Βασικά να ενημερώσω/υπενθυμίζω ότι το γκρούπ μπορει να φιλοξενήσει και dark version ενος χαρακτήρα. Δηλαδή μπορει να υπάρχει ταυτόχρονα και normal Alice και dark version Alice στο ίδιο γκρούπ.
Να δοσω κι ενα σημαντικό ΤΙΡ: στην περίπτωση που ενδιαφέρονται 2 ατομα για τον ιδιο χαρακτήρα, ο ενας να κανει τη normal και ο αλλος τη dark version. Για να μη καταλήξει το γκρούπ με 2 dark version mad hatters για παράδειγμα....
Συνοψίζω τις μεχρι στιγμής συμμετοχές που εχουν δηλωθεί:
1) Εγώ (Queen of Hearts-βασίλισσα τραπουλόχαρτων) normal version
2) wabbit (Alice) normal version
3) evaofadawn (white queen) normal version-νομίζω
4) Glastenen (character not decided yet)
5) tsiroto (character not announced yet)
Δηλώστε συμμετοχή, χαρακτήρα και version (normal/dark) ΤΩΡΑ!!!







