Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#1891
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 20:08
#1892
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 20:29
Πάλι είναι πολιτισμός.
O οποίος Βυζαντινός και στην τέχνη και στα γράμματα(και στη θρησκεία) επηρεάστηκε από τον αρχαίο.
Παραδείγματα. Κινέζικος πολιτισμός, Ιαπωνικός κ.ο.κ Ολυμπιακοί αγώνες, Τραγωδίες.
#1893
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 21:29
Και δεν καταλαβαίνω και την διαμάχη θετικά μαθήματα vs θεωρητικά. Υπάρχει άτομο που να πιστεύει ότι αν δεν υπάρχει σωστή απόδοση των εννοιών - εργαλείο για την οποία είναι η γλώσσα και η νέα και η αρχαία - θα μπορεί κανείς να βγάλει άκρη με τα χι ψι και δεν συμμαζεύεται? Ή ότι δεν υπάρχουν τόσα και τόσα έργα τέχνης τα οποία προάγουν την κριτική τέχνη και αντίληψη?
Ακόμη και το διεθνές δίκαιο αναγνωρίζει την σημασία της γλώσσας και του πολιτισμού σε χίλια και δύο ζητήματα...
#1894
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 21:33
Εγώ κάτι γενικεύσεις είδα να κριτικάρονται μόνο.
#1895
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 21:37
#1896
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 21:40
Αν δεν είναι αυτό "πετάω στον κάλαθο των αχρήστων" τότε τι είναι? Δεν θέλω να ακούγομαι σαν να βγήκα από το ΤΗΛΕΑΣΤΥ αλλά διαβάζω όλο και συχνότερα εκφράσεις τύπου "για σου φηλοσ...τι κανισ?"
Gbak τι να πω παιδί μου. Έτσι είναι αν έτσι πιστεύεις. Έχε υπόψιν σου μόνο ότι και μετά το Βυζάντιο (που πραγματικά αναρωτιέμαι αν φύτρωσε μόνο του ξαφνικά μια μέρα με όλα αυτά που ακούω) είχαμε ευκαιρίες να ξαναγνωριστούμε με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.
#1897
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 21:42
#1898
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 22:03
Και εγώ είδα post που να λένε "ε και τι αν δεν μιλάω σωστά ελληνικά αρκεί να περνάω αυτό που θέλω" "αρχαία = νεκρή άχρηστη γλώσσα που δεν χρειάζονται πουθενά" και συζήτηση για το ότι δεν έχει σημασία αυτό το οποίο μας δίνει συλλογική συνείδηση.
Αν δεν είναι αυτό "πετάω στον κάλαθο των αχρήστων" τότε τι είναι? Δεν θέλω να ακούγομαι σαν να βγήκα από το ΤΗΛΕΑΣΤΥ αλλά διαβάζω όλο και συχνότερα εκφράσεις τύπου "για σου φηλοσ...τι κανισ?"(κανίς και ντόπερμαν μαζί σαφρακιασμένο >.>)και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
Καλά, αυτή την πρώτη που είναι αντίληψη γυμνασίου πέραν του ότι δεν μπορείς να την πάρεις σοβαρά είναι και αυτό που καλλιεργείται/ήθηκε από το εκπαιδευτικό σύστημα. Μιλώ μια μια νεαρή φιλόλογο που μου λέει συχνά ότι το σχολείο είναι αυτό που κάνει τους μαθητές να μην αντιμετωπίζουν το μάθημα της Γλώσσας και το μάθημα της Λογοτεχνίας σαν αγγαρεία που δεν προσφέρει τίποτα ενώ δεν διαφέρει από τα άλλα. Έχει τις θεωρίες του, τις μεθόδους του, δεν είναι απλά διαβάζω-γράφω.
Όσο για τα αρχαία, δυστυχώς η γλωσσολογική αρχή για την "ζωντάνια" μιας γλώσσας είναι το να έχει φυσικούς ομιλητές. Και δεν έχει. Όσο για την χρησιμότητα, είναι το ίδιο χρήσιμη με τις άλλες κλασσικές γλώσσες (και τα λατινικά, και τα μέσα κινέζικα). Το αρχαίο πνεύμα είναι προσβάσιμο και μέσω των νέων ελληνικών, αλλά η μελέτη παλαιότερων φάσεων μιας γλώσσας θα μπορούσε να ήταν και ενδιαφέρουσα, και εποικοδομητική.
Ας μην το γυρίσουμε σε θέματα ορθογραφίας, γιατί θα χάσουμε την ουσία. Πάντως η πιο αποτελεσματική λύση για αυτό το φαινόμενο, θα ήταν να αλλάζαμε την ορθογραφία.
#1899
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 22:27
Μπορω να μαθω για ενα ακομα μηχανημα και που ξερεις, ισως μια μερα σωσω τη ζωη καποιου.
Όταν θα με πάνε στο νοσοκομείο με το σάλιο να τρέχει από το πολύ κοκό, θα σηκώσω το κεφάλι μου και θα φωνάξω: δεν θέλω μηχάνημα για οξυγόνο, θέλω τον Χαρούλη να μου κάνει τεχνητή αναπνοή.
#1900
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 22:29
#1901
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 22:29
Όταν θα με πάνε στο νοσοκομείο με το σάλιο να τρέχει από το πολύ κοκό, θα σηκώσω το κεφάλι μου και θα φωνάξω: δεν θέλω μηχάνημα για οξυγόνο, θέλω τον Χαρούλη να μου κάνει τεχνητή αναπνοή.

Ψεματα, κατευθειαν την παροχη οξυγονου του νοσοκομειου θα σου καρφωσω (στο λαιμο)!! Ουτε απο το αναπνευστικο μηχανημα δεν θα περασει για φιλτραρισμα!!!
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Serestrum: 07 Απρίλιος 2011 - 22:36
#1902
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 22:46
η γλωσσα και η γραφη επινοηθηκαν για να μπορουμε να επικοινωνουμε. Εφοσον επιτελουν το σκοπο τους δεν νομιζω οτι εχει διαφορα ποια γλωσσα μιλας. Με τα αρχαια δεν μπορεις να επικοινωνησεις στη σημερινη εποχη αρα ειναι αχρηστη γλωσσα. Επισης απο τα αρχαια σαν γλωσσα δεν μαθαινεις τιποτα, αλλο αν κανεις κειμενα φιλοσοφων που ειναι γραμμενα στα αρχαια
Πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω την λογική σου. Κάθε γλώσσα περιέχει και τις ιδιοσυγκρασίες του κάθε λαού. Η επικοινωνία επιτυγχάνεται διαφορετικά/ έχει διαφορετικό χαρακτήρα. Με αυτή την έννοια και την ίδια γλώσσα να υιοθετούσαμε όλοι θα άλλαζε με τον καιρό σε κάτι άλλο το οποιο να περιλαμβάνει τις καταστάσεις που ζει ο κάθε λαός χωροταξικά.
Τα αρχαία δεν είναι νεκρή γλώσσα αφου scripta manent. (αν δεν το έχω γράψει σωστά να συγχωράτε.) Επίσης η γλώσσα δεν είναι μόνο ένα εργαλείο είναι ολόκληρο το σύμπλεγμα παρουσίασης των σκέψεων σου, τόσο γραπτά όσο προφορικά. Η επικοινωνία που επικαλείσαι αντικειμενικά επιτυγχάνεται καλύτερα όσο αυξάνεται και η δυνατότητα επεξεργασίας και αναπαραγωγής της γλώσσας. Η γλώσσα είναι αυτό που μας κάνει αυτό που είμαστε, δημιουργεί το λόγο (που εν συνεχεία είναι 'δημιουργημα' κατα κόρον της αρχαίας ελλάδας) και άρα τη λογική.
#1903
Καταχωρήθηκε 07 Απρίλιος 2011 - 23:16
#1904
Καταχωρήθηκε 08 Απρίλιος 2011 - 00:57

#1905
Καταχωρήθηκε 08 Απρίλιος 2011 - 01:00
