Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Lelouch → Adventurer
Σοβαρα?Πω...Δεν περιμενα κανεναν να παει να λεει τετοια...Κουλο εντελως. "ξερετε για ανεβαστε αποκλειστικα και μονο για μενα 100gb HD raws.." ευχαριστω :P
Δεκ 17 2008 19:42
Adventurer → Lelouch
Χαιρομαι που δεν το ελεγες σοβαρα, γιατι δε φανταζεσαι ποσους εχω δει (σε αλλα sites κυριως) να ζητανε κατι φανερα ουτοπικο με μια φατσουλα στο τελος και να το εννοουν 100% :emptyonexg1:
Δεκ 17 2008 17:21
Adventurer
→
Zauk-Lain-
Το ξερω, απλα βρηκα ευκαιρια να στην πω για τις προηγουμενες φορες που εκανες hit and run επισκεψεις :hahaha: Αναμενω νεα σου λοιπον για να το κανονισω επισημα :)
Δεκ 17 2008 04:56
Zauk-Lain-
→
Adventurer
οχι ρε αμα ανεβω πανω δεν θα ειναι για τον Π.Α.Ο.Κ. θα ανεβω για να το καψουμε ολοι παρεααααα
Δεκ 17 2008 03:37
Adventurer
→
Zauk-Lain-
Το αν θα ειμαι ή οχι εξαρταται απο τη μερα βασικα. Μαθε ακριβως ποια μερα θα ανεβεις για να οργανωσουμε συναντηση animegrιωτων προς υποδοχη (και καψιμο :) ).
Ελπιζω να μην ειναι παλι επισκεψη φαντασμα του στιλ Ερχομαι Βλεπω Τον ΠΑΟΚ Και Φευγω!
Δεκ 17 2008 03:19
Zauk-Lain-
→
Adventurer
Γιουχου...Ρε θα εισαι Θεσ/νικη τα Xmas?Λεω να ανεβω να γινει λιγο τζερτζελο
Δεκ 16 2008 17:19
Radagast → Adventurer
E επιλογή μου ήταν γιατί δεν έβλεπα να την τελειώνω σύντομα. Άλλωστε τον Ιούνιο τελειώνω τελικά software engineer από Αγγλικό κολέγιο.. που αν μη τι άλλο μου αρέσει και πολύ περισσότερο από τα Μαθηματικά.
Δεκ 15 2008 18:57
Adventurer → Radagast
Dude, λεγοντας οτι κι εσυ οπως εγω δεν εχεις τελειωσει ακομα τη σχολη και οτι κι εσυ οπως εγω την εχεις ψιλοπαρατησει δε βοηθας καθολου την κατασταση :hahaha:
Δεκ 15 2008 18:25
Adventurer → Mr. Brightside
Για την live-action ταινια Dragonball που ανεφερες συζηταμε [URL="http://www.anime.gr/forums/tv-%CA%E9%ED%E7%EC%E1%F4%EF%E3%F1%DC%F6%EF%F2/152-dragonball-movie.html"]σε αυτο το thread[/URL] (πηγαινε προς τις τελευταιες σελιδες).
Δεκ 15 2008 18:14
Radagast → Adventurer
Ναι άστα και γω τρομάζω.
Μάλλον θα φταίει η κοινή πορεία προς τα Μαθηματικά.
(αν και γω δε την τέλειωσα την σχολή και την έχω αφήσει σε hold τη συγκεκριμένη)
Δεκ 14 2008 23:43
Adventurer → Radagast
Οντως, εμεις οι δυο συμφωνουμε σε τοσα πολλα που με τρομαζει:hahaha:
Οσον αφορα το ποστ σου στο Cool Character Thread, απλα το παιδι εκανε δυο πανομοιοτυπα threads και το ενα (πως λεμε double post, εδω ειχαμε double thread) και το ενα το οποιο περιειχε μονο το ποστ σου σβηστηκε.
Δεκ 14 2008 23:25
Radagast → Adventurer
"spoiled δεν ειναι αυτος που διαβαζει/ακουει για ενα καρο καινουριες σειρες που (λογικα) εχουν καλυτερα γραφικα απο τις παλιοτερες που δεν πολυακουγονται πλεον και ομως αντιστεκεται και προτιμαει να δει τις παλιοτερες, αλλα αυτος που πεφτει με τα μουτρα στον πειρασμο"
Μα πόοοοσο συμφωνώ με αυτό...πόσο όμως...
Δεκ 14 2008 05:53
Adventurer → Jap Doll
Αφου τελειωσεις να γελας μπορεις να απαντησεις (στα ελληνικα αφου τα greeklish απαγορευονται) στην ερωτηση μου;
Δεκ 12 2008 04:36


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
