σε αυτο με το προγραμμα συμφωνω..
το prob ειναι οτι λογο του συστηματος οπως ειπες δεν γινεται σωστα η υλη..
επισεις εδω στην ελλαδα κανουμε πραγματα που αλλες χωρες κανουν στα πανεπιστιμια τους
Κοιτα...το γεγονος οτι εμεις κανουμε στο λυκειο μαθηματα που στο εξωτερικο κανουν στο πρωτο και δευτερο ετος του πανεπιστημιου, μας τιμα, μονο και μονο επειδη στο πανεπιστημιο τα μαθηματα τα παμε ακομα πιο ψηλα..κι εκει που βλεπεις ξενους φοιτητες να κοιτανε τα μαθηματα σαν γκαου, εμεις τα κατεχουμε ηδη και αυτο μας κανει πιο "μυαλα" αν το θες...οχι βεβαια οτι πολλα απο αυτα που μαθαινουμε χρησιμευουν σε κατι..αλλα ειναι γνωσεις, και οι γνωσεις ποτε δεν πανε χαμενες...το θεμα ομως ποιο ειναι...οι περισσοτεροι μαθητες γυμνασιου/λυκειου πανε φροντηστηριο..δεν λεω ολοι, γιατι υπαρχουν και καποιοι που ειναι τοσο πειθαρχημενοι μαθητες, ωστε να τους αρκει το ημιτελες μαθημα του σχολειου και το διαβασμα στο σπιτι...αλλα απο τη στιγμη που πηγαινουμε φροντιστηριο (γιατι κι εγω πηγαινα..ασχετο αν ηταν τζαμπα λεφτα, και εμεινα στουρνος) ο προγραμματισμος του διαβασματος μπορει να γινει πιο ευκολα...πρωτον, γιατι στο φροντιστηριο εχεις ενα τμημα με το πολυ 10 ατομα, οπου αν εχεις αποριες, μπορουν να λυθουν, ενω στο σχολειο γινεται συνηθως χαμος, και δευτερον, στο φροντιστηριο οι καθηγητες επειδη ειναι στην ουσια στον "ιδιωτικο τομεα" δεν εχουν παρα να κανουν σωστα τη δουλεια τους...στο σχολειο εγω ειχα καθηγητη που επειδη ηταν στεναχωρημενος κοιμοταν στην εδρα, ή που τον ψαχναμε καθε πρωι, και τον ειχε παρει ο υπνος στο τιμονι του αυτοκινητου του...