Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
kelborn3 → M.D.F.
Ε ναι ειμαι παππους αλλα τι να κανω?Αφου ειμαι κολλημενος απο τι 1 στογμη που τοδα και 40 χρονων να μουνα η γνωμη μου δεν αλλαζει Απο τις καλυτερες ιστοριες και απο τα ανιμε που αξιζουν οσο λιγα πραγματικα Gear 3... to everyone else....^^
Σεπ 30 2008 21:39
kelborn3 → M.D.F.
Παντα απλα μου τη σπαει οτι ολοι νομιζουν οτι το One Piece ειναι 1 απλο παιδικο παραμυ8ι ............:erk: και δε προσφερει τπ
Σεπ 30 2008 15:01
M.D.F. → kelborn3
Thx for the supporting in the [B]manga or anime[/B] thread!
Ειναι ωραιο να βλεπεις οτι υπαρχουν και αλλοι που βλεπουν τα πραγματα οπως εσυ! ^_^
Σεπ 30 2008 13:30
kelborn3 → iristella
Σιγα βρε δεν εκανα και τπ.Αρκει που σε βοη8ησα^^ οτι 8ες κανεις πμ^^:hahaha:
Σεπ 25 2008 21:40
iristella → kelborn3
Υοu just made a little L fangirl extremely happy..... My love will not perish a second time ^^
Σεπ 25 2008 21:22
ichigo13 → kelborn3
Κοίτα φίλε ξέρεις τι γίνεται.Εχουν δημιουργηθεί πάρα πολλά threads στο one piece όπουκινούνται γύρω από το ίδιο πράμα, εντάξει δεν είναι ακριβώς τα ίδια αλλά και παλι όπως είπες καθαρά για χαβαλέ, κάτι το οποίο θα μπορούσε να είχε γίνει και στην γενική συζήτηση!
Αυτό στο λέω γιατί το forum επιβαρύνεται
Σεπ 18 2008 19:06


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
