Lucy μου, πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα σου αν και δεν ξέρω εάν θα έχουμε προλάβει να τελειώσουμε τις στολές μέχρι τότε (αλήθεια πότε είναι η πρεμιέρα
, καθώς και εάν θέλουν και οι άλλοι.
Περί πρεμιέρας...
Μαλλον αδύνατον να ειμαστε ετοιμοι ως το επόμενο 19/12/2009. Επιπλέον ξερω πως καποιοι απ το γκρούπ ετοιμάζουν ήδη άλλα κοστούμια για κεινο το πάρτυ.
Ολα εξαρτόνται από την πρόοδο κατασκευής των κοστουμιών. Καποια που ειναι πιο απλά, μπορει να ειναι ήδη ετοιμα. Σ' αυτή την περίπτωση, δεν πειράζει να περιμένουν λίγο στην ντουλάπα. Το δικό μου ειναι στο 10% ακομα....
Λεω να περιμένουμε την ανακοινωση του πρωτου πάρτυ του 2010. Ως τότε πιστευω θα είμαστε όλοι ετοιμοι.
Το πιο σημαντικό ειναι να τελειώσουμε όλοι με τα κοστούμια μας.





