και η ιστορια ειναι απτα μαθηματα που απο την υλη που πρεπει να διδαχθει δεν ειναι σωστη,και πρεπει να εχεις καλο καθηγητη για να μαθεις σωστα ιστορια...ναι γιατι παντα δειχνουν πολυ πιο μικρες τις εμφυλιες διαμαχες των ελληνων,παρουσιαζουν το βυζαντιο ως καθαρα ελληνικο,αναφερουν ελαχιστα περι της ιστοριας υπολειπων κρατων...δεν ζηταω να κανουμε για την ιστορια της κινας και της ιαπωνιας(που ενα-δυο μαθηματα ετσι να εχουμε μια ιδεα τι γινοταν δεν θα με χαλαγε),αλλα δεν μπορει για την μεσαιωνικη ευρωπη να σου εχει 1-2 μαθηματα και τις σταυροφοριες που δεν επηρεαζαν αμμεσα το βυζαντιο με 1-2 προτασεις....η ολοκληρη αναγεννηση και διαφωτισμο να τον αναφερουν σε ελαχιστα μαθηματα,να skipαρουν αυτην την εποχη και να πηγενουν κατευθειαν για ελληνικη επανασταση.
Από ότι θυμάμαι τα βιβλία Β και Γ γυμνασίου είχαν πολλές πληροφορίες για την Ευρώπη γενικότερα και την Αμερική, και υπήρχαν τουλάχιστον 1-2 κεφάλαια για Κίνα-Ιαπωνία. Βέβαια δεν γίνεται να διδαχθούν όλα σε μια χρονιά, αλλά τουλάχιστον δεν είναι τόσο μονόπλευρα τα πράγματα όσο στο δημοτικό. Το βιβλίο της Γ Λυκείου (γενική παιδεία) από την άλλη είναι καθαρά ευρωπαική/παγκόσμια ιστορία με μόνο λίγα κεφάλαια αφιερωμένα στην Ελλάδα, αλλά όπως και να χει... είναι Γ Λυκείου γενική παιδεία.
