Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Blazblue Calamity Trigger / Continuum Shift
#31
Posted 12 June 2011 - 09:37
βεβαια για να παιζεις fighters βοηθα να εχεις καποια πορωση με συγκεκριμενους χαρακτηρες, εδω ομως δεν βρηκα κατι που να με συνδεει και ως εκ τουτου το προσπερνω, δηλ δεν διατιθεμαι να το μαθω εκτενεστερα.
απο οτι διαβασα εχει:
The game is pretty deep in that it has alot of mechanics similar to the way Blazblue has many mechanics. Universal mechanics include a clash system (VERY rarely do blows trade), homing cancels, guard cancels, and Extend Force cancels which is akin to rapid cancels. Each arcana bestows its own set of mechanics, passive abilities and movelist. To name a few, Magnetism allows you to pull opponents in, Wind gives more mobility, water negates chip damage, and Evil can cause poison.
The roster is very diverse offering easy to use characters (like Akane and her damn air unblockable neutral normals!!) to harder to use characters like Lieselotte who commands a doll during battle and everything in between.
Personally I'd say it stands up well and if it didn't have the art style it has i think it may be more popular. Its most definitely fun! I think that while MVC3 is fun its not very deep, to me this game is much deeper than MVC3 and just as fun/deep as BB. The only complaint I would give it is that its not in HD but thats very minor. Also Its worth mentioning that the netcode is the same as BB's so it runs really smoothly online.
#32
Posted 20 June 2011 - 13:10
Κάνω ακριβώς ότι λέει το Guide και δε μου δίνει το excuse end
έψαξα και στο net αλλά πουθενά δε λέει κανονική απάντηση αν και άλλοι έχουν αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα
Και δε με πολυενδιαφέρει για αυτήν βασικά, αλλά θέλω να δω τις ιστορίες hakumen/nu και το true ending

#33
Posted 20 June 2011 - 18:16
Όλα αυτά στα λέω βέβαια επιφυλακτικά αφού το portable ct έχει περισσότερα routes, αν και δε νομίζω να αλλάζει το main.
#34
Posted 20 June 2011 - 18:26

Κάπου διάβασα ότι μπορεί να μου βγάλει και clear με alternative truth, θα δοκιμάσω αυτό
#35
Posted 20 June 2011 - 18:30
Όσοι έχετε τερματήσει το ct τσεκάρετε αυτό το fan-made alt. ending χρησιμοποιώντας τη μηχανή του παιχνιδιού. Distortions, Astrals and new specials all over the place. Also, awesomeness.
#36
Posted 01 September 2011 - 12:54
σε Rising Fang, πετάγεται πάνω ο αντίπαλος και έτσι, ρίχνεις το πρώτο Ouroboros, χτυπάει. Μέχρι στιγμής καλά,
για να τον πετύχεις με το δεύτερο, πρέπει να κάνεις cancel το πρώτο και μετά να ρίξεις αμέσως το δεύτερο να υποθέσω;
Δεύτερη ερώτηση: Πάλι Rising Fang, πάλι πετάγεται ψηλά ο αντίπαλος. Χτυπάς με Ouroboros, μετά,
τι πρέπει να πατήσεις για να τη ρίξεις πίσω όπως κάνει στο 7:55;
#37
Posted 01 September 2011 - 15:56
#38
Posted 01 September 2011 - 16:04
Όλα τα κόμπος που περιλαμβάνουν 6D, 4D, j8 D και λοιπά, για να εναλλάξεις από το ένα στο άλλο πρέπει να τα κάνεις κάνσελ με A. Για να πιάσεις όμως με οποιαδήποτε αλυσίδα μετά το Gasshoukyaku (Rising), πρέπει να είναι counter. Το ευκολότερο και πιο σίγουρο που μπορείς να κάνεις είναι αμέσως 6D~A και μετά Jakou (623D), που είναι η κίνηση που ρωτάς που τον πετάει πίσω. Όταν πας από οποιοδήποτε D στο Jakou δεν είναι απαραίτητο να κάνεις κάνσελ την αλυσίδα με Α, μπορείς να πατήσεις 623D όσο το 6D για παράδειγμα πιάνει τον αντίπαλο, εκτός αν κάνεις κάποιο κόμπο που θες ο αντίπαλος να βρίσκεται χαμηλότερα. Μετά από αυτό μπορείς να κάνεις Dash>3C>Jabaki (236D) για λίγο παραπάνω damage, ή Dash>3C>Mizuchi (632146C) αν έχεις το μήτερ. Mizuchi είναι το σούπερ που σπινιάρει και πετσοκόβει.
Και για να έχεις το full notation: CH 214D~B>6D(~A)>623D>dash>3C>236D / 632146C.
Επίσης μπορείς να αντικαταστήσεις την τελευταία κίνηση με Rassenga (stance>A) κάνοντας λίιιγο παραπάνω damage από το Jabaki, but the timing is strict.
Note that μετά από CH Gasshoukyaku γίνεται να ρίξεις 3 αλυσίδες πριν το Jakou όπως κάνει στο βίντεο παραπάνω, αλλά χρειάζεται ένα πολύ μικρό dash πρώτα και ο αντίπαλος να έχει ορισμένη απόσταση από΄σένα όταν φάει το counter. Too risky.
Όλα αυτά τα γράφω ελπίζοντας να κατανοείς τι σημαίνουν οι αριθμοί που γράφω. xd
#39
Posted 01 September 2011 - 16:25
#40
Posted 01 September 2011 - 16:31
Κοίτα το numpad του πληκτρολογίου σου, και θα καταλάβεις.
6 = μπροστά
3 = μπροστά και κάτω
2 = κάτω
1 = πίσω και κάτω
and so on. Χρησιμοποιούνται γιατί είναι σαφώς ευκολότερο από το να γράφεις μπροστά, πίσω κλπ.
Edit: και για να δώκω και παράδειγμα. 6D~A = μπροστά+Drive, το κάνεις κάνσελ σε A. j8 D~D = πηδάς, πατάς στο αέρα πάνω+Drive, κάνεις το D followup. 236C = Κάτω, μπροστά+κάτω, μπροστά+C. CH σημαίνει counter hit, FC fatal counter, DC dash cancel (κάνεις οποιαδήποτε cancelable κίνηση και πατάς αμέσως 66, μπροστά 2 φορές, ώστε να ακυρωθεί το τέλος του ανιμέησον και να κάνεις dash), JC jump cancel, ίδιο κόνσεπτ με το dash cancel, SJ super jump, SJC super jump cancel. Για αρχή πιστεύω πως είσαι καλυμμένος.
Edited by Putin, 01 September 2011 - 16:42.
#41
Posted 01 September 2011 - 16:53
#42
Posted 01 September 2011 - 17:00
Βεβαια αμφιβαλλω αν θα το μαθω στο επιπεδο του SFIV μιας και καθε χαρακτηρας ειναι τελειως διαφορετικος.
απλα εδω ενα λαθος να κανεις ειναι πιο δυσκολο να τη γλιτωσεις απο το SF. Βασικα η Noel ειναι ο πιο ευκολος χαρακτηρας αλλα προσπαθω να αποφευγω το button mashing μιας και δεν μαθαινεις τιποτα ετσι.
#43
Posted 01 September 2011 - 17:01
Κάνεις πολλούς ονλάην χρήστες χαρούμενους.η Noel ειναι ο πιο ευκολος χαρακτηρας αλλα προσπαθω να αποφευγω το button mashing μιας και δεν μαθαινεις τιποτα ετσι.
#44
Posted 04 September 2011 - 14:56
Κάνω 214D > C > 2C > C αλλά όταν προσπαθώ να ακολουθήσω με 6 ή 3 D κάνει πολύ ώρα και
μέχρι να φτάσει τον αντίπαλο, έχει πέσει κάτω. Τι δεν κάνω σωστά;
#45
Posted 04 September 2011 - 15:25
Μπορείς ακόμα να το κάνεις, ακολουθώντας με 4D~D. Λογικά θα μπορείς να ρίξεις και ένα 6D~A προηγουμένως, αλλά μπορείς να κάνεις πολύ καλύτερα πράματα στη θέση τους οπότε δεν είμαι σίγουρος.
Για το 3D υποθέτω πως μπερδεύτηκες επειδή δεν υπάρχει τέτοιο ίνπουτ. Το διαβάζει ως 2D που είναι άχρηστο στο κόμπο σου.