Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

metalmusicmaniac → SpeedFreak

Είσαι άτυχος γιατί το Σάββατο ήταν να γίνει συναυλία αλλά από οτι φαίνεται μεταφέρθηκε για την άλλη Παρασκευή
Αύγ 31 2011 10:43
Φωτογραφία

Anelis → SpeedFreak

Χαχαχα Ναι γενικά είναι απίθανη, αλλά το Ze Veux μου αρέσει που είναι χορευτικό χωρίς να είναι :)
Αύγ 29 2011 18:25
Φωτογραφία

SpeedFreak → Anelis

[COLOR="DarkGreen"]Αν εσύ έχεις κόλλημα με το ze veux ,εγώ έχω τρελαθεί κυριολεκτικά με το EBLOUIE PAR LA NUIT με το που το άκουσα!!!!!!!!!!...έχει φωνάρα όπως και να το θέσουμε[/COLOR]
Αύγ 29 2011 16:23
Φωτογραφία

SpeedFreak → specialistas4

[COLOR="DarkGreen"]Εεμ..Αφού ήτανε special...[/COLOR]
Αύγ 29 2011 16:06
Φωτογραφία

specialistas4 → SpeedFreak

[QUOTE]Avatar:9.10 Signature:10[/QUOTE] Ωωωω,thanks:kawaii:
Αύγ 28 2011 23:45
Φωτογραφία

zoro77 → SpeedFreak

καλη συνεχεια διακοπων!:)
Αύγ 22 2011 15:52
Φωτογραφία

SpeedFreak → zoro77

[COLOR="DarkGreen"]ευχαριστώ για την ευχές (αν και αργοπορημένα)!Μόλις γύρισα από διακοπές...(θα ξαναφύγω βέβαια αύριο)[/COLOR]
Αύγ 22 2011 06:42
Φωτογραφία

zoro77 → SpeedFreak

χρονια πολλα φιλος! οτι επιθυμεις!
Αύγ 09 2011 13:31
Φωτογραφία

SpeedFreak → Phantom Duck

cute [IMG]http://www.jcsdesignz.com/import/graphics/Pixels/thanks-singing-duck.GIF[/IMG]
Ιούλ 02 2011 11:30
Φωτογραφία

SkullKaizer → SpeedFreak

αυτς ναι μενεις μακρυα Τ___Τ
Ιούν 15 2011 16:41
Φωτογραφία

SpeedFreak → SkullKaizer

Μέβω Βόλο...Όσον αφορά την Σαλόνικα,έχω συγγενείς εκεί.Συνήθως πάω Σαλόνικα για δουλειές των γονιών μου ή για διάφορες εξετάσεις..
Ιούν 15 2011 16:23
Φωτογραφία

SkullKaizer → SpeedFreak

no problems απλα ειπα να στιλω link σε οσους εχουν βαλει προσφατα σχεδια τους στο fanart section XD :S που μενεις εσυ παλι XD ολοι μενουμε σχετικα μακρυα :P ok! positiv energie ^^
Ιούν 15 2011 15:58
Φωτογραφία

SpeedFreak → magicofantasy

Καταλαβαίνω τα τρεξίματά σου.Έγινε ήδη λίγο πριν τελιώσει η σοχλική χρονιά..Νίκησα και πήρα πρώτο βραβείο.Έχω εκθέσει πολλά από τα έργα μου στο Οriginal Artistic Soul (thread)...το οποίο όμως έχει πρόβλημα με την εμφάνιση της σελίδας...Ψάξε το λίγο,δεν ξέρω αν έχεις κι εσύ το ίδιο πρόβλημα....Κρίμα και ήθελα να βάλω κι άλλα..Ο Phantom Duck δεν μου έχει απαντήσει ακόμα αν και του ανέφερα το πρόβλημα. Τα καλοκαιρινά μαθήματα έχουν αρχίσει ήδη.Σήμερα ίχα στις 9,30 το πρωί μάθημα και σηκώθηκα 9,20(ο αδερφός μου με σήκωσε) γιατί έβλεπα το 10ο όνειρο ακόμα.lol......
Ιούν 15 2011 14:40
Φωτογραφία

SpeedFreak → SkullKaizer

:joyful: Θενκσ ρε που με θυμήθηκες.το εκτιμώ...Θα δω τι θα κάνω...Έχω κι ένα Scoolwave στην μέση και κάτι άλλες συναυλιούλες...Άσε που δεν πάτησα ακόμα τα 18 :zetsubou: και θα είναι δύσκολη η μεταφορά γιατί μένω λιγουλάκι μακρυά....Ποτέ όμως αρνητικές σκέψεις....
Ιούν 15 2011 14:38
Φωτογραφία

magicofantasy → SpeedFreak

sorry for the late reply τρεχω τωρα , ξερεις.. ας μιλαμε εδω καλυτερα...ουτε και μενα μ' αρεσουν τα greeklish με μπερδεύουν ... εισαι 16 ε , μικρουλης , ο μικρος μου αδερφος (ειμαστε 4 αδελφια ) ειναι 15 οσο για την φιλοξενια οποτε θες , ομως ετσι ωστε να ειμαι θεσσαλονικι Ειμαι τωρα στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων ( ΤΕΙ καβαλας)δευτερο ετος , δυσκολα τα πραγματα δεν ήθελα να περασω εκει ακριβως αλλα αφου ετυχε ... Btw τι γινεται με' αυτο το διαγωνισμό ζωγραφικής ??? [IMG]http://www.anime.gr/forums/picture.php?albumid=1098&pictureid=13746[/IMG]
Ιούν 14 2011 16:34