[QUOTE] Νομίζω το Bold τα λέει όλα.

For your information, το τωρινό βιβλίο των αρχών φιλοσοφίας δεν έχει ιστορία ΚΑΘΟΛΟΥ. Δηλαδή δεν μιλάει για στάνταρ γεγονότα. Το προηγούμενο βιβλίο που αποσύρθηκε είχε όντως ιστορικό χαρακτήρα, αφού έλεγε για τους φιλοσόφους έναν έναν και τι ακριβώς είπαν. Αυτό τι να το κάνω, ανοίγω και καμιά εγκυκλοπαίδεια άμα είναι. Βλέπω πόσο ενδιαφέρει τους περισσότερους και η Ιστορία δλδ (κακώς φυσικά). Τώρα όμως δεν είναι έτσι. Καμία σχέση.

Ε, για αυτό είπα απ' ό,τι άκουσα. Δεν μπορώ να ξέρω στα σίγουρα αφού δεν διδάσκομαι το μάθημα.

[QUOTE] Εδώ εσύ το χαλάς. Εγώ ξέρω ποιος είναι ο στόχος των μαθηματικών, εσύ ξέρεις πως σκέφτονται οι περισσότεροι συμμαθητές μας; Να περάσουν κάπου να ησυχάσουν θέλουν (δημόσιο συνήθως, αστυνομία πχ), σιγά μη νοιάζονται για απόλυτες αρχές και κρύες λογικές. Επαναλαμβάνω ότι δεν προσβάλλω κανέναν ούτε βάζω στο ίδιο καζάνι, φυσικά και δεν είναι όλοι έτσι, κάνω μια αντικειμενική παρατήρηση που μπορεί να επαληθευτεί από την εξέταση των στατιστικών. Επομένως, δεν καταλήγουμε στο ίδιο πράγμα; Αυτό που λέω εγώ βασίζεται ότι η Φιλοσοφία δεν εξετάζεται πανελληνίως, άρα κανείς δεν μπορεί να την δει με τον ίδιο τρόπο. Όσους κάνει να ασχολούνται μ'αυτήν θα τους κερδίσει για το περιεχόμενό της, και ποτέ για κάποιο βραχυπρόθεσμο σκοπό.[/QUOTE]
Συμφωνώ μεν, ότι όντως έτσι γίνεται με τους μαθητές, αλλά όπως είπες και εσύ και στη θεωρητική γίνεται ακριβώς το ίδιο πράγμα. Λίγοι είναι αυτοί που ασχολούνται σε βάθος με το θέμα. Και έτσι και το βιβλίο της φιλοσοφίας πάει χαμένο, και το βάθος των μαθηματικών. Από 'κει και πέρα, εμείς μιλάμε για το τι είναι η κάθε επιστήμη, όχι για το πώς μεταφράζεται στο μυαλό του κάθε βλάκα μέσου μαθητή ελληνικού σχολείου.
[QUOTE] Από εδώ ακριβώς φαίνεται και η ριζική διαφωνία μας, γιατί (για μένα φυσικά) οι θετικές είναι αυτές που συμπληρώνουν τις ανθρωπιστικές, και όχι το αντίθετο. Απόψεις φυσικά είναι αυτές, όσο και να το αναλύσουμε κάτι αντικειμενικό δε βγαίνει.

Συμφωνώ ότι είναι απόψεις, και δεν βλέπω ριζική διαφωνεία, μιας και σχεδόν το ίδιο πράγμα είναι.

[QUOTE]
Συμφωνώ όντως ότι με τα αρχαία υπάρχει τεράστιο πρόβλημα. Δεν πιστεύω να διαφωνείς όμως ότι το πρόβλημα είναι του εκ.συστήματός μας, και όχι των Αρχαίων.

Όπως είπα και στο προηγούμενο post, που αρέσει ως ύπαρξη, αλλά όχι ως μάθημα.
