Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → Anelis

Αφου δεν εχεις πια Amiga, μπορεις να κατεβασεις το παιχνιδι απο καποιο Abandonware site και μετα να κατεβασεις το προγραμμα Dosbox, με το οποιο θα πας στον καταλογο με εντολες DOS. Πχ εστω πως το βαζεις στον φακελο C:\Prince , μετα πληκτρολογεις mount c c :\ c:\ cd prince prince megahit και εισαι ετοιμη!
Dec 22 2008 19:54
Photo

Adventurer → kantoros

Εξαρταται απο το account, αλλοι το κανουν public για να βλεπει οποιος θελει ολες τις φωτογραφιες του, και αλλοι private ωστε να φαινονται μονο οι φωτογραφιες τις οποιες ο ιδιος δημοσιευει. Εγω ανηκω στους δευτερους. Μη φοβασαι, μεχρι αυριο θα εχω ανεβασει τις φωτογραφιες μου στο thread του Cosplay Party οπως παντα ;)
Dec 21 2008 12:25
Photo

kantoros → Adventurer

μπορεις να με πεις το account σου στο imageshack?δεν ξερω πως λειτουργει αλλα αποτι καταλαβα με accounts δουλευει.το λεω για να παρω τις φοτογραφιες απτο παρτυ αν τις ανεβασες.και αν εχεις και κανενος αλλουνου..:P
Dec 21 2008 12:15
Photo

Adventurer → Radagast

Δεν το εχω δει το ανιμε οποτε δεν ειχα μπει στο thread... τωρα που μπηκα... ενα lol κι απο μενα! Μου κανει εντυπωση παντως που απαντας τοσο σοβαρα σε ενα ποστ του Roriconfan :oo:
Dec 21 2008 05:53
Photo

Radagast → Adventurer

είδες τα ποστ στο seirei no moribito thread? /laughs
Dec 21 2008 05:25
Photo

Camus → Adventurer

Pfffffttttt.... Ας μην είχα το πρωί δουλειά και θα σου έλεγα εγώ!!!!:hahaha: :oo: Αλλά εσύ τι έκανες τέτοια ώρα ξύπνιος??? Οι βρυκόλακες πάνε για ύπνο πριν την ανατολή του Ήλιου!!!! Muwhahahahahahahaha :hahaha::hahaha::hahaha:
Dec 19 2008 10:35
Photo

Adventurer → Camus

Τωρα το παραδεχεσαι οτι εγω κοιμαμαι πιο αργα απο σενα; ;)
Dec 19 2008 07:32
Photo

Adventurer → Bab

Χρονια πολλα Bab :wooi2:
Dec 19 2008 07:11
Photo

Kenny → Adventurer

Database errors κι εδώ. :sadist:
Dec 19 2008 05:00
Photo

Seirios → Adventurer

χαχαχα. ναι είναι μια απορία αυτό...απλά το βράδυ συνήθως είναι η μόνη ώρα που μένω μόνος μου και ήρεμος και αράζω...
Dec 18 2008 07:24
Photo

Radagast → Adventurer

Ναι κατά ένα περίεργο λόγο, αν και δε μου αρέσουν συνήθως anime τέτοιας κατηγορίας, το Nodame μου άρεσε αρκετά σαν σύνολο και βασικός παράγοντας ήταν το πόσο ξεκούραστο ήταν αλλά και η μουσική του. Μη περιμένεις κάνα αριστούργημα, αλλά πιστεύω για το είδος του είναι καλό. Καλή τύχη πάντως με το Μαθηματικό, και με ότι κι αν κάνεις. Θα σε παιδέψει αλλά αν το πάρεις το πτυχίο είσαι άρχοντας. Κι εμένα μ'αρέσαν πάντα τα Μαθηματικά να σκεφτείς, αλλά μόνο ο πρακτικός τομέας όχι η άπειρη θεωρία που μας μάθαιναν στο Πανεπιστήμιο. Εγώ να σκεφτείς το παράτησα τον 4ο χρόνο Γιάννενα, γιατί είχα μόλις περάσει μαθήματα ενός έτους σύνολο και κάτι. Πολλά τα έξοδα αλλά αν δεν έφευγα θα ήταν πολύ περισσότερα. Ε αντι να τα δώσω εκεί προτίμησα (έστω και καθυστερημένα) να τα δώσω για ένα χαρτί πληροφορικής. Στη σχολή που τελειώνω τώρα, έκανα λίγο c++, λίγο visual basic, λίγο java, sql, php και web design αλλά μη φαντάζεσαι τπτ τρελό, normal πράγματα. Φέτος βέβαια έχω advanced java και advanced php, και για τη πτυχιακή θα usaro java enterprise edition και mysql, οπότε προβλέπω κάψιμο άστα. :burningbe3:
Dec 18 2008 06:13
Photo

Adventurer → Radagast

Για να προτεινεις εσυ Nodame cantabile σημαινει οτι πρεπει να το δω στα κοντα κι εγω ;) Χμ, εμενα μου αρεσουν τα μαθηματικα γενικα αλλα οχι αυτα του Πανεπιστημιου. Ισως θα επρεπε κι εγω να το ειχα γυρισει νωρις σε πληροφορικη αφου παντα εκει εβλεπα το μελλον μου. Τωρα ομως ειναι αργα μετα απο τοσα χρονια φοιτητης (ειναι και το οικονομικο μερος) οποτε προσπαθω με το ζορι να παρω το πτυχιο και μετα δεν εχω ιδεα τι θα κανω :emptyonexg1: Ισως με λιγη τυχη να βρεθω σε καποιο ΙΕΚ πληροφορικης σε μερικα χρονια. Στο software engineer ασχολειστε με γλωσσες προγραμματισμου; Αν ναι με ποιες;
Dec 18 2008 04:55
Photo

Adventurer → iristella

Καλυτερα να βλεπεις πουλακια παρα ροζ ελεφαντες οπως εγω χθες που τα ειχα πιει :hahaha:
Dec 18 2008 02:11
Photo

iristella → Adventurer

Sumimasen adventurer san in that case........ Δεν ξέρω τα μάτια μου κάνουν πουλάκια σήμερα...
Dec 18 2008 02:04
Photo

Adventurer → iristella

Βασικα το εβαλα εξ'αρχης, αλλα ευχαριστω που μας προσεχεις Iristella-chan :)
Dec 18 2008 02:03