Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → nasia27

Οχι ρε, εγω να υπαινιχθω κατι τετοιο; Προς Θεου! Τοσο καλη και αθωα κοπελα εχω να δω απο τοτε που εβλεπα τη Lucy στο Elfen Lied!:himitsu:
Jun 29 2008 15:44
Photo

nasia27 → Adventurer

δλδ θες να μου πεις οτι δν ειμαι καλη κοπελα? για εξηγησε τι θες να πεις ΤΩΡΑ!!!!!!!
Jun 29 2008 15:24
Photo

Kenny → Adventurer

Το anime pictures trivia σε περιμένει.
Jun 29 2008 15:24
Photo

Adventurer → nasia27

Δεσμευτηκα ηδη οτι θα κρατησω τις "δημοσιες σχεσεις" σας με τη Χρυσα μεταξυ μας, και τον λογο μου τον κραταω παντα. Για τα υπολοιπα θα δειξει :P Βεβαια τωρα θα με κανεις να καθυστερησω ακομα περισσοτερο αφου θα μου παρει κανα μισαωρο να σταματησω να γελαω με το "εγω φταιω που [B]ειμαι καλη κοπελα[/B]" [IMG]http://www.animeplanet.gr/forum/images/smiles/laughing.gif[/IMG]
Jun 29 2008 15:19
Photo

nasia27 → Adventurer

ε οχι και χαδι σε παρακαλω! εγω φταιω που ειμαι καλη κοπελα και δε θελω να χτυπαω τους αλλους! αντε τωρα! μωρε να μην βαλεις καποιες συγκεκριμενες φωτο θελω! τεσπα θα περιμενω δνεχω προμπ!
Jun 29 2008 15:05
Photo

Adventurer → nasia27

Τι θα κανεις αν τις αργησω, θα μου δωσεις κι αλλο χαδι;:Blissfull: Χθες γυρισα 5:30 σπιτι και σηκωθηκα πριν κανα διωρο και εχω να οργανωσω και ανεβασω του κοσμου τις φωτο:burningbe3: οποτε μαλλον θα πρεπει να περιμενεις για τις δικες σου :uhh:
Jun 29 2008 15:02
Photo

nasia27 → Adventurer

λες να γινω τοσο διασημη? μη μου λες τετοια και ξερεις οτι δε μου παιρνει πολυ για να ψωνιστω!χιχι! ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΩΡΑ! το λεω ευγενικα δν μπορεις να πεις!
Jun 29 2008 14:48
Photo

Adventurer → nasia27

Μα γιατι το βλεπεις ετσι; Δεν θα ηθελες να γινεις τοσο διασημη που οπου και να πας οι αντρες θα μαζευονται γυρω σου και θα σε θαυμαζουν ενω οι γυναικες θα σου ζητανε αυτογραφο; :P
Jun 29 2008 14:42
Photo

nasia27 → Adventurer

ααααααααααααααααα! θελω τις φωτο γιαννη! μη γινουμε ρεζιλι plzzzzzzzzzz!
Jun 29 2008 10:07
Photo

Adventurer → Tamaki

Αχου, κουραγιο βρε, οπου να'ναι θα τελειωσει η εξεταστικη και μετα θα αρχισεις τις εξοδους και τα μπανια και ποιος σε σταματαει:bath: Που δουλευεις; Εγω τελειωσα εξεταστικη πριν μερικες μερες (γραφαμε ολον τον Ιουνιο) και τωρα καλοπερναω (λεπτομερειες θα σου πω αφου τελειωσεις κι εσυ για να μη με παρεις στο κηνυγι :P ). Τωρα προπονω την ψηφιακη μου γιατι σημερα εχουμε animeeting και τη Δευτερα Cosplay Party :burningbe3:
Jun 28 2008 15:35
Photo

Tamaki → Adventurer

I had a week from hell.. δουλειά-σχολή για να γράψω ,σχολή για να γράψω -δουλειά.. κατά τ'άλλα είμαι μια χαρά (κομμάτια γαρ), εσύ πως τα περνάς;;
Jun 27 2008 21:30
Photo

Adventurer → Tamaki

Αααα, κοιταξτε, ειναι η LaRocca μαζι με το νεο μου wallpaper!:wooi2: Τι κανεις βρε, πως τα περνας; :)
Jun 27 2008 20:51
Photo

Adventurer → Sunabouzu

Τι λες ρε, σιγα μην πηγαινα και στο Euro! Το κυπελο που βλεπεις στο nick μου ειναι το Μουντιαλ!! :P Χωρις πλακα αυτο απλα συμβολιζει οτι εχω βγει πρωτος σε arcade παιχνιδια του forum (εκει πανω δεξια που λεει Arcade, εκεινα τα παιχνιδια). Χαζομαρουλες δηλαδη!
Jun 27 2008 19:49
Photo

Sunabouzu → Adventurer

Τι ειναι το τροπαιο διπλα στο Nick σου? Μηπως κερδισες το euro?
Jun 27 2008 18:33
Photo

Tamaki → Adventurer

γειαααα σου Γιάννηηηη! :) [IMG]http://i220.photobucket.com/albums/dd303/bruddasfan/AnimePaperwallpapers_Lucky-Star_Dig.jpg[/IMG]
Jun 27 2008 13:17