Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Η κατάντια της σύγχρονης μουσικής και/ή κοινωνίας


  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#76 Anelis

Anelis

    random frantic action

  • Retired Staff
  • 3,374 posts

Posted 26 October 2011 - 04:31

αφού θεωρείς ισάξιους τους 2 αυτούς πίνακες,για εμένα που δεν γνωρίζω απο τέτοια,αλλά γνωρίζω απο μουσική μου φαίνεται σαν να θεωρείς ισάξιο τον Bieber με τους Led Zeppelin

Αφού λοιπόν δε γνωρίζεις, κάνε επιτόπου ένα google/wiki search και θα δεις πως η ιστορική σημασία αυτού του ανθρώπου για την πορεία της σύγχρονης τέχνης ήταν καθοριστική. Δεν γίνεται να σου εξηγώ, να παραδέχεσαι ότι δεν ξέρεις, και αντί να ψάχνεις για να μάθεις κάτι παραπάνω να επιμένεις πως Rothko=Bieber. Θα πάθω συγκοπή.

Δίκιο έχει ο Kenny, και μόνο που διάβαζα το τι είναι τέχνη θρεντ τσαντίστηκα και πονοκεφάλιασα. Δεν το συνεχίζω αφού με το παραπάνω ποστ μου αποδείχθηκε ότι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη.

Posted Image


#77 Shevliaskovic

Shevliaskovic

    Smoke two joints.

  • Members
  • 204 posts

Posted 26 October 2011 - 16:48

Αφού λοιπόν δε γνωρίζεις, κάνε επιτόπου ένα google/wiki search και θα δεις πως η ιστορική σημασία αυτού του ανθρώπου για την πορεία της σύγχρονης τέχνης ήταν καθοριστική. Δεν γίνεται να σου εξηγώ, να παραδέχεσαι ότι δεν ξέρεις, και αντί να ψάχνεις για να μάθεις κάτι παραπάνω να επιμένεις πως Rothko=Bieber. Θα πάθω συγκοπή.

Δίκιο έχει ο Kenny, και μόνο που διάβαζα το τι είναι τέχνη θρεντ τσαντίστηκα και πονοκεφάλιασα. Δεν το συνεχίζω αφού με το παραπάνω ποστ μου αποδείχθηκε ότι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη.


εγώ σύγκρινα αυτούς τους δύο,γτ όπως είπα σε κάποιο προηγούμενο ποστ,πολλοί που κράζουν τον μπίμπερ,δεν έχουν ιδέα απο μουσική. έτσι και εγώ που δεν έχω ιδέα απο εικαστικά κράζω αυτό. Αφού δεν ξέρω όμως δεν μπορώ να πω πως Rothko=Bieber.

Wow these were some really long posts! :o

Αρχικά , είδα κάποια στοχοποίηση του Hiphop (είτε καλή είτε κακή) και τολμώ να πω ότι ξαφνιάστηκα.....Καταρχάς , δεν ήξερα ότι υπάρχουν τόσοι hiphopάδες γύρω μας....συνήθως σε συζητήσεις με παρέες κτλ. , είμαι από τους λίγους - αν όχι ο μοναδικός - που ακούει τέτοια μουσική ( κι εννοώ σε σταθερή βάση , κι όχι κάποιο κομμάτι που τυχαίνει να παίζει αυτό τον καιρό στο ραδιόφωνο , την tv κτλ. ).


πιστεύω πως οι περισσότεροι που ανέφερα παραπάνω δεν είναι κανονικοί χιπχοπάδες,απλά αυτό που λες "ακουν κάποιο κομμάτι που τυχαίνει να παίζει αυτό τον καιρό στο ραδιόφωνο , την tv κτλ. "
απλά όπως αναφέραμε και σε προηγούμενα ποστ κράζουν χωρίς να ξέρουν οτιδήποτε διαφορετικό

I can't stop from just smiling
When that damn sun is shining on



#78 Jcenawl

Jcenawl

    Anime Amateur

  • Members
  • 141 posts

Posted 28 October 2011 - 10:32

Geez...! Ελληναράδες on fire!! Ας γράψω και εγώ πέντε βλακειούλες ειδικά μετά από τόσο πονοκεφάλιασμα να διαβάσω αυτό το thread...(Yes I admit it, I skipped some parts...)

Οι Beatles άργησαν να αναγνωρισθούν από το ευρύ κοινό και να γίνουν κάτι το κοινωνικά αποδεκτό.


lolwut? 2-3 χρόνια μετα τον πρώτο τους δίσκο γέμιζαν στάδια στην Αμερική (Ναι εγώ σε αυτό ήθελα να σταθώ :P).

Τι ταμπελες ειναι αυτες που βαζεις?Εγω δηλαδη πο ακουω κυριως Nu Metal,για πες μου τι ειμαι?


Μάγκας, γιατι πας αντίθετα στο ρεύμα των προσκολλημένων metalheads (καταλαμβάνουν το 90% του χώρου σίγουρα) που μόνο ότι ειναι Maidenικό,Thrashίλα και Black είναι ΤΡΟΥ!!!

Το γνωρίζω πως και στο ροκ υπάρχουν τέτοιου είδους κομμάτια. Και πολλές φορές είναι εκνευριστικό. Αλλά δεν μπορείς να πεις πως ένα τραγούδι σαν

Spoiler:

ή
Spoiler:

και πολλά ακόμα παραδείγματα που είναι για γκόμενα/ες μπορούν να συγκρηθούν με σύγχρονα χιπ χοπ κομμάτια.Μπαλάντες με ωραίους στίχους. Παρόλου που είναι για ένα όχι και τόσο σημαντικό θέμα που το θίγει ο καθένας.Αρκετά καλή μουσική,ωραία φωνή. Όχι απλοί στίχοι που κάνουν απλά ρήμα με ένα απλό μπιτάκι απο πίσω


Να ένα σύγχρονο χιπ χοπ κομματάκι (μπαλάντα) που όχι μόνο (κατα την ταπεινή μου γνώμη) μπορεί να συγκριθεί με τα κομμάτια που πόσταρες, αλλά για μένα τα αφήνει μερικά μίλια πίσω. Δεν είναι όλα τα χιπ χοπ σκουπίδια επειδή έχουν ένα απλό μπιτάκι από πίσω :/ Ψαχτείτε και θα βρείτε πολλά διαμάντια (σε κάθε χώρο)!

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=1q6c3n_ZQ5o[/YOUTUBE]

Spoiler:


Τέσπα και εγώ ακούω πολλά είδη μουσικής ανάλογα με τις ορέξεις μου, γιατί κανείς να περιορίζει τα ακουσματά του σε ένα είδος και να βάζει ουσιαστικά ταμπέλα στον εαυτό του ? .. μεταλάς, χιπχοπάς κτλ ανοίξτε λίγο τους οριζοντές σας...

+1

Όχι τίποτα, αλλά ούτε το 5% αυτών των "πάντων".
Πραγματικά αυτή η έκφραση ακόμα κι αν δε χρησιμοποιείται τυπικά και χωρίς καθόλου σκέψη, πάντα σφάλλει για τον απλό λόγο οτι ένας άνθρωπος δεν προλαβαίνει να ασχολιθεί αρκετά με όλα τα δεκάδες είδη μουσικής που υπάρχουν μέσα σε ένα lifespan. (πόσο μάλλον οταν δεν είσαι ούτε 30 χρονών)
Η καλύτερη και συχνότερη απάντηση σ' αυτή την ερώτιση πάντως στην Ελλάδα είναι:
"Ακούω τα πάντα,ότι μπορείς να φανταστείς, απο λαϊκό μέχρι heavy metal."
Τα σχόλια δικά σας.

Δηλαδή στην εποχή των Black Sabbath και των Iron Maiden οι fans τους γουσταρανε λόγω της μουσικής ή κυρίως για τις ψευτοσατανιστικές χαζομάρες που έλεγαν σε κάποιους στοίχους και το ύφος του "κανω αυτό που θα δουν οι γονείς σου και θα τρομάξουν, οπότε έλα να γίνεις και εσύ σαν εμένα"?


1) Με αφορμή την αναφορά του Kamui απαντάω σε όλους όσους ασχολήθηκαν με το "ακούω τα πάντα". Ρε παίδες όταν ο άλλος το λέει αυτό προφανώς και δεν εννοεί ότι ακούει ότι δίσκο βγαίνει σε κάθε μουσική σκηνή και σε κάθε γλώσσα!!! Αλλά όπως είπε και ένα άλλο παιδι (ο phm νομίζω) το λέει για να δηλώσει ότι έχει ευρύ φάσμα ακουσμάτων εν συντομία απο το να κάθεται να σου κατεβάζει ολόκληρη λίστα των προτιμήσεων του. Και ναι προσωπικά μπορεί την ίδια μέρα να βάλω να ακούσω και Helloween και Ζαμπέτα. Κακό είναι ή μήπως δεν πρέπει να αναφέρω ότι ακούω ένα απο τα δύο?

2) Μην αμφισβητείς, για το 2ο statement σου, ότι είναι αδύνατο κάποιος να ξεκίνησε να έχει τέτοια ακούσματα λόγω του "διαφορετικού" και μη συνηθισμένου στυλ που προβάλλαν αυτές οι μπάντες. Εξ άλλου είναι γνωστή η "ρέμπελη" φύση κατα την εφηβεία που σε κάνει να θες το κάτι ξεχωριστό απο αυτό που έτρωγες στην μάπα μια ζωή, you want to break the rules εν ολίγοις.

δηλαδη αμα ρε παιδι μου παω εγω χωρις μαλλουρα,τατοο,δερματινα κτλπ σε μια μεταλ συναυλια πρεπει να με κραξουν? επειδη αυτο θα γινει 99% !!! το ιδιο ισχυει και για emo,rock κτλπ


Μην γίνεσαι απόλυτως...Δεν ξέρω τι εμπειρίες έχεις εσύ αλλα ευτυχώς εγώ δεν έχω συναντήσει τέτοιες συμπεριφορές ούτε σε underground hip hop live που είχα σκάσει με μια μαλλούρα να, ούτε αντίστοιχα σε metal gig που είχα πάει με τον κολλητό που ήταν λες και έσκασε για clubbing (ενταξ όχι ακριβώς έτσι αλλά τέσπα). Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές αλλά το 99% το βρίσκω λίγο ακραίο...

To πανηγύρι των κλισέ είναι αυτό το Θρέντ. Κι ακόμα δεν μάθαμε ποιά είναι η κατάντια της σύγχρονης μουσικής.


+1000000

2ον Ταλέντο έμφυτο δεν υπάρχει, μόνο σκληρή δουλειά και ίσως προδιάθεση, η οποία ποτέ δεν αναπτύσσεται χωρίς την εξάσκηση.
8ον Ο καθένας μπορεί να σχηματίσει γνώμες για τα πάντα. Αυτό δε σημαίνει ούτε ότι είναι αυτομάτως σωστές, πόσο μάλλον σε ένα θέμα στο οποίο ξέρει πολύ λίγα, ούτε ότι είναι υπεράνω κριτικής. Κ εγώ μπορώ να μιλάω δογματικά για πχ το bmx που δεν ξέρω γρι, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι bmxάδες θα με πάρουν στα σοβαρά αν φαίνεται ότι δεν έχω ιδέα για τι μιλάω.


Με το 2ο θα διαφωνήσω και εγώ...Άμα θες μπορούμε να το συζητήσουμε παραπέρα εκτός thread για να μην ξεφύγουμε τελείως να σου πω πως το κρίνω εγώ και με βάση χαρακτηριστικό παράδειγμα που γνωρίζω.

Το 8ο το σώζεις κάπως :P κατά τα άλλα διαφωνώ ότι δεν πρέπει να εκφέρουμε γνώμη σε κάτι το οποίο μπορεί να μην έχουμε πλήρη άποψη, γιατι με αυτή την λογική δεν γνωρίζουμε σχεδον τίποτα εις βάθος και άρα να μην λέμε τίποτα γιατί μπορει να μας αποπάρουν ή γιατι μπορεί να φανούμε καραγκιόζηδες. Τουλάχιστον εγώ αυτό συμπεραίνω με αυτό που μου λες...Άμα πας να το παίξεις guru βέβαια σίγουρα δεν θα σε πάρουν στα σοβαρά άμα λες μπούρδες αλλά δεν νομίζω σε κάτι που δεν έχεις απόλυτη γνώση να δείξεις τέτοια συμπεριφορά...Αλλά και πιο μετά ποστάρεις και το ξαναχαλάς εκεί που το σώζεις οτι ακόμα και δογματικός να μην είσαι άμα δεν έχεις πλήρη επίγνωση σε κάτι δεν μπορεί ο άλλος να σε πάρει στα σοβαρά... Δηλαδή και ο κόσμος που δεν έχει ιδέα απο πολιτική και κράζει τους πολιτικούς, οι τελευταίοι να μην τους πάρουν 100% σοβαρά... (Τέσπα μάλλον στάθηκα λίγο περισσότερο από ότι έπρεπε στα δικά σου και ξεφύγαμε, αλλά free μέρα σήμερα, δεν έχουμε τι να κάνουμε πρωινιάτικα, καταλαβαίνεις...:P Πάντα με φιλική και ευχάριστη ατμόσφαιρα γιατι κακά τα ψέμματα ο γραπτός λόγος μπορεί να παρεξηγηθει πολύ εύκολα..)
Posted Image

"Sehen Sie mich! Sehen Sie mich! Das Monstrum in meinem Selbst ist so groß geworden!"

#79 Mike The Great

Mike The Great

    Anime Fan

  • Members
  • 414 posts

Posted 28 October 2011 - 11:03

Μάγκας, γιατι πας αντίθετα στο ρεύμα των προσκολλημένων metalheads (καταλαμβάνουν το 90% του χώρου σίγουρα) που μόνο ότι ειναι Maidenικό,Thrashίλα και Black είναι ΤΡΟΥ!!!



Σε ευχαριστω.Αυτος που λες ειναι αληθεια.

Σε αυτο το thread εχουμε ανοιξει χιλια δυο πραγματα.Εγω παντως οτι ειχα να πω το ειπα στην αρχη,για να μην τα μπερδεψω και ξεφυγω τελειως εκτος θεματος
Posted Image

I don't worth only 50 Beli.I can prove it in New World.
SET SAIL BASTARDS!!!!

#80 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 615 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 28 October 2011 - 12:30

1) Με αφορμή την αναφορά του Kamui απαντάω σε όλους όσους ασχολήθηκαν με το "ακούω τα πάντα". Ρε παίδες όταν ο άλλος το λέει αυτό προφανώς και δεν εννοεί ότι ακούει ότι δίσκο βγαίνει σε κάθε μουσική σκηνή και σε κάθε γλώσσα!!! Αλλά όπως είπε και ένα άλλο παιδι (ο phm νομίζω) το λέει για να δηλώσει ότι έχει ευρύ φάσμα ακουσμάτων εν συντομία απο το να κάθεται να σου κατεβάζει ολόκληρη λίστα των προτιμήσεων του. Και ναι προσωπικά μπορεί την ίδια μέρα να βάλω να ακούσω και Helloween και Ζαμπέτα. Κακό είναι ή μήπως δεν πρέπει να αναφέρω ότι ακούω ένα απο τα δύο?


Mα πως ξέρεις οτι υπάρχει και κάτι πέρα απο τους helloween και τον Ζαμπέτα?
Απο τη στιγμή που κάποιος δεν ακούει, country, jazz, or something παράλληλα με τα άλλα "ακραία" παραδείγματα, προφανώς δεν ακούει τα πάντα.
Δηλαδή και εγω ακούω απο carlos santana μέχρι death, αλλά είναι τοσα άσχετα είδη που δεν έχω ανακαλύψει και δεν έχω ασχολιθεί, οπότε δεν μπορώ να πω πως ακούω τα πάντα.

2) Μην αμφισβητείς, για το 2ο statement σου, ότι είναι αδύνατο κάποιος να ξεκίνησε να έχει τέτοια ακούσματα λόγω του "διαφορετικού" και μη συνηθισμένου στυλ που προβάλλαν αυτές οι μπάντες. Εξ άλλου είναι γνωστή η "ρέμπελη" φύση κατα την εφηβεία που σε κάνει να θες το κάτι ξεχωριστό απο αυτό που έτρωγες στην μάπα μια ζωή, you want to break the rules εν ολίγοις.

Μα ακριβώς επειδή είναι φυσιολογικό και συνιθισμένο φαινόμενο το αναφέρω.
Οτι μπορεί οι Iron Maiden πχ να ήταν εξαιρετικοί μουσικοί, αλλά οι περισσότεροι fans τους άκουγαν για τέτοιους λόγους.

O6rrvsU.jpg


#81 Jcenawl

Jcenawl

    Anime Amateur

  • Members
  • 141 posts

Posted 28 October 2011 - 12:45

Το 2ο το εξέλαβα εγώ διαφορετικά, οπότε πάσο ότι έγραψα (νόμιζα ότι ειρωνευόσουν την περίπτωση αυτή)

Όσον αφορά το πρώτο μάλλον έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις επί του θέματος οπότε ας το αφήσουμε εκεί που κάθεται :P
Posted Image

"Sehen Sie mich! Sehen Sie mich! Das Monstrum in meinem Selbst ist so groß geworden!"

#82 Shevliaskovic

Shevliaskovic

    Smoke two joints.

  • Members
  • 204 posts

Posted 29 October 2011 - 01:15

Να ένα σύγχρονο χιπ χοπ κομματάκι (μπαλάντα) που όχι μόνο (κατα την ταπεινή μου γνώμη) μπορεί να συγκριθεί με τα κομμάτια που πόσταρες, αλλά για μένα τα αφήνει μερικά μίλια πίσω. Δεν είναι όλα τα χιπ χοπ σκουπίδια επειδή έχουν ένα απλό μπιτάκι από πίσω :/ Ψαχτείτε και θα βρείτε πολλά διαμάντια (σε κάθε χώρο)!

Youtube Video


Spoiler:


+1


Το Mockingbird το γνωρίζω,αλλά μιλάει για κοπελιές? Κάτι για την κόρη του δεν λέει? ή καποιο παιδί του?

Μου αρέσει αρκετά το κομμάτι,το άκουγα πολύ πιο παλιά. Τα κομμάτια που πόσταρα είναι για γκόμενες και τέτοια

I can't stop from just smiling
When that damn sun is shining on



#83 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,653 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 30 October 2011 - 14:07

:sigh2:

Αυτό το thread δεν μπορεί να αποφασίσει τι είναι... Φταίει ο αόριστος τίτλος; Φταίει που ο thread starter απαντά σε κάθε post, λες και τούτο δω δεν είναι forum thread αλλά το προσωπικό του blog; Φταίει η έλλειψη γνώσεων πάνω στο θέμα και η ανικανότητα για κριτική σκέψη από μεγάλη μερίδα μελών; Φταίει που μερικοί εδώ μέσα απλά ψάχνουν αφορμή για flame; Μάλλον φταίνε όλα μαζί...

Anyway, θα παραθέσω κι εγώ την προσωπική μου γνώμη, κι ελπίζω το thread να κυλήσει καλύτερα από δω και πέρα.

~



Δεν βιώνουμε καμία κατάντια, ούτε στον τομέα της μουσικής, ούτε στο χώρο των τεχνών γενικότερα, ούτε καν ως ανθρωπότητα. Βγάλτε το από το μυαλό σας. Πολύ απλά, τα πράγματα ποτέ δεν ήταν καλύτερα παλιά απ' ότι είναι τώρα, για οποιοδήποτε "παλιά" και για οποιοδήποτε "τώρα" κι αν μιλάμε (άλλωστε είναι διαχρονική αυτή η αντίληψη... και πριν 200 χρόνια τα ίδια ακριβώς έλεγε ο κόσμος). Πρόκειται για μια εσφαλμένη αντίληψη η οποία οφείλεται στο γεγονός ότι έχουμε την τάση να θυμόμαστε μόνο τα καλά έργα από τις περασμένες εποχές, και να ξεχνάμε όλα σχεδόν τα κακά και τα αδιάφορα.

Θα πάρω επίτηδες σαν παράδειγμα ένα είδος μουσικής την αξία του οποίου κανείς (τουλάχιστον κανείς σοβαρός άνθρωπος) δεν αμφισβητεί: κλασσική μουσική.

Πιστεύετε ότι οι κλασσικοί συνθέτες που μνημονεύουμε και θαυμάζουμε σήμερα τύχαιναν της ίδιας αναγνώρισης από τους ανθρώπους της εποχής τους; Κάνετε λάθος. Ελάχιστοι είχαν την τύχη να γευτούν αυτή τη χαρά. Οι περισσότεροι αναγνωρίστηκαν μετά θάνατον.

Πιστεύετε ότι η κλασσική μουσική είναι ένα "νεκρό είδος", υπό την έννοια ότι "ό,τι γράφτηκε γράφτηκε, δεν πρόκειται να ακούσουμε κάτι καινούργιο από αυτό το είδος"; Πάλι κάνετε λάθος. Ο 20ός αιώνας είχε πλούσια παραγωγή κλασσικής μουσικής, κι αν κρίνουμε από τα πρώτα δείγματα του 21ου αιώνα, το είδος εξακλουθεί να ζει και να βασιλεύει.

Μήπως πιστεύετε ότι το είδος έχει παρακμάσει πλέον, διότι η σημερινή κλασσική μουσική είναι ανάξια λόγου, ενώ στους προηγούμενους αιώνες όλοι οι συνθέτες γράφανε καλή κλασσική μουσική; Well... πάλι κάνετε λάθος. Για κάθε αριστούργημα επιπέδου Bach, Mozart και Beethoven, γράφτηκαν τουλάχιστον άλλες εκατό σαβούρες από διάφορους ατάλαντους συνθέτες της ίδιας περιόδου. Και σε περιίπτωση που αναρωτιέστε "και που είναι όλες αυτές οι σαβούρες, και γιατί δεν έτυχε ποτέ να ακούσω μία;", σας έχω την καταπληκτική απάντηση: "σχεδόν καμία δεν διασώθηκε μέχρι σήμερα, λόγω μηδενικού ενδιαφέροντος".

Ακριβώς. Οι νόμοι της φυσικής επιλογής βρίσκουν εφαρμογή ακόμα και στα έργα τέχνης. Ένα έργο τέχνης που αξίζει, θα διασωθεί και θα διαιωνιστεί. Ένα φτηνό και ανούσιο έργο τέχνης θα ξεχαστεί και θα χαθεί για πάντα μετά από μερικές γενιές.

Όλα αυτά είναι πολύ δύσκολο να τα υποψιαστεί κανείς αν κοιτάει μόνο το σήμερα. Παρατηρώ πχ τη παράκρουση που έχει πιάσει όλους τον τελευταίο καιρό με τον Justin Bieber και δυσκολεύομαι να καταλάβω ποιος είναι ο λόγος για τόσο μίσος. Πιστεύετε ότι θα μείνει για πάντα στην ιστορία της μουσικής; Εγώ δεν του δίνω ούτε 20 χρόνια μέχρι να πέσει σε αφάνεια επιπέδου Britney Spears (ποιος μιλάει σήμερα γι' αυτήν; ).

Υποθέτω ότι το πρόβλημα είναι ότι εξισώνετε τα λεφτά και τη φήμη ενός καλλιτέχνη με το πόσο καλός υποτίθεται ότι είναι. Αναρωτιέμαι αν έστω κι ένας από αυτούς που σπαταλάνε χρόνο και φαιά ουσία μισώντας τον Justin Bieber έχουν μελετήσει έστω και λίγο ιστορία της τέχνης. Η ιστορία της τέχνης είναι ΓΕΜΑΤΗ με μεγάλους καλλιτέχνες που έζησαν απένταροι και πέθαναν στην ψάθα. Ανά τους αιώνες συμβαίνει αυτό. Η πλειοψηφία πάντα αδυνατούσε να εκτιμήσει τα καλά έργα τέχνης της εποχής της. Για ποια κατάντια μιλάμε λοιπόν από τη στιγμή που πρόκειται για μια μόνιμη κατάσταση;

...

To sum up... σήμερα γράφεται περισσότερη μουσική από ποτέ. Όποιος γκρινιάζει ότι δεν μπορεί να βρει καλή μουσική σήμερα, απλά βαριέται να ψάξει. Όποιος πιστεύει ότι δεν γράφεται πλέον καλή μουσική σήμερα, είναι κρετίνος. Κι όποιος δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό του την ύπαρξη του Justin Bieber (και του κάθε Justin Bieber), είναι άξιος της μοίρας του. Εγώ ούτε που συλλογίζομαι την ύπαρξή του πια.

PS. Αν δεν μπορείτε, ή δεν θέλετε να κάνετε σοβαρό post σ' αυτό το thread, καλύτερα μην postάρετε καθόλου. Δεν βοηθάτε την κατάσταση. Ορισμένα posts διαγράφτηκαν.

Edited by Kenny, 30 October 2011 - 14:14.

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#84 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,265 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 30 October 2011 - 15:47

Justin Bieber; πωπω εγω ειχα μεινει στον justin timberlake.

Το προβλημα μπορει να μην ειναι στη μουσικη αλλα στη μουσικη παιδεια (χορος και τραγουδι επισης).
Οχι δηλαδη στο τι παραγεται ή δημιουργηται αλλα στο πως εμεις ως καταναλωτες ή ακροατες μπορουμε να τα ερμηνευσουμε σε μια τετοια μαζικοποιηση.
Εγω δεν εχω τετοια παιδεια για αυτο και αποφευγω τη μουσικη. Με τα εικαστικα τα παω καλυτερα καπως

#85 legeon

legeon

    Anime Freak

  • Members
  • 267 posts

Posted 30 October 2011 - 16:12

Η μουσική δεν μπορεί να μπει σε καλούπια και δεν γνωρίζει όρια(γεωγραφικά/πολιτισμικά/πολιτικά)
Ένα από τα λίγα πράγματα που έμαθα από τον πατέρα και την οικογένεια μου,είναι να εκτιμώ όλα τα είδη μουσικής και να βλέπω τα θετικά και τα αρνητικά γνωρίσματα όλης της μουσικής και του κάθε είδους.
Και στην τελική δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης αυτού του θέματος,μιας και ο καθένας έχει την δική του άποψη πάνω στο θέμα μουσική.Τι θα βγει από το θέμα αυτό στην τελική???

#86 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 posts

Posted 30 October 2011 - 17:29

Δεν βιώνουμε καμία κατάντια, ούτε στον τομέα της μουσικής, ούτε στο χώρο των τεχνών γενικότερα, ούτε καν ως ανθρωπότητα. Βγάλτε το από το μυαλό σας. Πολύ απλά, τα πράγματα ποτέ δεν ήταν καλύτερα παλιά απ' ότι είναι τώρα, για οποιοδήποτε "παλιά" και για οποιοδήποτε "τώρα" κι αν μιλάμε (άλλωστε είναι διαχρονική αυτή η αντίληψη... και πριν 200 χρόνια τα ίδια ακριβώς έλεγε ο κόσμος). Πρόκειται για μια εσφαλμένη αντίληψη η οποία οφείλεται στο γεγονός ότι έχουμε την τάση να θυμόμαστε μόνο τα καλά έργα από τις περασμένες εποχές, και να ξεχνάμε όλα σχεδόν τα κακά και τα αδιάφορα.

Κατ' αρχήν,πριν 200 χρόνια ο ''κόσμος'' δεν έλεγε τίποτα.Η συντριπτική πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού(γραφική αναφορά?έστω,η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινού Πρώτου κόσμου)δεν είχε πρόσβαση όχι στην τέχνη,αλλά ούτε καν σε στοιχειώδεις γενικές γνώσεις-μην πει κανείς ''μα υπήρχαν και τότε σχολεία''-...
Ουσιαστικά η ευρεία διάδοση της μουσικής-δηλαδή η δυνατότητα να ακούσει η πλειοψηφία κάτι πέραν από αυτά που δημιουργήθηκαν στο γεωγραφικό κομμάτι που ζούσε π.χ ρεμπέτικο/κλαρίνα κτλ κτλ στην Ελλάδα-στις βιομηχανικές χώρες ξεκίνησε στο περίπου μετά το τέλος του Β'ΠΠ(τέλος πάντων).Σε γενικές γραμμές,σε αυτήν σου την παράγραφο οδηγήσε σε ένα σχετικίστικο τρυπάκι,εξισώνοντας εν μέρει τις συμπεριφορές των εποχών.
Καταλαβαίνω τι ήθελες να εκφράσεις και ποιο το point σου,όμως καλό θα ήταν να μην υπεραπλουστεύουμε για να γίνουμε κατανοητοί,γιατί πολλές φορές οδηγούμαστε σε ανακρίβειες,αν όχι σε γραφικότητες.

Αυτό ασχολίαστο,εξάλλου δεν είναι το κατάλληλο θρεντ για να ανοιχτεί τέτοια κουβέντα

Πιστεύετε ότι οι κλασσικοί συνθέτες που μνημονεύουμε και θαυμάζουμε σήμερα τύχαιναν της ίδιας αναγνώρισης από τους ανθρώπους της εποχής τους; Κάνετε λάθος. Ελάχιστοι είχαν την τύχη να γευτούν αυτή τη χαρά. Οι περισσότεροι αναγνωρίστηκαν μετά θάνατον.

Να αναγνωριστούν από ποιους ακριβώς?Αφού εκείνη την εποχή μια πολύ μικρή κάστα είχε την πολυτέλεια να τους ακούσει,καθώς και ο Μπαχ,και ο Μπετόβεν και ο Μότζαρτ που αναφέρεις,δημιούργησαν τα έργα τους όταν ακόμα το κοινωνικό καθεστώς ήταν αυτό της φεουδαρχίας και η παραγωγή γινόταν μέσω των δουλοπάροικων-πλην του Μπετόβεν που έπεσε πάνω στην Γαλλική επ. και συνεπώς στην απαρχές της αστικοδημοκρατίας-.Το ''κοινό'' της τέχνης(και πόσο μάλλον της κλασικής μουσικής..),ήταν αριθμητικά ΑΠΕΙΡΩΣ μικρότερο από το σημερινό,συνυπολογίζοντας και τα όποια συμφέροντα των οικογενειών που παίζανε ρόλο στην αναγνώριση ή στην μη αναγνώριση,και ειδικά στην υστεροφημία(εδώ κολλάει και το μηδενικό ενδιαφέρον που αναφέρεις παρακάτω).'Αρα τέτοιες συγκρίσεις με την σημερινή εποχή είναι άστοχες.

Ακριβώς. Οι νόμοι της φυσικής επιλογής βρίσκουν εφαρμογή ακόμα και στα έργα τέχνης. Ένα έργο τέχνης που αξίζει, θα διασωθεί και θα διαιωνιστεί. Ένα φτηνό και ανούσιο έργο τέχνης θα ξεχαστεί και θα χαθεί για πάντα μετά από μερικές γενιές.

Ξανά υπεραπλούστευση και γενίκευση.Θα αφήσω αυτήν την φορά στην άκρη τα των περασμένων εποχών(γιατί αλλιώς ότι πούμε είναι άτοπο),και θα κρίνω με ''τωρινά'' δεδομένα,δηλαδή απ το '45-50 και μετά.'Οχι δεν θεωρώ πως ότι έχει διασωθεί και χαίρει εκτίμησης μέχρι σήμερα αξίζει.Για παράδειγμα,θεωρώ τον Σεφέρη κάτω του μετρίου ποιητή,που έμεινε στην ιστορία λόγω του επαγγέλματος που κατείχε,αυτό του κρατικού διπλωμάτη.Οι Doors ήταν μια κακή μπάντα σε σύγκριση με άλλες του ίδιου είδους της εποχής τους,και μείνανε λόγω της εκκεντρικότητας του τραγουδιστή τους.Την στιγμή που υπάρχουν συγκροτήματα του καιρού εκείνου καλύτερα,που ζήτημα να τα ξέρουν 100 άτομα.Και εκατοντάδες άλλα παραδείγματα.

Η πλειοψηφία πάντα αδυνατούσε να εκτιμήσει τα καλά έργα τέχνης της εποχής της.

:unsure:



Βέβαια η απάντηση στα 2 προηγούμενα quote είναι η προσωπική μου γνώμη.'Αρα ξανά μανά τα ίδια για την υποκειμενικότητα που υπάρχει στο ζήτημα.Για αυτό δεν μου πολυαρέσει να κουβεντιάζω για τέτοια πράγματα.Γιατί μπορεί ο καθένας,συμπεριλαμβανομένου εμού,να λέει το μακρύ του και το κοντό του και κανένας δεν μπορεί να του πει τίποτα,λόγω αυτών που ανέφερα και στο προηγούμενο ποστ μου,ενώ σε άλλα θέματα είναι υποχρεωμένος να επιχειρηματολογήσει πάνω σε δεδομένα και στατιστικά στοιχεία,και αν δεν το κάνει τότε έχεις όλο το δίκιο να του πεις ότι είναι και αντικειμενικά λάθος.

Συμπερασματικά και επί του θέματος,θεωρώ ότι αν χρησιμοποιούσες κάποιο άλλο αντικείμενο για παράδειγμα,πιο πρόσφατο π.χ blues,θα είχαν μεγαλύτερη ισχύ τα επιχειρήματά σου,αν και πιστεύω ότι τα επιχειρήματα σου περί αξιοκρατικής διάσωσης και γενικώς περί δικαίωσης απ τον χρόνο,ήταν απόλυτα και γενικευμένα,σε ένα θέμα που δεν στο επιτρέπει η φύση του να το κάνεις.Το ίδιο και για το ότι επικρατεί μια μόνιμη κατάσταση,από άποψη ''ποιότητας''.
Δεν ήσουν εσύ απόλυτος-ούτως ή άλλως ανέφερες στην αρχή πως είναι η γνώμη σου-,αλλά τα επιχειρήματά σου,υπάρχει διαφορά(όχι,δεν έχω κάποια συγγένεια με την Άντζελα)

Αυτά,cheers


Και στην τελική δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης αυτού του θέματος,μιας και ο καθένας έχει την δική του άποψη πάνω στο θέμα μουσική.Τι θα βγει από το θέμα αυτό στην τελική???

Στο μυαλό μου είσαι.

Edited by Zane, 30 October 2011 - 18:36.

Γεια σου και σένα Γιώργη Γουλάρα...Posted Image

#87 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 posts

Posted 30 October 2011 - 18:53

Μια ειναι η αληθεια.Τα διαμαντια θα μεινουν η σαβουρα θα φυγει.Το οτι εμειναν στην ιστορια και μερικες σαβουρες δεν ειναι ουτε για αστειο αρκετο επιχειρημα για να αποκλεισουμε αυτη την αληθεια.

Καταντια στη μουσικη σημερα δεν υπαρχει.Απλως προβαλονται αρκετες χαζομαρες οι οποιες πουλανε και καποιοι καποιοι ζουνε στην ψευδαισθηση οτι αυτο αντικατοπτριζει ολη τη μουσικη της εποχης μας.Οπως ειπαν απο πανω οποιος ψαχνει βρισκει.

Τωρα για το καταντια της συγχρονης κοινωνιας δεν μιλαω γιατι νομιζω λιγοι το πηρανε στα σοβαρα.

sc5bab.jpg


#88 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 615 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 30 October 2011 - 19:13

Κατ' αρχήν,πριν 200 χρόνια ο ''κόσμος'' δεν έλεγε τίποτα.Η συντριπτική πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού(γραφική αναφορά?έστω,η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινού Πρώτου κόσμου)δεν είχε πρόσβαση όχι στην τέχνη,αλλά ούτε καν σε στοιχειώδεις γενικές γνώσεις-μην πει κανείς ''μα υπήρχαν και τότε σχολεία''-...
Ουσιαστικά η ευρεία διάδοση της μουσικής-δηλαδή η δυνατότητα να ακούσει η πλειοψηφία κάτι πέραν από αυτά που δημιουργήθηκαν στο γεωγραφικό κομμάτι που ζούσε π.χ ρεμπέτικο/κλαρίνα κτλ κτλ στην Ελλάδα-στις βιομηχανικές χώρες ξεκίνησε στο περίπου μετά το τέλος του Β'ΠΠ(τέλος πάντων).Σε γενικές γραμμές,σε αυτήν σου την παράγραφο οδηγήσε σε ένα σχετικίστικο τρυπάκι,εξισώνοντας εν μέρει τις συμπεριφορές των εποχών.
Καταλαβαίνω τι ήθελες να εκφράσεις και ποιο το point σου,όμως καλό θα ήταν να μην υπεραπλουστεύουμε για να γίνουμε κατανοητοί,γιατί πολλές φορές οδηγούμαστε σε ανακρίβειες,αν όχι σε γραφικότητες.Να αναγνωριστούν από ποιους ακριβώς?Αφού εκείνη την εποχή μια πολύ μικρή κάστα είχε την πολυτέλεια να τους ακούσει,καθώς και ο Μπαχ,και ο Μπετόβεν και ο Μότζαρτ που αναφέρεις,δημιούργησαν τα έργα τους όταν ακόμα το κοινωνικό καθεστώς ήταν αυτό της φεουδαρχίας και η παραγωγή γινόταν μέσω των δουλοπάροικων-πλην του Μπετόβεν που έπεσε πάνω στην Γαλλική επ. και συνεπώς στην απαρχές της αστικοδημοκρατίας-.Το ''κοινό'' της τέχνης(και πόσο μάλλον της κλασικής μουσικής..),ήταν αριθμητικά ΑΠΕΙΡΩΣ μικρότερο από το σημερινό,συνυπολογίζοντας και τα όποια συμφέροντα των οικογενειών που παίζανε ρόλο στην αναγνώριση ή στην μη αναγνώριση,και ειδικά στην υστεροφημία(εδώ κολλάει και το μηδενικό ενδιαφέρον που αναφέρεις παρακάτω).'Αρα τέτοιες συγκρίσεις με την σημερινή εποχή είναι άστοχες.


Δηλαδή τώρα που υπάρχουν οι απαραίτητες προυποθέσεις, πόσοι εκτιμουν την ποιωτική μουσική, είτε είναι μοντέρνα, ή κλασσική, πέρα απο μουσικούς και τους ανθρώπους που έχουν πολλά ενδιαφέροντα και γνώσεις, οι οποίοι και στις μέρες μας δεν είναι και τόσοι πολλοι.
Σίγουρα πολύ περισσότεροι απο παλαιότερες εποχές αλλά αυτό που είπε ο Kenny

Η πλειοψηφία πάντα αδυνατούσε να εκτιμήσει τα καλά έργα τέχνης της εποχής της.

δεν αλλάζει.

Ξανά υπεραπλούστευση και γενίκευση.Θα αφήσω αυτήν την φορά στην άκρη τα των περασμένων εποχών(γιατί αλλιώς ότι πούμε είναι άτοπο),και θα κρίνω με ''τωρινά'' δεδομένα,δηλαδή απ το '45-50 και μετά.'Οχι δεν θεωρώ πως ότι έχει διασωθεί και χαίρει εκτίμησης μέχρι σήμερα αξίζει.Για παράδειγμα,θεωρώ τον Σεφέρη κάτω του μετρίου ποιητή,που έμεινε στην ιστορία λόγω του επαγγέλματος που κατείχε,αυτό του κρατικού διπλωμάτη.Οι Doors ήταν μια κακή μπάντα σε σύγκριση με άλλες του ίδιου είδους της εποχής τους,και μείνανε λόγω της εκκεντρικότητας του τραγουδιστή τους.Την στιγμή που υπάρχουν συγκροτήματα του καιρού εκείνου καλύτερα,που ζήτημα να τα ξέρουν 100 άτομα.Και εκατοντάδες άλλα παραδείγματα.


Σ' αυτό συμφωνώ περισσότερο.
Παρ'όλα αυτά δε σημαίνει πως το οτι τους ξέρουν 100 άτομα θα πρέπει να είναι απογοητευμένοι απο τη στιγμή που ξέρουν οτι η μουσική τους μπορεί να είναι καλύτερη, και μην ξεχνάς πως ουσιαστικά μ' αυτό που λες επαληθεύεις την παραπάνω φράση του Kenny για την πλειοψηφία.
Ούτε όμως αυτό σημαίνει πως οι Doors δεν είναι καλό συγκρότημα, για τον απλό λόγο οτι κανείς δε γίνεται δημοφιλής εντελώς τυχαία.
Δηλαδή αν οποιοσδήποτε άλλος εκείνη την εποχή έκανε τα ίδια με τον Jim morrison όσον αφορά την "έξαλλη συμπεριφορά" θα γινόταν το ίδιο δημοφιλής?

Βέβαια η απάντηση στα 2 προηγούμενα quote είναι η προσωπική μου γνώμη.'Αρα ξανά μανά τα ίδια για την υποκειμενικότητα που υπάρχει στο ζήτημα.Για αυτό δεν μου πολυαρέσει να κουβεντιάζω για τέτοια πράγματα.Γιατί μπορεί ο καθένας,συμπεριλαμβανομένου εμού,να λέει το μακρύ του και το κοντό του και κανένας δεν μπορεί να του πει τίποτα,λόγω αυτών που ανέφερα και στο προηγούμενο ποστ μου,ενώ σε άλλα θέματα είναι υποχρεωμένος να επιχειρηματολογήσει πάνω σε δεδομένα και στατιστικά στοιχεία,και αν δεν το κάνει τότε έχεις όλο το δίκιο να του πεις ότι είναι και αντικειμενικά λάθος.

Συμπερασματικά και επί του θέματος,θεωρώ ότι αν χρησιμοποιούσες κάποιο άλλο αντικείμενο για παράδειγμα,πιο πρόσφατο π.χ blues,θα είχαν μεγαλύτερη ισχύ τα επιχειρήματά σου,αν και πιστεύω ότι τα επιχειρήματα σου περί αξιοκρατικής διάσωσης και γενικώς περί δικαίωσης απ τον χρόνο,ήταν απόλυτα και γενικευμένα,σε ένα θέμα που δεν στο επιτρέπει η φύση του να το κάνεις.Το ίδιο και για το ότι επικρατεί μια μόνιμη κατάσταση,από άποψη ''ποιότητας''.
Δεν ήσουν εσύ απόλυτος-ούτως ή άλλως ανέφερες στην αρχή πως είναι η γνώμη σου-,αλλά τα επιχειρήματά σου,υπάρχει διαφορά(όχι,δεν έχω κάποια συγγένεια με την Άντζελα)

Πολύ καλό το παραδειγμα της blues, γιατί συνοψίζει και την παραπάνω συζήτιση περί κλασσικής και μεγαλοπρεπούς vs μοντέρνας και απλούστερης τέχνης.
Ενώ εκείνη την εποχή το μόνο που αναγνωριζόταν ως κανονική μουσική ήταν η κλασσική, η οποία φυσικά ήταν προσιτή μόνο σε άτομα που είχαν τις απαραίτητες (οικονομικές κυρίως) προυποθέσεις για να τη διδαχθούν, οι μαύροι της Αμερικής, μην έχοντας την παραμικρή ακαδημαϊκή γνώση για τη μουσική, δημιουργούν την blues απλοποιώντας τις περίτεχνες σκάλες της κλασσικής, μετατρέποντας τις στις απλές και φαινομενικά φτωχές πεντατονικές, και με την αίσθηση του ρυθμού και το feeling τους καταφέρνουν να βγάλουν διαμάντια.
Έτσι, αντί για δεκάδες όργανα και έναν μαέστρο έχουμε ένα κρουστό, ένα μπάσο, και μια κιθάρα/σαξόφωνο να παίζουν εξίσου καλή μουσική.
Φυσικά αρχικά κι αυτό χαρακτηρίστηκε σκουπιδομουσική, ενώ τώρα θεωρείται η βάση για όλα τα μοντέρνα μουσικά είδη.
Οπότε έτσι 'έχουμε τη συνταγή της απλότητας και της αφαιρεσης που μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και την πιο προχωρημένη μουσική, κάνοντας και τις δύο αποδώσεις της τέχνης ισάξιες.

Μια ειναι η αληθεια.Τα διαμαντια θα μεινουν η σαβουρα θα φυγει.Το οτι εμειναν στην ιστορια και μερικες σαβουρες δεν ειναι ουτε για αστειο αρκετο επιχειρημα για να αποκλεισουμε αυτη την αληθεια.

Δηλαδή όλοι οι μουσικοί κλασσικών οργάνων που πλέον δεν βρίσκουν δουλεία ούτε καν δισκογραφική εταιρία για να βγάλουν ένα δίσκο, γιοατί απλά κανένας δεν ακούει τη μουσική τους, και ενώ έχουν λιώσει εκατοντάδες ώρες να μάθουν μουσική, η μουσική τους είναι σαβούρα?
Νομίζω πως σ' αυτό τον τομέα υπάρχει μια κατάντια της μουσικής, έστω της κλασσικής, ας πούμε.

Edited by Kamui, 30 October 2011 - 19:19.

O6rrvsU.jpg


#89 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 posts

Posted 30 October 2011 - 19:33

Δηλαδή τώρα που υπάρχουν οι απαραίτητες προυποθέσεις, πόσοι εκτιμουν την ποιωτική μουσική, είτε είναι μοντέρνα, ή κλασσική, πέρα απο μουσικούς και τους ανθρώπους που έχουν πολλά ενδιαφέροντα και γνώσεις, οι οποίοι και στις μέρες μας δεν είναι και τόσοι πολλοι.
Σίγουρα πολύ περισσότεροι απο παλαιότερες εποχές αλλά αυτό που είπε ο Kenny δεν αλλάζει.

Τι είναι ποιοτική μουσική?
Επίσης,η γνώση κάποιου πάνω σε τεχνικά ζητήματα περί τέχνης,δεν τον καθιστά αυθεντία ως προς το αν κάτι είναι ποιοτικό ή όχι.Για μένα μπορεί να είναι ποιοτικός και ένας πίνακας με κουτσουλιές επάνω.Και guess what,δεν μπορεί να μου πει κανείς τίποτα περί ''χαμηλών γούστων'' or whatever



Σ' αυτό συμφωνώ περισσότερο.
Παρ'όλα αυτά δε σημαίνει πως το οτι τους ξέρουν 100 άτομα θα πρέπει να είναι απογοητευμένοι απο τη στιγμή που ξέρουν οτι η μουσική τους μπορεί να είναι καλύτερη, και μην ξεχνάς πως ουσιαστικά μ' αυτό που λες επαληθεύεις την παραπάνω φράση του Kenny για την πλειοψηφία.
Ούτε όμως αυτό σημαίνει πως οι Doors δεν είναι καλό συγκρότημα, για τον απλό λόγο οτι κανείς δε γίνεται δημοφιλής εντελώς τυχαία.
Δηλαδή αν οποιοσδήποτε άλλος εκείνη την εποχή έκανε τα ίδια με τον Jim morrison όσον αφορά την "έξαλλη συμπεριφορά" θα γινόταν το ίδιο δημοφιλής?

Δεν νομίζω ότι κατάλαβες τι ήθελα να πω.Αυτό που θίγανε τα παραδείγματα που ανέφερα ήταν στην ουσία το απλούστατο:αοριστία περί τέχνης.Για μένα κάποια που περάσανε ήταν σαβούρες,κάποια άλλα αριστουργήματα μείνανε στην αφάνεια.Και από εκεί και η νύξη για το η ''σαβούρα φεύγει,τα διαμάντια μένουν''.
Τι είναι αυτό που καθορίζει τι είναι σαβούρα και διαμάντι?Η πολυπλοκότητα?Οι συμβολισμοί?Το λιτό και straight to the point?'Ηδη πιο κάτω εσύ μιλάς για απλότητα και αφαίρεση.Εγώ διαφωνώ.
Χιλιάδες απόψεις περί τέχνης που όταν συναντιόνται καταφέρνουν μια τρύπα στο νερό.

Στην ουσία το ποστ σου,με κάνει να επαναλάβω πάλι τις απόψεις μου.Anyway,έχουν γραφτεί και πιο πάνω μην λέμε συνέχεια τα ίδια.
Γεια σου και σένα Γιώργη Γουλάρα...Posted Image

#90 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 615 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 30 October 2011 - 19:50

Τι είναι ποιοτική μουσική?
Επίσης,η γνώση κάποιου πάνω σε τεχνικά ζητήματα περί τέχνης,δεν τον καθιστά αυθεντία ως προς το αν κάτι είναι ποιοτικό ή όχι.Για μένα μπορεί να είναι ποιοτικός και ένας πίνακας με κουτσουλιές επάνω.Και guess what,δεν μπορεί να μου πει κανείς τίποτα περί ''χαμηλών γούστων'' or whatever

Με τον όριο της ποιοτικής μουσικής ενοώ τη μουσική που έχει όλες τις προϋποθέσεις για να θεωρηθεί κανονική μουσική.Ρυθμός, μελωδία, τεχνική.
Και ναι, εγώ πραγματικά πιστεύω πως υπάρχουν χαμηλα γούστα κι ας ξέρω οτι πολλοί θα διαφωνήσουν με αυτό.
Προφανώς δε μπορείς να συγκρίνεις το το trash του Ευαγγελόπουλου και της Θώδη με την κλασσική και τη blues.Είπαμε πως όλα τα είδη μουσικής είναι ισάξια, αλλά υπάρχουν και κάποια όρια για το αν κάτι μπορεί να αναγνωρισθεί ως κανονικό είδος μουσικής.
Φυσικά ο καθένας έχει το δικαίωμα να κρατάει τα γούστα του για τον εαυτό του αλλά η άποψή του δε μπορεί να μετρήσει σε μια γενική συζήτιση για τη μουσική όσο αυτή ενός έμπειρου μουσικού ή ακροατή.
Ξέρω οτι πολλοί θα διαφωνήσουν με αυτό, αλλά εγώ κρατάω την άποψη μου και δε σκοπεύω να λέω τα ίδια και τα ίδια περισσότερες φορες.

Δεν νομίζω ότι κατάλαβες τι ήθελα να πω.Αυτό που θίγανε τα παραδείγματα που ανέφερα ήταν στην ουσία το απλούστατο:αοριστία περί τέχνης.Για μένα κάποια που περάσανε ήταν σαβούρες,κάποια άλλα αριστουργήματα μείνανε στην αφάνεια.Και από εκεί και η νύξη για το η ''σαβούρα φεύγει,τα διαμάντια μένουν''.
Τι είναι αυτό που καθορίζει τι είναι σαβούρα και διαμάντι?Η πολυπλοκότητα?Οι συμβολισμοί?Το λιτό και straight to the point?'Ηδη πιο κάτω εσύ μιλάς για απλότητα και αφαίρεση.Εγώ διαφωνώ.
Χιλιάδες απόψεις περί τέχνης που όταν συναντιόνται καταφέρνουν μια τρύπα στο νερό.
Στην ουσία το ποστ σου,με κάνει να επαναλάβω πάλι τις απόψεις μου.Anyway,έχουν γραφτεί και πιο πάνω μην λέμε συνέχεια τα ίδια.

Δεν μπορώ να πω πως καταλαβαίνω απόλυτα τι πραγματικά θεωρείς εσύ διαμάντι, εγώ εξάλλου συμφβωνώ μ' αυτά που λες, αλλά όπως είπες δεν έχει ιδιαίτερη σημασία και έχεις δίκιο.
Νομίζω πως το έχουμε εξαντλήσει αρκετά το θέμα, είτε συμφωνούν οι απόψεις μας είτε όχι.

O6rrvsU.jpg