Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Adventurer → Radagast

Δεν το εχω δει το ανιμε οποτε δεν ειχα μπει στο thread... τωρα που μπηκα... ενα lol κι απο μενα! Μου κανει εντυπωση παντως που απαντας τοσο σοβαρα σε ενα ποστ του Roriconfan :oo:
Δεκ 21 2008 05:53