Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Διδασκαλία θρησκευτικών στην 1,2-βάθμια εκπαίδευση


  • Please log in to reply
387 replies to this topic

Poll: Πότε πρέπει να ξεκινάει η θρησκευτική διαπαιδαγώγηση στα πλαίσια του σχολείου; (137 member(s) have cast votes)

Πότε πρέπει να ξεκινάει η θρησκευτική διαπαιδαγώγηση στα πλαίσια του σχολείου;

  1. Στις πρωτες τρεις ταξεις του δημοτικου (21 votes [15.33%] - View)

    Percentage of vote: 15.33%

  2. Στις τρεις τελευταιες ταξεις του δημοτικου (16 votes [11.68%] - View)

    Percentage of vote: 11.68%

  3. Στο γυμνασιο (14 votes [10.22%] - View)

    Percentage of vote: 10.22%

  4. Στο λυκειο (13 votes [9.49%] - View)

    Percentage of vote: 9.49%

  5. Να μην υφισταται τετοια διαπαιδαγωγηση στο σχολικο περιβαλλον (73 votes [53.28%] - View)

    Percentage of vote: 53.28%

Vote Guests cannot vote

#181 pershs

pershs

    ΚΑΡΙΟΛΗΣ

  • Members
  • 206 posts

Posted 18 June 2008 - 16:29

Ερωτα , οταν λεμε για διαστροφη , εννοεις .
Ακομα και αν αλλαξν τα συγκεκριμενα , δεν εγινε για το κακο του ανθρωπου , αλλα για να μην οδηγηθει στην ακολασια . ( λεμε τωρα )
Τα σχετικα , με τη δημοκρατια , κειμενα δεν αλλαξαν .



Προσωπικά θεωρώ ότι όταν καταστρέφεται τέχνη στο όνομα της θρησκείας έιναι άθλιο από όπου και να προέρχεται αυτή η τέχνη

¨οταν λοιπόν η θρησκεία της αγάπης χρησημοποιεί τέτοια μέσα για την εδρεωσή της και χρησημοποιεί και μιλάει για μίσος για άλλες θρησκείες και δόγματα είναι κάι το οποίο ΘΕΛΩ να λείπει από το σύστημα εκπαίδευσης
"[FONT="]Αφού η μ@λακια πάει σύννεφο ας μοιραστούμε ομπρέλες" [/FONT]
[FONT=Arial Black]ΚΑΡΙ0ΛΗΣ[/FONT]
Posted Image

#182 laraska

laraska

    Self imposed ban

  • Members
  • 1,875 posts

Posted 18 June 2008 - 16:41

Προσωπικά θεωρώ ότι όταν καταστρέφεται τέχνη στο όνομα της θρησκείας έιναι άθλιο από όπου και να προέρχεται αυτή η τέχνη

¨οταν λοιπόν η θρησκεία της αγάπης χρησημοποιεί τέτοια μέσα για την εδρεωσή της και χρησημοποιεί και μιλάει για μίσος για άλλες θρησκείες και δόγματα είναι κάι το οποίο ΘΕΛΩ να λείπει από το σύστημα εκπαίδευσης



Κοιτα , αυτα που τωρα εμεις λεμε τεχνη , για αυτους δεν ηταν τεχνη .
( λογου αντικειμενου σπουδω το λεω αυτο )
Για παραδειγμα , ενα αυτοκινητο δικο μας σε 600 χρονια μπορει να θεωρειται τεχνη , για μας ομως δεν ειναι .
Αυτοκινητα πχ φορντ που ηταν πριν 80 χρονια τωρα θεωρουνται συλλεκτικης αξιας , αλλα τοτε δεν ηταν .
Ή το αλλο , τεχνη θεωρειτε ενα αρχαιο πιρουνι , καταλαβαινεις που το παω .
Τα αγαλματα που καταστραφηκαν δεν ηταν ''τεχνη'' με την δικη μας εννοια ( υψηλου επιπεδου πολιτισμικο αγαθο κτλ ) .
Τεχνη ειναι το καθε τι κατασκευασμενο απο τον ανθρωπο .
Τοτε δεν κατεστρεφαν, λοιπον, απαραιτητα τεχνη , αλλα τα συμβολα της παλαιας θρησκειας .
Επιπλεον , δεν ηταν μια κινηση που ξεκινησε απο την εκκλησια , αλλα απο τον απλο ανθρωπο , δεν ηταν υποκεινουμενη κινηση , παρα οχλαγωγια .

Edited by laraska1, 18 June 2008 - 16:49.

Posted Image
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
[IMG]http://www.anime.gr/forums/%5Burl=http://dragcave.net/view/yrOI%5D%5Bimg%5Dhttp://dragcave.net/image/yrOI.gif%5B/img%5D%5B/url%5D[/IMG]

#183 himawarinosekai

himawarinosekai

    koko wa doko? O_o

  • Members
  • 411 posts

Posted 18 June 2008 - 16:46

Off topic
Spoiler:


#184 Darkchilde

Darkchilde

    Jedi Master

  • Members
  • 915 posts

Posted 18 June 2008 - 17:27

Επιπλεον , δεν ηταν μια κινηση που ξεκινησε απο την εκκλησια , αλλα απο τον απλο ανθρωπο , δεν ηταν υποκεινουμενη κινηση , παρα οχλαγωγια .


Kαι ποιός υποκίνησε την οχλαγωγία; Η ίδια η εκκλησία με τον δογματισμό της... Αν δεν υπήρχε δογματισμός, αλλά ελεύθερη έκφραση τότε δεν θα υπήρχε οχλαγωγία και καταστροφή έργων τέχνης ή οτιδήποτε άλλο. Υποκινούμενη κίνηση δεν είναι μόνο όταν κάποιος το κάνει φανερά, αλλά και όταν γίνεται τέτοια πλύση εγκεφάλου που οι πιστοί νομίζουν ότι αυτό είναι σωστό, όσο λάθος και να κάνουν.

Αλλά οι δογματισμένοι μέχρι και αρχαία μνημεία κάψανε και καταστρέψανε, μόνο και μόνο επειδή τα θεωρούσαν παγανιστικά, και αναγκάσανε όλους να υποταχθούν στον χριστιανισμό μετά βίας. Δεν υποτάχθηκε η Ελλάδα και όλος ο δυτικός κόσμος στον χριστιανισμό επειδή το ήθελε αλλά επειδή αναγκάστηκε. Το ίδιο κάνανε και οι μουσουλμάνοι και όλοι οι θρησκευτικά δογματισμένοι.

Και πρόσφατο παράδειγμα πριν τον πόλεμο στο Αφγανιστάν, οι Αφγανοί Ταλιμπάν, καταστρέψανε αρχαία μνημεία χιλιάδων ετών απλά επειδή δεν ήταν μουσουλμανικά. Καταστρέψανε ένα μέρος της ιστορίας τους.

Δεν με ενδιαφέρει το τί πιστεύεις, με ενδιαφέρει όμως να μην προσυλητίζεις και να μην προσπαθείς να περάσεις τα πιστεύω σου με το ζόρι σε άλλους. Και επιστρέφοντας στο θέμα της συζήτησης, στα θρησκευτικά, αυτό ακριβώς κάνουν. Με το ζόρι προσυλητισμό. Με το ζόρι να πιστέψεις στην ορθόδοξη πίστη. Με το ζόρι, και προσπαθούν να περάσουν στα αθώα μυαλά των παιδιών τις δικές τους ιδέες με το ζόρι.

#185 pershs

pershs

    ΚΑΡΙΟΛΗΣ

  • Members
  • 206 posts

Posted 18 June 2008 - 18:42

Κοιτα , αυτα που τωρα εμεις λεμε τεχνη , για αυτους δεν ηταν τεχνη .
( λογου αντικειμενου σπουδω το λεω αυτο )
Για παραδειγμα , ενα αυτοκινητο δικο μας σε 600 χρονια μπορει να θεωρειται τεχνη , για μας ομως δεν ειναι .
Αυτοκινητα πχ φορντ που ηταν πριν 80 χρονια τωρα θεωρουνται συλλεκτικης αξιας , αλλα τοτε δεν ηταν .
Ή το αλλο , τεχνη θεωρειτε ενα αρχαιο πιρουνι , καταλαβαινεις που το παω .
Τα αγαλματα που καταστραφηκαν δεν ηταν ''τεχνη'' με την δικη μας εννοια ( υψηλου επιπεδου πολιτισμικο αγαθο κτλ ) .
Τεχνη ειναι το καθε τι κατασκευασμενο απο τον ανθρωπο .
Τοτε δεν κατεστρεφαν, λοιπον, απαραιτητα τεχνη , αλλα τα συμβολα της παλαιας θρησκειας .
Επιπλεον , δεν ηταν μια κινηση που ξεκινησε απο την εκκλησια , αλλα απο τον απλο ανθρωπο , δεν ηταν υποκεινουμενη κινηση , παρα οχλαγωγια .



Man το να πιάνει ο κάθε τραγόπαππας αρχαία κείκενα και να τα λογοκρίνει δεν είναι οχλαγογία , είναι λογοκρισία και καταστροφή αρχαίων κειμένων το να κλείνουν και να καταστρέοφυν τα αρχαία πανεπηστήμια δεν είναι οχλαγογία είναι καταστροφή του μοναδικού στοιχείου το οποίο έχει να κάνει με την καλιέργεια του πνεύματος , με το να απαγορεύουν το αρχαίο θέατρο είναι και πάλι καταστροφή της καλιέργειας του πνεύματος που εχει σαν αποτέλεσμα η όποια πηγή γνώσης και μόφωσης να καταλίγει στα χέρια της εκκλησίας και των λίγων ευγενών τους οποίους πάλι έλενγχε η εκκλησία Με βάση αυτό λειπών δεν μπορείς να μου πείς ότι κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι έχουν δημιουργήσει κάποια βιβλία πάνω σε αυτά τα πρότυπα και εξιμνούν τέτοιες τακτικές (ναι αυτοί τα έχουν δημιουργησει και τα έχουν εγκρίνει υποργείο παιδείας και θρησκευμάτων έλεως διλαδί) είναι ικανοί και αξιόπιστοι πηγή να μιλήσουν στα παιδιά μας για θρησκεία και ότι τα βιβλία που έχουν δημιουργήσει είναι αντικειμενικά. Και σου τονίζω στν χώρα μας ο προσυλητησμός σε ανήλικους απαγορεύεται(αλλά από ότι φαίνεται μόνο για τις άλλες θρησκείες
"[FONT="]Αφού η μ@λακια πάει σύννεφο ας μοιραστούμε ομπρέλες" [/FONT]
[FONT=Arial Black]ΚΑΡΙ0ΛΗΣ[/FONT]
Posted Image

#186 laraska

laraska

    Self imposed ban

  • Members
  • 1,875 posts

Posted 18 June 2008 - 18:43

παγανιστικα λες , δεν ηταν ομως ;
Τωρα σχετικα με τα αγαλματα , αν αυτα ηταν αισχρου περιεχομενου λογικη ηταν η αντιδραση .
Δηλαδη επειδη θεωρειται τεχνη ακομα και αν αποδιδει κατι λαθος εμεις πρεπει να το ''λατρευουμε '' κιολας ;
Τι ειναι η τεχνη ; Τεχνη ειναι αυτο που εξυπηρετει με την ομορφια του τον ανθρωπο και δεν προκαλει κατι κακο στην ψυχη του .
Δεν υπαρχει ο ανθρωπος για την τεχνη , αλλα η τεχνη για τον ανθρωπο .
Το δογμα εινα αυτο που προεκυψε υστερα απο την ερμηνεια των γραφων για να υποπεφτουν οι ανθρωποι σε σφαλματα .
Το δογμα, ακομη, ''δημιουργηθηκε'' υστερα απο κρισεις που εγιναν που αφορουσαν πχ ζητηματα ουσιας οπως με τον Αρειο και τον μονοφυσιτισμο , τιποτα δεν εγινε ''κατα βουληση'' .
Ποτε δεν υποστηριχθηκαν τετοιες κινησεις απο την εκκλησια , παρα απο ακραιους .


Ενα βοηθητικο κειμενο :
Ο Χριστιανισμός συνάντησε πρωτοφανή θρησκευτική, πνευματική και γενικότερη κατάπτωση στον αρχαίο κόσμο. Απατώνται οικτρά όσοι φαντάζονται την Ελλάδα του 3ου και 4ου μ. Χ. αιώνα να μοιάζει με την κλασική του 5ου π.Χ. αιώνα. Γι’ αυτό έγινε ενθουσιωδώς δεκτή η χριστιανική πίστη παρά τους φοβερούς διωγμούς διακοσίων πενήντα χρόνων. Ο κόσμος βρήκε αυτό που ζητούσε και δε μπορούσε να του δώσει η προχριστιανική αρχαιότητα.
Οι χριστιανοί δεν είχαν λόγο να γκρεμίσουν εγκαταλειμμένους και ερειπωμένους ναούς. Το έργο της κατεδάφισης είχε αναλάβει η παντελής έλλειψη θρησκευτών και κατά συνέπεια η εγκατάλειψη. Αναφέρουμε ως τρανταχτό παράδειγμα την ερήμωση του ονομαστού θρησκευτικού «ιερού» του Απόλλωνος στη Δάφνη της μεγαλουπόλεως Αντιόχειας, όπου, όταν το επισκέφτηκε ο Ιουλιανός το Μάρτιο του 363, το βρήκε ερειπωμένο. Ανάμεσα στο ένα και πλέον εκατομμύριο κατοίκων της Αντιόχειας δεν υπήρχαν ελάχιστοι εθνικοί για να λειτουργήσουν και να συντηρήσουν το ονομαστό «ιερό». Μόνο ένας άθλιος ιερέας με μια χήνα στα χέρια παραβρέθηκε στη θυσία, προς μεγάλη έκπληξη και λύπη του ανεδαφικού και αποτυχημένου αυτοκράτορα. (Θρησκευτική και Ηθική Εγκυκλ., έκδοση Μαρτίνου, τομ. 6,στ.954)!
Υπήρχαν συγκεκριμένοι νόμοι, που απαγόρευαν την κατεδάφιση των αρχαίων «ιερών» και που προστάτευαν την αρχαία θρησκεία, όσο και αν αυτό δεν ακούγεται καλά στα αυτιά των «αρχαιολατρών». Ο Μέγας Κωνσταντίνος (324-337) έλεγε στους υπηκόους του: «Μπορείτε να μεταβαίνετε στους βωμούς και στα δημόσια ιερά σας και να τελείτε τη λατρεία σας σύμφωνα με τις συνήθειές σας» (Θεοδ. Κωδ.ΙΧ16,1 και 2)! Ο Εθνικός ιστορικός Σύμμαχος αναφέρει πως ο Κωνστάντιος (337-363) το 357 διατήρησε ευλαβικά τα προνόμια των Εστιάδων στη Ρώμη και γενικά επέτρεψε να γίνεται ακώλυτα η λατρεία των εθνικών (Επιστ.P.L.18,391)! Οι αυτοκράτορες Γρατιανός (364-379), Ουαλεντιανός (364-378) και Θεοδόσιος (379-395) όρισαν πως σε όσους ναούς εθνικών «σύχναζαν πλήθη, και που βρίσκονταν ακόμα σε δημόσια χρήση, να παραμένουν ανοικτοί» (Θεοδ. Κωδ.XVI 10,8). Οι διάδοχοι του Μ. Θεοδοσίου, Αρκάδιος (395-408) και Θεοδόσιος Β΄ (408-450), εξέδωσαν διατάγματα για την προστασία των νομοταγών εθνικών από αυθαιρεσίες κάποιων θερμόαιμων χριστιανών επάρχων «να μην τολμήσουν να απλώσουν βίαιο χέρι στους Εβραίους και τους εθνικούς» (Θεοδ. Κωδ.XVI 10,24). Ο πρώτος σε επιστολή του προς τον Ανθύπατο Αφρικής Απολλόδωρο (20 Αυγούστου 399), διέταξε: «Αν κάποιος επιχειρήσει να καταστρέψει ναούς (των εθνικών), οι οποίοι είναι κενοί από παράνομα αντικείμενα, δεν θα έχει την αυτοκρατορική στήριξη» (Θεοδ.Κωδ.XVI 10,18). (Για περισσότερα δες στην ιστοσελίδα: www.romanity.oodegr.com/chistianity.html ).
Τους πιο πολλούς ναούς των εθνικών, που βρίσκονταν σε καλή κατάσταση τους μετέβαλαν σε χριστιανικούς ναούς και έτσι σώθηκαν από την κατάρρευση, όπως ο Παρθενώνας, το Ερέχθειο, το Θησείο, κ.α. Ας σκεφτούμε πως, αν ο Παρθενώνας δεν μεταβαλλόταν σε χριστιανικό ναό, δεν θα ήταν σήμερα στημένος στην ακρόπολη, να τον θαυμάζει η ανθρωπότητα, αλλά ένας σωρός από σπασμένα μάρμαρα!

Δεν ειναι με το ''ζορι'' .
Αν θες πηγαινεις στο μαθημα , αν δεν θες οχι ,αυτο εχει χιλιοειπωθει και παραγνωριστει .
Επειδη προβαλλεται πιο πολυ δεν ειναι λογος αυτος για να σε επηρρεαζεσαι .
Ακριβως επειδη προκειται για ανθρωπους , η συμπεριφορα των ανθρωπων ειναι αδυνατον να ειναι αψογη σε μια αλλη αποψη .
Να θυμισω πως αυτοι που δεν πιστευουν αντιδρουν , οχι αυτοι που πιστευουν.
Η πιστη διδασκει ορισμενα πραγματα , αυτα αν σε ενοχλουν ή σου ακουγονται παραξενα λογω της ιδεολογιας σου πρεπει να τα ανεχτεις οπως ο αλλος ανεχεται εσενα .
Οι πιο πολλοι θελουν να πιστευουν , και ειναι δικαιωμα τους .
Ειδικα για την Ελλαδα που χαρακτηριζεται απο το θρησκευτικο στοιχειο αυτο στον πολιτισμο της .
Δεν γινεται να αποκοπει απο το παρελθον της .

εντιτ : οι εικονες ειναι οκτω και παρενθεση
Posted Image
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
[IMG]http://www.anime.gr/forums/%5Burl=http://dragcave.net/view/yrOI%5D%5Bimg%5Dhttp://dragcave.net/image/yrOI.gif%5B/img%5D%5B/url%5D[/IMG]

#187 pershs

pershs

    ΚΑΡΙΟΛΗΣ

  • Members
  • 206 posts

Posted 18 June 2008 - 19:09

1)¨Ενα άγαλμα που δείχνει ένα γυμνό σώμα δεν είναι πρόστυχο ας ξεκαθαρήσουμε αυτό
2) σου τονίζω για κείμενα που λογοκρίθικαν όπως ανέφερα και στο ποηγούμενο post μου
3)Το μάθημα το θρησκευτικών εκεί που πήγα εγώ σχολείο ΗΤΑΝ υποχρεωτικό
4)
Ο Ιουστινιανός θεωρούσε τον εαυτό του πρωτίστως ως ορθόδοξο Αυτοκράτορα, και έλαβε μέτρα για την ενεργό επιβολή του χαλκηδονιανού Χριστιανισμού (Γ’ Οικουμενική Σύνοδος) σε όλη την επικράτειά του. Έτσι, από νωρίς (το 529), έλαβε σκληρά μέτρα κατά των εναπομεινάντων ειδωλολατρών, και έκλεισε την περίφημη Ακαδημία των Αθηνών. Περιόρισε με νομοθετικά μέτρα τα δικαιώματα των Εβραίων, και συνέτριψε με σκληρότητα την εξέγερση των Σαμαριτών. Ακόμα καταδίωξε τους μανιχαϊστές, οι οποίοι, λόγω της συσχέτισής τους με την εχθρική Σασσανιδική Περσία, υπέφεραν ιδιαίτερα.
Η αντιμετώπιση της πιο μεγάλης και επικίνδυνης αίρεσης, του Μονοφυσιτισμού, ποίκιλλε. Η επιρροή της Θεοδώρας, που υποστήριζε τον Μονοφυσιτισμό και παρείχε προστασία σε σημαίνοντες εκπροσώπους του, μετρίασε την στάση του κατά το πρώτο μισό της βασιλείας του. Μετά τον θάνατό της όμως, σε συνδυασμό με την έντονη πίεση της δυτικής εκκλησίας και την έντονη ενασχόλησή του με την θρησκεία προς το τέλος της ζωής του, η κρατική καταπίεση εντάθηκε. Η αυταρχική του πολιτκή και η τάση του να ελέγχει πλήρως την Εκκλησία, φάνηκαν τόσο στην συμπεριφορά του απέναντι στον πάπα Βιγίλιο, τον οποίο διαπόμπευσε δημοσίως, όσο και κατά την Ε’ Οικουμενική Σύνοδο που συγκάλεσε το 553 στην Κωνσταντινούπολη, η οποία λειτούργησε υπό το καθεστώς της κυριαρχίας των απόψεών του, διά της συνηθισμένης οδού της επιλεκτικής αποδοχής των συμμετεχόντων.
Η ιεραποστολική του δραστηριότητα ήταν εξίσου έντονη, και απέστειλε ιερείς για να προσηλυτίσουν τους λαούς πέριξ της Αυτοκρατορίας, επιτυγχάνοντας να εκχριστιανίσει την Νουβία, τους Έρουλους και τους Αβασγούς.
Η εισβολή των Κουτρίγουρων το 559, που έφτασε μέχρι έξω από την πρωτεύουσα, αντιμετωπίζεται από το Βελισάριο με επιτυχία. Ο στρατηγός θα βρεθεί ξανά σε δυσμένεια το 562, στερούμενος τόσο τη δόξα που του άρμοζε, όσο και τη θέση του στην βυζαντινή ιεραρχία, αλλά αποκαταστάθηκε σύντομα.

Τις ημέρες του Ιουστινιανού η Αυτοκρατορία επεκτείνει τα σύνορά της από τους Άγιους τόπους και τα βάθη της Ανατολίας και της Αρμενίας, έως τις Ηράκλειες Στήλες (Γιβραλτάρ), και καθίσταται η κυρίαρχη δύναμη στον Μεσογειακό χώρο. Πέρα από το μεγαλόπνοο σχέδιο της (μερικής έστω) επανάκτησης της Δυτικής Αυτοκρατορίας, για το οποίο χρειάστηκαν περίπου 25 χρόνια, και τις συνεχείς εκστρατείες κατά των Περσών, η περίοδος βασιλείας του Ιουστινιανού περιλαμβάνει πλήθος σημαντικών εξελίξεων. Η κωδικοποίηση των νόμων, η κατασκευή οχυρωματικών έργων σε όλη την επικράτεια (ορατών ακόμα και σήμερα σε όλη τη λεκάνη της Μεσογείου), η ανέγερση δημοσίων οικοδομημάτων με αποκορύφωμα το διαχρονικό μεγαλειώδες μνημείο της Αγίας Σοφίας, η ενίσχυση του εμπορίου και η δόλια εισαγωγή της καλλιέργειας του μεταξιού από την Κίνα, οι θρησκευτικές μεταρρυθμίσεις, η ενίσχυση των δημοσίων οικονομικών είναι ίσως τα σημαντικότερα σημεία της διακυβέρνησής του.
Ταυτόχρονα όμως αυτή η έντονη δραστηριότητα, και ειδικά η ανάγκη χρηματοδότησης των πολέμων και των συνθηκών με τους Πέρσες, εξάντλησε τα οικονομικά του κράτους, ενώ η ανάγκη υπεράσπισης των νέων συνόρων, σε συνδυασμό με την μείωση του στρατού και τις συνεχείς επιδημίες εξασθένισαν την άμυνά του. Η δε θρησκευτική πολιτική του Ιουστινανού, ιδίως μετά τον θάνατο της Θεοδώρας, αποξένωσε πολλούς από τους μονοφυσιτικούς πληθυσμούς της Συρίας και της Αιγύπτου. Έτσι, μετά τον θάνατό του, η Αυτοκρατορία, αποδυναμωμένη, θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει νέες επιθέσεις, με αποκορύφωμα τις αραβικές κατακτήσεις, που θα αναιρέσουν το μεγαλύτερο μέρος των εξωτερικών επιτευγμάτων του Ιουστινιανού. Εντούτοις η εποχή του θα παραμείνει στην Ιστορία ως η "χρυσή εποχή" του πρώιμου Βυζαντινού Κράτους, και επάξια ο Ιουστινανός φέρει τους τίτλους "Μέγας" και "τελευταίος των Ρωμαίων".



Ιουστινιαν�ς Α - Βικιπαίδεια'

Και η ιδεολογία μου είνια ότιμια θρησκεία "αγάπης" η οποία διδάσκει μέσα από τα κειμενά της ο σκοπός αγιάζει τα μέσα
(σόδομα και γόμορα , κατακλισμός του Νώε , Ιερηχό πρόχειρα παραδείγματα) με τα οποία όπως μας λέγαναε στα θρησκευτικά φαίνεται το μεγαλείο του Κυρίου είναι ακατάληλη να διδάσκεται σε παιδιά και σου λέω ξανά ότι οι ελληνικοί νόμοι λένε ότι απαγορευεται ο προσυλητησμός σε ανήλικους ας τους τηρήσουμε λοιπών για όλλες τις θρησκευτικές ομάδες που υπάρχουν στην Ελλάδα όλλες το ίδιο θα με ενοχλούσε άμα διδάσκανε στο σχολείο τον Βουδισμό ή ακόμα οδηγούσαν τα παιδιά προς τον αθεισμό sorry ρε man αλλά πραγματικά πιστεύω ότι τα σχολεία δεν πρέπει να είναι μέρος θρησκευτικής και πολιτικής προπαγάνδας
"[FONT="]Αφού η μ@λακια πάει σύννεφο ας μοιραστούμε ομπρέλες" [/FONT]
[FONT=Arial Black]ΚΑΡΙ0ΛΗΣ[/FONT]
Posted Image

#188 laraska

laraska

    Self imposed ban

  • Members
  • 1,875 posts

Posted 18 June 2008 - 19:28

Καλως ή κακως γινεται .
θεωρειται συστατικο στοιχειο του ελληνικου πολιτισμου .
Οι πραξεις του Ιουστινιανου ενεπνεονταν απο το αισθημα του Ρωμαιου αυτοκρατορα πανω απ'ολα που ελεγε πως η μεσογειος ειναι ρωμαικη λιμνη, οσο χριστιανος και αν ηταν , γιατι αλλιως δεν θα εκανε πολεμικες επιχειρησεις .
Στην σταση του Νικα παντως δεν ηταν χριστιανος .
Πανεπστημια ανοιξαν στην κωσταντινουπολη και οι πολλες εδρες ηταν Ελληνικης Ρητορικης , Φιλοσοφιας κτλ.
Η εννοια του σχολειου , του δημοσιου , απο το Βυαντιο ξεκινησε . Στην αρχαια ελλαδα υπηρχαν μονο οικοδιδασκαλοι και ''ιδιωτικα'' , μην προσαπτουμε οσα θελουμε και ξεχναμε τα αλλα .
Posted Image
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
[IMG]http://www.anime.gr/forums/%5Burl=http://dragcave.net/view/yrOI%5D%5Bimg%5Dhttp://dragcave.net/image/yrOI.gif%5B/img%5D%5B/url%5D[/IMG]

#189 pershs

pershs

    ΚΑΡΙΟΛΗΣ

  • Members
  • 206 posts

Posted 18 June 2008 - 19:37

[quote name='laraska1']Καλως ή κακως γινεται .[/quote]

θεωρειται συστατικο στοιχειο του ελληνικου πολιτισμου .[/quote]

¨οχι ρε φίλε όχι άμα κακώς έτσι γίνεται πρέπει να σταματήσει να γίνεται απλά


[quote name='laraska1']
Οι πραξεις του Ιουστινιανου ενεπνεονταν απο το αισθημα του Ρωμαιου αυτοκρατορα πανω απ'ολα που ελεγε πως η μεσογειος ειναι ρωμαικη λιμνη, οσο χριστιανος και αν ηταν , γιατι αλλιως δεν θα εκανε πολεμικες επιχειρησεις .
Στην σταση του Νικα παντως δεν ηταν χριστιανος . [/quote]

Α διλαδί θες να μου πεις στην στάση του νίκα δεν μας βολεύει να τον λέμε χριαστιανό ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟ όμως τον ονομάσαμε αργότερα και εντακσει στην στάση του ΝΙΚΑ δεν ήταν χριστιανός σε όλλα τα υπόλιπα που ήταν?

[quote name='laraska1']
Πανεπστημια ανοιξαν στην κωσταντινουπολη και οι πολλες εδρες ηταν Ελληνικης Ρητορικης , Φιλοσοφιας κτλ.
Η εννοια του σχολειου , του δημοσιου , απο το Βυαντιο ξεκινησε . Στην αρχαια ελλαδα υπηρχαν μονο οικοδιδασκαλοι και ''ιδιωτικα'' , μην προσαπτουμε οσα θελουμε και ξεχναμε τα αλλα .[/quote]

Ιστορικά και δεν νμίζω να κάνω τόσο λάθως η γνώση επι βυζαντίου ήταν στα χέρια λίγον και δεν δυνάτον παρά μόνο σε λίγους
"[FONT="]Αφού η μ@λακια πάει σύννεφο ας μοιραστούμε ομπρέλες" [/FONT]
[FONT=Arial Black]ΚΑΡΙ0ΛΗΣ[/FONT]
Posted Image

#190 zade

zade

    23/11/2016

  • Members
  • 759 posts

Posted 18 June 2008 - 20:21

Θα προτεινω απλα καποια μετρα με βαση τα πιστευω μου, και πειτε μου αν συμφωνειτε η οχι...

Δεν είχα σχολιάσει τις προτάσεις σου έχεις δίκιο. Βλακεία ,μου επανορθώνω άμεσα .

1) Καταργηση της υποχρεωτικης βαφτισης, και αποσυρση της ρητρας σε γραφειοκρατικες διαδικασιες που υποχρεωνει καποιον να ειναι βαφτισμενος η δηλωμενος σε καποια θρησκεια. Ετσι κοινα θεματα δημοσιου, η αλλα θεματα οπως της ταφης δεν θα εχουν εμποδια για τους αθρησκους.

Σωστό βήμα αυτό που λες απλά σε έχουν προλάβει οι εξελίξεις .
Η βάφτιση δεν είναι υποχρεωτική .Εμένα δεν με βάφτισαν και δεν αντιμετώπισα ποτέ γραφειοκρατικά προβλήματα. Μπορείς και να μην βαφτιστείς (συνήθως βέβαια αυτό είναι στο χέρι των γονιών) και δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα .

3) Καταργηση της υποχρεωτικης πρωινης προσευχης στα σχολεια. Επισης καταργηση των υποχρεωτικων επισκεψεων σε εκκλησιες, και ενσωματωση αυτων στις ωρες των θρησκευτικων και σε οσους επιλεγουν να τα παρακολουθουν.

Μπράβο .μόνο αυτό έχω να πω . Μπράβο που πιστεύεις κάτι τέτοιο. Αυτή όντως είναι μια δημοκρατική άποψη

2) Θα γινει σαφεστερη και ευκολοτερη η διαδικασια απαλλαγης απο τα θρησκευτικα στα σχολεια. Οσοι δεν θελουν να ακολουθησουν τα θρησκευτικα θα μπορουν να επιλεξουν αντικατασταση αυτων με περισσοτερες ωρες απο ενα μαθημα της επιλογης τους. Οπως ισχυει και σημερα, περιοχες με σημαντικο αριθμο νομιμων θρησκευτικων μειονοτητων θα εχουν την δυνατοτητα να ακολουθησουν θρησκευτικα που εχουν ως βαση την μειονοτικη θρησκεια.

Εδώ είναι που υπεισέρχεται η άποψή όσων προτείνουν την αντικατάσταση του μαθήματος με την θρησκειολογία . Ας δούμε ορθολογιστικά το θέμα .
Δεν θα ήταν πιο εύκολο αντί να εφαρμόζονται αυτές οι "μανούβρες" να εντάξουμε τη θρησκειολογία στο πλαίσιο των διδασκόμενων μαθημάτων ;
Καλύτερα δεν θα ήταν αν αντί ο μαθητής να διδάσκεται μονόπλευρα και δογματικά την πολυπληθέστερη θρησκεία να παίρνει γενικές γνώσεις πάνω στο γνωστικό αντικείμενο "θρησκεία" και επειτα να επιλέγει αυτοβούλως πιοά οδό θα ακολουθήσει; Αντί να απαλάσσεται γενικότερα από το μάθημα δεν θα ήταν περισσότερο ωφέλιμο γι αυτόν , να διδάσκεται και την δική σου την θρησκεία και την θρησκεία του άραβα ,του αφρικανού του οποιουδήποτε και την αθεία ; Δεν θα ήταν καλύτερο αυτό και για την δική σου θρησκεία ; Αν γινόταν αυτό είναι πολύ περισσότερες οι πιθανότητες κα΄ποιος μαθητής να ασπαστεί τον ορθόδοξο χριστιανισμό . Τώρα όμως αυτές εκμηδενίζονται διότι τον αποκλείεις από μια μορφή διδασκαλίας .
Γκετοποιόντας τον με διάφορους τρόπους ,τον κάνει να μισεί την θρησκεία σου πράγμα που σίγουρα δεν επιθυμείς . Καλύτερα δεν θα ήταν να του παρουσίασεις αντικειμενικά τον χριστιανισμό ,τον παγανισμό τον βουδισμό ,τον -ισμό και αυτός να επιλέξει ελεύθερα ; Που ξέρεις ότι δεν θα ελκυστεί από την ορθοδοξία και δεν θα μεταστραφεί ;
Πως γνωρίζεις ότι δεν θα εγκαταλείψει τα προηγούμενα πιστεύω του ώστε να αφοσιωθεί στον ορθόδοξο χριστιανισμό ; Δεν το γνωρίζεις ,απλά προδικάζεις το αποτέλεσμα .Δεν του δίνεις την ευκαιρία ουτε καν να γνωρίσει την δική σου θρησκεία !

Για μενα αυτα τα μετρα ειναι δικαια και αρκετα. Ειναι επισης μεγαλες παραχωρησεις που θα εκαναν καποιους ιεραρχες να φριξουν. Οποτε μη λετε οτι εγω ως χριστιανος δεν κανω παραχωρησεις... Για μενα οτιδηποτε επιπλεον απο αυτα τα μετρα θα ηταν αντιδημοκρατικο και επιθεση κατα των χριστιανων γονεων αυτης της χωρας. Γιατι απλα στην σημερινη εποχη οι γονεις δεν εχουν τον χρονο η και την γνωση να διδαξουν την πιστη τους στα παιδια τους. Γιατι εχει υποχρεωση το κρατος να τους βοηθησει. Και τα κατηχητικα σχολεια δεν ειναι λυση γιατι οι επιπλεον εξοσχολικες ωρες θα εκαναν το παιδι να τα βρισκει "αγγαρεια".

Το συγκεκριμένο κομμάτι το σχολίασε πολύ καλά η Darkchilde . Σε παραπέμπω στο ποστ της

Spoiler:

Spoiler:
F. Nietschze

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Posted Image
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.


#191 Erisadesu

Erisadesu

    Hellasian Star

  • Members
  • 4,640 posts

Posted 18 June 2008 - 21:23

είμαι υπερ της κατάργησης των θρησκευτικών στο σχολείο αλλά υπέρ της διδασκαλίας της θεολογίας σαν γενικότερη επιστημή ώστε να αποφεχθούν τα φαινόμενα εισαγωγής ατόμων σε αιρέσης.

αν καταργηθούν τα θρηκσκευτικά θα μείνει πολύς κόσμος άνεργος και έτσι αντικειμενικά δεν μας συμφέρει και στην τελική τόσες παπαριές μαθαίνουν τα παιδιά μας στο σχολείο, μια παραπάνω τι πειράζει;

τέλος δεν συμφωνώ να υπάρχει το μάθημα στις πανελλήνιες εξετάσεις και να γίνει ειδικό μάθημα γι αυτούς που στοχεύουν στην θεολογική σχολή.

μου άρεσε η χρονιά που μας δίδασκαν για τις υπόλοιπες θρησκείες πάντως, το βρήκα πολύ ενδιαφέρον σαν μάθημα αυτό.

κλεινοντας να πω οτι είχαμε καθηγήτρια στο λύκειο η οποία " πλέυριζε " μαθητές (ήξερε τι διάλεγε) με αποτέλεσμα να καταλήγουν στα μοναστήρια πριν τελιώσουν το λύκειο.

#192 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,656 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 18 June 2008 - 21:55

13 σελίδες ΒΑΡΕΤΑ πράγματα.

Κυριολεκτικά, μισώ τον εαυτό μου που έκατσα και διάβασα όλο το thread, αντί να διαβάσω λίγη Αρχιτεκτονική Υπολογιστών παραπάνω (χρήσιμα πράγματα δηλαδή).

Και μισώ τον εαυτό μου ακόμα περισσότερο που αυτή τη στιγμή γράφω και απάντηση.

Anyway, θα φροντίσω να είναι σύντομη γιατί θα φροντίσω να επικεντρωθώ στον τίτλο του thread, αντί να τσακώνομαι με αυτούς με τους οποίους διαφωνώ...

Λοιπόν... στο σχολείο διδάσκονται πράγματα που, κατά την κρίση αυτών που διαμορφώνουν τη σχολική ύλη, είναι χρήσιμα για τις ζωές των παιδιών. Πιστεύω ότι μ' αυτό συμφωνείτε όλοι και το βρίσκετε λογικό όλοι.

Γι' αυτό μαθαίνεις Μαθηματικά, επειδή θα χρειαστεί να κάνεις υπολογισμούς στη ζωή σου. Γι' αυτό μαθαίνεις Γλώσσα, για να μπορείς να τη μιλάς και να γράφεις κατανοητά. Γι' αυτό μαθαίνεις Φυσική, για να μπορείς να διακρίνεις τα φυσικά φαινόμενα γύρω σου και να τα χρησιμοποιείς προς όφελός σου. Γι' αυτό μαθαίνεις Ιστορία, γιατί το να ξέρεις το παρελθόν του πλανήτη στον οποίο ζεις σε βοηθάει να ερμηνεύσεις καταστάσεις του παρόντος. Και ούτω καθεξής.

Σε όποιον λείπουν αυτές οι γνώσεις, είναι καταδικασμένος να τον κοροϊδεύουν και να τον εκμεταλλεύονται. Εξυπακούεται λοιπόν ότι είναι χρήσιμες γνώσεις.

Από την άλλη, υπάρχουν γνώσεις που δεν είναι απαραίτητες για τη ζωή. Πχ, θεωρία αρμονίας της μουσικής, ιστορία της ζωγραφικής, γλυπτική, θεωρία ανοιγμάτων σκακιού, νορβηγική μυθολογία και άλλα. Μπορεί να είναι ενδιαφέρουσες γνώσεις η καθεμία από αυτές, για μικρή ή μεγάλη μερίδα ανθρώπων, αλλά μπορείς να άγεις τον βίο σου και χωρίς αυτές χωρίς κανένα πρόβλημα.

Μία από αυτές τις μη απαραίτητες γνώσεις είναι και η χριστιανική κατήχηση που γίνεται στην 1,2-βάθμια εκπαίδευση, υπό τον τίτλο "Θρησκευτικά".

Υποστηρίχθηκε ότι αυτή η χριστιανική κατήχηση έχει βάσιμο λόγο να γίνεται στα σχολεία, με το εξής επιχείρημα. Γύρω στο 99% των Ελλήνων είναι ΧΟ, και οι περισσότεροι από αυτούς *θέλουν* τα παιδιά τους να λάβουν αυτήν την κατήχηση, οπότε είναι υποχρέωση του κράτους να την παρέχει μέσα από τα σχολεία.

Όμως αυτή η κατήχηση δεν έχει θέση ανάμεσα στις απαραίτητες γνώσεις που έχει υποχρέωση το σχολείο να μεταδώσει. Ένας πολίτης μπορεί να σταθεί στα πόδια του και χωρίς χριστιανική κατήχηση.

Εκτός από αυτό, άλλοι δύο λόγοι για τους οποίους δεν αρμόζει να αποτελεί σχολική ύλη είναι: α. δεν απευθύνεται στους πάντες, παρά μόνο στα παιδια ΧΟ, και β. ακόμα και ανάμεσα στους γονείς ΧΟ, υπάρχουν μερικοί που επιθυμούν τα παιδιά τους να επιλέξουν θρησκεία ανενόχλητα, κατόπιν δικής τους μελέτης.

Για όσους γονείς θέλουν λοιπόν τα παιδιά τους να δεχτούν κατήχηση, θα πρέπει αντί να το ζητάνε από το κράτος, να αποτανθούν στους de facto αρμόδιους και τους πλέον ειδικούς σε τέτοια θέματα: τους κληρικούς. Ας στέλνουν τα παιδιά τους στις εκκλησίες, για να λαμβάνουν εκεί τα πατερικά διδάγματα.

Είμαι σίγουρος ότι στους υποστηρικτές της αντίθετης άποψης αυτά που λέω τώρα ακούγονται απαράδεκτα, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο επειδή έτσι είναι το κατεστημένο, και δύσκολα μπορούν να το φανταστούν να καταργείται. Θα βοηθήσω με μια αναλογία.

Ας πούμε ότι η μουσική παιδεία αποκτούσε στα μυαλά των γονέων σημασία ανάλογη της θρησκευτικής παιδείας, και ας πούμε επίσης ότι η πλειοψηφία των γονέων ήταν λάτρεις του πιάνου. Κατ' αναλογία, οι γονείς θα απαιτούσαν από το κράτος να περιέχει στην σχολική ύλη τη διδασκαλία, όχι γενικά της μουσικής, αλλά ειδικά του πιάνου. (Μάλιστα θα υποστήριζαν ότι δεν καταπιέζουν κανένα, διότι μπορεί κάποιος μετά από 12 χρόνια πιάνο στο σχολείο να αποφασίσει ότι τελικά προτιμά το σαξόφωνο.)

Το ανάλογο αυτού που υποστηρίζω είναι το εξής: Ας πούμε ότι η διδασκαλία του πιάνου αντί για διδασκαλία της μουσικής είναι σοφή επιλογή (που δεν είναι), ας πούμε ότι διαφορετικές ανησυχίες (πχ σαξόφωνο) δεν καταπιέζονται (που δεν ισχύει)... Γιατί, τουλάχιστον, να μην γίνεται αυτή η δουλειά στα ωδεία;

Αυτά. Δεν σκοπεύω να ξαναμπώ στο thread, οπότε μην μπαίνετε στον κόπο να απαντήσετε. Με απλά λόγια τα είπα, όποιος είναι πρόθυμος να καταλάβει, θα καταλάβει. Για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε, που λέει και το τραγούδι. Bai bai.

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#193 Erisadesu

Erisadesu

    Hellasian Star

  • Members
  • 4,640 posts

Posted 18 June 2008 - 22:05

κατήχηση προσφέρει και η εκκλησία.

για τα άλλα μαθήματα που αναφέρει τύπου καλητεχνικά και άλλα, εγώ ποτέ δεν τα διδάχτηκα,

θα προτιμούσα γενική διδασκαλία των θρηκσειών παρά προσηλιτισμό σε μια συγκεκριμένη θρησκεία.

#194 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,656 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 18 June 2008 - 22:20

Επιστρέφω γιατί τώρα πρόσεξα κάποια ενδιάμεσα posts.

pershs, σε παρακαλώ πρόσεχε τις εκφράσεις σου. Ο ayu δεν σε πρόσβαλε.

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#195 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 18 June 2008 - 23:06

Δε νομίζω οτι οι μαθητές που δεν παρακολουθούν τα μάθημα των Θρησκευτικών περιθωριοποιούνται. Η μόνη χρησιμότητα που έχει το μάθημα τούτο, είναι να βοηθάει τον κόσμο να περνάει τις τάξεις, χάρη στην εύκολη ύλη του...:hahaha: