Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#2686
Posted 22 September 2011 - 22:46
#2687
Posted 23 September 2011 - 11:34

#2688
Posted 23 September 2011 - 11:37
Εγώ έδωσα και αυτό και το Cambridge και συμπτωματικά έγραψα ακριβώς τα ίδια lolΒασικα εξαρταται ποιο θα δωσεις...Εγω για παραδειγμα εδωσα το michigan και μου φανηκε τοσο γελοιο που πιστεψα οτι τζαμπα πηγαινα φροντιστηριο τοσα χρονια....
#2689
Posted 23 September 2011 - 11:57
εχω μια απορια...τι ειναι η διαθεματικη εργασια;;;
Μια μ@λ@κι@ που ηρθε με το νεο συστημα στο λυκειο.Ειναι μια εργασια που 16+ ατομα διαλεγουν τι θεμα θα εχει αναμεσα σε μερικα(πχ,μπορεις να διαλεξεις θεμα για την αειφορια και το περιβαλλον)θα γινεται καθε τετραμηνο και θα μετραει ως ξεχωριστο μαθημα...Για καθε εργασια καθε ατομο βασικα θα πρεπει να γραψει καπου 800 λεξεις απο οτι μας εχουν πει ως τωρα(στα φροντιστηρια εννοειται,στα σχολεια ουτε οι καθηγητες ξερουν τι ειναι αυτες οι εργασιες)
#2690
Posted 23 September 2011 - 12:05
Μια μ@λ@κι@ που ηρθε με το νεο συστημα στο λυκειο.Ειναι μια εργασια που 16+ ατομα διαλεγουν τι θεμα θα εχει αναμεσα σε μερικα(πχ,μπορεις να διαλεξεις θεμα για την αειφορια και το περιβαλλον)θα γινεται καθε τετραμηνο και θα μετραει ως ξεχωριστο μαθημα...Για καθε εργασια καθε ατομο βασικα θα πρεπει να γραψει καπου 800 λεξεις απο οτι μας εχουν πει ως τωρα(στα φροντιστηρια εννοειται,στα σχολεια ουτε οι καθηγητες ξερουν τι ειναι αυτες οι εργασιες)


#2691
Posted 23 September 2011 - 12:17
Που φτάσαμε..Που είναι τα βιβλιαράκια που δίνανε..(άσχετα αν τα σκίζαμε μέχρι το τέλος



#2692
Posted 23 September 2011 - 13:43
Για να συνεχιστει τρια χρονια προυποθετει οτι θα αντεξει και τοσο αλλα ετσι οπως το βλεπω το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να ιχυσει στο πρωτο τετραμηνο και μονο.........
μα τον τουτατη...και θα γινεται και στις 3 ταξεις του λυκειου;και σε τι αποσκοπει ακριβως;;καλε εννοειται οτι οι καθηγητες στο σχολειο δεν ξερουν...σε παρακαλω πολυ..αφου υπαρχει το φροντιστηριο για να εξηγει τις οποιες αποριες τον μαθητων...αυτοι γιατι να σκασουν;;
#2693
Posted 23 September 2011 - 14:06
Για να συνεχιστει τρια χρονια προυποθετει οτι θα αντεξει και τοσο αλλα ετσι οπως το βλεπω το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να ιχυσει στο πρωτο τετραμηνο και μονο.........
Συμφωνώ! Οι μαθητές δεν είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να κάτσουν με σταυρωμένα χέρια χωρίς να αντιδράσουν, αλλά πιστεύω οτι και μερικοί καθηγητές δεν θα τηρήσουν το συγκεκριμένο μάθημα γιατί πολύ απλά δεν έχει κανένα νόημα.
Όσο για το proficiency, θα δώσω το Cambridge γιατί κατά έναν περίεργο λόγο με βολεύει το σύστημα βαθμολόγησής του (συνψήφηση) καθώς και οι ασκήσεις γραμματικής που έχει (π.χ. transformations)
Πήρα το lower cambridge και θα συνεχίσω σίγουρα με cambridge proficiency, εξάλλου λεφτά δεν υπήρχαν για να δώσω και τα δύο lower και ούτε θα υπάρχουν (εξωπραγματικό αν γινόταν) για να δώσω και τα δύο proficiency

#2694
Posted 23 September 2011 - 14:14
γιατι να αντιδρασουν με αυτο το μαθημα και γιατι δεν εχει κανενα νοημα?Συμφωνώ! Οι μαθητές δεν είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να κάτσουν με σταυρωμένα χέρια χωρίς να αντιδράσουν
#2695
Posted 23 September 2011 - 14:28
2ον γιατί ούτε στην έκθεση δεν γίνονται τόσο μεγάλα κείμενα σαν αυτά που μας ζητάνε
3ον γιατί ούτε οι καθηγητές δεν ξέρουν τι πρέπει να φέρουμε στο σχολείο σαν ομάδα και σαν άτομα για να πάρουμε έναν αξιοπρεπή βαθμό
4ον γιατί μεν είναι ξεχωριστό μάθημα αλλά δεν έχει ξεχωριστό καθηγητή (δηλαδή ο καθηγητής σερβίρει το μάθημα στα παιδιά ανάλογα πως τον συμφέρει μιας που τα παιδιά δεν έχουν ιδέα τι αποσκοπεί η όλη εργασία)
και 5ον η όλη εργασία αναγκάζει τον μαθητή να δουλέψει πάνω σε θέματα από τα οποία τα περισσότερα τα δουλεύει ήδη σε όλα τ'άλλα μαθήματα

#2696
Posted 23 September 2011 - 14:40
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ
#2697
Posted 23 September 2011 - 14:49
that's the spirit:bleh:Τέλειωσα εγώ το Λύκειο και κάνανε όλες τις άθλιες αλλαγές.
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ
btw, ποιοι απο σας εχουν καταληψη στο σχολειο τους, γιατι του αδερφου μου δεν προλαβαν να ξεκινησουν τα μαθηματα και ειχαν καταληψη
#2698
Posted 23 September 2011 - 14:52
Δεν ειναι λογοι αυτα που μου λες.1ον γιατί συμπεριλαμβάνεται στο βαθμό του τετραμήνου (που σε μερικά άτομα αυτό σημαίνει μείωση του γενικού)
2ον γιατί ούτε στην έκθεση δεν γίνονται τόσο μεγάλα κείμενα σαν αυτά που μας ζητάνε
3ον γιατί ούτε οι καθηγητές δεν ξέρουν τι πρέπει να φέρουμε στο σχολείο σαν ομάδα και σαν άτομα για να πάρουμε έναν αξιοπρεπή βαθμό
4ον γιατί μεν είναι ξεχωριστό μάθημα αλλά δεν έχει ξεχωριστό καθηγητή (δηλαδή ο καθηγητής σερβίρει το μάθημα στα παιδιά ανάλογα πως τον συμφέρει μιας που τα παιδιά δεν έχουν ιδέα τι αποσκοπεί η όλη εργασία)
και 5ον η όλη εργασία αναγκάζει τον μαθητή να δουλέψει πάνω σε θέματα από τα οποία τα περισσότερα τα δουλεύει ήδη σε όλα τ'άλλα μαθήματα

Το σχολειο δεν ειναι το μεσο που να σου χαριζει βαθμους. Αν τους αξιζεις θα τους παρεις.
Συγκεκριμενα το πρωτο που λες δεν ευσταθει. Αν ειναι καταργουμε ολα της γενικης και κανουμε μονο τα τρια τεσσερα μαθηματα που μας ενδιαφερουν.
Το δευτερο δεν ξερω γιατι σε προβληματιζει. Ισα ισα μια τετοια εργασια σε εξασκει καλυτερα και μαλιστα σε βοηθαει να απκτησεις και γνωσεις σε ενα θεμα.(το οποιο εσυ το διαλεγεις)
Το τριτο επισης δεν εχει σχεση με αυτο που σε ρωτησα. Και επισης δεν ισχυει. Μπορει οντως να υπαρχουν μαπες καθηγητες, αλλα εγω πιστευω αν τους προσεξεις υπαρχουν αρκετοι αξιολογοι.(τουλαχιστον στο δικο μου ειχαμε αρκετα καλους, ασχετα αν μερικοι τους απαξιωναν)
Το τεταρτο ειναι πραγματικα στην δικια σου αντιληψη και δεν μπορω να καταλαβω πως σου ηρθε αυτο.
Το πεμπτο παλι δεν το καταλαβαινω ως λογο και δεν βρισκω το κακο να συγκεντρωνονται ολα αυτα που χει μαθει ενα παιδι. Και δεν ξερω αν οντως ισχυει αυτο γιατι δεν το χω ψαξει.
Τεσπα εγω ηθελα να δω απλα την σκεψη σου γιατι κι εγω θα γινω καθηγητης στο μελλον και θελω να ξερω τι θα χω να αντιμετωπισω.


#2699
Posted 23 September 2011 - 15:05
that's the spirit:bleh:
btw, ποιοι απο σας εχουν καταληψη στο σχολειο τους, γιατι του αδερφου μου δεν προλαβαν να ξεκινησουν τα μαθηματα και ειχαν καταληψη
Και σε εμάς είχε μέχρι σήμερα. Από Δευτέρα ίσως κάνουμε μάθημα.
Το θέμα είναι ότι την κατάληψη την κρατάνε τα άτομα της Γ' -τα 2/3 και ας πούμε ήταν της τρίτης από αυτούς που την κρατούσαν -, άσχετα που το αρχίσανε της πρώτης και της δευτέρας. Αν και έγινε θέμα με αυτό το πράγμα από τα άτομα της Γ', ότι και αυτοί θα πρέπει να το βλέπουν σοβαρά το θέμα και όχι χαβαλέ (τι τους είπαν τώρα). Έτσι από ότι έμαθα συνεχίζει όπως και πριν μόνο από τα άτομα της Τρίτης και ίσως γι' αυτό δεν θα αντέξει παραπάνω.
Edited by Zura, 23 September 2011 - 15:19.
#2700
Posted 23 September 2011 - 15:49