Σειρά έχει η παρουσίαση του 18ου μου και 9ου της Laiste κατά σειρά cosplay που κάναμε στο τελευταίο Japan & Anime Party. Σας παρουσιάζω τον
Link και την Zelda από The Legend of Zelda: Twilight Princess, που κάναμε στις
05.11.2010 στο
Sakura Syndrome Japan & Anime Party στο
8ball Θεσσαλονίκης.
Αποτέλεσαν τα επετειακά cosplays και των δυο μας, καθώς κλείναμε δύο και ένα χρόνο αντίστοιχα στον χώρο του cosplay. Όπως έγινε και στο περσινό επετειακό μου cosplay ως
Captain Harlock από
Galaxy Express 999, ήταν προφανές ότι και αυτό θα έπρεπε να αγγίζει ισάξιο ή ανώτερο επίπεδο με εκείνο για να θεωρηθεί αντάξιο του τίτλου του. Αυτό που ακολούθησε όμως ήταν παραπάνω από όσο υπολογίζαμε και κυριολεκτικά μας βγήκε η ψυχή να τα ολοκληρώσουμε επί 2,5 μήνες ή αλλιώς συνολικά 800 ώρες ενός ατόμου. Το αποτέλεσμα ήταν το καλύτερο cosplay για τον καθένα μας στην μέχρι τώρα πορεία μας και στην περίπτωση της
Laiste πιστεύω το καλύτερο στην χώρα μέχρι την στιγμή της παρουσίασης του στο κοινό.
Ξεκινάμε με φωτογραφίες:
Πάμε λοιπόν στην σύσταση τους.
>-------------------LINK-------------------< Α) Σκούφος – Για την δημιουργία του χρησιμοποίησα ελαφρά γυαλιστερό
σκούρο πράσινο ύφασμα καλής ποιότητας το οποίο έκοψα στα κομμάτια που φαίνονται στην εικόνα που ακολουθεί. Την βάση του αποτελεί κομμάτι διαστάσεων 0.60m x 0.10m διπλωμένο στην μέση για διπλάσιο πάχος. Το μήκος του είναι 0.82m με το κομμάτι στην μύτη να αποτελεί τα 0.22m αυτού. Η συνολική διαγώνιος του είναι 0.88m.To ράψιμο των κομματιών έγινε με χρήση
ραπτομηχανής όλα διπλωμένα στην μέση και ραμμένα εσωτερικά με μετέπειτα αντιστροφή της μεριάς του υφάσματος . Έπειτα σε ύψος 0.11m καθέτως έραψα εσωτερικά τον σκούφο για να δημιουργηθεί μία γράμμωση 0.14m η οποία κατέληγε σε κομμάτι ίδιου υφάσματος διαστάσεων 0.03m x 0.03m το οποίο ράφτηκε επίσης εσωτερικά σε κενό ελαφρός μικρότερων διαστάσεων στο σημείο που θα έμπαινε. Αυτό έγινε και στις δύο πλευρές του σκούφου. Έπειτα προσάρμοσα
καφέ δερμάτινο νήμα σε σχήμα 'X' πάνω σε δύο σημεία της γράμμωσης, κάνοντας 8 τρύπες σε απόσταση ενός εκατοστού πάνω και κάτω από αυτήν και περνώντας το νήμα χιαστά διαμέσου αυτών. Για την απόλυτη διατήρηση του σχήματος των 'Χ' κόλλησα μεταξύ τους το κέντρο των νημάτων με χρήση
στιγμιαίας κόλλας.
Β) Ένδυμα – Και εδώ χρησιμοποίησα το ίδιο ελαφρά γυαλιστερό
σκούρο πράσινο ύφασμα καλής ποιότητας το οποίο έκοψα στα κομμάτια που φαίνονται στην εικόνα που ακολουθεί με τα μανίκια να είναι αρκετά μεγαλύτερα από τα υποφαινόμενα, καθώς αρχικά επρόκειτο για λάθος στις μετρήσεις μου. Το βασικό κεντρικό κομμάτι είναι διαστάσεων 0.85m x 0.52m επί δύο και για τις δύο μεριές, ενώ τα μανίκια 0.44m x 0.30m διπλωμένα στην μέση. Το περιμετρικό κομμάτι έχει πάχος 0.05m διπλωμένο στην μέση και ραμμένο εσωτερικά με το κεντρικό κομμάτι με χρήση
ραπτομηχανής. Τα σχέδια των 'λουλουδιών' κολλήθηκαν πάνω στο κεντρικό κομμάτι με χρήση απλού
σωληνάριου κόλλας. Περιμετρικό κομμάτι επίσης 0.05m διπλωμένο προσαρμόστηκε περιμετρικά του γιακά μετά την συρραφή των δύο κεντρικών κομματιών μεταξύ τους, αλλά και άλλα δύο κομμάτια μήκους 0.06m διπλωμένα στα άκρα των δυο μανικιών. Μετά την συρραφή των μανικιών στο βασικό κεντρικό κομμάτι έγινε στο κέντρο του πάνω μέρους τους γράμμωση 0.11m, η οποία κατέληγε σε κομμάτι ίδιου υφάσματος διαστάσεων 0.06m x 0.04m, το οποίο ράφτηκε εξωτερικά πάνω στο ύφασμα κυρίως με χρήση
βελόνας και
πράσινης κλωστής. Έπειτα προσάρμοσα
ελαφρά γυαλιστερό σκούρο πράσινο νήμα σε σχήμα 'V' τέσσερεις φορές καθ' όλη την πορεία κάθε γράμμωσης, κάνοντας 8 τρύπες σε απόσταση ενός εκατοστού πάνω και κάτω από αυτήν, 4 τρύπες πάνω σε αυτήν και άλλες 4 ελαφρά πάνω από αυτήν και περνώντας το νήμα με τρόπο που αδυνατώ να κατανοήσω ξανά εκτός πράξεως, πέρα από την στιγμή που το πέτυχα, διαμέσου αυτών. Το ίδιο έκανα εκατέρωθεν κάθε πλευράς του γιακά. Το επόμενο βήμα ήταν η προσαρμογή
λινάτσας στο ένδυμα η οποία θα ραβόταν σε κάθε πλευρά της με χρήση ραπτομηχανής για να μην διαλυθεί προτού την προσαρμογή της στο ένδυμα . Για τα μανίκια χρησιμοποίησα κομμάτια διαστάσεων 0.40m x 0.04m τα οποία έραψα πάνω στην εσωτερική ραφή του περιμετρικού κομματιού και του βασικού κομματιού που προϋπήρχε. Για τον γιακά χρησιμοποίησα κομμάτι λινάτσας διαστάσεων 0.30m x 0.16m το οποίο έραψα επίσης πάνω στην εσωτερική ραφή του περιμετρικού κομματιού και του βασικού κομματιού που προϋπήρχε. Για το κομμάτι του κάτω μέρους χρησιμοποίησα κομμάτια λινάτσας διαστάσεων 0.64m x 0.07m τα οποία έραψα πάνω στην εσωτερική ραφή του περιμετρικού κομματιού και του βασικού κομματιού που προϋπήρχε όπου απαιτούνταν. Οι πλευρές του ενδύματος δεν είναι ραμμένες μεταξύ τους. Αντιθέτως συγκρατιούνται από
ελαφρά γυαλιστερό σκούρο πράσινο νήμα σε σχήμα 'Χ' τρεις φορές καθ' όλη την πορεία κάθε γράμμωσης με τον ίδιο τρόπο που έγινε στην περίπτωση του σκούφου. Ενδιάμεσα προσαρμόστηκε λινάτσα καθ' όλο το ύψος της πλευράς, ραμμένη πάνω στην εσωτερική ραφή του περιμετρικού κομματιού και του βασικού κομματιού που προϋπήρχε, καθώς και πάνω στο κομμάτι λινάτσας του κάτω μέρους του ενδύματος με χρήση χρυσής κλωστής. Τέλος προσάρμοσα
ελαστικό άσπρο ύφασμα σε όλο τον γιακά αφήνοντα άνοιγμα 0.15m όπου προσάρμοσα ίδιο ύφασμα διαστάσεων 0.30m x 0.07m ράβοντας τα δύο κομμάτια εσωτερικά και διπλώνοντας και ράβοντας εσωτερικά και το πάνω ανοιχτό μέρος στη συνέχεια με την μπροστινή μεριά να έχει κυρτή κλήση προς τα κάτω και να καταλήγει σε εσωτερικά ραμμένη κάθετη γράμμωση 0.06m. Εν τέλη προσάρμοσα
ελαφρά γυαλιστερό άσπρο νήμα σε σχήμα 'X' πάνω στην μέση της γράμμωσης, κάνοντας 4 τρύπες σε απόσταση ενός εκατοστού δεξιά και αριστερά από αυτήν και περνώντας το νήμα χιαστά διαμέσου αυτών.
Γ) Παντελόνι – Με χρήση
άσπρου υφάσματος έκοψα δύο φορές τα κομμάτια που φαίνονται στην ακόλουθη εικόνα με ύψος 0.85m των οποίων την κάτω πλευρά έραψα εσωτερικά με χρήση ραπτομηχανής. Έπειτα έραψα μεταξύ τους τα τέσσερα κομμάτια στα αντίστοιχα άκρα και δίπλωσα εσωτερικά την ενοποιημένη πάνω πλευρά τους κατά 2 εκατοστά, όπου και προσάρμοσα προηγουμένως εντός αυτού
άσπρο κορδόνι για να δένω το παντελόνι.
Δ) Παπούτσια – Αγόρασα ένα ζευγάρι από τα κλασσικά πλέον
μαύρα μποτάκια μεσαίου μεγέθους που έχω χρησιμοποιήσει σε όλα τα προηγούμενα μου πειρατικά cosplays από
One Piece και
Galaxy Express 999 από την λαϊκή αγορά, και τα επικάλυψα με
καφέ δερματίνη με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Η επικάλυψη όμως δεν ήταν τυχαία αλλά σε ανάλογου σχεδίου κομμάτια με αυτά που πρέπει. Έπειτα δημιούργησα το πάνω μέρος ανάλογα με το σχήμα του ποδιού μου και στο πάνω μέρος έραψα εσωτερικά και αντίστροφα κομμάτι 6 εκατοστών της ίδιας δερματίνης την οποία και έπειτα αναποδογύρισα προς τα κάτω. Πλευρικά σχεδίασα τα σχέδια ανά περίπτωση με χρήση
στυλό και
φορμών αυτοκόλλητου χαρτιού που δημιούργησα επί τόπου με το χέρι. Στη συνέχεια ζωγράφισα το εσωτερικό των σχεδίων με χρήση
καφέ μαρκαδόρου. Τέλος έκοψα δύο κομμάτια του υλικού
Foam Rubber / Craft Foam σε σχήμα τραπεζίου με βάση 0.12m και ύψος 0.03m τα οποία έντυσα με την ίδια δερματίνη με χρήση στιγμιαίας κόλλας και τα οποία έραψα και κόλλησα εσωτερικά του πάνω μέρους κάθε μπότας στο κέντρο ώστε το περισσότερο μέρος να εξέχει προς τα πάνω. Στο κάτω μέρος των πάνω μερών τοποθέτησα αυτοκόλλητο διπλής όψης περιμετρικά έτσι ώστε όταν τα φοράω αυτά να κολλάνε πάνω στην μπότα και να καλύπτουν τις σχισμές και να δείχνει ως ένα ενιαίο σύνολο. Στην προκειμένη περίπτωση επιπλέον δένουμε
καφέ λεπτό νήμα στο πάνω μέρος και κάτω μέρος των πάνω μερών για να μένουν στην θέση τους, όπως άλλωστε ισχύει.
Ε) Ζώνη – Ως βάση για την ζώνη χρησιμοποίησα
ιμάντα διαστάσεων 1.10m x 0.04m από κατάστημα με είδη ραπτικής, τον οποίο επικάλυψα καθ' όλη την πορεία του με
καφέ δερματίνη, που είχα από παλιότερα στην κατοχή μου, με χρήση ραπτομηχανής. Στο αριστερό άκρο προσάρμοσα χρυσό τετράγωνο άκρο ζώνης εσωτερικού ανοίγματος 4 εκατοστών με την λαβή στο κέντρο του, ενώ έραψα το άλλο άκρο διπλωμένο εσωτερικά. Το άκρο ζώνης αρχικά ήταν ασημί το οποίο το επιχρύσωσα με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190. Στην αριστερή πλευρά προσάρμοσα το δέσιμο ζώνης που φαίνεται στην εικόνα που ακολουθεί με κομμάτι ζώνης δημιουργημένο με τον ίδιο τρόπο με την βασική και με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Μέσα σε αυτό το δέσιμο καταλήγει το άλλο άκρο της ζώνης μετά το φόρεμα της ώστε να μην φαίνετε. Για το μεγάλο τσαντάκι χρησιμοποίησα καφέ δερματίνη διαστάσεων 0.36m x 0.14m τσακισμένη καταλλήλως στα αντίστοιχα σημεία και ραμμένη πλευρικά διαμέσου εσωτερικού ραψίματος με καφέ δερματίνη διαστάσεων 0.16m x 0.06m. Στην συνέχεια έβαψα χρυσό περιμετρικά το κομμάτι που κλείνει με χρήση
λεπτού πινέλου daVinci No2 / 374, βαφής
Decorfin Textile Transparent Colour Gold 801 και λωρίδες
αυτοκόλλητου χαρτιού για όρια. Για την ολοκλήρωση του απαιτούνταν ο σχεδιασμός των σχεδίων πάνω του με τα ίδια υλικά. Γι' αυτό τον σκοπό σχεδίασα στην
Ζωγραφική του Η/Υ μου τα σχέδια που απαιτούνταν τα οποία εκτύπωσα σε
αυτοκόλλητο χαρτί σε μαγαζί για εκτυπώσεις.
Το σχέδιο σε μορφή καρικατούρας για το τσαντάκι μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με το όνομα “PouchDesign”. Έπειτα έραψα τα άκρα του νήματος μιας χρυσής φούντας από κατάστημα με είδη ραπτικής, με χρήση βελόνας και χρυσής κλωστής πάνω στο τσαντάκι. Την ίδια διαδικασία ακολούθησα και για το μικρό τσαντάκι, όπου τα κομμάτια καφέ δερματίνης είχαν διαστάσεις 0.26mx 0.11m και 0.13m x 0.06m αντίστοιχα. Τα πάνω άκρα και των δύο τα έραψα μεταξύ τους για να μην πετάνε προς τα έξω, και προσάρμοσα εκατέρωθεν του κομματιού που κλείνει αυτοκόλλητο 'χριτς χρατς'. Εν τέλη για να δείχνουν πιο συμμετρικά τοποθέτησα στον πάτο και των δύο ένα κομμάτι πλαστικό που έκοψα από το κάτω μέρος κουτιών για κακάο. Αυτά στη συνέχεια τα έραψα εσωτερικά με χρήση ραπτομηχανής πάνω στην ζώνη στα κατάλληλα σημεία και τα κόλλησα στη συνέχεια καλά με χρήση
στιγμιαίας κόλλας.
Ζ) Γάντια – Χρησιμοποίησα την ίδια
καφέ δερματίνη που χρησιμοποίησα και προηγουμένως για την ζώνη και έκοψα τα κομμάτια που φαίνονται στην εικόνα που ακολουθεί στα ανάλογα μεγέθη του χεριού μου, υπολογίζοντας ότι θα έφταναν καθέτως ως την πρώτη τσάκιση των δακτύλων μου. Έπειτα έραψα τσακίζοντας εσωτερικά τα ελεύθερα άκρα του κάθε κομματιού με χρήση ραπτομηχανής, δίπλωσα και έραψα το κομμάτι του αντίχειρα, έραψα εσωτερικά την πάνω μεριά του αντίχειρα και του γαντιού για την δημιουργία κάθετης γράμμωσης σε αυτά και έπειτα τα έραψα όλα μεταξύ τους δημιουργώντας τα δερμάτινα γάντια.
Για τα κομμάτια στο χέρι πάνω από τα γάντια χρησιμοποίησα μοβ δερματίνη την οποία έραψα με βάση το σχήμα του χεριού μου και στο πάνω μέρος της έραψα εσωτερικά και αντίστροφα κομμάτι 5 εκατοστών της ίδιας δερματίνης την οποία και έπειτα αναποδογύρισα προς τα κάτω και έραψα με χρήση
ραπτομηχανής πάνω στην δερματίνη. Τέλος έραψα και το κάτω μέρος της εσωτερικά με τον ίδιο τρόπο. Για μανίκια χρησιμοποίησα το ίδιο
άσπρο ελαστικό ύφασμα με τον γιακά σε δύο κομμάτια διαστάσεων 0.27m x 0.20m, τα οποία έραψα εσωτερικά και αναποδογύρισα.
Η) Προστατευτικό χεριού – Σαν βάση χρησιμοποίησα ένα φύλλο Α3
Foam Rubber / Craft Foam από κατάστημα καλλιτεχνικών κόβοντας το στα σχήματα που φαίνονται στην εικόνα που ακολουθεί. Γι' αυτό τον σκοπό σχεδίασα στην
Ζωγραφική του Η/Υ μου τα σχέδια που απαιτούνταν τα οποία εκτύπωσα σε
αυτοκόλλητο χαρτί σε μαγαζί για εκτυπώσεις.
Το σχέδιο για το προστατευτικό χεριού μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με το όνομα “GlovesPattern”. Αυτά τα κομμάτια τα έντυσα με τα κομμάτια
καφέ δερματίνης τα οποία τα έκοψα όπως φαίνονται επίσης στην εικόνα που ακολουθεί με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Έπειτα τα κόλλησα όλα μεταξύ τους με τον ίδιο τρόπο και πιέζοντας με την μέγιστη δύναμη ώστε να μην μείνει κανένα κενό ανάμεσα στα σημεία προσκόλλησης. Για τα καφέ λουράκια χρησιμοποίησα τέσσερα μικρά
χρυσά άκρα λουριών που αγόρασα από κατάστημα με είδη ραπτικής τα οποία προσάρμοσα σε λουράκια διπλής στρώσης καφέ δερματίνης, που δημιούργησα μόνος, στα κατάλληλα μήκη που απαιτούνταν για σωστή τοποθέτηση πάνω στο χέρι μου, τα οποία προσάρμοσα στο υπόλοιπο κομμάτι με χρήση στιγμιαίας κόλλας στα κατάλληλα σημεία.
Θ) Περούκα – Για την παρούσα περίπτωση έψαξα για περούκα με το κατάλληλο styling της παρούσας εκδοχής του χαρακτήρα. Μετά από αναζήτηση βρήκα την κατάλληλη στο
Ebay.
Ι) Αυτιά – Για την παρούσα περίπτωση έψαξα για αυτιά στο κατάλληλο μέγεθος της παρούσας εκδοχής του χαρακτήρα. Μετά από αναζήτηση βρήκα τα κατάλληλα στο
Ebay. Αυτά τα επικάλυψα με make-up της
Laiste για να έρθουν πιο κοντά στο χρώμα του δέρματος μου, το οποίο χρησιμοποίησα και στα σημεία που ακουμπούσε πάνω στο αυτί μου, ώστε να μην είναι τόσο εμφανές η διαφορά.
Κ) Σκουλαρίκια – Για την δημιουργία τους χρησιμοποίησα δύο σκουλαρίκια που μου έφερε η
Laiste, των οποίων τα άκρα έσπασα με
πένσα και τα οποία στη συνέχεια έβαψα γαλάζια με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 20-0270 από το
Praktiker. Αυτά τα προσάρμοζα πάνω στο άκρο του ψεύτικου αυτιού πιέζοντας τα για να μένουν στην θέση τους με αποτέλεσμα να κρατάνε και τα ψεύτικα αυτιά στην θέση τους.
Λ) Μάτια – Όπως και σε προηγούμενο μου cosplay, έτσι και αυτή την φορά προμηθεύτηκα τους
γαλάζιους φακούς επαφής από την αγγλική ιστοσελίδα ονόματι
Eyesbright η οποία διαθέτει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και σχεδίων
μηνιαίων φακών επαφής που πιστεύω καλύπτουν τις περισσότερες ανάγκες και οι οποίοι μαζί με τα έξοδα αποστολής είναι ουσιαστικά πάμφθηνοι. Η διάρκεια άφιξης τους από την μέρα αποστολής τους είναι επίσης μόνο γύρω στις τρεις ημέρες όπως έχω αναφέρει. Από αυτούς επέλεξα το κατάλληλο χρώμα που απαιτούνταν για την περίπτωση, δηλαδή γαλάζιο. Αυτούς αναγκαστικά τους φόρεσα πάνω από τους κανονικούς φακούς επαφής μου και αυτή την φορά.
Μ) Σπαθί – Για δημιουργία της βασική ξύλινης μορφής του MasterSword, της θήκης του και της ασπίδας όπως τα βλέπετε στο πρώτο τμήμα της κάθε αντίστοιχης εικόνας που ακολουθεί στο εκάστοτε σχετικό τμήμα, ευθύνεται ο πατέρας του
FunkyFish, ο οποίος είναι άριστος μαραγκός και μπορεί να κάνει ουσιαστικά τα πάντα στην εντέλεια από ξύλο διαφόρων ειδών και σε ασυναγώνιστες τιμές και με απίστευτη ταχύτητα. Για οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες επικοινωνήστε με τον ίδιο τον
FunkyFish. Για την δημιουργία αυτού, του παρείχα το ακόλουθο σχεδιάγραμμα με τα μέτρα του σπαθιού που δημιούργησα κατ' εκτίμηση με το μάτι, αν και δεν νομίζω ότι το χρειάστηκε και ιδιαίτερα τόσο καλός που είναι.
Έχοντας έτοιμο το βασικό κομμάτι του σπαθιού, με χρήση
κοπιδιού από τo
Praktiker χάραξα πάνω του το triforce στο κέντρο, καθώς και τις λέξεις
' PANOS, STAVIE , ONE, YEAR, COS, LOVE ' περιφερειακά του ρόμβου στην λαβή, με χρήση του αλφάβητου Hylian που χρησιμοποιείται στο παιχνίδι και μπορείτε να δείτε
εδώ.
Αυτές αποτελούσαν μέρος του συμβολισμού των παρόντων cosplays μας αναφερόμενες στο γεγονός ότι κλείναμε έναν χρόνο σχέσης αλλά και έναν χρόνο cosplaying μαζί από τότε που γνωριστήκαμε (αν και στην περίπτωση μου ξεκίνησα πριν δύο χρόνια μόνος). Στη συνέχεια έβαψα το σπαθί όπως το βλέπετε με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 20-0790 για την λαβή και
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic Gray για την λεπίδα οριοθετώντας με χρήση
αυτοκόλλητης χάρτινης ταινίας. Εφόσον στέγνωσε το πέρασα από πάνω με βερνίκι
Motip Color Spray Peinture Varnish Anti Rust 01603. Έντυσα την λαβή με χρήση
λεπτού μπλε νήματος σχηματίζοντας 'Χ' καθέτως μπρος και πίσω και κολλώντας τα άκρα του στην λαβή με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Με χρήση βαφής
Cern Coleurs Vitrail Or Gold 700 η οποία εξέρχεται από το σωληνάριο σε μορφή λεπτής λωρίδας, σχεδίασα της χρυσές γραμμώσεις πλευρικά της αρχής της λεπίδας καθέτως μπρος πίσω και τις ένωσα μεταξύ τους στην κορυφή με τον ίδιο τρόπο στις πλευρές του σπαθιού με τρεις λεπτές γραμμές βαφής, όπως είναι και το σχέδιο άλλωστε. Εφόσον στέγνωσε κράτησε αυτό το σχήμα. Για την ολοκλήρωση του δημιούργησα με κίτρινο Fimo την κεντρική πυραμίδαόπως τηνβλέπετε στην εικόνα δύο φορές, χαράζοντας τις γραμμώσεις με χρήση χαρτοκόπτη και κάνοντας τις τρύπες με χρήση οδοντογλυφίδας, βάζοντας τα έπειτα για μισή ώρα στον φούρνο στους 110 βαθμούς για να σκληρύνουν. Έπειτα τα επιχρύσωσα με χρήση Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190 και τα βερνίκωσα με χρήση
Motip Color Spray Peinture Varnish Anti Rust 01603 πριν τα κολλήσω πάνω στο σπαθί στην ανάλογη θέση με χρήση
στιγμιαίας κόλλας.
Ν) Θήκη – Όπως ανέφερα και προηγουμένως, για την δημιουργία της βασικής ξύλινης μορφής της θήκης ευθύνεται ο πατέρας του
FunkyFish. Δεν παρείχα κάποιο σχεδιάγραμμα σε αυτή την περίπτωση και η δημιουργία του έγινε από τον ίδιο καθαρά και μόνο με βάση τα μέτρα και εξογκώματα του σπαθιού και το μάτι από εικόνες της θήκης. Στην πίσω πλευρά της θήκης κοντά στο πάνω μέρος και την μέση της τοποθέτησε κομμάτι ξύλου με σχισμή για να περάσει η ζώνη που θα το κρατούσε στην πλάτη. Έχοντας έτοιμο το βασικό κομμάτι της θήκης το έβαψα γαλάζιο με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 20-0270 και το βερνίκωσα με χρήση
Motip Color Spray Peinture Varnish Anti Rust 01603 πριν δημιουργήσω πάνω του με χρήση
κίτρινου Fimo τα σχέδια που βλέπετε στην εικόνα που ακολουθεί με πάχος μισό εκατοστό. Γι' αυτό τον σκοπό σχεδίασα στην
Ζωγραφική του Η/Υ μου τα σχέδια που απαιτούνταν τα οποία εκτύπωσα σε
αυτοκόλλητο χαρτί σε μαγαζί για εκτυπώσεις.
Το σχέδιο κατά προσέγγιση μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με το όνομα “SheathDesign”. Τα κομμάτια έπειτα τα έψησα για μισή ώρα στον φούρνο στους 110 βαθμούς για να σκληρύνουν, έπειτα τα επιχρύσωσα με χρήση Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190 και τα βερνίκωσα με χρήση
Motip Color Spray Peinture Varnish Anti Rust 01603 πριν τα κολλήσω πάνω στο σπαθί στην ανάλογη θέση με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Για το καφέ λουράκι χρησιμοποίησα ένα μικρό
χρυσό άκρο λουριών που αγόρασα από κατάστημα με είδη ραπτικής το οποίο προσάρμοσα σε λουράκι διπλής στρώσης
καφέ δερματίνης, που δημιούργησα μόνος, στο κατάλληλο μήκος που απαιτούνταν για σωστή τοποθέτηση περιμετρικά της θήκης, διαμέσου των πλευρικών σχισμών του πάνω κομματιού της θήκης.
Για την δημιουργία της ζώνης της θήκης ακολούθησα τον ίδιο ακριβός τρόπο με αυτόν για την ζώνη της μέσης με διαστάσεις ιμάντα 1.30m x 0,04m, προσθέτοντας μια θηλιά από παλιότερη ζώνη που είχα στην κατοχή μου στο ένα άκρο, η οποία θα κρατούσε το άλλο άκρο της ζώνης, την οποία έντυσα με την ίδια
καφέ δερματίνη με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Το κομμάτι του ώμου το δημιούργησα ράβοντας κομμάτια
ιμάντα με χρήση
ραπτομηχανής δεξιά και αριστερά στο κάτω μέρος της ζώνης, καθώς και πάνω επικαλύπτοντας την πλήρως κατά το ίδιο μήκος. Στη συνέχεια έντυσα όλο το σύνολο με καφέ δερματίνη με χρήση στιγμιαίας κόλλας για να δημιουργηθεί η τελική μορφή του διαστάσεων 0.28m x 0.10m. Για την μικρή ζώνη που κρατά την βασική χρησιμοποίησα σαν βάση ιμάντα διαστάσεων 0.73m x 0.03m που επίσης έντυσα κατά μήκος με καφέ δερματίνη με χρήση ραπτομηχανής και δημιούργησα στα άκρα της δύο θηλιές διαστάσεων 0.06m x 0.04m από όπου περνά η βασική ζώνη, με χρήση ιμάντα επικαλυμμένο με καφέ δερματίνη. Η θηλιά στην πίσω μεριά βρίσκετε ανάμεσα στις δύο σχισμές της θήκης, ενώ μπροστά λίγο πριν το μεταλλικό άκρο. Επομένως η προσαρμογή του πάνω στην βασική ζώνη έγινε πριν προσαρμοστεί το μεταλλικό άκρο σε αυτή, ειδάλλως δεν θα υπήρχε τρόπος να τοποθετηθεί μετέπειτα. Το τελευταίο κομμάτι για την ολοκλήρωση ήταν το χρυσό λουλούδι πάνω στην θηλιά της μπροστινής μεριάς. Η δημιουργία του έγινε με χρήση
κίτρινου Fimo το οποίο
επιχρύσωσα με χρήση Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190, βερνίκωσα με χρήση
Motip Color Spray Peinture Varnish Anti Rust 01603 και κόλλησα πάνω στην θηλιά στην ανάλογη θέση με χρήση
στιγμιαίας κόλλας.
Ξ) Ασπίδα – Όπως ανέφερα και προηγουμένως, για την δημιουργία της βασικής ξύλινης μορφής της ασπίδας ευθύνεται ο πατέρας του
FunkyFish. Δεν παρείχα κάποιο σχεδιάγραμμα σε αυτή την περίπτωση και η δημιουργία του έγινε από τον ίδιο καθαρά και μόνο με βάση διαστάσεων 0.635m x 0.50m και το μάτι από εικόνες έτοιμης ασπίδας. Έχοντας έτοιμο το βασικό κομμάτι της ασπίδας μπρος και πίσω, έβαψα το περίγραμμα και το πίσω μέρος γκρι με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic Grayενώ το κεντρικό κομμάτι μπλε με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 20-0790 οριοθετώντας με χρήση
αυτοκόλλητης χάρτινης ταινίας. Στην
Ζωγραφική του Η/Υ σχεδίασα το σχέδιο που απαιτούνταν για το σύμβολο πάνω στην ασπίδα, το οποίο εκτύπωσα σε
αυτοκόλλητο χαρτί σε μαγαζί για εκτυπώσεις και σχεδίασα πάνω στην ασπίδα με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray 5-0281.
Το σχέδιο μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με το όνομα “ShieldDesign”. Στη συνέχεια δημιούργησα με χρήση
γκρι και κίτρινου Fimo τα κομμάτια που βλέπετε στην ακόλουθη εικόνα, τα έψησα στον φούρνο στους 110 βαθμούς κελσίου για μισή ώρα για να σκληρύνουν, τα επικάλυψα με γκρι και χρυσό με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic Gray και
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190 αντίστοιχα και τα κόλλησα στις αντίστοιχες θέσεις τους μπρος και πίσω στην ασπίδα με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Τέλος βερνίκωσα όλη την ασπίδα με χρήση
Motip Color Spray Peinture Varnish Anti Rust 01603.
Το τελικό αποτέλεσμα των βασικών κομματιών είναι το ακόλουθο.
Ο) Μπούμερανγκ – Κόλλησα μεταξύ τους δύο μπούμερανγκ που είχαν την μία πλευρά επίπεδη με χρήση στιγμιαίας κόλλας, τα οποία είχα αγοράσει το καλοκαίρι από κατάστημα με σουβενίρ. Στη συνέχεια το έβαψα μπλε με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 20-0790 από το
Praktiker.
Π) Σφεντόνα – Έβαψα καφέ με χρήση βαφής
Acrylic Van Gogh Burnt Umber 409 μια
σφεντόνα, την οποία είχα αγοράσει το καλοκαίρι από κατάστημα με σουβενίρ, από τον πάτο ως και λίγο πιο πάνω από το σημείο που γίνετε ο διαχωρισμός. Έπειτα τύλιξα το κάτω μέρος με
ελαφρά λαμπερό άσπρο νήμα και προσάρμοσα τα άκρα toy πάνω της με χρήση
στιγμιαίας κόλλας.
Ρ) Τόξο – Το τόξο το προμηθεύτηκαέτοιμο το καλοκαίρι από κατάστημα με σουβενίρ
Σ) Βόμβα – Για την δημιουργία της αγόρασα μία
μικρή παιδικά μπάλα από κατάστημα παιχνιδιών την οποία έβαψα μαύρη με χρήση
πινέλου Springer Pinsel Synthetik No 12 και βαφής
Acrylic Van Gogh Oxide Black 735. Έπειτα την τύλιξα με ένα τετράγωνο κομμάτι
αλουμινόχαρτο και έδωσα στις άκρες του σχήμα σαν αυτό που φαίνετε στην εικόνα. Στη συνέχεια έπλασα το πάνω μέρος του με χρήση
κίτρινου Fimo από κατάστημα καλλιτεχνικών, αφήνοντας μια μικρή τρυπούλα στην μέση, το οποίο έψησα στον φούρνο στους 110 βαθμούς κελσίου για μισή ώρα για να σκληρήνει, έβαψα χρυσό με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190, βερνίκωσα με χρήση
Motip Color Spray Peinture Varnish Anti Rust 01603 και τέλος κόλλησα πάνω στην βόμβα με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Για την χρήση της προμηθεύτηκα από σουπερ μάρκετ
σπινθήρες για τούρτες, που τοποθετούσα στην μικρή τρυπούλα στην κορυφή, και έπειτα άναβα με χρήση
αναπτήρα.
Τ) Πουγκί – Χρησιμοποίησα
κιτρινωπό ύφασμα το οποίο έκοψα σε δύο κομμάτια διαστάσεων 0.20m x 0.14m τα οποία έραψα εσωτερικά μεταξύ τους με χρήση
ραπτομηχανής, έπειτα γύρισα εσωτερικά την κορυφή την οποία επίσης έραψα, έκανα περιμετρικά στο κατάλληλο ύψος τρυπούλες και διαμέσου αυτών πέρασα ελαφρά
λαμπερό άσπρο νήμα. Έπειτα πήγα σε κατάστημα με στάμπες όπου και φτιάξαμε το σύμβολο του rupee στον Η/Υ και το οποίο μπήκε σαν
στάμπα στο ανάλογο σημείο πάνω στο πουγκί. Το γέμισμα του αποτελούσαν
φιστίκια με κέλυφος, τα οποία αποτελούσαν και τα 'πυρομαχικά' της σφεντόνας.
Υ) Μπουκαλάκια – Τα προμηθεύτηκα από κατάστημα με ήδη νοικοκυριού μαζί με τους
φελλούς. Το ένα από αυτά αποτελούσε το μπουκάλι με τα γιατρικά που το γέμιζα με κόκκινο, πράσινο ή μπλε
Powerade αναλόγως με το είδος του γιατρικού, ενώ το άλλο το μπουκάλι με την νεράιδα. Αυτή αποτελούνταν από μια
ημιδιαφανές χάντρα με δύο μεγάλα και δυο μικρά φτερά κομμένα από
φύλλο διαφάνειας κολλημένα στο πίσω μέρος με
στιγμιαία κόλλα και με λεπτό
νήμα πετονιάς κολλημένο με στιγμιαία κόλλα στο εσωτερικό της να καταλήγει στον φελλό, όπου πέρα από στιγμιαία κόλλα στερεωνόταν και με μια
πινέζα. Τα υλικά για την νεράιδα μου τα προμήθευσε η
Laiste.
Φ) Οκαρίνα – Χρησιμοποίησα την ίδια
οκαρίνα με το προηγούμενο ετήσιο μου ως
Captain Harlock. Αυτή την προμηθεύτηκα από Ebay.Θα μου έβγαινε πολύ ακριβότερο να την έπλαθα από πυλό, και από την στιγμή που δεν γνώριζα πως γίνετε αυτό, δεν είχε νόημα από άποψη κόστους και χρόνου. Με χρήση αυτής μάθαμε να παίζουμε μαζί το Zelda's Lullaby. Στο κάτω μέρος της σχεδίασα με χρήση αυτοκόλλητου χαρτιού για όρια το triforceme βαφή Cern Coleurs Vitrail Or Gold 700 και το γκρι περιμετρικά με χρήση Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic Gray.
Χ) Κάλεσμα αλόγου – Όλα τα κομμάτια που το αποτελούνε και φαίνονται στην ακόλουθη εικόνα τα προμηθεύτηκα από μαγαζί με χάντρες και τα προσάρμοσα σε
καφέ δερμάτινο νήμα.
Σύνολο: 400 ευρώ >------------------ZELDA------------------< Α) Φόρεμα – Με γνώμονα το ακόλουθο σχεδιάγραμμα κόψαμε
άσπρο ύφασμα σε ανάλογη μορφή με βάση τα μέτρα της
Laiste.
To αποτέλεσμα φαίνετε στην ακόλουθη εικόνα. Η συρραφή έγινε εσωτερικά πριν αναποδογυριστεί το ύφασμα με χρήση
ραπτομηχανής. Στη συνέχεια έραψα στο κάτω μέρος του περιμετρικά χρυσό ύφασμα ύψους 2.5 εκατοστών με χρήση ραπτομηχανής. Ακριβώς από πάνω σχεδίασε η
Laiste τα χρυσά κύματα περιμετρικά ύψους 2,5 εκατοστών καθώς και τις 8 χρυσές άρπες. Γι' αυτό τον σκοπό σχεδίασα στην
Ζωγραφική του Η/Υ μου τα σχέδια που απαιτούνταν τα οποία εκτύπωσα σε
αυτοκόλλητο χαρτί σε μαγαζί για εκτυπώσεις.
Τα σχέδια μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με τα ονόματα “Dress Wave” και “Dress Harp” αντίστοιχα. Στη συνέχεια με χρήση σιδήρου σιδερώματος έκανα περιμετρικά τις 8 κάθετες τσακίσεις με την κορυφή τους να ακολουθεί εσωτερική ραφή με χρήση ραπτομηχανής, ώστε να σχηματιστεί ανηφορική γράμμωση, η οποία είναι κυρίως εμφανές στο μπροστινό μέρος πάνω από την κεντρική τσάκιση. Τις εσωτερικές ραφές τις οριοθέτησε η Laiste εξαρχής με χρήση βελόνων.
Β) Πάνω μέρος – Για το πάνω μοβ μέρος του φορέματος έγινε χρήση
γυαλιστερού μοβ υφάσματος το οποίο κόπηκε σε παρόμοια μορφή με το εκατέρωθεν φόρεμα ως ένα σημείο καθέτως, αλλά παράλληλα έτσι ώστε το πάνω μέρος να επικαλύπτει το πάνω μέρος του άσπρου φορέματος. Στη συνέχεια πάνω στο σώμα της
Laiste κόπηκε περιμετρικά το κάτω μέρος του ώστε να σχηματιστεί το κατάλληλο σχήμα των διαγωνίων που πάνε προς το πίσω μέρος του. Όλα τα ανοιχτά άκρα του ράφτηκαν διπλωμένα εσωτερικά με χρήση ραπτομηχανής. Το κεντρικό σημείο του πίσω μέρους ράφτηκε εσωτερικά καθέτως ώστε να σχηματιστεί κάθετη γράμμωση από την κορυφή ως τον πάτο. Το ίδιο έγινε και στο κεντρικό σημείο του μπροστινού μέρους, αλλά και στα δύο σημεία του στήθους καθέτως προς τα κάτω. Στη συνέχεια έγινε ο σχεδιασμός των hylian πάνω σε αυτό. Η γραφή που χρησιμοποιήθηκε για την πίσω πλευρά καθέτως στο κέντρο ήταν η ίδια με αυτή στο σπαθί μου, δηλαδή το αλφάβητο Hylian που χρησιμοποιείται στο παιχνίδι και μπορείτε να δείτε
εδώ. Η πρόταση που γράφτηκε είναι η ακόλουθη
"PANOS AND STAVIE ONE YEAR COSPLAYS AND IN LOVE".
Αυτή επίσης αποτελεί το αντίστοιχο μέρος του συμβολισμού των παρόντων cosplays μας αναφερόμενη στο γεγονός ότι κλείναμε έναν χρόνο σχέσης αλλά και έναν χρόνο cosplaying μαζί από τότε που γνωριστήκαμε (αν και στην περίπτωση μου ξεκίνησα πριν δύο χρόνια μόνος). Τα υπόλοιπα hylian περιμετρικά είναι γραμμένα στα αρχαία hylian του παιχνιδιού. Γι' αυτό τον σκοπό σχεδίασα στην
Ζωγραφική του Η/Υ μου τα σχέδια που απαιτούνταν τα οποία εκτύπωσα σε
αυτοκόλλητο χαρτί σε μαγαζί για εκτυπώσεις.
Τα σχέδια μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με τα ονόματα “ Bodice Hylian (2)” και “ Bodice Hylian (1)” αντίστοιχα, αν και το δεύτερο δεν έχει κάποια χρησιμότητα για άλλο πέρα από το παρόν cosplay. Έπειτα προσάρμοσα
καφέ δερμάτινο νήμα σε σχήμα τραβηγμένου 'X' πάνω σε δύο σημεία της πίσω κεντρικής γράμμωσης, κάνοντας 8 τρύπες σε απόσταση τεσσάρων εκατοστών αριστερά και δεξιά από αυτήν και περνώντας το νήμα χιαστά διαμέσου αυτών. Για την απόλυτη διατήρηση του σχήματος των 'Χ' κόλλησα μεταξύ τους το κέντρο των νημάτων με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Με χρήση
κίτρινου Fimo δημιούργησα ένα μικρό ημικύκλιο που μπορείτε να δείτε στην εικόνα του τμήματος της περούκας που ακολουθεί, το οποίο έψησα στον φούρνο στους 110 βαθμούς κελσίου για μισή ώρα για να σκληρήνει, έβαψα γκρι με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic Gray, κόλλησα στα δεξιά του μακρόστενο κομματάκι φύλλου χαλκού επικαλυμμένο με καφέ δερματίνη με χρήση στιγμιαίας κόλλας και έπειτα κόλλησα το έτοιμο κομμάτι με τον ίδιο τρόπο στο κάτω μέρος του κέντρου του μπροστινού μέρους του ενδύματος.
Γ) Μπότες – Πρόκειται για ζευγάρι
μπότες που είχε ήδη στην κατοχή της.
Δ) Γάντια – Αρχικά προμηθευτήκαμε από το
Ebay μακριά γάντια με σκοπό να τα κοντύνουμε με στόχο να δημιουργηθούν τα βασικά γάντια. Επειδή όμως το είδος του υφάσματος έμοιαζε φτηνιάρικο σε σύγκριση με το κομμάτι του χεριού του γαντιού αποφάσισα να δημιουργήσω τα γάντια εξ' ολοκλήρου από την αρχή με βάση τα αγορασμένα γάντια ακλουθώντας παρόμοιο τρόπο με αυτόν των δικών μου. Το ύφασμα που χρησιμοποιήθηκε είναι
ελαστικό άσπρο γυαλιστερό ύφασμα. Για το πάνω μέρος των γαντιών αρχικά εκτύπωσα σε αυτοκόλλητο χαρτί σε κατάστημα με φωτοτυπίες το σχέδιο που βρίσκετε πάνω σε αυτά.
Το σχέδιο μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με το όνομα “Gloves”.Εφόσον η Laiste σχεδίασε το σχέδιο με βάση αυτό πάνω σε δύο κομμάτια του προαναφερθέν υφάσματος με χρήση λεπτού πινέλου daVinci No2 / 374 και βαφής
Decorfin Textile Transparent Colour Gold 801, το έραψα στο σχήμα που φαίνεται στην εικόνα εσωτερικά με χρήση
ραπτομηχανής αναποδογυρίζοντας το στην συνέχεια. Τέλος έραψα με χρήση βελόνας και άσπρης κλωστής ένα μικρό κομμάτι
λεπτής άσπρης γυαλιστερής κορδέλας στην μύτη κάθε γαντιού ώστε αυτό να προσαρμόζετε στο μεσαίο δάχτυλο κάθε χεριού αντίστοιχα.
Ε) Μεταλλικά μέρη – Για την δημιουργία τους εντόπισα στο διαδίκτυο, αλλά και σχεδίασα στην
Ζωγραφική του Η/Υ μου τα σχέδια που απαιτούνταν για κάθε μέρος ξεχωριστά τα οποία εκτύπωσα σε
αυτοκόλλητο χαρτί σε μαγαζί για εκτυπώσεις.
Τα σχέδια μπορείτε να το βρείτε στο πακέτο που ακολουθεί στο αρχείο με τα ονόματα “ Armor (1)”,“Armor (2)”, “Belt”, “Bracelets”, “Crown”, “Necklace” και “Tapestry”. Με βάση αυτά κόψαμε τα αντίστοιχα τμήματα κάθε μέρους όπως φαίνονται στην εικόνα που ακολουθεί από αντίστοιχου χρώματος φύλλα Α3
Foam Rubber / Craft Foam. Η ιδιότητα του εν λόγο υλικού είναι ότι θερμαινόμενο για ορισμένα δευτερόλεπτα μπορεί κανείς να του προσδώσει διαφορετικό σχήμα, στο οποίο και θα παραμείνει, εφόσον κρυώσει ορισμένα δευτερόλεπτα αργότερα. Ένας εύκολος τρόπος θέρμανσης του είναι κοντά στην κάτω επιφάνεια ενός
σιδήρου σιδερώματος. Με αυτό τον τρόπο θέρμανα τα κομμάτια των ώμων, τα κομμάτια τις μπροστινής πλευράς της κορώνας, και όλα τα κομμάτια του τμήματος της μέσης, ακουμπώντας τα σε κυρτή επιφάνεια για να τα προσδώσω καμπυλωτό σχήμα προς τα έξω όπου απαιτούνταν ή παραμορφώνοντας τα με την χρήση των χεριών μου. Στη συνέχεια τα ένωσε η
Laiste με χρήση αραιωμένης σχολικής άσπρης κόλλας
Supervinil Vinyl Glue με ισάξια ποσότητα
νερού, την οποία άπλωσε με χρήση
πινέλου Springer Pinsel Synthetik No 12, ανάμεσα στα πολλαπλά στρώματα κάθε κομματιού. Για την συνένωση των κομματιών του ώμου έγινε χρήση
λεπτής χρυσής αλυσίδας στο πίσω μέρος και
δύο χρυσών κρίκων στην μπροστινή μεριά, τα οποία προσαρμόστηκαν στα άκρα των ανάλογων κομματιών με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Για την συνένωση των κομματιών της μέσης έγινε χρήση δύο χρυσών κρίκων και
κομματιών σύρματος μέτριου πάχους τα οποία επίσης προσαρμόστηκαν στα άκρα των ανάλογων κομματιών με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Στο συγκεκριμένο κομμάτι με τον ίδιο τρόπο προσαρμόστηκε λεπτή χρυσή αλυσίδα καταλλήλου μεγέθους στα δύο πάνω άκρα της. Στα κάτω άκρα του προσαρμόστηκε το κάλυμμα που σχεδιάστηκε εξ' ολοκλήρου από την
Laiste με βάση το σχέδιο του προαναφερθέν αρχείου
“Tapestry” πάνω σε άσπρο ύφασμα ανάλογου σχήματος με χρήση λεπτού πινέλου daVinci No2 / 374 και
πινέλου Springer Pinsel Synthetik No 12 και βαφές
Decorfin Textile Transparent Colour Provence Yellow 206 σκέτο και αναμιγμένο με
Decorfin Textile Transparent Colour White 100, Decorfin Textile Transparent Colour BottleGreen 684, Decorfin Textile Transparent Colour CobaltBlue 511 και
Amsterdam Acrylic PermanentBlueViolet 568. Με χρήση βαφής
Cern Coleurs Vitrail Or Gold 700 η οποία εξέρχεται από το σωληνάριο σε μορφή λεπτής λωρίδας, σχεδίασα της χρυσές γραμμώσεις των ινών πάνω στα φύλλα της κορώνας. Στη συνέχεια η
Laiste άπλωσε στο πίσω μέρος κάθε κομματιού την ίδια σχολική κόλλα με τον ίδιο τρόπο όπου και κόλλησε
άσπρο ύφασμα που είχα στην κατοχή μου από παλιότερα. Αυτό το κάλυψε επίσης με άλλο ένα στρώμα της ίδιας κόλλας και στη συνέχεια έβαψε το πίσω μέρος όλων των κομματιών με χρήση
πινέλου Springer Pinsel Synthetik No 12,όπου εφάρμοσε
ακριλικό μεταλλικό χρυσό ή γκρι χρώμα αναλόγως με το κομμάτι
. Έπειτα στην μπροστινή μεριά κάθε κομματιού άπλωσα 4 στρώματα της ίδιας κόλλας το ένα μετά το άλλο, εφόσον το προηγούμενο στέγνωνε σε διάστημα περίπου 8 ωρών ( έναντι των 2 ωρών που θα έπρεπε να πάρει κανονικά, εξαιτίας του ότι είχα κάνει ανάμιξη λάθος συστατικών ), με το τελευταίο στρώμα να το αφήσω για περίπου 12 ώρες να σφίξει καλά. Ο σκοπός αυτής της διαδικασίας ήταν να δημιουργηθεί στην επιφάνεια των κομματιών ένα αόρατο σφιχτό στρώμα κόλλας που δεν θα επέτρεπε την απορρόφηση βαφής από το υλικό. Έπειτα βάψαμε και το μπροστινό μέρος όλων των κομματιών με χρήση πινέλου
πινέλου Springer Pinsel Synthetik No 12,όπου εφαρμόσαμε
ακριλικό μεταλλικό χρυσό ή γκρι χρώμα αναλόγως με το κομμάτι. Με χρήση
κίτρινου Fimo και δύο
μικρών βιδωτών κρίκων δημιούργησα τα δύο τμήματα που κρατάνε τους κρυστάλλους στο κομμάτι του ώμου, που μπορείτε να δείτε στην εικόνα του τμήματος της περούκας που ακολουθεί, τα οποία έψησα στον φούρνο στους 110 βαθμούς κελσίου για μισή ώρα για να σκληρύνουν και επιχρύσωσα με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190 και στα οποία εκατέρωθεν τοποθέτησα με χρήση στιγμιαίας κόλλας από τρεις γαλάζιους κρυστάλλους εκάστοτε. Τους κρίκους αυτούς έπειτα τους άνοιξα και τους έκλεισα με χρήση δύο
πενσών για να τοποθετήσω τα κομμάτια στους χρυσούς κρίκους του τμήματος του ώμου. Στη συνέχεια κόλλησα με χρήση στιγμιαίας κόλλας τρία
μεγάλα μπλε σμαράγδια μπρος και πίσω στην κορώνα και στο κέντρο του κομματιού της μέσης, δύο
μέτρια στρόγγυλα σμαράγδια στις πλευρές των κομματιών του ώμου, τρία
μικρά κόκκινα πετράδια αριστερά και δεξιά του κομματιού της μέσης και στο κέντρο του κομματιού του ώμου και τέλος ένα μικρό ψεύτικο
αυτοκόλλητο πετραδάκι στο πάνω μέρος του κέντρου του κομματιού του ώμου. Αυτά τα εντοπίσαμε μετά πολύ ψάξιμο σε καταστήματα με χάντρες, αξεσουάρ αλλά και στο Jumbo. Τέλος προσάρμοσα στο κάτω μέρος του κέντρου του κομματιού της μέσης με χρήση
μικρού κρίκου έναν
μακρόστενο γαλάζιο κρύσταλλο. Το τελευταίο πράγμα που έμελε να γίνει ήταν να προσαρμοστεί το κομμάτι της μέσης στο πάνω μέρος του ενδύματος. Γι' αυτό τον σκοπό δημιούργησα με χρήση κίτρινου Fimo και μικρών βιδωτών κρίκων τα κομμάτια για τα δύο άκρα της αλυσίδας του κομματιού της μέσης που θα το κρατούσαν πάνω στο ένδυμα, καθώς και δύο κομμάτια σε σχήμα ρόμβου που θα κρέμονταν σε κάθε αλυσίδα αντίστοιχα, που μπορείτε να δείτε στην εικόνα του τμήματος της περούκας που ακολουθεί, τα οποία έψησα στον φούρνο στους 110 βαθμούς κελσίου για μισή ώρα για να σκληρύνουν και επιχρύσωσα με χρήση Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190. Έπειτα άνοιξα δύο τρύπες κοντά μεταξύ τους σε κάθε πλευρά του πάνω ενδύματος με χρήση
ψαλιδιού, όπου στην πίσω τρύπα έμπαινε ο κρίκος του άκρου κάθε αλυσίδας , στην μπροστά τρύπα το εκάστοτε τέλος της αλυσίδας, εφόσον πρώτα είχε περαστεί πάνω σε αυτή ο επιχρυσωμένος ρόμβος, και εσωτερικά του ενδύματος ενώνονταν ο κρίκος του άκρου με έναν μικρό κρίκο που προσαρμόστηκε μετέπειτα στο τέλος της εκάστοτε αλυσίδας. Η μέτρηση του σωστού μήκους της αλυσίδας έγινε πάνω στο σώμα της
Laiste με πλήρης ένδυση για αποφυγή λάθους.
Ζ) Περούκα – Η αρχική ιδέα ήταν να αφήσει η
Laiste το μαλλί της να μεγαλώσει και στην πορεία να το ανοίξει προς το ξανθό. Παρόλα αυτά κάτι τέτοιο δεν ήταν τελικά εφικτό από άποψη χρόνου, και αν αναλογιστεί κανείς την ταλαιπωρία που θα χρειαζόταν πέρα από την ήδη υπάρχουσα όλων των υπολοίπων κομματιών, ώστε να προσαρμοστούν αυτά της περούκας πάνω σε φυσικό μαλλί, τότε θεωρητικά ήταν και απαγορευτικό. Με αυτό το σκεπτικό έψαξα για της κατάλληλη
περούκα της παρούσας εκδοχής του χαρακτήρα. Μετά από αναζήτηση βρήκα την κατάλληλη στο
Ebay. Αυτή την ανέλαβε εξ' ολοκλήρου η
Laiste που της έδωσε το κατάλληλο styling κάνοντας χρήση παράλληλα
βελόνας και
χρυσής κλωστής. Εγώ αντιθέτως τύλιξα με
λεπτή γυαλιστερή άσπρη κορδέλα τα τσουλούφια της προσαρμόζοντας τα άκρα της πάνω τους με χρήση
στιγμιαίας κόλλας, και δημιούργησα όλα τα κομμάτια που απαιτούνταν για την ολοκλήρωση της με χρήση
κίτρινου Fimo όπως φαίνονται στην ακόλουθη εικόνα ανάμεσα σε κομμάτια άλλων τμημάτων. Αυτά τα έψησα στον φούρνο στους 110 βαθμούς κελσίου για μισή ώρα για να σκληρήνουν, τα επικάλυψα με γκρι και χρυσό με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic Gray και
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190 αντίστοιχα και τα κόλλησα στις αντίστοιχες θέσεις πάνω στην περούκα με χρήση στιγμιαίας κόλλας. Δηλαδή στα άκρα των δύο τσουλουφιών, στο άκρο της κοτσίδας και στο σημείο πάνω από την κοτσίδα περιμετρικά αυτής.
Η) Αυτιά – Για την παρούσα περίπτωση έψαξα για αυτιά στο κατάλληλο μέγεθος της παρούσας εκδοχής του χαρακτήρα. Μετά από αναζήτηση βρήκα τα κατάλληλα στο
Ebay. Ταίριαζαν άριστα στο μέγεθος του αυτιού της οπότε και δεν έγινε χρήση make up.
Θ) Σκουλαρίκια – Με χρήση
κίτρινουFimo δημιούργησα τα δύο σκουλαρίκια στην μορφή που φαίνετε στην προηγούμενη εικόνα, χαράζοντας με οδοντογλυφίδα γράμμωση περιμετρικά αυτών στην εξωτερική πλευρά, εκτός από το σημείο όπου θα προσαρμόζονταν αργότερα η μικρή πυραμίδα που επίσης δημιούργησα με το ίδιο υλικό. Στη συνέχεια έβαψα γκρι και τα δύο με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic Gray και επιχρύσωσα τις μικρές πυραμίδες με χρήση
Dupli-Color Auto Color Acryl Spray Metallic 40-0190 πριν τις κολλήσω πάνω στο βασικό μέρος με χρήση
στιγμιαίας κόλλας. Έπειτα έκοψα δύο κομματάκια διαστάσεων 0.025m x 0.003m από κόκκινο
Foam Rubber / Craft Foam των οποίων τις κορυφές κόλλησα μεταξύ τους και έπειτα στην κάτω μεριά του πίσω μέρους κάθε σκουλαρικιού με χρήση
στιγμιαίας κόλλας.
Ι) Μάτια – Προμηθεύτηκε
γαλάζιους φακούς επαφής από κατάστημα με οπτικά στην γειτονιά της. Δεν ήταν το ίδιο έντονοι σε χρώμα με τους δικούς μου, αλλά αντιθέτως πιο φυσικοί.
Κ) Σπαθί – Για δημιουργία της πλήρης μορφής του σπαθιού όπως τα βλέπετε στην εικόνα που ακολουθεί, ευθύνεται και πάλι ο πατέρας του
FunkyFish, ο οποίος είναι άριστος μαραγκός και μπορεί να κάνει ουσιαστικά τα πάντα στην εντέλεια από ξύλο διαφόρων ειδών και σε ασυναγώνιστες τιμές και με απίστευτη ταχύτητα. Για οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες επικοινωνήστε με τον ίδιο τον
FunkyFish. Για την δημιουργία αυτού, του παρείχα το ακόλουθο σχεδιάγραμμα με τα μέτρα του σπαθιού που δημιούργησα κατ' εκτίμηση με το μάτι, αν και δεν νομίζω ότι το χρειάστηκε και ιδιαίτερα τόσο καλός που είναι.
Η τελική μορφή του σπαθιού είναι η ακόλουθη. Το μόνο πράγμα που εφάρμοσα σε αυτό ήταν μία
μοβ γυαλιστερή κορδέλα περιμετρικά της λαβής, της οποίας τα άκρα προσάρμοσα πάνω σε αυτή με
χρήση στιγμιαίας κόλλας.
Λ) Οκαρίνα – Και για την παρούσα
οκαρίνα ακολούθησα την ίδια διαδικασία με την δική μου.
Σύνολο: 400 ευρώΌλα τα προαναφερθέντα αρχεία βρίσκονται στα ακόλουθα πακέτα τα οποία μπορεί όποιος επιθυμεί να το χρησιμοποιήσει ελεύθερα για μελλοντικά παρόμοια cosplay:
Link: www.mediafire.com/?v8tbm1kwgf277j0Zelda: www.mediafire.com/?kmxfku1hu3kn0d0Συνολικό σύνολο: 800 ευρώΗ δουλειά και το κόστος που απαιτήθηκε ήταν άνευ προηγούμενου στην περίπτωση μας και ούτε περιμέναμε ότι οποιοδήποτε από τα δύο θα ανερχόταν σε τέτοιο σημείο. Αλλά το αποτέλεσμα το άξιζε με το παραπάνω. Ιδιαίτερα εφόσον αξιοποιήθηκαν πλήρως σε
προσωπική φωτογράφιση με κατάλληλο σκηνικό και πόζες χάρη στον
FunkyFish. Η κατανομή της δουλειάς χωρίστηκε με τα 2/3 του χρόνου να έχουν αφιερωθεί στο cosplay της Zelda που παρόλο που έχει μικρότερη περιγραφη χρειάστηκε διπλάσιο χρόνο δημιουργείας και το οποίο μέχρι την στιγμή της παρουσίασης του αποτελούσε το πιο δύσκολο αλλά και καλύτερο της χώρας. Το επόμενο cosplay μας παρουσιάζετε στην συνέχεια και είναι το τελευταίο μας προσωρινά για μεγάλο διάστημα.
>---------------------------------------2η Παρουσίαση-----------------------------------------<Τα cosplay μας ως Link και Zelda από The Legend of Zelda: Twilight Princess, τα αξιοποιήσαμε για 2η φορά στις 20.11.2010 σε προσωπική φωτογράφιση εκ μέρους του FunkyFish σε ένα σημείο στην
ανατολική πλευρά του Ολύμπου.
Αποτέλεσε την πρώτη προσωπική φωτογράφιση ανεξάρτητη από event που έγινε μέχρι σήμερα γενικά στην Βόρεια Ελλάδα, σε εξωτερικό χώρο με κατάλληλο σκηνικό και πόζες. Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του.






* Images courtesy of Adventurer, FunkyFish & Hearts
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Cassiel: 12 Ιούλιος 2012 - 18:01