Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
League of Legends (LoL)
#2071
Posted 13 March 2013 - 20:28

#2072
Posted 13 March 2013 - 21:48
Ποια είναι η άποψή σας για ap trynd; Καλό heal με το q και καλό damage με το e. Κλασικά build με cdr και ap. Σε ποια lanes είναι καλός; Κόντρα σε τί champs να μην τον επιλέγεις; Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.
Άργησες λίγο καιρό για τον ap tryndamere.
Πλέον το scaling που κάνει το q του tryn, από 200% έπεσε στο 50% του ap από ότι ξέρω, έτσι έχεις ένα πολύ αδύναμο early και χάνεις το survivability που είχες πριν. Γενικά, μετά το nerf δεν αξίζει, sorry Νίκο...
Για την ακρίβεια ποτέ δεν ήταν 2. το ratio. Ήταν 1.5 και απλά τώρα είναι 0,3 + 0,012 για κάθε πόντο fury. Δηλαδή όταν είσαι full fury (lvl 3 ult) έχει το ίδιο effect.
#2073
Posted 16 March 2013 - 00:09
Passive: Gathering Fire – Hitting enemy champions with Karma’s spells and basic attacks lower Mantra’s cooldown.
Σου δίνει κίνητρο να βαράς τους αντιπάλους που δένει καλά με το talent από το utlity tree που σου δίνει gold για κάθε χτύπημα σε αντίπαλο champion.
Q: Inner Flame – Skillshot that deals magic damage and slows enemies.
- Empowered by Mantra: Soulflare – Increases damage and leaves behind a zone that slows and, after a brief delay, explodes for AoE damage.
Από εκεί που έκανε damage και heal που το heal ήταν αμελητέο επειδή δεν θα είχες farm ως support και άρα όχι αρκετό ap, τώρα έχει ένα φαινομενικά ικανοποιητικό slow.
W: Focused Resolve – Enemy-targeted tether that deals damage over time. If the tether is unbroken after a short duration, the tethered target is rooted in place.
- Empowered by Mantra: Renewal – Deals bonus damage and heals Karma for the duration of the tether.
Αυτό μου θυμίζει την αλυσίδα της LeBlanc.
E: Inspire – Shields an ally and grants them a short speed boost.
- Empowered by Mantra: Defiance – Enemies near the shielded ally are damaged while nearby allies are shielded and granted a short speed boost.
Εδώ το Mantra κάνει την ικανότητα φοβερή. Ανυπομονώ για το patch που θα φέρει αυτές τις αλλαγές λοιπόν.
Πηγή
Και άλλο νέο. Αποκαλύφθηκαν οι ικανότητες του Zac
- Cell Division (Passive): When any of Zac’s abilities hit an enemy, a piece of him falls to the ground. Zac can pick up fallen pieces to recover health. When Zac dies he splits into four blobs. These fragments will attempt to reform over a short duration. If any survive, Zac revives with a percentage of his maximum health based on the number of remaining blobs.
- Stretching Strike: Zac throws a two-handed punch that deals damage and slows targets in a line.
- Unstable Matter: Zac’s body explodes outward, dealing flat damage to surrounding enemies. Enemies struck also take damage based on their maximum health.
- Elastic Slingshot: Zac is immobilized as he charges up a dash toward the target location. The range of Elastic Slingshot increases up to a cap as Zac charges the ability. Zac then fires himself towards the target location, damaging and stunning all nearby enemies upon landing.
- Let’s Bounce: Zac bounces into the air, immediately knocking up, slowing and damaging nearby enemies. Once airborne, he bounces three times, dealing damage with each impact.
Το λέω από τώρα, θα είναι op
Πηγή
Edited by Nikos1451, 16 March 2013 - 00:53.
#2074
Posted 16 March 2013 - 16:08

#2075
Posted 16 March 2013 - 18:35
μου πήρε 3 games για να κάνω ένα καλό... [αλλά κερδίζαμε έτσι κ αλλιώς]
στο ενδιάμεσο κατάφερα κ αυτό...
#2076
Posted 16 March 2013 - 19:13

#2077
Posted 16 March 2013 - 19:23
Είναι resourceless champion από ότι φαίνεται, tanky bruiser maybe?
#2078
Posted 16 March 2013 - 19:52
Ο Ζακ έχει καλό πασιβ αλλά θα αναγκάζεται να τρέχει συχνά για να μαζεύει τα κομμάτια που τον θεραπεύουν. Μου θυμίζει λίγο τη φάση με τον Thresh και τις ψυχές που ψάχνει να μαζέψει. Κι ένα σχετικά αργό gap closer που μου θυμίζει Vi και μία ult σαν του Wu Kong περίπου.
Η φωνή του και οι ατάκες του δεν μου άρεσαν, σαν πλάσμα από αμερικάνικη σειρά κινουμένων σχεδίων είναι. Το Zaun πάντα μου έδινε την εντύπωση πιο.. σκοτεινής πόλης.
#2079
Posted 16 March 2013 - 21:32
#2080
Posted 18 March 2013 - 01:56

"True enough, this compass does not point north....It points to the thing you want most in this world."
#2081
Posted 18 March 2013 - 12:39

#2082
Posted 18 March 2013 - 13:32
#2083
Posted 18 March 2013 - 13:42
#2084
Posted 18 March 2013 - 16:08
η ατάκα έχει ειπωθεί έτσι ακριβώς στο skype...
#2085
Posted 18 March 2013 - 21:32
Από ότι φαίνεται διέρρευσε το rework της Karma. Πιο πολύ για massive buff μου κάνει βέβαια.
Σου δίνει κίνητρο να βαράς τους αντιπάλους που δένει καλά με το talent από το utlity tree που σου δίνει gold για κάθε χτύπημα σε αντίπαλο champion.
Από εκεί που έκανε damage και heal που το heal ήταν αμελητέο επειδή δεν θα είχες farm ως support και άρα όχι αρκετό ap, τώρα έχει ένα φαινομενικά ικανοποιητικό slow.
Αυτό μου θυμίζει την αλυσίδα της LeBlanc.
Εδώ το Mantra κάνει την ικανότητα φοβερή. Ανυπομονώ για το patch που θα φέρει αυτές τις αλλαγές λοιπόν.
Πηγή
Και άλλο νέο. Αποκαλύφθηκαν οι ικανότητες του Zac
Το λέω από τώρα, θα είναι op
Πηγή
Εξακολουθώ να πιστευω πως δεν αντιμετώπισαν σχεδόν κανένα από τα προβλήματα του kit της. Κρατάω μια πισινή όμως μέχρι να την παίξω ο ίδιος ή να δω αριθμούς.
Συμβουλή για αρχάριους amumu!Πριν το sunfire cape Sponi φτιάχνε πάντα frozen heart.Το πιο αξιόλογο item που μπορείς να φτιάξεις στον amumu.(Αντιμετωπίζει και το πρόβλημα με το mana που έχει o μούμιας )
Η δική μου συμβουλή είναι να αγνοήσετε την παραπάνω, Το frozen heart είναι καλό ίσως για 5ο-6ο item με τα nerf στο cdr. Εκτός αν βρέχει λεφτά και θες κάτι να τα κάνεις. Το sunfire cape είναι μακράν πολύ καλύτερη επιλογή.
Eνταξει πιστευω ως melee θα πεθαινει σε δυο δευτερα αντι για ενα. XD
Βασικά μέχρι το lvl 6 θα πρέπει να έχει τραβήξει τα πάνδεινα η LeBlanc και όταν ο zed πάει 6 μπορεί απλά να τη σκοτώσει όταν του ορμήσει με τη 2η της η LeBlanc. Τώρα αν έχει πλεονέκτημα η LeBlanc λόγω ganks κλάφτε μέχρι να βγει το hexdrinker και το giant's belt και ίσως mercury treads.
Edited by Zentsugi, 18 March 2013 - 21:32.




