραφεις ο,τι πιστευεις. και επειδη διδασκεσαι βοηθητικα καποια πραγματα, δε σημαινει πως πρεπει να τα υιοθετεις ακριτα. ειδικα στην εκθεση. το παν ειναι η συνοχη και τα λογικα επιχειρηματα. ο φορμαλισμος στην τελικη, χρησιμευει μονο στους αβαθεις.
Spoiler:
Συμφωνώ . Πραγματικά εκτιμάνε πιο πολύ ένα πρωτότυπο κείμενο παρά ένα 100% τυποποιημένο . Πρέπει να μένεις στα πλαίσια του θέματος , αλλά το ίδιο το θέμα σου δίνει αρκετές ελευθερίες . Μια προσωπική προσέγγιση , εκτός από ξεκούραστη για τον εξεταστή που βλέπει όλο το ίδιο και το ίδιο , πιθανόν να είναι πολύ πιο εύστοχη και ουσιαστική από το να λέμε το παραμυθάκι που μας έχουν μάθει . Δεν ξέρω πως είναι στα ιδιαίτερα και στα φροντιστήρια στο συγκεκριμένο μάθημα , γιατί το θεωρούσα ανούσια σπατάλη χρημάτων και δεν έκανα τίποτα από τα δύο ( μην τυχόν παρεξηγηθεί κάποιος , για τα δικά μου δεδομένα λέω ) . Στις πανελλήνιες , έχοντας συγκριτικά με τους δύο φίλους μου που έκαναν μάθημα το μεγάλο μειονέκτημα του ανορθόγραφου , τα πήγα στην έκθεση καλύτερα και από τους δύο στην βαθμολογία . Και είναι πολύ καλοί μαθητές (ιδικά ο ένας διαβάζουν πολύ λογοτεχνία ), ο ένας έβγαλε 19,2 και ο άλλος 19,3 .

#810
Posted 25 June 2009 - 18:17
Zade ομολογουμένος μερικοί μαθηματική δεν νιώθουν καθόλου. Εγώ έχασα τα 2 τελευταία ερωτήματα απ' το 4ο θέμα και έπεφτα αυτομάτος στο 17,2. Υπολογίζοντας με τους καθηγητές μου κάτι άλλα μικρολαθάκια και ασάφειες στις διατυπώσεις υπολόγισα γύρο στο 16. Ε, ο ένας μου έβαλε 16,2 και ο άλλος 13,8.
Και εγώ είμαι η light περίπτωση, σε μια κοπέλα στο άλλο τμήμα ο ένας έβαλε 14 και ο άλλος 10:o...... Τι να λέμε τώρα.
