Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

The Red Book of Doom


  • Please log in to reply
250 replies to this topic

#31 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 posts

Posted 20 April 2008 - 01:10

O Serindil καθεται σε ενα τραπεζι μονος του και καθως τρωει βυθιζεται στις σκεψεις του. Επειτα απο πολυ φαι και μπυρα ζηταει ενα δωματιο απο τον ξενοδοχο, παει σε αυτο αυτο και πεφτει για υπνο:gn2:

Posted ImagePosted Image


#32 Jimakos

Jimakos

    Starting... The Game!

  • Members
  • 60 posts

Posted 20 April 2008 - 04:09

Μετά από ένα καλό γεύμα μία σύντομη βόλτα στην πόλη δεν θα έβλαπτε σκέφτηκε ο Amelor.
"Πάει καιρός που έμεινα μέσα σε πόλη, έχε χάρη που είναι για τον Thamior...
Θα ήταν καλό να ξέρω που πέφτουν κάποια μέρη στην πόλη."
σιγοψιθύρησε.
Λίγο αργότερα σηκώνεται και πηγαίνει προς την πόρτα του πανδοχείου...

#33 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 20 April 2008 - 08:34

O Ixador παραγγέλνει ένα λιτό γεύμα και τρώει βυθισμένος στις σκέψεις του. Εφόσον βλέπει τους υπολοίπους να φεύγουνε (με εξαίρεση ίσως μιας μεθυσμένης hafling) πάει στον πανδοχέα "Ένα δωμάτιο και για μένα", του πετάει 1 gp.
και ανεβαίνει τις σκάλες.


#34 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 20 April 2008 - 09:05

Ο Amelor φεύγει από το πανδοχείο για να κάνει μια βόλτα στην πόλη. Αφού εντόπισε κάποιες τοποθεσίες που κατά την κρίση του ήταν σημαντικές, επιστρέφει προς το πανδοχείο για να κοιμηθεί. Ενώ πλησιάζει από την πίσω μεριά του πανδοχείου, βλέπει μια σκιά να πηδά από δέντρο σε δέντρο και να προσγειώνεται τελικά σε ένα παράθυρο του κτιρίου.
Εν τω μεταξύ η νύχτα των άλλων 5 μελών της ομάδας διακόπτεται από έναν περίεργο ήχο στον διάδρομο....

Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#35 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 20 April 2008 - 09:17

Ο Ixador σηκώνεται και πιάνει το μακρύ σπαθί του (πάντα κάτω από το μαξιλάρι του) και την ασπίδα του με το σήμα της Altua (πάντα δίπλα στο κρεβάτι του). Χωρίς να υπάρχει χρόνος (ή σιγουριά) για πανοπλία ανοίγει ήρεμα την πόρτα του δοματίου του. (Move silently check (1d20+2)=17)

((πάω μάθημα xD cya in 5 hours :P))

#36 Ptomahawk

Ptomahawk

    ΠηΔ ον ΣΔΝ @ΝετςορκσΒριστολ

  • Members
  • 686 posts

Posted 20 April 2008 - 10:00

Ο Iltemars παίρνει το longsword δίπλα από το κρεββάτι του και πάει στην πόρτα την οποία ανοίγει σιγά σιγά και τόσο ώστε να έχει θέα στο διάδρομο((move silently,1d20+5+4+0=28 )) ενώ προσπαθεί να ακούσει καλύτερα τί γίνεται.((listen check(από τον dm))). Με το που ανοίξει την πόρτα προσπαθεί να δει στον διάδρομο.((spot check από τον dm)).


((Πάω για το κανονικό session, τα λέμε σε κανά 8άωροd:D ))
Posted Image

#37 Ephialtes

Ephialtes

    Ashigaru

  • Members
  • 570 posts

Posted 20 April 2008 - 13:05

O Serindil πεταγεται πανω και αρπαζει το Longsword του και την Small steel shield του και και καθεται διπλα στην πορτα (χωρις να την ανοιξει) προσπαθωτας να ακουσει εξω[listen check(pm me dm)] (listen check roll 1d20+5=9)


(Ποπω βουλωσαν τα αυτια απο το πολυ φαϊ και υπνο)


Posted ImagePosted Image


#38 Jimakos

Jimakos

    Starting... The Game!

  • Members
  • 60 posts

Posted 20 April 2008 - 13:28

Χωρίς να χασομερίσει τρέχει στην πόρτα του πανδοχείου. Αφού τραβάει το scimitar και την ασπίδα του πέρνει μία ανάσα και ακούει προσέκτικά τί υπάρχει
πίσω απο την πόρτα [Listen check (1d20+10=26)]

#39 Sponis

Sponis

    Despair-Ridden Heart...

  • Retired Staff
  • 2,290 posts

Posted 20 April 2008 - 13:50

O Arnon ξυπνάει απότομα... Αρπάζει το staff του, φοράει τη ζώνη που έχει περασμένο το dagger και στο άλλο χέρι κρατάει το spellbook του. Ανοίγει την πόρτα και προσπαθεί να διακρίνει τι γίνεται. ((Listen + Spot cheks plz.))

#40 karkas

karkas

    Μελλοντικός Μονοσάνδαλος

  • Members
  • 261 posts

Posted 20 April 2008 - 14:56

Η Amaryllis φαίνεται ήρεμη. Έχοντας το ένα χέρι στην τσέπη (της :P), σηκώνεται απ'το τραπέζι και ζητά ένα δωμάτιο απ'τον πανδοχέα, και ανεβαίνει αργά αργά τις σκάλες.

#41 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 20 April 2008 - 15:18

Ο Serindil στέκεται πίσω από την πόρτα και ίσα που ακούει ελαφριά αλλά γρήγορα βήματα να απομακρύνονται. Ο Arnon, ο Ixador και ο Iltemars βλέπουν μια φιγούρα να φεύγει από το ανοιχτό παράθυρο στο βάθος του διαδρόμου και να χάνεται στο σκοτάδι της νύχτας. Όταν η Amaryllis και ο Amelor ανέβηκαν επάνω η φιγούρα είχε ήδη εξαφανιστεί.
Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#42 Jimakos

Jimakos

    Starting... The Game!

  • Members
  • 60 posts

Posted 20 April 2008 - 15:36

Αmelor

"Τι συνέβει;! Είστε όλοι καλά; Είδα κάποιον ή κάτι να μπαίνει στο πανδοχείο απο το παράθυρο."
Λέει ο Amelor στους υπόλοιπους και ελέγχει βιαστικά το χώρο για να εντοπίσει κάτι από τον άγνωστο που εισέβαλε.

#43 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 20 April 2008 - 15:41

Ο Ixador βάζει μέσα το σπαθί του,.. κοιτάει τους υπόλοιπους που ήρθαν και ρωτάει: "Ποιός στο καλό ήταν αυτός!? Τι ήθελε να κάνει?"

#44 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,902 posts

Posted 20 April 2008 - 15:50

O Ixador πηγαίνει και κοιτάζει από το παράθυρο
"Δεν μπορώ να διακρίνω ίχνος του από το σκοτάδι"
γυρνάει "Καλό θα ήταν να πληροφορήσουμε τους υπολοίπους, δεν ξέρω τι ήθελε να επιτύχει και αν τελικά το κατάφερε, κοιμόμουνα όταν άκουσα έναν περίεργο ήχο και βγήκα να ελέγξω"

#45 Jimakos

Jimakos

    Starting... The Game!

  • Members
  • 60 posts

Posted 20 April 2008 - 16:10

Amelor

Αφού βλέπει ότι όλοι είναι καλά βάζει ασπίδα και ξίφος στην θέση τους.
"Εγώ ήμουν έξω όταν είδα μια φιγούρα να μπαίνει στο πανδοχείο.Συμφωνώ ότι πρέπει να ενημερώθουν όλοι για το τι έγινε.
Το γεγονός αυτό με βάζει όμως σε σκέψεις. Μάλλον είμαστε μπλέγμένοι σε κάτι μεγαλύτρο από ότι πιστεύουμε. Όσοι μπορούν, ας ψάξουν εδώ
μήπως υπάρχει κάτι..."

Και αφού τελειώνει την φράση του ελεγχεί τα ίχνη αν υπάρχουν...(survival check)