Community Status Updates
SkullKaizer → SpeedFreak
γεια! just spamming για το meeeting ζωγραφικης που θελω να κανω [url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=10257[/url] < σηζητιση εδω ^0^
Jun 13 2011 13:46
magicofantasy → SpeedFreak
ελπιζω να το ελαβες το μηνυμα , ειναι η πρωτη φορα που στελνο privet ms
Jun 11 2011 12:04
magicofantasy → SpeedFreak
Hi there , thanks for the friendship request ...btw μου αρεσει το avatar σου
[IMG]http://www.anime.gr/forums/picture.php?albumid=1099&pictureid=13818[/IMG]
Jun 10 2011 16:34
SpeedFreak → zoro77
σε καμια βδομαδα welcome my fucking καλλιτεχηματα...Θα θελα να σε ο πρωτος που θα τα δει
Mar 31 2011 22:38
SpeedFreak
Λοιπόν,έχω χαρούμενα νέα...Μόλις τελιώσει ο διαγωνισμός ζωγραφικής,θα σας εκθέσω κι εδώ τα σχέδια μου και τις δημιουργίες μου!
Mar 17 2011 20:30
zoro77 → SpeedFreak
πορωση είναι. ;)
δεν έχω δει πολλά ακόμα, αλλά θα αρχίσω πολλα μόλις τελειώσει η εξεταστική μου
[SPOILER](μίλα μου καλύτερα στο προφίλ μου για να ειδοποιούμε ότι μου απάντησες)[/SPOILER]
Feb 01 2011 14:52
SpeedFreak
οχι θα το κανω πολυ μα πολυ συνντομα....νε μεν ξερο οτι μαλλον δεν θαναι ποροση αλλα νε μεν ειναι κατι καλο και σπουδαιο τουλαχιστον...εσυ τι εχεισ δει?
Jan 28 2011 22:05
SpeedFreak
aman που έπεσα...Κι ο αδερφός μου τα ίδια κολλήματα έχει με τους γαύρους και μου την έχει σπάσει κυριολεκτικά...Τι να πω...Ελπίζω να μην είσαι τόσο φανατίλασ...(ελπίζω)...Τί αλλα?(στείλε με private)
Jan 07 2011 20:17
zoro77 → SpeedFreak
χαχα πολλές ερωτήσεις! Είμαι 18(φαίνεται από το προφίλ μου) και ναι μ'αρέσει το One Piece(και ουσιαστικά είναι ο λόγος που κοίταξα και άλλα anime!)Λοιπόν zoro77 έβαλα γιατί ο zoro είναι ο αγαπημένος μου χαρακτήρας σε anime(και συγκεκριμένα του One Piece που είναι το δεξί χέρι του luffy ) και το 77 γιατί είμαι γαυράκι.
Jan 06 2011 22:27


This status update has reached the maximum number of replies allowed
