Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#2656
Posted 21 September 2011 - 14:37
#2657
Posted 21 September 2011 - 14:42

#2658
Posted 21 September 2011 - 15:12
Aν ο διδάσκων βαριέται τη ζωή του και γεωμετρία να σου κάνει και πάλι φερέφωνο θα νιώθεις.
Άσχετα αν χρειάζεται τρελό διάβασμα, μια χαρά κριτική σκέψη χρειάζεται και η θεωρητική σαν κατεύθυνση.
Kριτική σκέψη όσον αφορά τι ακριβώς?
Στην υπάρχουσα ύλη στα μαθήματα,δηλαδή στο να μεταφράζεις αρχαία κείμενα?Η' να μαθαίνεις λογοτεχνικά κείμενα υπό την οπτική γωνία και ερμήνευση άλλων αντί να προσπαθήσεις να καλλιεργήσεις την δική σου?Στα εξευτιλιστικά απομωνοτικά κείμενα της Ιστορίας?
Αλήθεια που θα χρησιμεύσουν όλα αυτά σε ρεαλιστικές συνθήκες,και σε εύρεση εργασίας αλλά και σε ικανότητα αντίληψης κοινωνικών λειτουργιών(που υποτίθεται είναι ένας απ τους στόχους αυτής της κατεύθυνσης)αν δεν επιλέξεις να γίνεις παπάς ή καθηγητής κτλ κτλ,όπου θα σου χρησιμεύσουν κάπως τα λατινικά και αρχαία-γίνεται αντιληπτό ότι η κατεύθυνση πρέπει να καλύπτει ένα ευρείο φάσμα και να μην επικεντρώνεται κάπου συγκεκριμένα,έτσι-?Και μην αρχίσουμε τώρα τα ''Ναι αλλά μέσω αυτών θα,θα,θα...."
Οκ και μέσω των πρωινάδικων μπορεί να μάθω για την μεσογειακή διατροφή(λέμε τώρα)
Και τι ακριβώς να σου κάνει και ο διδάσκων αφού το σύστημα προώθησης στα πανεπιστήμια είναι έτσι?Putting aside τις προηγούμενες τάξεις, θα κατηγορηθεί ότι αποπροσανατολίζει τα παιδιά απ τον στόχο τους αν καταναλώσει χρόνο για να τους μάθει κάτι πραγματικά χρήσιμο
#2659
Posted 21 September 2011 - 17:05
Εγώ έχω να σου πω πάντως, πως μετάφραση και σύνταξη χωρίς να βάλεις λίγο(δε θέλω να πω πολύ) νιονιό δεν κάνεις.
Κατά τ'άλλα μπορώ να πω ότι γίνεσαι κουραστικός.
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα σου αλλάξει γνώμη και νομίζω και εγώ γνωρίζω τα κακά σημεία της κατεύθυνσής μου.
#2660
Posted 21 September 2011 - 17:18
Zane κάθε φορά που λέμε κάτι για τη θεωρητική, συνεχίζεις το τροπάριό σου.
Κατ' αρχήν δεν ξεκίνησα εγώ την κουβέντα περί αξιοπιστίας της θεωρητικής,πλην ότι την ανέφερα ως παράδειγμα.Κατά δεύτερον,αν το κάθε φορά είναι η προηγούμενη φορά που ήταν και τέτοιο το θέμα και το τώρα,μάλλον έχεις ένα προβληματάκι με την αντίληψη της συγκεκριμένης φράσης.
'Εκαψες πολλά εγκεφαλικά κύτταρα για να προβάλλεις αυτό το ακριβώς to the point επιχείρημα?Εγώ έχω να σου πω πάντως, πως μετάφραση και σύνταξη χωρίς να βάλεις λίγο(δε θέλω να πω πολύ) νιονιό δεν κάνεις.
Τέλος πάντων δεν θα το συνεχίσω γιατί θα γίνει χαμός πάλι(όχι πως δεν το θέλω αλλά λέω να το παίξω κύριος

#2661
Posted 21 September 2011 - 17:21
Zane κάθε φορά που λέμε κάτι για τη θεωρητική, συνεχίζεις το τροπάριό σου.
Εγώ έχω να σου πω πάντως, πως μετάφραση και σύνταξη χωρίς να βάλεις λίγο(δε θέλω να πω πολύ) νιονιό δεν κάνεις.
Κατά τ'άλλα μπορώ να πω ότι γίνεσαι κουραστικός.
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα σου αλλάξει γνώμη και νομίζω και εγώ γνωρίζω τα κακά σημεία της κατεύθυνσής μου.
Well-put.
Δεν είναι το ότι μεταφράζεις το Αρχαίο των Ημών Προγόνων κείμενο, δεν είναι ότι το συντάσεις. Αυτά δεν σου μένουν, και δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να σου μείνουν, εκτός αν αργότερα στην ζωή σου σκοπεύεις να ασχοληθείς με την φιλολογία ή να διαβάσεις ακατέργαστα κείμενα.
Αυτό που πρεπει να σου μείνει είναι η φιλοσοφία, τα λόγια, οι πράξεις και όλα για τα οποία μαθαίνεις μέσω της μεταφρασής τους. Και η Ιστορία, φοβερά σημαντικό να γνωρίζεις τα γεγονότα, γιατί ως γνωστόν, είναι φαύλος κύκλος, και επίσης έτσι μπορείς να στηρίξεις πολλές απόψεις σου° η ιστορία ξετρυπώνει παντού.
Τα Λατινικά ειναι άλλη υπόθεση όντως, αλλά μέχρι και εκει υπάρχουν πολύτιμα μαθήματα, που ποτέ δεν θα βρεις στο κακογραμμένο βιβλίο των Μαθηματικών σου.
Και πέρα από αυτά, της 3η Λυκείου μαθήματα, εγώ φοβερά λάτρεψα τις Αρχές Φιλοσοφίας στην 2α Λυκείου. Μακάρι να το κάνανε μάθημα κορμού για όλα τα παιδιά.
#2662
Posted 21 September 2011 - 17:39
Λογικη ναι χρειαζονται κυριως τα θετικα μαθηματα. Κριτικη σκεψη χρειαζονται ΟΛΑ τα μαθηματα.
End of story.
#2663
Posted 21 September 2011 - 17:48
Κατ' αρχήν δεν ξεκίνησα εγώ την κουβέντα περί αξιοπιστίας της θεωρητικής,πλην ότι την ανέφερα ως παράδειγμα.Κατά δεύτερον,αν το κάθε φορά είναι η προηγούμενη φορά που ήταν και τέτοιο το θέμα και το τώρα,μάλλον έχεις ένα προβληματάκι με την αντίληψη της συγκεκριμένης φράσης.
'Εκαψες πολλά εγκεφαλικά κύτταρα για να προβάλλεις αυτό το ακριβώς to the point επιχείρημα?
Τέλος πάντων δεν θα το συνεχίσω γιατί θα γίνει χαμός πάλι(όχι πως δεν το θέλω αλλά λέω να το παίξω κύριος)
Well, στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είμαι εγώ απόλυτος. Εγώ μιλάω και για τα καλά και για τα κακά της κατεύθυνσης. Η ισχυρογνωμοσύνη έχει και τα όριά της. Αν θέλεις να σνομπάρεις τη θεωρητική, be my guest. Αν θέλεις να σνομπάρεις εμένα, κανένα πρόβλημα επίσης.
Μην περιμένεις όμως να σε πάρω στα σοβαρά με τις απαντήσεις που μου δίνεις. Νομίζω κανείς από τους δυο μας δεν είναι 10 χρονών.
^Zoro77, i totally agree with you. Και το βλέπω κι εγώ ο ίδιος.
#2664
Posted 21 September 2011 - 17:49
Τα Αρχαίο των Ημών Προγόνων(

Εκτός αυτού,σημαντικότατα φιλοσοφικά ρεύματα όπως αυτό των σοφιστών(γιατί λέει δεν έχουμε επαρκείς πληροφορίες λολ,τώρα πως έχουν στην Αγγλία κ.ά και δεν έχουμε εμείς,μυστήριο πράγμα)ΘΑΒΟΝΤΑΙ στην κυριολεξία για να προβληθούν αυτά που θέλει το Υπουργείο.Καλά για ρεύματα/στοχαστές του τελευταίου αιώνα,ούτε λόγος.Εδώ παιδί μου μας ενδιαφέρουν οι Αρχαίοι Πρόγονοι(που αποκρύπτουμε κ από κει στοιχεία,να προσθέσω εγώ),χεστήκαμε για το σήμερα.
Η ιστορία?Μία απ τα ίδια.Μηδαμινές αναφορές σε παγκόσμια γεγονότα,ή σύγχρονα του τόπου, αλλά φυσικά δεν μπορούμε να αφήσουμε εκτός ύλης τον κάθε τραγόπαπα και τις δωρεές που έκανε απ το μοναστήρι.
'Οσο για το κακογραμμένο βιβλίο των Μαθηματικών μου,λυπάμαι φίλε αλλά δεν έχω,καθώς και εγώ την θεωρητική τελείωσα.Δυστυχώς,σε αντίθεση απ' ότι φαίνεται με κάποιους άλλους,δεν είμαι ο τύπος που θα θάψει κατεύθυνση στην οποία δεν έχει γνώση,για να εκθειάσει έμμεσα δικιά του.
Τέλος πάντων παίδες,όσοι θέλετε κρατήστε την άποψή σας για την υπεργαμάουα θεωρητική κατεύθυνση,εξάλλου πως αλλιώς θα νιώσουμε δικαιωμένοι που το επιλέξαμε,εγώ αποσύρομαι

#2665
Posted 21 September 2011 - 19:55
Εσύ επέλεξες μια κατεύθυνση που δεν σε εκφράζει, τι καθόμαστε και μιλάμε τώρα; Άσε

#2666
Posted 21 September 2011 - 21:15
Βεβαια ως προς το περιεχομενο δυστυχως συμφωνω κατα μεγαλο μερος.Ειδικα το σχολιο οτι η λογοτεχνια ειναι αποστυθιση ξενω ερμηνιων αντι για την δικη σου ηταν το ενα και βασικο παραπονο που με εκανε να μισω το μαθημα που υποτιθεται πως βασιζεται σε εναν τροπο εκφρασης που λατρευω.
#2667
Posted 21 September 2011 - 22:08
Όμως το να λες 2-3 προτάσεις,να λέει και ο άλλος τόσες,και μετά να λέμε ένα διπλωματικό ''ο καθένας έχει την γνώμη του'' κτλ,είναι λιγάαααακι γελοίο και υποκριτικό,και ειδικά όταν μιλάμε για evidence-based πράγματα και όχι για φιλοσοφικές ανυσηχίες του στυλ τι φύλο έχουν οι άγγελλοι.
Τώρα για το αν θα λέω τέτοια στον ''αδωνη'' ή στα φόρουμς ή στα κωλόμπαρα άσε να το κρίνω εγώ,καπίσι?
#2668
Posted 21 September 2011 - 22:41
#2669
Posted 21 September 2011 - 22:43
#2670
Posted 21 September 2011 - 22:48