Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#2896
Καταχωρήθηκε 08 Φεβρουάριος 2012 - 22:14
Και νομιζω δεν χρειαζεται να αναφερω οτι,μιας και ουτε οι καθηγητες ηξεραν τι επρεπε να κανουν,δεν νομιζω να εμαθαν και πολλοι κατι ιδιαιτερο απο αυτο το μαθημα..
#2897
Καταχωρήθηκε 08 Φεβρουάριος 2012 - 22:23
#2898
Καταχωρήθηκε 08 Φεβρουάριος 2012 - 23:34
Καταρχας μετρουσε ο βαθμος της ομαδας και οχι ο ατομικος,με αποτελεσμα ατομα που δεν εκαναν ουτε μια εργασια ολη τη χρονια να παιρνουν 20 και αλλοι που ηταν τα "κοροιδα" στην ομαδα τους και εκαναν μονο αυτοι τις εργασιες πηραν 17...
ευτυχώς κάποια στιγμή στη ζωή το "κορόιδο" σταματάει να μετράει βαθμούς και μετράει κατορθώματα
ενώ ο άλλος μετράει λαδιές.

#2899
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2012 - 09:26
ευτυχώς κάποια στιγμή στη ζωή το "κορόιδο" σταματάει να μετράει βαθμούς και μετράει κατορθώματα
ενώ ο άλλος μετράει λαδιές.
Δε διάβαζα γενικά τι λέγατε, αλλά αυτό είναι πολύ σωστό.


«Ίσως ο Megatron να 'κανε τελικά το λάθος που θα με κάνει αρχηγό των Decepticons!»
#2900
Καταχωρήθηκε 09 Φεβρουάριος 2012 - 13:54
ευτυχώς κάποια στιγμή στη ζωή το "κορόιδο" σταματάει να μετράει βαθμούς και μετράει κατορθώματα
ενώ ο άλλος μετράει λαδιές.
Οχι ομως στην περιπτωση που κανουν αυτο που ελεγαν,δηλαδη να μετραει ο βαθμος του project για να μπεις στη σχολη που θες...Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτως μαζι σου.Ετσι και αλλιως εγω ημουν το "κοροιδο" στην ομαδα μου στο project.Απλα μου φενεται γελοιο το ολο θεμα.
Ευτυχως(για καποιους οπως εγω)πραγματι απο οτι φενεται η γενια του 96 θα το γλυτωσει το νεο συστημα...
#2901
Καταχωρήθηκε 18 Φεβρουάριος 2012 - 08:33
ευτυχώς κάποια στιγμή στη ζωή το "κορόιδο" σταματάει να μετράει βαθμούς και μετράει κατορθώματα
ενώ ο άλλος μετράει λαδιές.
Ναι, γιατί η αξιοκρατία είναι πολύ in στις μέρες μας, θα φορεθεί πολύ φέτος
#2902
Καταχωρήθηκε 18 Φεβρουάριος 2012 - 22:16

Όχι, μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, δεν βγήκαν τα αποτελέσματα or anything, απλώς τα πήγα όσο καλά όσο φανταζόμουν (βέβαια θα μπορούσα να τα είχα πάει ακόμη καλύτερα αλλά νταξει εκείνη τη στιγμή σε κανέναν δε μπορούν να έρθουν και όλα στο μυαλό) και γενικά όλη η εμπειρία ήταν πολύ διασκεδαστική.
Γνωρίσαμε δυο άλλα ατομα, μιλήσαμε χαλαρά, φιλοσοφήσαμε, οι καλούληδες καθηγητές μας κέρασαν σοκολάτες ενώ γράφαμε, και γενικά ήταν σαν mock battle των πανελληνίων.

Απο τα τρια θέματα που είχε είχα αποφασίσει πως θα διάλεγα το "ηθική και πολιτική", το οποίο το είχαν χωρίσει στα δύο (κατα τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη) και διάλεξα του Πλάτωνα γιατί οι ερωτήσεις ήταν πιο κοντά σ' αυτά που σκεφτόμουν και οι γελοίες ιδέες του ήταν πιο εύκολα ξεφτιλίσιμες.
Τον δολοφόνησα τον καημένο, αλλά μ' αυτά που λέει σε προκαλεί, είναι σαν ένα μαζοχιστικό sadist toy ο τύπος. (ακους εκεί η αδικία είναι κόντρα στη φύση του ανθρώπου)
Ελπίζω να μη θεωρηθεί πως βγήκα εκτός θέματος γιατί το προέκτεινα αρκετά και στο τέλος κατέληξα να προτείνω σύστημα εκπαίδευσης για μια κοινωνία βασιζόμενη στο αξιοκρατικό δίκαιο (το παρουσίασα με διαφορετικό τρόπο βέβαια, δε ξέρω αν σας ενδιαφέρει).
Δε θα έλεγα πως οι ιδέες μου είναι κοινότυπες, αλλά αυτό που σίγουρα δεν εγραψε κανείς ήταν για τα three kingdoms.

Ναι, η αφεντιά τους έφτασε μέχρι και εκεί κάνοντας παραλληλισμό και σύγκριση των προσωπικοτήτων των τριών rulers, για την εύρεση του πραγματικού ηθικού δικαίου.
Thanks, οι ελπίδες και τα όνειρα σας αποτελούν περισσότερα βέλη για τη fabulous φαρέτρα μου.Και γιατί όχι άλλωστε; Εμπρός Kamui, πάρε τις ελπίδες και τα όνειρα αυτών που δεν μπορούν
να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό (namely me) και όδευε προς τη νίκη
Άλλα κάτσε να περάσω στον τελικό (δύσκολο αν και ήμασταν πραγματικά λίγοι) και βλέπουμε...
ευτυχώς κάποια στιγμή στη ζωή το "κορόιδο" σταματάει να μετράει βαθμούς και μετράει κατορθώματα
ενώ ο άλλος μετράει λαδιές.
Εγώ σαν φανατικός αξιοκράτης συμφωνώ περισσότερο με σένα σ' αυτό το θέμα.
Ειδικά σε περιόδους κρίσης όπως αυτή, κάποιος που είναι πραγματικά άξιος έχει περισσότερες πιθανότητες να ξεχωρήσει και να διακριθεί, πόσο μάλλον όταν ο κόσμος έχει σιχαθεί αυτό που τον έφερε σε αυτή την κατάσταση και θα είναι λογικό να αναζητήσουν κάτι το ειλικρινές και διαφορετικό...
Or at least I hope so, κάτσε να αποδείξουμε πρώτα πως ο κόσμος υπάρχει και δεν είμαστε όλοι μέρος μιας πλάνης ενός "μοχθηρού δαίμονα" και μετά βλέπουμε για την αξιοκρατία...

#2903
Καταχωρήθηκε 18 Φεβρουάριος 2012 - 22:51
στο τέλος κατέληξα να προτείνω σύστημα εκπαίδευσης για μια κοινωνία βασιζόμενη στο αξιοκρατικό δίκαιο (το παρουσίασα με διαφορετικό τρόπο βέβαια, δε ξέρω αν σας ενδιαφέρει).
tell me more about it
#2904
Καταχωρήθηκε 18 Φεβρουάριος 2012 - 23:41
Ναι, γιατί η αξιοκρατία είναι πολύ in στις μέρες μας, θα φορεθεί πολύ φέτος
η αξιοκρατία που λες έχει να κάνει με τους βαθμούς, ενώ το κατόρθωμα κυρίως με τον εαυτό μας.
π.χ. υπάρχουν ήρωες που δεν έχουν άγαλμα.

#2905
Καταχωρήθηκε 19 Φεβρουάριος 2012 - 12:48
καμία σχέση με το τι πραγματικά είναι ο μαθητής, Όταν όμως βλέπεις το παιδί του ιδιοκτήτη περίπτερου
να πηγαίνει σε δημόσιο σχολείο με καμία προοπτική να μπορέσουν να τον στείλουν σε πανεπιστήμιο
και από την άλλη το παιδί του ιδιοκτήτη πλοίων να πηγαίνει σε ιδιωτικά και όλοι να το έχουν
μη στάξει και μη βρέξει τότε όλη η αξιοκρατία goes down the drain. Και μη μου πεις ότι κάποια στιγμή
ο γιος του περιπτερά (όχι ότι έχω κάτι με τους περιπτεράδες) θα μπορέσει να δώσει ένα γερό χτύπημα
στο καπιταλισμό και στο γιο του εφοπλιστή (με αυτούς έχω κάτι)
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από demonicMC: 19 Φεβρουάριος 2012 - 12:55
#2906
Καταχωρήθηκε 19 Φεβρουάριος 2012 - 13:30
#2907
Καταχωρήθηκε 19 Φεβρουάριος 2012 - 13:40
Και να πηγαίνω φροντιστήριο, αυτό σημαίνει ότι μένω ανέπαφος από τα όσα συμβαίνουν;
Είναι κακό το γεγονός ότι προσπαθώ να πάρω ότι μπορώ από αυτό το σάπιο σύστημα;
Γιατί στη τελική δεν θα αλλάξει το σύστημα αυτός που παράτησε το λύκειο, ασπαζόμενος τη
ναρκοκουλτούρα, αλλά ο μορφωμένος.
Το ότι έχω κάποιες ευκαιρίες, ούτε καπιταλιστή με κάνει ούτε και αποδεικνύει ότι δεν μπορώ
να παλέψω ώστε όλοι να έχουν ίσες ευκαιρίες.
#2908
Καταχωρήθηκε 19 Φεβρουάριος 2012 - 13:47
Εμένα μ'αρέσει να εστιάζω στη δεύτερη γιατί με την πρώτη δεν βγάζω άκρη.
π.χ. στον προβληματισμό σου μπορεί να προστεθεί και το πολιτισμικό κεφάλαιο:
Ο Γάλλος κοινωνιολόγος, Bourdieu, υποστηρίζει ότι πέρα από τους οικονομικούς παράγοντες,
οι πολιτισμικές συνήθειες και οι προδιαθέσεις πού κληρονομούνται από την οικογένεια παίζουν σημαντικό ρόλο στη σχολική επιτυχία...
σύμφωνα με τη θεωρία του Bourdieu, τα μέλη του anime.gr έχουμε κάτι κοινό στο πολιτισμικό μας κεφάλαιο,
αυτό μας επέτρεψε να επιλέξουμε μια ψυχαγωγία τέτοιου είδους.

#2909
Καταχωρήθηκε 19 Φεβρουάριος 2012 - 13:50
Δεν είναι κακό να πάρεις ό,τι μπορείς, αλλά είναι πολύ εύκολο να παριστάνεις τον επαναστάτη σε forum κινέζικων καρτούν απολαμβάνοντας κατά τ'άλλα κάθε ευκολία που σου προσφέρεται.
Μπορείς να πας ενισχυτική, όπως έκανε ξάδερφος μου που έγραψε 19500.
Και σιγά τι μας είπες ας πούμε. Βρες μου ΕΝΑΝ άνθρωπο που είναι κατά των ίσων ευκαιριών για όλους.
#2910
Καταχωρήθηκε 19 Φεβρουάριος 2012 - 14:02
Μπορείς να πας ενισχυτική, όπως έκανε ξάδερφος μου που έγραψε 19500.
Tην ενισχυτική την κατέργησαν (τουλάχιστον σε εμάς).
Just saying.
*waving intensifies*