Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Alice in Wonderland Cosplay Group
#61
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2009 - 00:22
#62
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2009 - 00:25
Μπράβο Didi! Διάλεξες θαυμάσια.
Οπότε κανω εγώ το στριμμένο κέρατο την Queen of Hearts των τραπουλόχαρων, που...αχέμ...δεν λες οτι θα μου είναι και "κόντρα-ρόλος"....!
#63
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2009 - 10:54
και bloοdy version να μου προτεινετε εγω μεσα ειμαι!!!
#64
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2009 - 11:02
#65
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2009 - 11:33
@ Tomodachi2: Ε όχι και Queen of Hearts! είπαμε,μπορέι να τρελαίνεις τους πελάτες σου με τις ατάκες σου αλλά όχι κι έτσι!
Εικόνες για cheshire cat :
#66
Καταχωρήθηκε 02 Νοέμβριος 2009 - 12:09
Original Version:
Alice
Card Guards (εδώ μπορούν να συμμετέχουν πολλά άτομα)
Caterpillar
Cheshire Cat
Mad Hatter
March Hare
Queen of Hearts
Red Queen
White Rabbit
White Queen
Dark Version:
Alice
Κανείς άλλος για dark version; Καμιά μετάθεση;
#67
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 11:38
Εφ' όσον θα υπάρχει Alice dark version, πιστεύω οτι θα έπερπε η "κανονική version της Αλίκης να είναι πιο innocent-childlike,και όχι τόσο προκλητική,ούτως ώστε να τονίζεται και η διαφορά (πέρα από τα χρώματα) μεταξύ των δυο.
#68
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 13:58
#69
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 14:19
Πάντως δε πιστεύω πως χρειάζεται να αγοράσεις κάτι άλλο!^^ Μπορέις να φορέσειςένα πουκάμισο από μέσα λευκό (όπως η Kipi στην πρώτη φωτογραφία που έχει ποστάρει) για να μην είναι τόσο αποκαλυπτικό και να κρύβει το εσώρουχο, και ίσως χαμηλά παπούτσια μπαλαρίνες να το κάνανε πιο παιδικό!^^
Kαι οι ριγέ ασπρόμαυρες κάλτσες θα ήταν όμορφη ιδέα!
#70
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 15:27
Η "αθώα-version" της Αλίκης δε γίνεται να μην είναι χαριτωμένη!
Ως προς τη dark-version τώρα, πιστευω πως πρεπει να προσέξουμε καποιες ισορροπίες, γιατί αν ξεφύγει θα είναι σαν το δολοφόνο με το πριόνι. Χμμμ...αφήστε με να το σκεφτώ λίγο...
Αλήθεια, ποια θα κάνει τη dark Alice?
Στα δικά μου τα Queen of Hearts τώρα. Εχω ενα φανταστικό, μακρύ, κόκκινο φόρεμα, στενό στη μέση και πολύ φαρδύ κάτω. Καλή αρχή (κι εδώ που τα λέμε ειναι το μόνο που εχω από το "πάζλ"...)
Τις προάλλες μπήκα σε ενα sex-shop να κοιτάξω κοστούμια και βρήκα ενα συγκλονιστικό
Από την άλλη ομως υπάρχει και πιο οικονομική λύση να φτιάξει κανεις κατι τετοιο, τροποποιώντας ενα από εκεινα τα πολυ κοντά ζακετάκια που εχουν μόνο μανίκια. Ωρε...ψαξίδι που χει να πέσει πάλι....
#71
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 15:43
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Kurisu: 04 Νοέμβριος 2009 - 22:38
#72
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 16:51
Πιστεύω κι εγώ πως η καλύτερη λύση τελικά είναι με τα χεράκια μας
εγώ πάλι για την δική μου μίας και είναι του σκακιού σκέφτομαι να έχω μια τεράστια ουρά έτσι φουσκωτή σκακιέρα και όλο το άλλο κόκκινο!!
#73
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 21:49
@Kurisu, Ευχαριστώ πολύ για την ιδέα, το ψιλοσκευτόμουν να κανω κάτι τέτοιο. θα δώ τι θα κάνω όταν πλησιάζει εκείνη η ώρα.
#74
Καταχωρήθηκε 04 Νοέμβριος 2009 - 23:28


εχω ηδη τις μποτες το μπαλτα και μπολικη ορεξη να σφαξω κοσμο
η νταρκ εκδοχη μου θα βασιζεται σαυτο
http://en.wikipedia.org/wiki/American_McGee%27s_Alice
οποτε ναι θα μαι σαν τον δολοφονο με το τσεκουρι
βασικα εχω σκοπο καποια στιγμη να το κανω ουτως η αλλως γιατι ειναι απτα αγπημενα μου βιντεο γκειμς και στορις γενικοτερα.απλα θα ναι οντως πολυ καλυτερα να το κανω μονο αν μαζευτουν ατομα και για γκοθικ εκδοχη.
επισης μου ηρθε μια πολυ καφρικη ιδεα για το ποτε μπορουμε να το κανουμε χεχεχεχχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχ
Γιατι δεν ντυνομαστε ολοι ετσι να παμε στην πρεμιερα της αλικης στη χωρα των θαυματων του τιμ μπαρτον?
#75
Καταχωρήθηκε 08 Νοέμβριος 2009 - 19:40












