Jump to content


Community Status Updates


Photo

Vegita Sempai → Adventurer

Απλός επισκέπτης και είπα να πω ένα γεια στον περιπετειάκια της Θεσ/νίκης...^^
Jul 02 2008 17:31
Photo

Adventurer → moonheart

Ε που θα παει, θα τελειωσει κι η ρημαδα η εξεταστικη σου και μετα σε βλεπω στανταρ να πας διακοπες και να ξεσκας με το καλο :wooi2: Καλο κουραγιο! Ε τον ατιμο τον Chresto, ακου ιατρικη!!! Οταν του ξαναμιλησεις δωσ'του χαιρετισματα :)
Jul 01 2008 16:16
Photo

Adventurer → Ptomahawk

Thanks! Οντως πολυ καμενα πραγματα!! Η δικη σου ειναι [URL="http://img61.imageshack.us/img61/1869/img1344bn2.jpg"]εδω[/URL].
Jul 01 2008 12:03
Photo

Ptomahawk → Adventurer

Έτοιμο, αν μπορείς στείλε μου την φοτό με τους καταράκτες μαλλιών. :P [url]http://rapidshare.com/files/126272433/MOV00430.3GP[/url]
Jul 01 2008 11:49
Photo

nasia27 → Adventurer

μιεεεεεεεεχ! με κοροιδευετε κιολας! ντροπη σας!
Jul 01 2008 01:24
Photo

Adventurer → nasia27

Μα οχι δε μου ειναι καθολου δυσκολο! Χωρις εσενα δεν εχουμε πια ποιον να κοροϊδευουμε και μας πιανει καταθλιψη :(
Jul 01 2008 01:11
Photo

nasia27 → Adventurer

εμ εμ ετσι ειναι! το ξερω σου ειναι δυσκολο να το παραδεχτεις αλλα ετσι ειναι!
Jul 01 2008 01:03
Photo

Adventurer → nasia27

Ε ναι, αφου εφυγες εσυ δεν υπηρχε λογος να καθησουμε αλλο...
Jul 01 2008 00:52
Photo

nasia27 → Adventurer

χα χα χα! γυρισες κιολας?
Jul 01 2008 00:37
Photo

Adventurer → Tamaki

Μια χαρα ειναι, μεσα σε δυο μερες δυο μεγαλα anime events, ειδικα στα Cosplay Party βρισκω τη χαρα μου (απειρο υλικο για φωτο!). Σου εγγυωμαι οτι θα ανεβασω μπολικο πραγμα στο thread για να δεις τι παιχτηκε:drink: Εσενα σου ευχομαι αυτη η βδομαδα να σου παει πολυ καλυτερα απο την προηγουμενη, και να κανεις τοσο καλη δουλεια στο μαγαζι που να σου χαρισουν ενα αρκουδακι:wooi2:
Jun 30 2008 15:50
Photo

Adventurer → nasia27

Η φωτο που ζητησες εχει ανεβει [URL="http://www.anime.gr/forums/%CA%E1%ED%FC%ED%E5%F2-%EA%E1%E9-%C1%ED%E1%EA%EF%E9%ED%FE%F3%E5%E9%F2/4866-%D3%D5%CD%C1%CD%D4%C7%D3%C7-28-6-2008-%D3%D4%C7-%C8%C5%D3%D3%C1%CB%CF%CD%C9%CA%C7-6.html#post202007"]στο thread του animeeting[/URL], μπορεις να τη βρεις εκει :) Τα λεμε στο Cosplay Party!!
Jun 30 2008 15:14
Photo

Tamaki → Adventurer

Δουλεύω πωλήτρια σε ένα κατάστημα με σχολικά και παιχνίδια.. Καλοπερνάτε βλέπω πάνω!! Have fun στο cosplay σήμερα! (και εννοείται πως περιμένουμε με αγωνία το επόμενο "φωτορεπορτάζ" σου! :) )
Jun 30 2008 14:09
Photo

nasia27 → Adventurer

πω πω πω! τι ακουω τι ακουω? ντροπη και αισχος! να παρεις πισω οτι ειπαε! btw μπορεις να μου στειλεις τουλαζιστον τη φωτο που βγηκαμε στο τελος η χρυσα εγω ο γιωργος(gpanos) και ο λευτερης?
Jun 29 2008 17:01
Photo

moonheart → Adventurer

ωπ... ο chres ζει κ βασιλευει... αθηνα ειναι περασε ιατρικη κ βαριεται που ζει αυτη την περιοδο... οπως κ εγω λογω εξεταστικης :P οσο για hint τ εχω πεταξει some ειπε οτι καποια στιγμη ισως ανεβει αλλα δεν ξερω ποτε... ^^ /ο sempai τελειωνει τη σχολη eh? me is jealous T_T γιατι προσπαθω εδω να την παλεψω με την εξεταστικη που μ καταστρεφει το καλοκαιριιιιιιι T_T/
Jun 29 2008 16:21
Photo

Adventurer → moonheart

LOL, τελικα τα θυμαται και με λεπτομερειες! Χαιρομαι πολυ γιατι οντως ηταν κορυφαιες εποχες :wooi2: Καθε φορα που εβγαινε νεο chapter μπαιναμε, σχολιαζαμε τις εξελιξεις, και βεβαια τη λεγαμε στον Chresto αν ηταν ευνοϊκες για την Aya :himitsu: (κι ας μας ειχε κοψοχολιασει τοτε που της την επεφτε εκεινος ο ψηλος!). Ωστε ζει ακομα αυτος (ο Chresto)? Απο τοτε εχω να ακουσω νεα του, τον πηγαινα πολυ τον ανθρωπο (κι ας τον λυπομουν που δεν ειχε γουστο :P ). Αν θες ριχ'του κανα hint να περασει απο'δω μια βολτα. Με τον Vegita Sempai μιλαμε που και που, μια χαρα τα παει και τελειωνει και τις σπουδες του. Αυτη τη στιγμη μαλλον σε διακοπες στο εξοχικο του θα ειναι παλι!
Jun 29 2008 16:04