Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 1 votes

Walt Disney


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#106 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,265 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 13 July 2008 - 23:21

ελεγα να απαντησω στο silly symphonies αλλα ειπα να απαντησω εδω, μιας και βαλθηκατε να Ντισνεοποιησετε το φορουμ! :oo:

Πολλοι σνιμαδες εδω εχουν βαθια τραυματα γιατι τα καρτουν δεν ειναι για παιδια και τους θυμιζετε την κοινωνικη κατακραυγη που ασχολουνται με animation για μεγαλους,αλλα και την χωρις εγνοιες παιδικη ηλικια που βλεπανε ολα τα καρτουν χωρις να τους νοιαζει απο που ειναι το καθενα και ποτε εγινε. Προσεχετε λοιπον!

Τα ανιμε ειναι ειτε πορνο είτε για μωρά. Κατι ενδιαμεσο δεν υπαρχει :unsure:


παντα μπερδευα τις silly symphonies με τις merrie melodies και οταν τις εβλεπα νομιζα πως ηταν απο την ιδια εταιρια αν δεν εμφανιζονταν ο Μικυ.

οσα απο τα παλια εργα της Ντισνευ ειδα, δεν μπορεσα να τα βαλω πανω απο τα εργα των αλλων στουντιο. μου αρεσαν εργα οπως ο Felix ο γατος και η Betty Boop και ο Popeye.
αλλα και τα μεταγενεστεραα εργα της WB και της MGM για αυτο και ειμαι λιγο προκατειλλημενος απεναντι στη Ντισνευ.

Κορυφη παντως ειναι τα εργα του Winsor McCay. Αυτος ηταν ο λεγομενος πατερας του animation με χαρακτηρες και εμπνευση για τον Ντισνευ. Κριμα που δεν ειναι τοσο γνωστος.
Καμια σχεση μετα οι τηλεοπτικες μεταφορες αυτων των ταινιων τη δεκαετια του 60 και του 70. Με την ελευση της τηλεορασης ειχε αρχισει η παρακμη. Τα κινουμενα σχεδια ειχαν κονσερβοποιηθεί.


To χιουμορ των αλλων στουντιο το εβρισκα πιο σουρρεαλιστικο. Ισως λογω του Tex Avery και του Fritz Freleng.Και στην Ντισνευ διακρινεις στην αρχη καποια σουρρεαλιστικα στοιχεια που απευθυνονται και σε ενηλικες, πριν στραφει στο παιδικο κοινό.

Μη ξεχναμε, τα καρτουν στην αρχη για ενηλικες απευθυνονταν

Απο την Ντισνευ πολλοι ανιματερ διακριθηκαν οταν αποχωρησαν απο το στουντιο, όπως πχ ενας απο τους ιδρυτες του UPΑ και δημιουργος του Mr Magoo, ο John Hubley.Μαλιστα εγκατελειψε το Studio οταν αρνηθηκε να καρφωσει συναδελφους του στην επιτροπη Μακαρθυ. Και ο Don Bluth αργοτερα, απο τους πρωτους που κανανε ταινιες με πιο σοβαρο περιεχομενο. Για τη δεκαετια του 80 προτιμουσα τις δικες του ταινιες απο της Ντισνευ. Κορυφη παντως παραμενει το Roger Rabbit. Για το ειδος της η κορυφαια ταινια.

#107 Chief_Chips

Chief_Chips

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 0 posts

Posted 13 July 2008 - 23:34

ελεγα να απαντησω στο silly symphonies αλλα ειπα να απαντησω εδω, μιας και βαλθηκατε να Ντισνεοποιησετε το φορουμ! :oo:

Πολλοι σνιμαδες εδω εχουν βαθια τραυματα γιατι τα καρτουν δεν ειναι για παιδια και τους θυμιζετε την κοινωνικη κατακραυγη που ασχολουνται με animation για μεγαλους,αλλα και την χωρις εγνοιες παιδικη ηλικια που βλεπανε ολα τα καρτουν χωρις να τους νοιαζει απο που ειναι το καθενα και ποτε εγινε. Προσεχετε λοιπον!

Τα ανιμε ειναι ειτε πορνο είτε για μωρά. Κατι ενδιαμεσο δεν υπαρχει :unsure:


παντα μπερδευα τις silly symphonies με τις merrie melodies και οταν τις εβλεπα νομιζα πως ηταν απο την ιδια εταιρια αν δεν εμφανιζονταν ο Μικυ.

οσα απο τα παλια εργα της Ντισνευ ειδα, δεν μπορεσα να τα βαλω πανω απο τα εργα των αλλων στουντιο. μου αρεσαν εργα οπως ο Felix ο γατος και η Betty Boop και ο Popeye.
αλλα και τα μεταγενεστεραα εργα της WB και της MGM για αυτο και ειμαι λιγο προκατειλλημενος απεναντι στη Ντισνευ.

Κορυφη παντως ειναι τα εργα του Winsor McCay. Αυτος ηταν ο λεγομενος πατερας του animation με χαρακτηρες και εμπνευση για τον Ντισνευ. Κριμα που δεν ειναι τοσο γνωστος.
Καμια σχεση μετα οι τηλεοπτικες μεταφορες αυτων των ταινιων τη δεκαετια του 60 και του 70. Με την ελευση της τηλεορασης ειχε αρχισει η παρακμη. Τα κινουμενα σχεδια ειχαν κονσερβοποιηθεί.


To χιουμορ των αλλων στουντιο το εβρισκα πιο σουρρεαλιστικο. Ισως λογω του Tex Avery και του Fritz Freleng.Και στην Ντισνευ διακρινεις στην αρχη καποια σουρρεαλιστικα στοιχεια που απευθυνονται και σε ενηλικες, πριν στραφει στο παιδικο κοινό.

Μη ξεχναμε, τα καρτουν στην αρχη για ενηλικες απευθυνονταν

Απο την Ντισνευ πολλοι ανιματερ διακριθηκαν οταν αποχωρησαν απο το στουντιο, όπως πχ ενας απο τους ιδρυτες του UPΑ και δημιουργος του Mr Magoo, ο John Hubley.Μαλιστα εγκατελειψε το Studio οταν αρνηθηκε να καρφωσει συναδελφους του στην επιτροπη Μακαρθυ. Και ο Don Bluth αργοτερα, απο τους πρωτους που κανανε ταινιες με πιο σοβαρο περιεχομενο. Για τη δεκαετια του 80 προτιμουσα τις δικες του ταινιες απο της Ντισνευ. Κορυφη παντως παραμενει το Roger Rabbit. Για το ειδος της η κορυφαια ταινια.

L είσαι από τους λίγους(αν όχι ο μόνος εδωμέσα)που γνωρίζει από animation και ιστορία(οι παραπάνω εδωμέσα ούτε που θα ξέρουν ο Ισήδωρος ποιος είναι(ελπίζω να κατάλαβες για ποιον απευθύνομαι)).Winsor McCay είναι ο δημιουργός του Gertie the dinosaur, δεν είναι;;;Επίσης υποθέτω λες για τον Πόπαι τον φλέισερ(το κατάλαβω όταν έγραψες για μπέτι μπουπ).Και φυσικά θα ξέρεις για τους Χάννα-Μπαρμπέρα,τους κονσερβοποιητές(που όμως είναι και αυτοί που έβγαλαν θρυλική δουλειά στο mgm με το tom and jerry και το good will to men).πάντως η ντίσνευ έχουν έργα τέχνης,από τα κλασσικά silly symphonies σε streamboat willie σε band concert...απλά έχουν και κάποιο διαφορετικό στυλ από άλλους και σε χιουμορ και σε άλλα...

ένα tribute

[media]http://www.youtube.com/watch?v=ERMhFGAjTuI[/media]

#108 GkLoc

GkLoc

    .: BlackStar :.

  • Members
  • 1,233 posts

Posted 14 July 2008 - 00:23

Το συγκεκριμένο forum λέγεται anime//GR εκτός αν ενάμιση χρόνο περίπου μπαίνω σε λάθος forum και δε το έχω καταλάβει:uhh:


:respect::respect::respect:

Respect Ero-Sennin!!!!

[On topic]

Hanna-Barbera Rullz!!!

To Tom & Jerry Μπορει και να ειναι απτα Αγαπημενα Animation Ever,Οσο και να μεγαλωσω,Οσες Φορες και να τα εχω δει,Παντα Λετρευω Αυτην Την Γατα Και Ποντικακι!!
Πιστευω Ειμαι Απ'τους Μεγαλυτερους Fan Της Σειρας,Και Επισης Για Την Εποχη Τους,Το Animation Ηταν Καταπληκτκο,Με Καταπληκτικη Μιξη Κινησεων Με Μουσικη!!

Respect For Hanna-Barbera!!!:respect:

Berserk___Gatsu.jpg


#109 Chief_Chips

Chief_Chips

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 0 posts

Posted 14 July 2008 - 00:26

:respect::respect::respect:

Respect Ero-Sennin!!!!

[On topic]

Hanna-Barbera Rullz!!!

To Tom & Jerry Μπορει και να ειναι απτα Αγαπημενα Animation Ever,Οσο και να μεγαλωσω,Οσες Φορες και να τα εχω δει,Παντα Λετρευω Αυτην Την Γατα Και Ποντικακι!!
Πιστευω Ειμαι Απ'τους Μεγαλυτερους Fan Της Σειρας,Και Επισης Για Την Εποχη Τους,Το Animation Ηταν Καταπληκτκο,Με Καταπληκτικη Μιξη Κινησεων Με Μουσικη!!

Respect For Hanna-Barbera!!!:respect:

το ξέρεις ότι μετά mgm εποχή οι hb κάναν φτηνιάρικα καρτουν(αλλά είναι καλό το johny quest και μερικά,για το τι είναι δηλαδή,είναι εντάξει)

#110 Saucegay

Saucegay

    can't draw lol

  • Members
  • 60 posts

Posted 14 July 2008 - 01:19

TL;DR follows.
Nice.... since Voltaire and a bunch of other dead guys gave you the right to say/enjoy/think about whatever you want, no one can really stop you from doing so. However, please keep in mind that this is an anime based forum, so it'd be best to focus on the initial subject and state any varying opinions you may have on it. Trying to force your subjective opinion about how great disney is, kinda misses the point, ya know? Plus most of the guys here actually like anime hence this debate was doomed to fail before it was even conceived. People like anime to Disney animations to The Notebook to Manos the Hands of Fate. No one can influence others' preferences by force, but the least they can do is respect them.

Disney imo has made some great movies (Lion King), but if we take into account the current High School Musical and Miley Cyrus crap something is seriously wrong.

Spoiler:


Give Jimbo some love Posted Image
Posted Image

#111 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,653 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 14 July 2008 - 02:09

... και το spam συνεχίζει να πέφτει σύννεφο. :yawn2:

Έλεγα να απέχω από το thread, μιας και υπάρχει ήδη ένας εκπρόσωπος, φωνή-της-λογικής (L), αλλά δεν αντέχω τόση βλακεία συσσωρευμένη.

Εγώ δε κάθομαι να το σκεφτώ τόσο πολύ όταν βλέπω κάτι. Αν μου αρέσει κάτι οπτικοακουστικά, θα κάτσω να το δω. Δε θα κάτσω να σκεφτώ αν είναι αντιγραφή ή με κοροϊδεύουν για να βγάλουν λεφτά ή το ένα ή το άλλο. Θα κάτσω να διασκεδάσω με αυτό που βλέπω. Αφού περνάω καλά δεν έχει νόημα να χαλάσω τη διάθεση μου.

Δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που εξακολουθείς να βρίσκεις ποιοτικές τις δουλειές της Disney. Ειδικά αυτές των τελευταίων 15 ετών. Για πολλούς εδώ μέσα η οπτικοακουστική απόλαυση δεν είναι το παν. Γι' αυτό μην τσατίζεσαι που τρως κράξιμο.

Και, plz, μην αποκαλείς σατανιστικό οτιδήποτε τολμάει να θίξει real life προβλήματα. It's old. It's lame. It's sad.

Επίσης αυτοί που πρωτοσχεδίασαν τον θρυλικό βασιλιά τον λιονταριών, ας το έκαναν καλύτερο από της Disney, για να έβγαζαν εκείνοι δισεκατομμύρια. Δε τους εμπόδισε κανείς. HAKUNA MATATA

OK, τι στο καλό εννοείς εδώ; Ότι θα έπρεπε να στοχεύσουν στα έσοδα, και όχι στην πιστή απόδωση της ιστορίας; Ότι εσύ κρινεις την ποιότητα ενός έργου βάσει της εισπρακτικής του επιτυχίας; Βοήθησε με λίγο, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεσαι.

αν δεν υπήρχε ντίσνευ ούτε άνιμε θα υπήρχε
μάθε και λίγο ιστορία και μην μιλάς με στερεότυπα
η ντίσνευ έβγαλε έργα τέχνης,ανεξαρτήτως είδους
το snow white είναι από τα καλύτερα films όλων των εποχών,animation or not

Εσύ με απογοητεύεις διπλά γιατί μου είχες δώσει την εντύπωση ότι είσαι διαβασμένος. Ανάγωγος και ερειστικός μεν, αλλά τουλάχιστον ενημερωμένος σε θέματα animation.

Και τώρα έρχεσαι και μας λες ότι χρωστάμε τα πάντα στη Disney. O RLY. :|

Βασικά, αν δεν υπήρχαν οι Eadweard Muybridge, Georges Melies, James Stuart Blackton και Emile Cohl, δεν θα υπήρχε καθόλου animation. Ούτε anime, ούτε Disney, ούτε τίποτα. Όλοι οι animators πάνω στους ώμους αυτών στηρίχθηκαν. Αυτοί ήταν οι πραγματικοί πρωτοπόροι.

Από κει και πέρα, η ιστορία είναι, όπως σε όλες τις τέχνες, "ο κλέψας του κλέψαντος". Χιλιοπαιγμένο σενάριο. Αλλά δεν ισχύει ότι οι ιάπωνες μονάχα να αντιγράφουν τεχνικές από τους αμερικάνους ξέρουν, και ότι δεν προσφέρουν τίποτα στο χώρο του animation, όπως υπαινίσσεσαι. Ας πάρουμε σαν παράδειγμα το Production I.G, ένα από τα πιο αγαπημένα μου ιαπωνικά animation studios. Δες τι έχει προσφέρει μόνο αυτό στο χώρο:

Innovations

Production I.G is one of the forerunners of digital animation techniques. While not exclusive in their usage of computer technology, they are given praise for their advances in digital compositing, digital effects, digital image/story boarding, and digital colorgrading. Because of this, some prefer to refer to Production I.G as an 'animation lab' rather than a studio.

The film "Ghost in the Shell" marked the first ever overlay of computer generated visuals onto a hand drawn background. Surprisingly, many of the digital looking effects in the film were laboriously hand produced.

Production I.G's advances in digital cinematography techniques have been credited in no small part to Effects Director Hisashi Ezura (江面久), Director Hiroyuki Kitakubo (北久保 弘之), Animator Norifumi Kiyozumi (清積紀文) and Toshihiro Kawamoto (川元 利浩) who joined Production I.G in the spring of 1996. Their first application of digital techniques was presented in the animated cut sequences for the Sony PlayStation game, "Ghost in the Shell".

The first feature length animated film to use this digital manipulation by Production I.G was "Blood: The Last Vampire" released in 2000. This found the comprehensive usage of digital technology in a largely seamless manner. From this production onward, digital effects were used in almost every one of their projects including "Sakura Wars: The Movie", "Ghost in the Shell: Stand Alone Complex", "MiniPato", and "Innocence".

Digital Compositing

Traditional compositing had physical limitations on the number of layers being placed into the final film. Care was also needed in making the individual layers be compatible with each other, so that one would not conflict with another.

With the advance of digital compositing, the discrete layers could be edited in groups, and lighting effects could be applied to the entire frame, or to each layer selectively. This greatly helped the production of Hayao Miyazaki's "Princess Mononoke" by creating a depth of field previously unseen in an animated feature. In "Blood: The Last Vampire", this also contributed into having a deep, and hitherto unseen active background supporting the foreground characters.

More recently, further development and experimentation has allowed for the seamless addition of computer generated images, objects and characters into a traditional hand-drawn scene. For example, the Tachikoma Think-Tanks of "Ghost in the Shell: Stand Alone Complex" are 3-D computer models composited into the scene. This has allowed for repeated mechanical objects to be unified in appearance.

Digital Storyboard

The storyboard is not an aspect of production that finds its way into the finished product. The production process of an anime traditionally breaks the larger whole into smaller sections handled by specific key-frame animators. This allowed for specific artists to show their individual talents, but also created some discontinuity in style.

Production I.G has created a position called the "Screen Architect" who builds the atmosphere and feel of a scene. This is accomplished by creating a storyboard which has the same effects as the finished product applied to it. Prior to digital image manipulation, the application of effects such as lighting, blurs and shadows was done manually and consumed much time.

This allowed the production crews to visualize and unify the visual feel of a film. Combined with digital compositing, this further strengthened the power of post production editing and allowed for fine-tuning of the final product's visual presentation.

Digital Colorgrading

Colorgrading is a fine-tuning post-production process which controls the colors presented in a scene. Animation differs from live-action filming in its ability to choose the colors that the cels are being painted in. This allows for a much more controlled visual environment. This advantage is however lost in the lack of control after the color is painted on the cel.

Digital colorgrading allows for multiple layers to be edited at once, and was used in "Blood: The Last Vampire" to build a very specific unified color palette. Within the limited color palette, specific colors were enhanced to draw the attention of the viewer in a way difficult to paint in the cel.

The subtle nature of the manipulation is the power of colorgrading, as it contributes to the scene without being noticed. It continues to be used in Production I.G's films without being overtly noticed.

Digital Special Effects

Production I.G is known for creating analog effects digitally. For traditional hand-drawn animation, often analog effects easily created on film are difficult to reproduce.

The less obvious digital contributions into an analog scene include lens effects such as the fish-eye lens, motion blur to more vividly portray movement, instability in the focus of the camera, unstable light exposure, lighting effects such as shadows, and gun muzzle flashes.

Τέλος... αναμφισβήτητη η αξία της Χιονάτης; Give me a freakin' break. Άλλο ένα υποτιμητικό για τις γυναίκες παραμύθι, όπως ΟΛΑ των αδελφών Γκριμμ. A shitload of memes and preconceptions. Μία μεταφορά αυτού του παραμυθιού σε animation, κατ' εμέ, όποιος κι αν την αναλάβει, έχει χάσει από τα αποδυτήρια.

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#112 iloveL

iloveL

    Anime Freak

  • Members
  • 293 posts

Posted 14 July 2008 - 02:34

ειναι εντελως περιττο να μιλησω εδω μια που δεν εχω να πω τιποτα καινουριο
αλλα βαριεμαι οποτε θα μιλησω..
σορρυ δεν εχω δει τα τελευταια post σε περιπτωση που πω κατι ασχετο

ολοι τον αγαπανε τον disney και ειναι τυχεροι οσοι μεγαλωσαν με εργα του
απορω πως μαλωνετε αφου ολοι λενε το ιδιο - δεν νομιζω πως υπαρχει ανθρωπος
που να πει το αντιθετο
αν καποιος γραφει εδω και βριζει τα ανιμε ειναι ξεκαθαρα καραγκιοζης - δεν σεβεται τελοσπαντων
αφου μπηκε με προθεση να μαλωσει - ειναι κουφο να μπεις σε anime gr και να βριζεις τα anime πρεπει
να εισαι ηλιθιος αν δεν το καταλαβαινεις αυτο σορρυ αλλα ετσι ειναι and i had to say it

βεβαια απο την στιγμη που πεθανε χαλασαν απιστευτα - η disney δεν εξελιχτηκε
αρα μαλλον η ψυχη ηταν αυτος

μια φιλη μου ειπε πως ειναι σε παγο σε αλλους και γελαγαν
εγω συμφωνω μαζι της- αφου ειναι σε παγο ολοι το ξερουν πως ειναι δυνατον καποιοι
να μην το εχουν ακουσει?

λενε πως τα εργα του εχουν προτυπα μη φεμινιστικα
πως η γυναικα περιμενει τον αντρα να την σωσει και τετοια..
(οπως και τα στρουφακια ειναι κουμουνιστικη κοινωνια
και ο μπομπ ο σφουγγαρακης gay xDD)

βλακειες πιστευω τα μωρα δεν καταλαβαινουν
ουτε δινουν σημασια σε τετοια και οσοι μεγαλωσαν με τα εργα του δεν εχουν τετοια προτυπα

αυτα...

#113 moutzah3d1n

moutzah3d1n

    call me the GODFATHER

  • Members
  • 131 posts

Posted 14 July 2008 - 04:10

ρε ελεος εχει ξεφυγει το θεμα εντελως!!! ειναι αδιανοητο ανιμε να εχουν κοινη πορεια με τα εργα της walt disney productions!!! αλλα κανενας δεν μπορει να αμφισβητησει το εργο κανενος!!!


#114 iristella

iristella

    Heelchou!

  • Administrators
  • 10,437 posts

Posted 14 July 2008 - 04:53

Μoutzah3d1n κοιτα λιγο εδω
http://www.anime.gr/forums/anime-%C3%E5%ED%E9%EA%DC/4100-%C3%C9%C1%D4%C9-%D4%C1-%C1%CD%C9%CC%C5-%C5%C9%CD%C1%C9-%C5%D4%D3%C9-%CF%D0%D9%D3-%C5%C9%CD%C1%C9.html

και εδω

http://www.anime.gr/forums/anime-%C3%E5%ED%E9%EA%DC/2054-%D0%F9%F2-%DE%F4%E1%ED-%F4%E1-%E1%ED%E9%EC%E5-%F0%F1%E9%ED-%E3%DF%ED%EF%F5%ED-%E1%ED%E9%EC%E5.html

Και γενικα πιασε ολα τα Post του L - sensei σε αυτο το thread και μαθε τα απ εξω η δυνατον.

Edited by iristella, 14 July 2008 - 05:11.


#115 Chief_Chips

Chief_Chips

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 0 posts

Posted 14 July 2008 - 06:40

... και το spam συνεχίζει να πέφτει σύννεφο. :yawn2:

Έλεγα να απέχω από το thread, μιας και υπάρχει ήδη ένας εκπρόσωπος, φωνή-της-λογικής (L), αλλά δεν αντέχω τόση βλακεία συσσωρευμένη.Δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που εξακολουθείς να βρίσκεις ποιοτικές τις δουλειές της Disney. Ειδικά αυτές των τελευταίων 15 ετών. Για πολλούς εδώ μέσα η οπτικοακουστική απόλαυση δεν είναι το παν. Γι' αυτό μην τσατίζεσαι που τρως κράξιμο.

Και, plz, μην αποκαλείς σατανιστικό οτιδήποτε τολμάει να θίξει real life προβλήματα. It's old. It's lame. It's sad.OK, τι στο καλό εννοείς εδώ; Ότι θα έπρεπε να στοχεύσουν στα έσοδα, και όχι στην πιστή απόδωση της ιστορίας; Ότι εσύ κρινεις την ποιότητα ενός έργου βάσει της εισπρακτικής του επιτυχίας; Βοήθησε με λίγο, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεσαι.Εσύ με απογοητεύεις διπλά γιατί μου είχες δώσει την εντύπωση ότι είσαι διαβασμένος. Ανάγωγος και ερειστικός μεν, αλλά τουλάχιστον ενημερωμένος σε θέματα animation.

Και τώρα έρχεσαι και μας λες ότι χρωστάμε τα πάντα στη Disney. O RLY. :|

Βασικά, αν δεν υπήρχαν οι Eadweard Muybridge, Georges Melies, James Stuart Blackton και Emile Cohl, δεν θα υπήρχε καθόλου animation. Ούτε anime, ούτε Disney, ούτε τίποτα. Όλοι οι animators πάνω στους ώμους αυτών στηρίχθηκαν. Αυτοί ήταν οι πραγματικοί πρωτοπόροι.

Από κει και πέρα, η ιστορία είναι, όπως σε όλες τις τέχνες, "ο κλέψας του κλέψαντος". Χιλιοπαιγμένο σενάριο. Αλλά δεν ισχύει ότι οι ιάπωνες μονάχα να αντιγράφουν τεχνικές από τους αμερικάνους ξέρουν, και ότι δεν προσφέρουν τίποτα στο χώρο του animation, όπως υπαινίσσεσαι. Ας πάρουμε σαν παράδειγμα το Production I.G, ένα από τα πιο αγαπημένα μου ιαπωνικά animation studios. Δες τι έχει προσφέρει μόνο αυτό στο χώρο:

Τέλος... αναμφισβήτητη η αξία της Χιονάτης; Give me a freakin' break. Άλλο ένα υποτιμητικό για τις γυναίκες παραμύθι, όπως ΟΛΑ των αδελφών Γκριμμ. A shitload of memes and preconceptions. Μία μεταφορά αυτού του παραμυθιού σε animation, κατ' εμέ, όποιος κι αν την αναλάβει, έχει χάσει από τα αποδυτήρια.

φίλε εγώ διαβασμένος είμαι
δεν κατάλαβες τι εννοώ
δεν λέω πως η ντίσνευ δημιούργησε το animation
αλλά έκανε σημαντικές δουλειές ώστε να εμπνεύσευ το χώρο του animation
όταν έρθω από τη δουλειά θα γράψω ποιο αναλυτικά

#116 Namida

Namida

    Nihao

  • Members
  • 1,106 posts

Posted 14 July 2008 - 09:25

Συγνώμη που χαλάω την ονειρική ατμόσφαιρα του chat room που έχετε εδώ, αλλά επειδή αναφερθήκατε προσωπικά σε μένα, πρέπει να απαντήσω

είπα toy story γιατί αυτός προφανώς αναφέρονταν για την ντίσνευ και με pixar λόγω του ότι είπε για το monsters inc
και δεν κατάλαβα τι κακό είναι που βασίζονται σε παραμύθια
όλος ο σοβαρός κόσμος θεωρεί έργα τέχνης το snow white και το pinocchio και θα μας την λεέι από πάνω αυτός;;;
και δηλαδή έργα που βασίζονται σε ιστορίες,παραμύθια ή μυθολογίες ή βιβλία είναι -------;;;
δηλαδή δεν αξίζουν τα lord of the rings,the wizard of oz,jason and the argonauts,superman,spiderman,iron man,blade runner,clockwork orange,the adventures of robin hood,vertigo επειδή βασίζονται είτε σε ιστορίες,είτε βιβλία,είτε παραμύθια είτε μυθολογία είτε νουβέλες;;;;;



αν δεν υπήρχε ντίσνευ ούτε άνιμε θα υπήρχε
μάθε και λίγο ιστορία και μην μιλάς με στερεότυπα
η ντίσνευ έβγαλε έργα τέχνης,ανεξαρτήτως είδους
το snow white είναι από τα καλύτερα films όλων των εποχών,animation or not

1. Το "αυτός" το θεωρώ προσβλητικό χαρακτηρισμο. Όταν αναφέρεσε σε μένα καλύτερα να χρησημοποιείς το nick μου.
2. Σε ποιο βιβλίο βασίζεται ο Spiderman. superman, ironman; Πες μας συγγραφέα και τίτλο.
3. Δεν μιλάω με στερεότυπα, επιχειρήματα παραθέτω, κάτι μου εσύ αποφεύγεις να κάνεις. Για μένα στερέοτυπο είναι ένα ποστ μια-δυο γραμμών με φράσεις όπως "αν δεν υπήρχε η ντίσνεϋ δεν θα υπήρχαν τα άνιμε"
4. Ανοίξατε ένα θρεντ για τις ταινίες της ντίσνεϋ, και είπα τη γνώμη μου. Αν δεν θέλετε αντίλογο, ζητήστε από κάποιον μοντερέιτορ να το μετονομάσει σε "walt disney-απαντάτε μόνο όσοι θεωρείτε τις ταινίες αριστουργήματα"


συγγνώμη για τον προσβλητικό μου τόνο,δεν θα ξαναεπαναληφθεί και θα βελτιώσω την συμπεριφορά μου


Όπως θα έχεις καταλάβει ως τώρα, η ελληνική άνιμε κοινώτητα είναι πολιτισμένη, και ανοικτή στον αντίλογο και στην αντίθετη γνώμη. Δεν έχουμε τίποτα ούτε με τη ντίσνεϋ, ούτε θεωρούμε τη κάποια μορφή τέχνης ανώτερη από άλλη. Είναι καθάρα υποκειμενικό θέμα το τι αρέσει σε κάποιον και τι όχι.
Ελπίζω να κάνεις αυτό που λες παραπάνω, και να περάσεις καλά στο φόρουμ μας



#117 Phantom Duck

Phantom Duck

    Platyrhynchos Kineticus

  • Retired Staff
  • 5,461 posts

Posted 27 July 2008 - 12:14

Και για άλλη μια φορά μπορώ να πω πως πάντα τα καλύτερα συμβαίνουν όταν λείπω :nanana:. Ύστερα από την παρέμβαση της μισής .aNiMe//GR Team ( :terror2: ), σβήστηκαν όλα τα άσχετα Posts και το thread ξανανοίγει.
Αν το troll μας θέλει να συνεχίσει αυτό το πανηγύρι, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτεί μιας και από εδώ και στο εξής δεν θα είμαστε ελαστικοί μαζί του.

Και τώρα μερικά σχόλια για να συνεχιστεί η κουβέντα

Τέλος... αναμφισβήτητη η αξία της Χιονάτης; Give me a freakin' break. Άλλο ένα υποτιμητικό για τις γυναίκες παραμύθι, όπως ΟΛΑ των αδελφών Γκριμμ. A shitload of memes and preconceptions. Μία μεταφορά αυτού του παραμυθιού σε animation, κατ' εμέ, όποιος κι αν την αναλάβει, έχει χάσει από τα αποδυτήρια.

Ας μην κατεδαφίζουμε τα πάντα. Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει, όμως για τα δεδομένα του 1937 η Χιονάτη αποτέλεσε πραγματική επανάσταση στον χώρο του animation. Όταν ο Disney αποφάσισε να δημιουργήσει ταινία κινουμένων σχεδίων μεγάλου μήκους, δέχτηκε την κατακραυγή όλου του κοινωνικού του περίγυρου, από ανιματέρ και συνεργάτες μέχρι φίλους και οικογένεια. Για να μαζέψει τα λεφτά, αναγκάστηκε μέχρι και να υποθηκεύσει το σπίτι του, με αποτέλεσμα το τελικό budget της ταινίας να φτάσει τα 1.500.000 $. Αστρονομικό ποσόν για ταινία της εποχής, πόσο μάλλον για ταινία κινουμένων σχεδίων με την οποία στην ουσία ρίσκαρε τα πάντα.

Η Χιονάτη χρησιμοποίησε πολλές τεχνικές animation για πρώτη φορά, οι οποίες ύστερα από αυτήν την ταινία καθιερώθηκαν ως στάνταρ σε επόμενα έργα animation. Τεχνικές όπως τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν για να απεικονίσουν βροχή, αντανακλάσεις, μαγικά κλπ και το ρεαλιστικό animation των ηρώων, τόσο στα πρόσωπα και στις κινήσεις τους, όσο και των στοιχείων της φύσης. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε σε καρτούν η κάμερα πολλαπλών πλάνων (multiplan) που επέτρεπε πολύ πιο σύνθετες λήψεις και καλύτερη απόδοση των σχεδίων, ενώ το studio αναγκάστηκε να δημιουργήσει νέες τεχνικές χρωματισμού ώστε να αποδοθεί καλύτερα η υφή των ρούχων και αντικειμένων. Μέχρι και μίνι ζωολογικό κήπο είχαν στήσει στο studio επειδή έπρεπε όλα τα σκίτσα ζώων να βασίζονται στην πραγματικότητα, για να πετύχουν πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
Για κάθε δευτερόλεπτο animation χρειάζονταν 24 εικόνες. Για την παραγωγή ολόκληρης της ταινίας σχεδιάστηκαν με το χέρι πάνω από 160.000 εικόνες, κάτι που μέχρι τότε αποτελούσε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Εν τέλει, ύστερα από 3 χρόνια προετοιμασίας το αποτέλεσμα ήταν κάτι που κανείς δεν είχε ξαναδεί στην ζωή του. Εκτός από το οχταπλό Όσκαρ που απέσπασε, ο Disney δέχτηκε συγχαρητήρια από πολλούς σημαντικούς αστέρες του κινηματογράφου. Ανάμεσά τους ήταν και ένα από τα ινδάλματά του και πηγή έμπνευσης, ο Τσάρλι Τσάπλιν.
Η ταινία σημείωσε αστρονομικές πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, δίνοντας έτσι το έναυσμα στον Disney να ασχοληθεί και με άλλες μεγάλου μήκους ταινίες animation. Ήδη με το τέλος της Χιονάτης άρχισε την παραγωγή του Πινόκιο, ενώ μέχρι τον θάνατό του δημιούργησε πάνω από 15 ταινίες.
Όπως με κάθε τι πρωτότυπο, έτσι και η Χιονάτη ενέπνευσε πολλά μεταγενέστερα studios και δημιουργούς. Πέραν των άλλων, ενδεικτικά αναφέρω το studio της Metro Goldwyn Mayer.

μια φιλη μου ειπε πως ειναι σε παγο σε αλλους και γελαγαν
εγω συμφωνω μαζι της- αφου ειναι σε παγο ολοι το ξερουν πως ειναι δυνατον καποιοι
να μην το εχουν ακουσει?

Ο Walt Disney δεν έχει μείνει στον πάγο και δεν πρόκειται ποτέ να ξαναζωντανέψει μέσω της κρυογενετικής. Είναι ένας αστικός μύθος που κανείς δεν ξέρει από που ξεκίνησε. Έχει διαψευστεί επισήμως τόσο από την εταιρία όσο και από τους συγγενείς του Disney.


Εχει Διαβασει Κανεις "Τα Χρονικα Των Αστρων"???
Πιστευω Ηταν Απ'τις Καλυτερες Ιστοριες Κομιξ Ever!!!
και ωραια πλοκη ειχε,και ωραιο σεναριο.........και ηταν 400 σελιδες!!!


Καλή ήταν για το είδος της, αλλά όταν έχεις διαβάσει έπη ολόκληρα του Massimo De Vita, τέτοιες ιστορίες φαντάζουν ρηχές :canthelp:

Edited by Phantom Duck, 27 July 2008 - 12:23.

E5VV38U.jpg


#118 Chief_Chips

Chief_Chips

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 0 posts

Posted 27 July 2008 - 12:19

Και για άλλη μια φορά μπορώ να πω πως πάντα τα καλύτερα συμβαίνουν όταν λείπω :nanana:. Ύστερα από την παρέμβαση της μισής animeGR TEAM ( :terror2: ), σβήστηκαν όλα τα άσχετα Posts και το thread ξανανοίγει.
Αν το troll μας θέλει να συνεχίσει αυτό το πανηγύρι, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτεί μιας και από εδώ και στο εξής δεν θα είμαστε ελαστικοί μαζί του.

Και τώρα μερικά σχόλια για να συνεχιστεί η κουβέντα


Ας μην κατεδαφίζουμε τα πάντα. Όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει, όμως για τα δεδομένα του 1937 η Χιονάτη αποτέλεσε πραγματική επανάσταση στον χώρο του animation. Όταν ο Disney αποφάσισε να δημιουργήσει ταινία κινουμένων σχεδίων μεγάλου μήκους, δέχτηκε την κατακραυγή όλου του κοινωνικού του περίγυρου, από ανιματέρ και συνεργάτες μέχρι φίλους και οικογένεια. Για να μαζέψει τα λεφτά, αναγκάστηκε μέχρι και να υποθηκεύσει το σπίτι του, με αποτέλεσμα το τελικό budget της ταινίας να φτάσει τα 1.500.000 $. Αστρονομικό ποσόν για ταινία της εποχής, πόσο μάλλον για ταινία κινουμένων σχεδίων με την οποία στην ουσία ρίσκαρε τα πάντα.

Η Χιονάτη χρησιμοποίησε πολλές τεχνικές animation για πρώτη φορά, οι οποίες ύστερα από αυτήν την ταινία καθιερώθηκαν ως στάνταρ σε επόμενα έργα animation. Τεχνικές όπως τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν για να απεικονίσουν βροχή, αντανακλάσεις, μαγικά κλπ και το ρεαλιστικό animation των ηρώων, τόσο στα πρόσωπα και στις κινήσεις τους, όσο και των στοιχείων της φύσης. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε σε καρτούν η κάμερα πολλαπλών πλάνων (multiplan) που επέτρεπε πολύ πιο σύνθετες λήψεις και καλύτερη απόδοση των σχεδίων, ενώ το studio αναγκάστηκε να δημιουργήσει νέες τεχνικές χρωματισμού ώστε να αποδοθεί καλύτερα η υφή των ρούχων και αντικειμένων. Μέχρι και μίνι ζωολογικό κήπο είχαν στήσει στο studio επειδή έπρεπε όλα τα σκίτσα ζώων να βασίζονται στην πραγματικότητα, για να πετύχουν πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα.
Για κάθε δευτερόλεπτο animation χρειάζονταν 24 εικόνες. Για την παραγωγή ολόκληρης της ταινίας σχεδιάστηκαν με το χέρι πάνω από 160.000 εικόνες, κάτι που μέχρι τότε αποτελούσε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Εν τέλει ύστερα από 3 χρόνια προετοιμασίας, το αποτέλεσμα ήταν κάτι που κανείς δεν είχε ξαναδεί στην ζωή του. Εκτός από τα πολλαπλά Όσκαρ που απέσπασε, ο Disney δέχτηκε συγχαρητήρια από πολλούς σημαντικούς αστέρες του κινηματογράφου. Ανάμεσά τους ήταν και ένα από τα ινδάλματά του και πηγή έμπνευσης, ο Τσάρλι Τσάπλιν.
Η ταινία σημείωσε αστρονομικές πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, δίνοντας έτσι το έναυσμα στον Disney να ασχοληθεί κι άλλο με μεγάλου μήκους ταινίες animation. Ήδη με το τέλος της Χιονάτης άρχισε την παραγωγή του Πινόκιο, ενώ μέχρι τον θάνατό του δημιούργησε πάνω από 15 ταινίες.
Όπως με κάθε τι πρωτότυπο, έτσι και η Χιονάτη ενέπνευσε πολλά μεταγενέστερα studios και δημιουργούς. Πέραν των άλλων, ενδεικτικά αναφέρω το studio της Metro Goldwyn Mayer.


Ο Walt Disney δεν έχει μείνει στον πάγο και δεν πρόκειται ποτέ να ξαναζωντανέψει μέσω της κρυογενετικής. Είναι ένας αστικός μύθος που κανείς δεν ξέρει από που ξεκίνησε. Έχει διαψευστεί επισήμως τόσο από την εταιρία όσο και από τους συγγενείς του Disney.




Καλή ήταν για το είδος της, αλλά όταν έχεις διαβάσει έπη ολόκληρα του Massimo De Vita, τέτοιες ιστορίες φαντάζουν ρηχές :canthelp:

βασικά στο old mill χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά η multiplane camera
testαρίστηκε να το πω
αλλά τα silly symphonies γενικά ήταν πειραματικά shorts
εύγε


η μέθοδος rotoscopping των φλέισερ σου αρέσει;;;

Edited by Phantom Duck, 27 July 2008 - 12:42.
double post merged


#119 Phantom Duck

Phantom Duck

    Platyrhynchos Kineticus

  • Retired Staff
  • 5,461 posts

Posted 27 July 2008 - 13:05

βασικά στο old mill χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά η multiplane camera
testαρίστηκε να το πω
αλλά τα silly symphonies γενικά ήταν πειραματικά shorts
εύγε


Όντως, τα Silly Symphonies από ένα σημείο και πέρα χρησιμοποιήθηκαν ως crash test για τις νέες τεχνικές που θα χρησιμοποιούνταν στην Χιονάτη.

η μέθοδος rotoscopping των φλέισερ σου αρέσει;;;


Διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικές μέθοδοι animation. Δεν έχω κάποια προτίμηση μιας και μου αρέσει να παρακολουθώ την εξέλιξη του animation με όποιες μεθόδους και αν εμφανίζεται. Πάντως τα καρτούν των Fleischer ήταν όντως πολύ καλά σχεδιασμένα, όποιες τεχνικές και αν χρησιμοποιούσαν.

Άξια αναφοράς από τους Fleischer είναι η Betty Boop. Εκτός του ότι σε καρτούν της έκανε την πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση ο Popeye, υπάρχουν φήμες που λένε πως η Betty Boop ήταν η αφορμή για τα μεγάλα μάτια που έχουν σήμερα οι anime-manga χαρακτήρες. Αν και τώρα ξεφεύγουμε από τον Disney και περνάμε σε άλλα μονοπάτια.

E5VV38U.jpg


#120 Chief_Chips

Chief_Chips

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 0 posts

Posted 27 July 2008 - 13:15

Όντως, τα Silly Symphonies από ένα σημείο και πέρα χρησιμοποιήθηκαν ως crash test για τις νέες τεχνικές που θα χρησιμοποιούνταν στην Χιονάτη.



Διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικές μέθοδοι animation. Δεν έχω κάποια προτίμηση μιας και μου αρέσει να παρακολουθώ την εξέλιξη του animation με όποιες μεθόδους και αν εμφανίζεται. Πάντως τα καρτούν των Fleischer ήταν όντως πολύ καλά σχεδιασμένα, όποιες τεχνικές και αν χρησιμοποιούσαν.

Άξια αναφοράς από τους Fleischer είναι η Betty Boop. Εκτός του ότι σε καρτούν της έκανε την πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση ο Popeye, υπάρχουν φήμες που λένε πως η Betty Boop ήταν η αφορμή για τα μεγάλα μάτια που έχουν σήμερα οι anime-manga χαρακτήρες. Αν και τώρα ξεφεύγουμε από τον Disney και περνάμε σε άλλα μονοπάτια.


φαίνεται έχεις γνώσεις φίλε
tom and jerry σου αρέσουν;;;;