Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 1 votes

Αγιον ορος: Εχετε παει? Θα πηγαινατε?


  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#31 THe_Champloo_mastahh!

THe_Champloo_mastahh!

    of DisAstaaAhhhH!

  • Members
  • 254 posts

Posted 15 February 2008 - 13:46

ναι το μοναστιρι ήταν στον λοφο=> τα κελια
βασικά πρέπει να ηταν παπάς και όχι μοναχός.
Posted Image
My blog http://cultureofaboy.blogspot.com για comic/movie informal reviews :P

#32 sgouver

sgouver

    One Piece Maniac

  • Members
  • 540 posts

Posted 15 February 2008 - 13:56

Mια χαρα μερος ειναι...θα θελα πολυ να παω και εγω, σιγουρα εχουν ακουστει πολλα ,αλλα αν σημερα πιστευουμε οτι ακουμε καλυτερα να μενουμε κλεισμενοι στα σπιτια μας...

Οσο αναφορα το αβατο να πουμε οτι σε πολλα γυναικεια μοναστηρια αντιστοιχα δεν επιτρεπονται οι αντρες...βεβαια το αγιο ορος ειναι ολοκληρο κομματι γης...αλλα ουτος ή αλλος εχει παντου μοναστηρια.

Τελος θα θελα να πω οτι πλεον ειναι ισως απο τα τελευταια μεροι του παγκοσμιοποιημενου κοσμου αφου και το Θιβετ εχει εμπορευματοποιηθει σε μεγαλο βαθμο απο οσο ξερω, στο οποιο ακομα ξεχωριζουμε εναν εναλλακτικο τροπο και φιλοσοφια ζωης...ας μην ειμαστε γκρινιαριδες και σε αυτο, μπορειτε να φατε macdonalts οπου θελετε στον κοσμο και να βλεπεται παντου ωραιες γυναικες, απλα για οσους δεν το γουσταρουν ας σεβαστουν την μοναδικοτητα του.

#33 Darkchilde

Darkchilde

    Jedi Master

  • Members
  • 915 posts

Posted 15 February 2008 - 14:11

Mια χαρα μερος ειναι...θα θελα πολυ να παω και εγω, σιγουρα εχουν ακουστει πολλα ,αλλα αν σημερα πιστευουμε οτι ακουμε καλυτερα να μενουμε κλεισμενοι στα σπιτια μας...

Οσο αναφορα το αβατο να πουμε οτι σε πολλα γυναικεια μοναστηρια αντιστοιχα δεν επιτρεπονται οι αντρες...βεβαια το αγιο ορος ειναι ολοκληρο κομματι γης...αλλα ουτος ή αλλος εχει παντου μοναστηρια.

Τελος θα θελα να πω οτι πλεον ειναι ισως απο τα τελευταια μεροι του παγκοσμιοποιημενου κοσμου αφου και το Θιβετ εχει εμπορευματοποιηθει σε μεγαλο βαθμο απο οσο ξερω, στο οποιο ακομα ξεχωριζουμε εναν εναλλακτικο τροπο και φιλοσοφια ζωης...ας μην ειμαστε γκρινιαριδες και σε αυτο, μπορειτε να φατε macdonalts οπου θελετε στον κοσμο και να βλεπεται παντου ωραιες γυναικες, απλα για οσους δεν το γουσταρουν ας σεβαστουν την μοναδικοτητα του.


Και οι γυνάικες που θα θέλανε να πάνε και δεν μπορούν; Μην μιλάς μόνο για τους άντρες που θέλουν να βλέπουν ωραίες γυναίκες, αλλά σκέψου και τις γυναίκες που θα θέλανε και δνε μπορούν να πάνε.

Και δεν θα μιλήσω άλλο, επειδή σίγουρα θα προκαλέσω αντιδράσεις και ιδίως από τον Ayu, και είπε ότι δεν θέλει εντάσεις...

#34 red pyramid

red pyramid

    Revolutionary Fanboy

  • Members
  • 1,655 posts
  • LocationThe city upon the hill

Posted 15 February 2008 - 14:17

Δεν θα πήγαινα κατά πάσα πιθανοτητα μιάς και αντιπαθώ οποιδήποτε μέρος έχει υπερβολική ησυχία και είναι απομωνομένο απο τη πόλη.
Posted Image

#35 Gaia

Gaia

    マザーアース

  • Members
  • 182 posts

Posted 15 February 2008 - 14:21

Δεν θα πήγαινα κατά πάσα πιθανοτητα μιάς και αντιπαθώ οποιδήποτε μέρος έχει υπερβολική ησυχία και είναι απομωνομένο απο τη πόλη.



Αααααα........ θα με πας στο τρελοκομειο!:deadga6:
Τι πιο ωραιο απο την εξοχη? Ομορφα πρασινα δεντρα που χαριζουν οξυγονο, υπεροχα ζωα και ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ καθαρο αερα???

Παω να παρω φαρμακο τωρα.:bleh:



#36 steliospal

steliospal

    How far to paradise

  • Members
  • 200 posts

Posted 15 February 2008 - 14:23

Ρε παιδιά ανεξάρτητα με το αν πιστεύεις ή όχι σκεφτείτε οτι οι τύποι είτε για να μην ξεσηκωθούν οι μοναχοί είτε γιατί η μοναδική γυναίκα είναι η παναγία (μπούρδες) δεν γουστάρουν γυναίκες , δηλαδή αν εγώ στο χωράφι μου δεν θέλω γυναίκες δεν είναι δικαίωμά μου, απο τη στιγμή που ο χώρος τους ανήκει έχουν κάθε δικαίωμα μιάς και είναι και λίγο λεπτό το ζήτημα του πειρασμού και της θρησκείας. Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με τα αίσχη που γίνονται μέσα στα μοναστήρια αλλά είναι ένα μέρος που όπως αναφέρθηκε δεν έχει σπιλωθεί και διατηρεί τη μοναδικότητά του. Δυστυχώς δεν έχω πάει ακόμα. Κρίμα για τις γυναίκες που δεν μπορούν να πάνε αλλά υπάρχουν 1000αδες μέρη στον κόσμο να πάει κανείς, όσο για αυτούς που θέλουν κρέας και γυναίκες:

μπορειτε να φατε macdonalts οπου θελετε στον κοσμο και να βλεπεται παντου ωραιες γυναικες, απλα για οσους δεν το γουσταρουν ας σεβαστουν την μοναδικοτητα του

+1
υπογραφή εκτός κανονισμών

#37 red pyramid

red pyramid

    Revolutionary Fanboy

  • Members
  • 1,655 posts
  • LocationThe city upon the hill

Posted 15 February 2008 - 14:28

Αααααα........ θα με πας στο τρελοκομειο!:deadga6:
Τι πιο ωραιο απο την εξοχη? Ομορφα πρασινα δεντρα που χαριζουν οξυγονο, υπεροχα ζωα και ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ καθαρο αερα???

Παω να παρω φαρμακο τωρα.:bleh:


Είμαι άνθρωπος της πόλης,ακόμη και αν πόλη ενοούμε το κέντρο της Αθήνας με όλη τη βρωμιά του το προτιμώ απο το οποιοδήποτε χωριό,βουνό η δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.

Steliospal,η απάντηση είναι εύκολη,το θέμα είναι ότι δύσκολα μια τέτοια κουβέντα κρατιέται εντός ορίων και αφού ο Ayu δεν θέλει εντάσεις,εγώ προσοπικός θα το αφήσω έτσι.
Posted Image

#38 sgouver

sgouver

    One Piece Maniac

  • Members
  • 540 posts

Posted 15 February 2008 - 14:30

Και οι γυνάικες που θα θέλανε να πάνε και δεν μπορούν; Μην μιλάς μόνο για τους άντρες που θέλουν να βλέπουν ωραίες γυναίκες, αλλά σκέψου και τις γυναίκες που θα θέλανε και δνε μπορούν να πάνε.

Και δεν θα μιλήσω άλλο, επειδή σίγουρα θα προκαλέσω αντιδράσεις και ιδίως από τον Ayu, και είπε ότι δεν θέλει εντάσεις...

Αυτο το απαντησα στο ποστ μου ως εξης :

Οσο αναφορα το αβατο να πουμε οτι σε πολλα γυναικεια μοναστηρια αντιστοιχα δεν επιτρεπονται οι αντρες...βεβαια το αγιο ορος ειναι ολοκληρο κομματι γης...αλλα ουτος ή αλλος εχει παντου μοναστηρια.

Δηλαδη θα μπορουσα να σου απαντησω : ''και οι αντρες που θελουν να πανε σε γυναικεια μοναστηρια και δεν μπορουν?''

Παρολαυτα επειδη προφανως εδω απλα συζηταμε και δεν μαλωνουμε(γιατι θα ηταν χαζο αλλωστε), θα ηθελα να το παρεις και απο μια αλλη σκοπια .Το οτι το Αγιο Ορος δεν θα ηταν Αγιο ορος αμα επιτρεπονταν οι γυναικες διοτι αυτο ειναι ενα απο τα στοιχεια που το κανουν μοναδικο.Μπορεις εσυ να φανταστεις μοναχες και μοναχους στον ιδιο χωρο κλεισμενους? δεν καταλαβενεις τα επακολουθα?

Την ανθρωπινη φυση μας ειναι δυσκολο ως αδυνατο να την ελενξουμε και αυτο που κανουν οι ανθρωποι σε εκεινο το μερος ειναι ενας αγωνας εναντια στον ιδιο τους τον εαυτο...ασχετα αν το θεωρεις παραλογο ή οχι ειναι κατι το μοναδικο που λιγα ατομα στον κοσμο ειναι διατεθιμενα να κανουν.
Εμεις εχουμε ολο τον αλλο κοσμο που κατα την γνωμη μου αμα συνειδητοποιησεις το τι αισχοι συμβαινουν, η κοινωνια αυτων των ατομων εχει οντως δημιουργησει εναν μικρο παραδεισο...

#39 Gaia

Gaia

    マザーアース

  • Members
  • 182 posts

Posted 15 February 2008 - 14:35

Είμαι άνθρωπος της πόλης,ακόμη και αν πόλη ενοούμε το κέντρο της Αθήνας με όλη τη βρωμιά του το προτιμώ απο το οποιοδήποτε χωριό,βουνό η δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.




Οκ......οτι πεις:wis:
Κι εμενα μου αρεσει η πολη, αλλα δεν αντεχω τον θορυβο της και την βρωμια της:deadga6:
Σε καταλαβαινω, εχω μια φιλη με γουστο ιδιο με σενα...



#40 Sponis

Sponis

    Despair-Ridden Heart...

  • Retired Staff
  • 2,291 posts

Posted 15 February 2008 - 15:14

Κόψτε το offtopic... δε συζητάμε για το πόσο ωραία είναι η εξοχή, πόσο ωραία είναι η πόλη...

#41 Mr Ayu-Mania

Mr Ayu-Mania

    Wotalicious!

  • Members
  • 959 posts

Posted 15 February 2008 - 16:05

Steliospal,η απάντηση είναι εύκολη,το θέμα είναι ότι δύσκολα μια τέτοια κουβέντα κρατιέται εντός ορίων και αφού ο Ayu δεν θέλει εντάσεις,εγώ προσοπικός θα το αφήσω έτσι.

Αφου ειναι ευκολη, γιατι δεν τη λες? Αμα ειναι βασισμενη στη λογικη και ειναι δικαια για ολους τους εμπλεκομενους, τοτε θα επρεπε να την πεις. Να μην μας τρωει η περιεργια...

Αν τα επιχηρηματα στεκουν, και βασιζονται στο σεβασμο των δικαιωματων και των δυο πλευρων, τοτε δεν νομιζω να προκαλεσει ενταση.

Μερικες οδηγιες προς ναυτιλομενους, αν θελετε να πατε:

- παρτε μπουφανακι. το ορος εχει το δικο του κλιμα, και ακομα και το καλοκαιρι τα βραδυα βγαζει ψοφοκρυο.

- τα μονοπατια δεν ειναι τοσο ευκολα οσο φαινονται στο χαρτη. Μπορει να ειναι μονο 2 χιλιομετρα καποιο μονοπατι, αλλα μπορει να συμεριλαμβανει να ανεβοκατεβεις ενα βουνο 3 φορες. Υπαρχουν οδηγοι στην αγορα που γραφουν ποσες ωρες πεζοπορια ειναι απο μοναστηρι σε μοναστηρι. Αυτοι μαλλον εχουν σαν βαση ανθρωπους με τη φυσικη κατασταση του Σουμαχερ, οποτε να προσθετετε ενα μισαωρο στην διαρκεια που γραφουν.

- να εχετε μαγκουρα και κυνηγετικο μαχαιρι. Μπορει να πεσετε σε υπερπροστατευτικη αγριογουρουνο-μανα.

- να ερθετε στο ορος με φορτισμενα κινητα και μια αναπληρωματικη μπαταρια αφου θα ειναι δυσκολο να φορτωσετε τα κινητα στα περισοτερα μοναστηρια. μπορει να σας φανει χρησιμο σε περιπτωση ατυχηματος σε μονοπατι.

- απαγορευονται οι βιντεο-καμερες, το κρεας, τα κοντα παντελονια και τα σορτσακια. Βασικα το τζην ειναι η καλυτερη επιλογη ακομα και το καλοκαιρι λογω της αγριας βλαστησης. Μην φωτογραφιζετε μοναχους η τους εσωτερικους χωρους μιας μονης χωρις να ρωτησετε πρωτα. Αμα ρωτατε ευγενικα δεν θα σας πουν οχι.

- επιτρεπεται το μπανιο στη Θαλασσα. Βασικα κανουν τα στραβα ματια εφοσον το κανετε μακρυα απο μοναστηρι και διακριτικα. Η θαλασσα του ορους ομως βαθαινειο πολυ αποτομα και εχει πολυ δυνατα ρευματα.
Posted Image

#42 red pyramid

red pyramid

    Revolutionary Fanboy

  • Members
  • 1,655 posts
  • LocationThe city upon the hill

Posted 15 February 2008 - 16:31

Ok then

Πρώτα απ' όλα,ένα πολύ καλό άθρο για το θέμα

Κιβωτός για ένα είδος - α

επίσης για το καθεστώς της ιδιοκτησίας

chalkidiki sos χαλκιδική: Τ� �ΡΑΣ�Σ ΔΕ� ΕΧΕΙ �ΡΙΑ

τέλος

ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕ ο κύριος Βενιζέλος στην Επιτροπή Πολιτισμού του Ευρωκοινοβουλίου, όταν ρωτήθηκε για το θέμα του αβάτου. Η Ευρωπαϊκή Ενωση, υποστήριξε, οφείλει να αντιμετωπίζει ζητήματα αυτού του τύπου με την ανεκτικότητα και την πολυφωνική διάθεση που χαρακτηρίζει τον ευρωπαϊκό πολιτισμό. Παρέλειψε ωστόσο ο υπουργός, ίσως λόγω της πανθομολογούμενης μετριοφροσύνης του, να αναφερθεί στις προσωπικές προσπάθειές του για την ενίσχυση των πολύτιμων αυτών ευρωπαϊκών ιδιοτήτων. Ιδιαίτερα μία από τις πρωτοβουλίες του, τον καιρό που η Θεσσαλονίκη ήταν πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης, πιστεύουμε ότι θα συγκινούσε ιδιαίτερα τους ευρωπαίους συνομιλητές του:

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 1997, και η έκθεση κειμηλίων του Αγίου Ορους στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού της Θεσσαλονίκης διαφημιζόταν ως πρώτη και τελευταία ευκαιρία για τις πολίτιδες αυτής της χώρας να ρίξουν μια κλεφτή ματιά στους απαγορευμένους αγιορείτικους θησαυρούς. Μόνο που οι γυναίκες που θα επισκέπτονταν την έκθεση με τα ιερά, κατάλληλα μόνο για ανδρικά βλέμματα κειμήλια, όφειλαν, σύμφωνα με απόφαση του (και) τότε προϊσταμένου του υπουργείου Πολιτισμού κυρίου Βενιζέλου, να συμμορφωθούν με έναν ειδικό ενδυματολογικό κώδικα: να μη φορούν παντελόνι και μπλούζα χωρίς μανίκια, με άλλα λόγια να συμφιλιωθούν με την ιδέα της βιολογικής τους μιαρότητας, ιδέα που "κατά τα ανέκαθεν κρατούντα" καλλιεργεί το Αγιον Ορος με την εμμονή του στο περιβόητο άβατο. Εξοπλίζοντας ένα κρατικό μουσείο με φουστίτσες και μπλουζάκια, ο κύριος Βενιζέλος έδειχνε ακόμη ότι το άβατο δεν εντοπίζεται στην απαγορευμένη στα "θήλεα" αγιορείτικη επικράτεια: μετακομίζει άνετα και σε χώρους που, αν μη τι άλλο, θα όφειλαν να λογοδοτούν καθημερινά για την τήρηση της συνταγματικά κατοχυρωμένης ισότητας.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΥΤΟΥ, αναμενόμενες ήταν οι αντιδράσεις που προκάλεσε η πρόσφατη υπερψήφιση της Εκθεσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η οποία περιλάμβανε και το αίτημα για άρση του αβάτου. Η "συζήτηση" που ακολούθησε απέδειξε ότι το άβατο συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταμπού της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας, νομιμοποιητικό μηχανισμό σειράς ολόκληρης αποκλεισμών (συμβολικών και μη) σε βάρος των γυναικών της χώρας. Η στήλη έχει τοποθετηθεί επανειλημμένα στο ζήτημα και δεν σκοπεύουμε να επανέλθουμε. Τη φορά όμως αυτή, οι κραυγές της ιερής αγανάκτησης υπέρ του αβάτου κάλυψαν ένα γεγονός που δεν θα έπρεπε περάσει ασχολίαστο: όσοι και όσες αρνήθηκαν να ψηφίσουν την έκθεση στο σύνολό της, κι ανάμεσά τους ευρωβουλευτές της αριστεράς, θα ήταν καλό να εξηγήσουν γιατί καταψήφισαν ή απείχαν από την ψήφιση ενός κειμένου που αναφέρεται σε συγκεκριμένες παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης κατά το 2001. Τα σχετικά σημεία για την Ελλάδα περιλαμβάνουν τη μεταχείριση των αντιρρησιών συνείδησης, τις διακρίσεις κατά των Τσιγγάνων και τη βία, ενίοτε δολοφονική, που ασκήθηκε από έλληνες συνοριοφύλακες. Δυστυχώς, τα ζητήματα αυτά αγνοήθηκαν από όσους καταψήφισαν την έκθεση, και οι οποίοι, με πρώτη και καλύτερη την ομάδα των ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ -πλην της Αννας Καραμάνου-, έσπευσαν να καταγγείλουν τους ευρωπαίους συναδέλφους τους για "έλλειψη ευαισθησίας προς την ιδιαιτερότητα και τη μακρόχρονη παράδοση του Αγίου Ορους".

ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι η "παράδοση", η συνταγματική κατοχύρωση του αβάτου και η σχετική πρόβλεψη που περιλαμβάνεται στην πράξη προσχώρησης της Ελλάδας στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες και επιβεβαιώθηκε από τη Συνθήκη του Αμστερνταμ θεωρήθηκαν και πάλι δεδομένα που καθιστούν περιττή κάθε περαιτέρω συζήτηση του ζητήματος. Με τη διαφορά πως τη φορά αυτή δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο επιχείρημα ότι η χερσόνησος του Αθω αποτελεί ιδιοκτησία των μονών, τόπο κατοικίας των μοναχών και η κατοικία, ως γνωστόν, συνιστά κατά το σύνταγμα άσυλο, η παραβίαση του οποίου συνιστά ποινικό αδίκημα. Ενδιαφέρουσα, πράγματι, η μετατόπιση της επιχειρηματολογίας: από τη διεκδίκηση της μοναστικής πνευματικότητας καταλήγουμε στην υπεράσπιση μιας απολύτως γήινης σχέσης ιδιοκτησίας. Αλλά αν είναι έτσι, τότε, όπως υποστηρίζει και η νομικός Μαρίνα Μεϊδάνη, οι μοναχοί οφείλουν να φροντίσουν μόνοι για τη συντήρηση του σπιτιού τους. Οπως κάθε πολίτης, άνδρας ή γυναίκα, αυτής της χώρας. Χωρίς την πλουσιοπάροχη ενίσχυση που προέρχεται από τη φορολόγηση ανδρών και θηλυκών "μιασμάτων", εγχώριων και αλλοδαπών.



(Ελευθεροτυπία, 25/1/2003)


Το όλο θέμα είναι πέρα απο θρησκευτικές ή πολιτικές πεπιθήσεις και έτσι θα έπρεπε να αντιμετοπίζεται.Μιλάμε για θέμα ανθρωπίνων δικαιομάτων.Έστω το ότι σε ένα ναό μπορεί να γίνει δεκτή μια τέτοιου είδους διάκριση,μιλάμε για ένα ολόκληρο κομμάτι γης.

Επειδή ο steliospal είπε κάτι,να πληροφορήσω πως μπορείς να απαγορεύσεις σε κάποιον να μπαίνει στην ιδιοκτησία σου και με το νόμο,μόνο που χρειάζεται και μια ανάλογη δικαιολώγηση.Επέτρεψε μου να πιστεύω ότι αν ζήταγες απο τη δικαιοσύνη να απαγορεύψει την είσοδο γυναικών στο χωράφι σου δεν επρόκειτω να γίνει δεκτή.

Επίσης,καλό θα ήταν να αναφερθούμε σε κάποια πράγματα.Το Άγιο Όρος και η νοοτροπία που κουβαλά προέρχεται και μεταφέρει αξίες και ανάλογες απόψεις της εποχής απο την οποία ξεκίνησε να τηρήται.Με λίγα λόγια,απο μια ιδιαίτερα πατριαρχική κοινωνία ξεπήδησε μια ιδιαίτερα πατριαρχική θρησκεία και το Άγιο Όρος αποτελεί σημάδι αυτής της θρησκείας που τόσο έχει μειώσει το γυναικείο φύλο.Σε ένα κόσμο που (προσπαθεί να) αναγνωρίσει την ισότητα ή και ισοτημία,ότι προτιμάτε και πιστεύετε, των 2 φύλων,θα έλεγα πως ένα τέτοιο άβατο αποτελεί όχι απλά πισωγύρισμα αλλά και ντροπή για το κόσμο μας και λυπηρή η υπαρξή του.

Με λίγα λόγια το ζήτημα δεν είναι το κατά πόσο ενοχλείται μια γυναίκα που δεν είναι εκεί ή που δεν πάει αλλά το ότι αυτό δεν γίνεται κατ' επιλογή αλλά αναγκαστηκά.Η ύπαρξη του αυτής της 'παράδοσης' έχει καθαρά συμβολικό χαρακτήρα και αυτό είναι το πρόβλημα,απο τη στιγμή που συμβολίζει τις θέσεις της Ορθοδοξίας πάνω στη θ΄ση της γυναίκας και πάνω στη σεξουαλικότητα(αν δεν κάνω λάθος για να κρατειθεί η παρθενία δεν δέχονται γυναίκες,έτσι?

Όσο αφορά τα δάση της περιοχής,νομίζω ότι αν οι υπεύθυνοι κάνουν τις σωστές κινήσεις τότε θα παραμείνει ως έχει αλλά αυτό αποτελεί άλλο ζήτημα και μιλάμε για τη προστασία του όρους και γενικά του περριβάλοντος όχι για το άβατο.

Όσο αφορά τη πρωσοπική μου άποψη,θα έλεγα πως το θεωρώ χρέος σε κάθε γυναίκα να πάψει να υσχίει αυτός ο διαχρισμός,και απο τους άντρες και απο τις γυναίκες.Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα η 'ηθική' πειρασμοί (αν είναι δυνατόν να θεωρίται σπίλωση η επαφή με το γυναικεί φύλο) των μοναχών.Άλλωστε,μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια ιδιαίτερα μεγάλη έκταση.Οι 20 μονές που βρίσκονται εκεί μπορούν να είναι όσο αφιλόξενες προς το γυναικείο φύλο θέλουν όσο αυτό συμβαίνει μέσα στις μονές και στα κελιά των μοναχών.

Αλλά για να μιλάμε ρεαλιστκά θα χρειαστεί να υπάρξει μια γενική αλλγή στο κόσμο μας για να καταργηθεί τούτη η παράδοση.Καλώς ή κακώς ζούμε ακόμη σε πατριαρχικές κοινωνίες και ειδικά τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένας έντονος συντηριτισμός σε τέτοια θέματα απο το κόσμο.Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η Ορθόδοξη εκλησία έχει πολύ μεγάλη δύναμη,ίσως όχι την ίδια με αυτή των καθολικών αλλά παραμένει πολύ δυνατή.
Το ότι το άσυλο θα σταματήσει να υσχίει μια μέρα είναι σίγουρο,τίποτα δεν διαρκεί για πάντ άλλωστε.Αλλά δεν πιστεύω ότι αυτή η μέρα θα έρθει σύντομα ή ότι θα προλάβω να τη δώ εγώ ή κάποιος απο τη γενιά μου.
Posted Image

#43 steliospal

steliospal

    How far to paradise

  • Members
  • 200 posts

Posted 15 February 2008 - 16:47

Επέτρεψε μου να πιστεύω ότι αν ζήταγες απο τη δικαιοσύνη να απαγορεύψει την είσοδο γυναικών στο χωράφι σου δεν επρόκειτω να γίνει δεκτή.

συμφωνώ , σύμφωνα με το νόμο δεν μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο γιατί αποτελεί διάκριση.Δεν επιχειρηματολογούσα νομικά αλλά βάσει των κοινωνικων κατεστημένων και της κοινής λογικής. Αλλά εν τη προκειμένει ,η δικαιολογία που υπάρχει έχει και μία λογική.(φυσικά μιλάω για την έλλειψη πειρασμού και όχι για το οτι θεωρείται χωράφι της παναγίας). Είναι λογικό δηλαδή να θέλει κάποιος να μονάσει και να απέχει εφόσων έχει κάποια πιστεύω αποχής από κάθε πειρασμό. Ο "πειρασμός" βέβαια είναι απόλυτα φυσιολογικός αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Απο τη στιγμή που πιστεύει κάτι τέτοιο δεν βρίσκω λόγο να το απαγορέψει η πολιτεία.

Σε ένα κόσμο που (προσπαθεί να) αναγνωρίσει την ισότητα ή και ισοτημία,ότι προτειμάτε και πιστεύετε, των 2 φύλων,θα έλεγα πως ένα τέτοιο άβατο αποτελεί όχι απλά πισωγύρισμα αλλά και ντροπή για το κόσμο μας και λυπηρή η υπαρξή του.

αν κάτι τέτοιο συνέβαινε ξεκινώντας απο το σήμερα θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου. Ένα τέτοιο κατεστημένο επαφίεται και έχει τις ρίζες του στην παράδοση και έτσι πρέπει να λαμβάνεται. Δεν συμφωνώ με τις παραδόσεις που ενοχλούν την προσωπικότητα του ανθρώπου και καταπιέζουν (βλέπε μαντήλα για αυτές που είναι υποχρεωμένες να τη φορούν) Η παράδοση όμως αυτή δεν ενοχλεί κανέναν στην ουσία και δεν καταπιέζει κανέναν , και αν τελικά υπήρχε συμβίωση σε τέτοιον τόπο ανδρών γυναικών , δεν θα ήταν ένα ιδιαίτερο μέρος και δεν θα συζητάγαμε στο φόρουμ αυτό για το άγιο όρος...

Όσο αφορά τη πρωσοπική μου άποψη,θα έλεγα πως το θεωρώ χρέος σε κάθε γυναίκα να πάψει να υσχίει αυτός ο διαχρισμός,και απο τους άντρες και απο τις γυναίκες.Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα η 'ηθική' πειρασμοί (αν είναι δυνατόν να θεωρίται σπίλωση η επαφή με το γυναικεί φύλο) των μοναχών.

συμφωνώ μαζί σου σε αυτό , αλλά καλώς ή κακώς αυτοί που πιστεύουν και πάνε στο άγιο όρος προφανώς και έχουν πρόβλημα με τους ηθικούς πειρασμούς , θεωρούν την συνουσία "αμάρτημα" . Αν και δεν συμφωνώ με αυτό γιατί είναι ότι πιό φυσιολογικό πράγμα το σεξ , δεν μπορώ να τους επιβάλλω να πιστεύουν ότι θέλουν ούτε εγώ ,ούτε εσύ, ούτε το κράτος.
ΥΓ. δεν θέλω να ληφθεί οτι μιλάω συντηρητικά ή οτιδήποτε τέτοιο, απλά σέβομαι κάποιες αποφάσεις και κάποιες παραδόσεις που πιστεύουν κάποιοι άνθρωποι ασχέτως αν εγώ διαφωνώ
υπογραφή εκτός κανονισμών

#44 red pyramid

red pyramid

    Revolutionary Fanboy

  • Members
  • 1,655 posts
  • LocationThe city upon the hill

Posted 15 February 2008 - 16:57

αν κάτι τέτοιο συνέβαινε ξεκινώντας απο το σήμερα θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου. Ένα τέτοιο κατεστημένο επαφίεται και έχει τις ρίζες του στην παράδοση και έτσι πρέπει να λαμβάνεται. Δεν συμφωνώ με τις παραδόσεις που ενοχλούν την προσωπικότητα του ανθρώπου και καταπιέζουν (βλέπε μαντήλα για αυτές που είναι υποχρεωμένες να τη φορούν) Η παράδοση όμως αυτή δεν ενοχλεί κανέναν στην ουσία και δεν καταπιέζει κανέναν , και αν τελικά υπήρχε συμβίωση σε τέτοιον τόπο ανδρών γυναικών , δεν θα ήταν ένα ιδιαίτερο μέρος και δεν θα συζητάγαμε στο φόρουμ αυτό για το άγιο όρος...



Αυτό είναι και η ελπίδα μου,ότι μια μέρα τέτοια ερωτήματα και συζητήσεις θα αποτελούν απλά ένα αναχρονισμό.Και αν ένα μέρος έχει ως ιδιαιτερότητα του κάτι τόσο αρνητικό,ποια η ομορφιά του?

Νομίζω το ζήτημα δεν είναι αν ενοχλεί κάποιον άμεσα αλλά το τι αντιπροσωπεύει.Αν υπήρχε μια τόσο μεγάλη έκταση γής που απαγόρευε σε άντρες να μπούνε μέσα τότε ασχέτως που δεν θα με/σε/μας ενοχλούσε άμεσα,δεν νομίζω να καθόμουν να το δεκτώ.

συμφωνώ μαζί σου σε αυτό , αλλά καλώς ή κακώς αυτοί που πιστεύουν και πάνε στο άγιο όρος προφανώς και έχουν πρόβλημα με τους ηθικούς πειρασμούς , θεωρούν την συνουσία "αμάρτημα" . Αν και δεν συμφωνώ με αυτό γιατί είναι ότι πιό φυσιολογικό πράγμα το σεξ , δεν μπορώ να τους επιβάλλω να πιστεύουν ότι θέλουν ούτε εγώ ,ούτε εσύ, ούτε το κράτος.


Το θέμα είναι ότι δεν απαγορεύει ή επιβάλλει κάτι το κράτος στους μοναχούς αλλά οι μοναχοί σε πολίτες.Αν θέλουν να μείνουν μακρυά απο τους λεγόμενους πειρασμούς μπορούν να κλειστούν και στο σπίτι τους ή απλά να αποκλειστούν απο το κόσμο(for the info,δεν είναι ανάγκη να πάει κανείς στο Άγιο Όρος για να είναι μακρυά απο ανθρώπους).
Posted Image

#45 steliospal

steliospal

    How far to paradise

  • Members
  • 200 posts

Posted 15 February 2008 - 17:03

Αν θέλουν να μείνουν μακρυά απο τους λεγόμενους πειρασμούς μπορούν να κλειστούν και στο σπίτι τους ή απλά να αποκλειστούν απο το κόσμο

ναι απλά σκέψου οτι πολλοί χριστιανοί που έχουν τις ίδιες πεποιθήσεις για την "αμαρτία" θέλουν οργανωθούν σε κοινωνίες γιατί να τους αποκλείσεις αυτό το δικαίωμα. Επίσης το άγιο όρος είναι ξεχωριστή "οντότητα" και δεν καταπιέζει έλληνες πολίτες και ξαναλέω οτι έχει κάποιο λόγο και απαγορεύει είσοδο σε άτομα και είναι λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων.Άλλωστε δεν πρόκειται για αξίωση για ενέργεια αλλά για αξίωση για αποχή απο ενέργεια. Με πιό απλά λόγια δεν σου λέει "κάνε αυτό" σου λέει "αφήστε μας ήσυχους"
υπογραφή εκτός κανονισμών