Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

bezdim → kelborn3

Ψόφα καριόλη <3
Νοέ 11 2009 01:07
Φωτογραφία

kelborn3 → Mad_Hatter

I ve got balls of steel....I really do [IMG]http://www.truthtalkingdavid.com/images/balls-of-steel.jpg[/IMG]
Νοέ 10 2009 22:56
Φωτογραφία

Mad_Hatter → kelborn3

Αυτα παθενεις, οταν δε βαζεις password. Γυναικες leader:hahaha:.
Νοέ 10 2009 22:48
Φωτογραφία

kelborn3 → Mad_Hatter

[url]http://www.youtube.com/watch?v=IE3KdcTgrno[/url] Duke nukem power an den to eides extes
Νοέ 10 2009 22:32
Φωτογραφία

Mad_Hatter → kelborn3

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=NO9VTJxGF4c&feature=related[/URL]
Νοέ 10 2009 22:27
Φωτογραφία

croco~boy → kelborn3

Thx =) το εγραψα πανω στα νευρα μου κ μετα ειχα τυψεις =(.Anyway καλη συνεχεια
Νοέ 10 2009 22:19
Φωτογραφία

kelborn3 → croco~boy

Συγχωρεμενος αν και δεν θιχτηκα να σου πω ιδιαιτερα.Σιγα μην χαλασουμε την καρδια μας για το op ρε συ.Απλα σπαστηκα που το ποσταρες στο latest chapter.Ειναι κριμα να χαλαμε ενα ολοκληρο sub thread μονο και μονο για να την πουμε ο ενας στον αλλο.Καλη συνεχεια φιλε μου:riiight:.
Νοέ 10 2009 22:00
Φωτογραφία

kelborn3 → Mad_Hatter

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ μαρεσει που με υποστηριζεις στο οπ ρε.Εισαι μεγαλη φιρμα τελικα.Για αυτο σε λατρευω αγορι μου.Αλλη φορα ομως μην κα8εσαι να ασχολεισαι με ηλι8ιοτητες.Δεν χρειαζεσαι να χαλιεσαι για μερικους που 8ελουν να με flammaroun.Οπως και να το κανουμε πρεπει να μετρησουν το e penis τους [IMG]http://www.ratemymotivational.com/motivationals/13893-FLAME_WARS-Kicking_it_old_school.jpg[/IMG]
Νοέ 10 2009 21:53
Φωτογραφία

Lucy-Nyu → kelborn3

xaxaxaxaxaθεος θεος την κουρεχα ηθελα να τη βαλω γιατι κραταει καλα για την ηλικια της. επισης επρεπε να βαλω κοκορο!!!
Νοέ 09 2009 21:08
Φωτογραφία

kelborn3 → Lucy-Nyu

Sτο thread με τις γυναικες ξεχασες να βαλεις δυο απο τις πανεμορφες ηρωιδες που εχουν υπαρξει στον κοσμο του one piece. Dr Kureha [SPOILER][IMG]http://3.bp.blogspot.com/_3SnZBbkgwlM/SmZ3yaABltI/AAAAAAAAAaU/gqxMMosV12Y/s320/kureha1nu0.jpg[/IMG][/SPOILER] Kαι την γυναικα του Igaram.Νομιζω οτι ειναι εκτος συναγωνισμου:hihi2:
Νοέ 09 2009 21:06
Φωτογραφία

kelborn3 → Vidocq

Καλωςηρ8ες στο φορουμ.Απλα να σου 8υμισω να μην ποσταρεις με greeklish γτ υπαρχει κινδυνος να βρεις τον μπελα σου,διοτι απαγορευονται.Καλη συνεχεια και ευχαριστη διαμονη στο φορουμ.
Νοέ 09 2009 17:22
Φωτογραφία

kelborn3 → Robin-Chwan

Η απαντηση που δινεις με βαση το συγκεκριμενο quote ειναι εντελως ακυρη.Παρακαλω προσ8α8ησε να δεις τι γραφω και τι απαντας.Και οταν με το καλο καταλαβαεις ελπιζω να δεις για τι το εγραψες.Kαι οταν με το καλο τελειωσεις περνας και το απο το καταλληλο thread να ποσταρεις για μια ακομη φορα για το νσυγκεκριμενο 8εμα:byejg9:
Νοέ 09 2009 17:08
Φωτογραφία

kelborn3 → Zoro

Ο 8εος πανω απο ολα εκτιμαει την αλη8εια.Σκεψου τι λεγανε και οι αρχαιοι ημων προγονοι γνω8ι σαυτον.Ε να πω ψεμματα δεν κανει
Νοέ 04 2009 00:47
Φωτογραφία

Zoro → kelborn3

Καλά, είναι εμφανές ότι το "[I]θου Κύριε φυλακήν[/I] τω στόματί μου" δεν φτιάχτηκε για σένα! ΧD
Νοέ 04 2009 00:00
Φωτογραφία

kelborn3 → Zoro

Αρχισε το εσυ και μετα βλεπουμε.Οσο για την yachiru το λεω και Live οτι μου βγαζει τον παιδεραστη απο μεσα σου και 8α η8ελα να την τρυπησω με κα8ε δυνατο τροπο.Ειναι τοσο γλυκουλα και ομορφη και τουμπανη που με ξετρελαινει.
Νοέ 03 2009 21:52