1)¨Ενα άγαλμα που δείχνει ένα γυμνό σώμα δεν είναι πρόστυχο ας ξεκαθαρήσουμε αυτό
2) σου τονίζω για κείμενα που λογοκρίθικαν όπως ανέφερα και στο ποηγούμενο post μου
3)Το μάθημα το θρησκευτικών εκεί που πήγα εγώ σχολείο ΗΤΑΝ υποχρεωτικό
4)
Ο Ιουστινιανός θεωρούσε τον εαυτό του πρωτίστως ως ορθόδοξο Αυτοκράτορα, και έλαβε μέτρα για την ενεργό επιβολή του χαλκηδονιανού Χριστιανισμού (
Γ’ Οικουμενική Σύνοδος) σε όλη την επικράτειά του. Έτσι, από νωρίς (το
529), έλαβε σκληρά μέτρα κατά των εναπομεινάντων ειδωλολατρών, και έκλεισε την περίφημη
Ακαδημία των Αθηνών. Περιόρισε με νομοθετικά μέτρα τα δικαιώματα των
Εβραίων, και συνέτριψε με σκληρότητα την εξέγερση των
Σαμαριτών. Ακόμα καταδίωξε τους
μανιχαϊστές, οι οποίοι, λόγω της συσχέτισής τους με την εχθρική Σασσανιδική Περσία, υπέφεραν ιδιαίτερα.
Η αντιμετώπιση της πιο μεγάλης και επικίνδυνης αίρεσης, του
Μονοφυσιτισμού, ποίκιλλε. Η επιρροή της Θεοδώρας, που υποστήριζε τον Μονοφυσιτισμό και παρείχε προστασία σε σημαίνοντες εκπροσώπους του, μετρίασε την στάση του κατά το πρώτο μισό της βασιλείας του. Μετά τον θάνατό της όμως, σε συνδυασμό με την έντονη πίεση της δυτικής εκκλησίας και την έντονη ενασχόλησή του με την θρησκεία προς το τέλος της ζωής του, η κρατική καταπίεση εντάθηκε. Η αυταρχική του πολιτκή και η τάση του να ελέγχει πλήρως την Εκκλησία, φάνηκαν τόσο στην συμπεριφορά του απέναντι στον πάπα Βιγίλιο, τον οποίο διαπόμπευσε δημοσίως, όσο και κατά την
Ε’ Οικουμενική Σύνοδο που συγκάλεσε το
553 στην Κωνσταντινούπολη, η οποία λειτούργησε υπό το καθεστώς της κυριαρχίας των απόψεών του, διά της συνηθισμένης οδού της επιλεκτικής αποδοχής των συμμετεχόντων.
Η ιεραποστολική του δραστηριότητα ήταν εξίσου έντονη, και απέστειλε ιερείς για να προσηλυτίσουν τους λαούς πέριξ της Αυτοκρατορίας, επιτυγχάνοντας να εκχριστιανίσει την
Νουβία, τους
Έρουλους και τους Αβασγούς.
Η εισβολή των Κουτρίγουρων το
559, που έφτασε μέχρι έξω από την πρωτεύουσα, αντιμετωπίζεται από το Βελισάριο με επιτυχία. Ο στρατηγός θα βρεθεί ξανά σε δυσμένεια το
562, στερούμενος τόσο τη δόξα που του άρμοζε, όσο και τη θέση του στην βυζαντινή ιεραρχία, αλλά αποκαταστάθηκε σύντομα.
Τις ημέρες του Ιουστινιανού η Αυτοκρατορία επεκτείνει τα σύνορά της από τους Άγιους τόπους και τα βάθη της Ανατολίας και της Αρμενίας, έως τις Ηράκλειες Στήλες (
Γιβραλτάρ), και καθίσταται η κυρίαρχη δύναμη στον Μεσογειακό χώρο. Πέρα από το μεγαλόπνοο σχέδιο της (μερικής έστω) επανάκτησης της Δυτικής Αυτοκρατορίας, για το οποίο χρειάστηκαν περίπου 25 χρόνια, και τις συνεχείς εκστρατείες κατά των Περσών, η περίοδος βασιλείας του Ιουστινιανού περιλαμβάνει πλήθος σημαντικών εξελίξεων. Η κωδικοποίηση των νόμων, η κατασκευή οχυρωματικών έργων σε όλη την επικράτεια (ορατών ακόμα και σήμερα σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου), η ανέγερση δημοσίων οικοδομημάτων με αποκορύφωμα το διαχρονικό μεγαλειώδες μνημείο της Αγίας Σοφίας, η ενίσχυση του εμπορίου και η δόλια εισαγωγή της καλλιέργειας του μεταξιού από την
Κίνα, οι θρησκευτικές μεταρρυθμίσεις, η ενίσχυση των δημοσίων οικονομικών είναι ίσως τα σημαντικότερα σημεία της διακυβέρνησής του.
Ταυτόχρονα όμως αυτή η έντονη δραστηριότητα, και ειδικά η ανάγκη χρηματοδότησης των πολέμων και των συνθηκών με τους Πέρσες, εξάντλησε τα οικονομικά του κράτους, ενώ η ανάγκη υπεράσπισης των νέων συνόρων, σε συνδυασμό με την μείωση του στρατού και τις συνεχείς επιδημίες εξασθένισαν την άμυνά του. Η δε θρησκευτική πολιτική του Ιουστινανού, ιδίως μετά τον θάνατο της Θεοδώρας, αποξένωσε πολλούς από τους μονοφυσιτικούς πληθυσμούς της Συρίας και της Αιγύπτου. Έτσι, μετά τον θάνατό του, η Αυτοκρατορία, αποδυναμωμένη, θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει νέες επιθέσεις, με αποκορύφωμα τις αραβικές κατακτήσεις, που θα αναιρέσουν το μεγαλύτερο μέρος των εξωτερικών επιτευγμάτων του Ιουστινιανού. Εντούτοις η εποχή του θα παραμείνει στην Ιστορία ως η "χρυσή εποχή" του πρώιμου Βυζαντινού Κράτους, και επάξια ο Ιουστινανός φέρει τους τίτλους "Μέγας" και "τελευταίος των Ρωμαίων".
Ιουστινιαν�ς Α - Βικιπαίδεια'
Και η ιδεολογία μου είνια ότιμια θρησκεία "αγάπης" η οποία διδάσκει μέσα από τα κειμενά της ο σκοπός αγιάζει τα μέσα
(σόδομα και γόμορα , κατακλισμός του Νώε , Ιερηχό πρόχειρα παραδείγματα) με τα οποία όπως μας λέγαναε στα θρησκευτικά φαίνεται το μεγαλείο του Κυρίου είναι ακατάληλη να διδάσκεται σε παιδιά και σου λέω ξανά ότι οι ελληνικοί νόμοι λένε ότι απαγορευεται ο προσυλητησμός σε ανήλικους ας τους τηρήσουμε λοιπών για όλλες τις θρησκευτικές ομάδες που υπάρχουν στην Ελλάδα όλλες το ίδιο θα με ενοχλούσε άμα διδάσκανε στο σχολείο τον Βουδισμό ή ακόμα οδηγούσαν τα παιδιά προς τον αθεισμό sorry ρε man αλλά πραγματικά πιστεύω ότι τα σχολεία δεν πρέπει να είναι μέρος θρησκευτικής και πολιτικής προπαγάνδας