Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

kelborn3 → M.D.F.

Ε ναι ειμαι παππους αλλα τι να κανω?Αφου ειμαι κολλημενος απο τι 1 στογμη που τοδα και 40 χρονων να μουνα η γνωμη μου δεν αλλαζει Απο τις καλυτερες ιστοριες και απο τα ανιμε που αξιζουν οσο λιγα πραγματικα Gear 3... to everyone else....^^
Σεπ 30 2008 21:39
Φωτογραφία

M.D.F. → kelborn3

Σωστα.... Και 19 χρονων! Τωρα το προσεξα....
Σεπ 30 2008 21:32
Φωτογραφία

kelborn3 → M.D.F.

Παντα απλα μου τη σπαει οτι ολοι νομιζουν οτι το One Piece ειναι 1 απλο παιδικο παραμυ8ι ............:erk: και δε προσφερει τπ
Σεπ 30 2008 15:01
Φωτογραφία

M.D.F. → kelborn3

Thx for the supporting in the [B]manga or anime[/B] thread! Ειναι ωραιο να βλεπεις οτι υπαρχουν και αλλοι που βλεπουν τα πραγματα οπως εσυ! ^_^
Σεπ 30 2008 13:30
Φωτογραφία

kelborn3 → iristella

Σιγα βρε δεν εκανα και τπ.Αρκει που σε βοη8ησα^^ οτι 8ες κανεις πμ^^:hahaha:
Σεπ 25 2008 21:40
Φωτογραφία

iristella → kelborn3

Υοu just made a little L fangirl extremely happy..... My love will not perish a second time ^^
Σεπ 25 2008 21:22
Φωτογραφία

ichigo13 → kelborn3

Κοίτα φίλε ξέρεις τι γίνεται.Εχουν δημιουργηθεί πάρα πολλά threads στο one piece όπουκινούνται γύρω από το ίδιο πράμα, εντάξει δεν είναι ακριβώς τα ίδια αλλά και παλι όπως είπες καθαρά για χαβαλέ, κάτι το οποίο θα μπορούσε να είχε γίνει και στην γενική συζήτηση! Αυτό στο λέω γιατί το forum επιβαρύνεται
Σεπ 18 2008 19:06
Φωτογραφία

kelborn3 → Mad_Hatter

ALL HAIL RIN ALL HAIL RIN^^
Σεπ 18 2008 17:47
Φωτογραφία

jimmare → kelborn3

Xεχε,τπτ...Thx for accepting and have a good day!
Σεπ 18 2008 13:37
Φωτογραφία

kelborn3 → jimmare

thnx foir the friend request
Σεπ 18 2008 13:30
Φωτογραφία

kelborn3 → Kenny

ty for fixing the poll bro
Σεπ 17 2008 12:25
Φωτογραφία

Kenny → kelborn3

Έφτιαξα το poll.
Σεπ 17 2008 12:05