Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#736
Posted 17 June 2009 - 02:29

#737
Posted 17 June 2009 - 08:55

#738
Posted 17 June 2009 - 10:47
Κοινώς τον ενδιαφέρουν μόρια που να μπορεί να μπει σε κάποια σχολή, ή μ.ο. πάνω από 10
Να και ένας που με νιώθει
Λοιπόν θα μιλήσω σοβαρά. Εγώ το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η πληροφορική επιδή όλη μέρα είμαι στον υπολογικστή η πάω για καφέ. Ε τώρα δε γίνετε να περάσω καφετζής οπότε μας μένει η πληροφορική. Αν και δεν με απασχολεί και τόσο, το θέμα είναι να περάσω κάπου να μην με πρίζει η μάνα μου.

#739
Posted 17 June 2009 - 11:51
#740
Posted 17 June 2009 - 12:12
Μπραβο, πολλη ωριμότητα πέφτει...
+1
Δεν είναι ανάγκη να σπουδάζουν όλοι ( έτσι και αλλιώς ούτε και το λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό ) . Δεν σπουδάζει κάποιος για να μην του τα πρήζει η μάνα του

#741
Posted 17 June 2009 - 12:28
Τώρα καλοκαιριάτικα θα ασχολούμαστε με πανελαδικές. 3 πράγματα αποσχολούν έναν 18χρονο σαν και εμένα τέτοιες εποχές.
1. Να πάω γυμναστίριο
2. Να βρώ δουλεια
3. Να βρώ γκόμενα


#742
Posted 17 June 2009 - 12:33
+1
Δεν είναι ανάγκη να σπουδάζουν όλοι ( έτσι και αλλιώς ούτε και το λύκειο δεν είναι υποχρεωτικό ) . Δεν σπουδάζει κάποιος για να μην του τα πρήζει η μάνα του
ναι γιατι ξαφνικα παει 12 η ωρα γινομαστε 18 και ερχεται το αγιο πνευμα και γινομαστε ωριμοι....δεν ειναι ετσι...θα μπορουσε πριν 3 χρονια να πεις τους γονεις σου εγω δεν παω στο λυκειο και θα ξεκινησω δουλεια...η μαλλον ας σου το θεσω αλλιως πριν απο 3 χρονια που τελειωσες το γυμνασιο θα ηθελες να αρχησεις δουλεια και να μην ζεις απο τα λεφτα των γωνιων σου ησουν αρκετα ωριμος τοτε να το αποφασισεις...
#743
Posted 17 June 2009 - 13:42
#744
Posted 17 June 2009 - 13:52
Θα έλεγα ότι το θέμα του πού παω? τί θέλω? γιατί το θέλω? πότε το θέλω? πώς το θέλω? είναι πολύ υποκειμενικό αλλά μπορεί να απαντηθεί. Το πρόβλημα είναι πώς όταν καλούμαστε να απαντήσουμε αυτό το ερώτημα δυστυχώς είναι λίγες οι περιπτώσεις εκείνων των ατόμων που έχουν δεχτεί τα σωστά μηνύματα, δεν έχουν παραπληροφορηθεί και δεν τους έχουν υποβάλλει με τετρημένες απόψεις και αντιλήψεις.
Αυτό που υπάρχει πραγματικά είναι το θέλω και όχι το πρέπει. Το θέλω του κάθε ανθρώπου είναι αυτό που καθορίζει τί θα κάνει στη ζωή του. Κάτι όμως που έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία είναι η συνειδητοποίηση του θέλω μας. Δεν μπορούμε απλά να επιλέξουμε ένα θέλω και να το επιτύχουμε χωρίς θυσίες, χωρίς υπευθηνότητα, χωρίς συνέπειες. Το πρέπει με τη σειρά του είναι αυτό που εμείς επιβάλλουμε στον εαυτό μας για να επιτύχουμε λοιπόν το θέλω μας. Το πρέπει που μας επιβάλλουν άλλοι είναι απλά νοητικός προγραμματισμός. Πολλές φορές όμως το θέλω με το πρέπει μπερδεύονται, γιαυτό και είναι απαραίτητη η ώριμη και συνειδητοποιημένη σκέψη, ο διάλογος, η αυτογνωσία και η αυτοκριτική.
Για να περάσω όμως και στα προβλήματα των μαθητών. Ποιά είναι αυτα? Είναι τόσο εμφανή και αληθινά που θεωρούνται δεδομένα πιά και γιαυτό δεν λύνονται. Οι μαθητές (και όσοι γίνουν φοιτητές στη συνέχεια) σαν σκεπτόμενα άτομα, τα οποία έχουν ανήσυχη και περίεργη φύση, αποζητούν τη μάθηση. Αυτή η μάθηση μπορεί να είναι γνωστική (επιστήμες), κοινωνική (ζωή) όμως δυστυχώς αυτή τους η δίψα θυσιάζεται στο βωμό της ανάγκης για επιβίωση. Αυτή η ανάγκη ωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα (όλες τις βαθμίδες), την κοινωνία και την οικογένεια να περιορίζουν το χρόνο τον οποίο έχει ένας νέος για να απορροφήσει τα δεδομένα που δέχεται, να τα επεξεργαστεί και επομένως να πάρει ολοκληρωμένες αποφάσεις.
Ποιά είναι η συνέπεια αυτού του προβλήματος? Οι μαθητές (και οι φοιτητές) απογοητεύονται από τις γνώσεις (σε όλα τα επίπεδα) που τους παρέχονται γιατί είναι φορμαλιστικές, δεν αιτιολογούνται σωστά, δεν αφήνουν περιθώρια συζήτησης και επομένως εξέλιξης. Με αυτό τον τρόπο απλά καταφεύγουνε στον στείρο μιμιτισμό, την παπαγαλία, την αρνητική αντίδραση και το ερώτημα "Γιατί κάνω αυτό που κάνω?".
Μην απελπίζεστε όμως γιατί υπάρχει λύση και είναι πάρα πολύ απλή. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να είστε σωστοί απέναντι στον εαυτό σας, να παίρνετε συνειδητές αποφάσεις, να επεξεργάζεστε τα δεδομένα και να τα εξελίσετε, να μην τα αποδέχεστε απλά. Μόνο έτσι όταν περάσουν τα χρόνια θα μπορείτε να πείτε ότι πράγματι κάνατε αυτό που θέλατε και όχι αυτό που σας επέβαλαν άλλοι. Μόνο έτσι θα μπορείτε να πείτε πραγματικά ότι αν είχατε ακόμα μία ευκαιρία να γυρίσετε πίσω το χρόνο πάλι τις ίδιες επιλογές θα κάνατε.
Υ.Γ.1ο. Οι μόνοι άνθρωποι που πραγματικά ενδιαφέρονται - στις περισσότερες περιπτώσεις τουλάχιστον, γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις - είναι οι γονείς μας. Ότι ηλικία και να φτάσουμε πάλι σαν παιδιά θα μας βλέπουν και ας μην ξεχνάμε ότι δεν περάσανε κανένα σχολείο για να γίνουν γονείς. Ας προσπαθήσουμε να τους καταλάβουμε, να μάθουμε από τα λάθη τους και να μην τα επαναλάβουμε, να συγκρατήσουμε τα σωστά τους και να τα εξελίξουμε. Αυτό είναι το πρώτο βήμα.
Υ.Γ.2ο. Σε όσα παιδιά έδωσαν πανελλήνιες αυτή την δύσκολη και ζεστή περίοδο εύχομαι καλά αποτελέσματα. Σε όσους φοιτητές έχουν εξεταστικές και ετοιμάζονται να λιώσουν και αυτοί από τη ζέστη εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία.
Can you see it ?!
#745
Posted 17 June 2009 - 14:23
Το ότι ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και δεν σας πέφτει λόγος το καταλαβένετε;
Σαφώς και κάνει ότι γουστάρει , είπαμε το αντίθετο ? Δεν τον κρίνουμε , απλώς του λέμε την γνώμη μας για μια κομβική περίοδο της ζωής του . Δεν το παίζουμε ξύπνοι ή ανώτεροι .
@Psylock
Καλά κάνεις και σχολιάζεις , μιας και θεωρώ πολύ εύστοχο το κείμενό σου και βοηθητικό ( αν και λίγο αργά πια , πάνω-κάτω έχουν αποφασιστεί πια τα πράγματα


#746
Posted 17 June 2009 - 14:51
@Psylock
Καλά κάνεις και σχολιάζεις , μιας και θεωρώ πολύ εύστοχο το κείμενό σου και βοηθητικό ( αν και λίγο αργά πια , πάνω-κάτω έχουν αποφασιστεί πια τα πράγματα). Συμφωνώ απόλυτα στο πρώτο σου υστερόγραφο .
Thanks...
Όμως πρόσεξε... αυτό που έχει αποφασιστεί ήδη είναι η μέθοδος και τα μέσα διαπαιδαγώγησης, όχι ο τρόπος σκέψης και η εξέλιξη αυτής. Η πολύ γνωστή παροιμία "Δάσκαλε που δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις" προκύπτει από το γεγονός ότι όλοι μας έχουμε προγραμματιστεί και όταν το καταλάβουμε τότε παροτρίνουμε τους νεότερους να το αποφύγουν. Δυστυχώς όμως δεν ξεφεύγουμε από τον δικό μας προγραμματισμό με αποτέλεσμα να προγραμματίζουμε και εμείς με τη σειρά μας τους νεότερους ανθρώπους που διψούν για μάθηση.
Θέλει πολύ προσπάθεια να βρεθεί λύση αλλά γίνεται, απλά δεν πρέπει να θεωρούμε τα πράγματα δεδομένα, δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε και πάνω από όλα δεν πρέπει να ξεχάσουμε πώς νιώθαμε όταν είμασταν εμείς σε αυτή τη θέση. Με αυτόν τον τρόπο δεν είναι άμεσο και ορθό το αποτέλεσμα, μιάς και οι εποχές διαφέρουν, αλλά τουλάχιστον υπάρχει διάλογος, επομένως υπάρχει ανταλαγή απόψεων και επομένως υπάρχει εξέλιξή.
Υ.Γ. Κανείς μα κανείς δεν είναι φτασμένος, όλοι μας μέχρι να φύγουμε από αυτόν τον κόσμο θα μαθαίνουμε και θα εξελισόμαστε.
Can you see it ?!
#747
Posted 17 June 2009 - 14:51
Πάντως είχε εμφανιστεί το φαινόμενο πέρσυ οι σχολές της Κρήτης να έχουν πέσουν έως και 1500 μόρια.Πίστευω πως είχε γίνει καλά γιατι 1)είναι δύσκολο για μια οικογένεια να στείλει το παιδί της εκτός της περιοχής που μένει(αυτό φυσικα ισχύει γενικα) και 2)ότι πολλοί άνθρωποι φοβούνται την Κρήτη ότι έχει όπλα, ναρκωτικα κ.λ.π.Το περιστατικο με τα ζωνιανά πίστευω επηρέασε τις γνώμες πολλών ατόμων για την Κρήτη.
Αυτό είναιλάθος βέβαια

#748
Posted 17 June 2009 - 15:02
Ευχομαι για το καλο σου και για το καλο των γονιων σου vitsioman να ωριμάσεις κάποτε, εστω και καθυστερημένα και να μην νιώσεις ότι είναι αργά.
#749
Posted 17 June 2009 - 15:29
Εγω πάλι δεν μπορώ να δικαιολογήσω ατομο σε αυτή την ηλικια που όχι μόνο χαζεύει σε ολους τους τομείς, αλλά το κάνει και συνειδητά και ακόμη χειρότερα είναι περήφανος για αυτό.(aka αμετανόητος) Εκτος και αν πια έχει περιουσία άπειρη για να ζούνε και τα δισέγγονά του(εκει οντως, ας κανει ό,τι θελει). Δεν μπορεί καποιος να επιβαρυνει τους γονεις του για το υπολοιπο της ζωης σου, πρεπει να σκεφτει και τις προοπτικες του για το μακρινο εστω μελλον. Και σιγουρα βέβαια δεν είναι παντα οι σπουδες η λυση.
Ευχομαι για το καλο σου και για το καλο των γονιων σου vitsioman να ωριμάσεις κάποτε, εστω και καθυστερημένα και να μην νιώσεις ότι είναι αργά.
Εσύ τι είσαι; Η μαμά του;
#750
Posted 17 June 2009 - 15:33
Ευτηχός πάντα υπάρχει μια δεύτερη ευκερία και ίσως του χρόνου διαβάζω περισσότερο και καταφέρω να περάσω σε καμοιά σχολή πληροφορικής. Εκτός και αν περάσω φέτος!
Λοιπόν το αποφάσησα θα βάλω στόχο να περάσω σε κάποια γεωργική σχολή. Έτσι θα μπορέσω να δηλώσω σημετοχή στο τηλεπαιχνίδι του Alpha, εκείνο με τους αγροτες.
Είσαι αγρότης?
Εισαι μόνος?
Δήλωσε και εσύ τώρα σημμετοχή στο νεο τηλεπαιχνίδι του alpha
Έτσι θα βρώ και γκόμενα θα βρώ και δουλειά
