Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#1396
Posted 06 October 2010 - 18:20
#1397
Posted 06 October 2010 - 21:47
''Ολοι κάποτε σκοντάφτουμε.
Το τι κάνει κανείς μετά είναι αυτό που του φτιάχνει ή του καταστρέφει τη ζωή.
Η αξία του ανθρώπου φαίνεται στο τι κάνει μετά την πτώση''
Liza Unger, 'black out'
#1398
Posted 06 October 2010 - 22:11
Perfect...
Just for the record, εμείς είμαστε ανοιχτά

#1399
Posted 06 October 2010 - 23:22
Τώρα για το μικρό ποσοστό που δεν πάει φροντιστήριο, ο τζίζους μαζί τους.
#1400
Posted 07 October 2010 - 08:47
+1 εμένα προσωπικά με κουράζει περισσότερο το σχολείο......Έτσι όπως έχει καταντήσει το πράμα, τουλάχιστον το 90% των μαθητών της 3ης που νοιάζονται, τους συμφέρει η κατάληψη μιας και στο σχολείο έτσι κι αλλιώς δεν κάνουν τίποτα, οπότε έχουν παραπάνω χρόνο για διάβασμα.
Τώρα για το μικρό ποσοστό που δεν πάει φροντιστήριο, ο τζίζους μαζί τους.
''Ολοι κάποτε σκοντάφτουμε.
Το τι κάνει κανείς μετά είναι αυτό που του φτιάχνει ή του καταστρέφει τη ζωή.
Η αξία του ανθρώπου φαίνεται στο τι κάνει μετά την πτώση''
Liza Unger, 'black out'
#1401
Posted 07 October 2010 - 10:11
Άλλοι δουλειά δεν έχουμε, από το να κλείνουμε σχολεία; Προσωπικά είμαι κατά που κάποια παιδιά κλείνουν τα σχολεία απλά για την πλάκα τους. Τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει κανένας λόγος. Χάνουν και τα παιδιά της Τρίτης τα μαθήματα τους.
Perfect...
Just for the record, εμείς είμαστε ανοιχτάΑπλά ήθελα κάπου να τον πω τον καημό μου.
Διαφωνω καθετως. Με τη καταληψη υπαρχει περισσοτερος χρονος για διαβασμα. Οσο για την υλη....φροντιστηριο....


Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.

#1402
Posted 07 October 2010 - 10:20
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
#1403
Posted 07 October 2010 - 11:20
Όχι , δεν θέλω να γίνονται καταλήψεις γιατί απλώς βαριόμαστε και , πιστέψτε με , μάλλον με ενοχλεί πιο πολύ από αυτούς που είναι γενικότερα κατά .
Όχι , δεν θέλω να γίνονται καταλήψεις για να μπορούν οι μαθητές να πηγαίνουν πιο ξεκούραστα στα φροντιστήρια .
Πρέπει να καταλάβουμε πως η λύση των προβλημάτων μας δεν είναι η ατομική κούρσα αλλά ο συλλογικός αγώνας . Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεως , κάποιος που κωλοβαράει όπως λέτε , με όλες τις έννοιες , δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα σε κάποιον που προτάσσει το συλλογικό παρά στον μοναχικό δρομέα . Δεν επικροτείτε σε καμία των περιπτώσεων μια τέτοια συμπεριφορά , αντιθέτως , το μεγάλο στοίχημα είναι να αλλάξει και να βελτιωθεί ο ίδιος ( και όχι να τον πατήσουμε για να ανέβουμε πιο ψηλά )

#1404
Posted 07 October 2010 - 13:36
Αυτο ειναι συνθημα για συλλαλητηριο, οχι τροπος/προταση επιλυσης των πολυ συγκεκριμενων προβληματων του εκπαιδευτικου συστηματος :/Πρέπει να καταλάβουμε πως η λύση των προβλημάτων μας δεν είναι η ατομική κούρσα αλλά ο συλλογικός αγώνας .
Επισης δεν καταλαβαινω το γιατι γινεται ο διαχωρισμος αναμεσα σε αυτον που κωλοβαραει και αυτον που προτασσει το συλλογικο συμφερον μιας και απο την προσωπικη μου εμπειρια τα ατομα που ανηκουν στην δευτερη κατηγορια ανηκουν κατα πλειοψηφια και στην πρωτη.
#1405
Posted 07 October 2010 - 13:48

#1406
Posted 07 October 2010 - 13:50
αυτο με το μηχανογραφικο ειδικα μ αρεσε τοσο πολυ ενα πραγμα...
τι ειναι αυτα ρε;
#1407
Posted 07 October 2010 - 13:54
#1408
Posted 07 October 2010 - 15:52
Το θέμα είναι γιατί είναι έτσι η κατάσταση ;Οταν οι μαθητες δεν εχουν ορεξη για μαθημα επειδη θα τα μαθουν στο φροντιστηριο και εχουν καθιερωσει τον θεσμο της φθινοπωρινης(sic) καταληψης δεν μπορει κανεις να τους κανει αγιογραφιες (αντιστοιχα να δαιμονοποιει μονο τους καθηγητες), ειναι και αυτοι μερος του συνθετου προβληματος του εκπαιδευτικου συστηματος. Ισως οχι σκοπιμα, αλλα ειναι.
Μια χαρά είναι τρόπος επίλυσης , δεν παρουσίασα κάποια πρόταση άλλα ένα σκεπτικόΑυτο ειναι συνθημα για συλλαλητηριο, οχι τροπος/προταση επιλυσης των πολυ συγκεκριμενων προβληματων του εκπαιδευτικου συστηματος :/
Από την προσωπική μου εμπειρία δεν ισχύει , εκτός άμα όσους δεν αρχίζουν να έχουν αραίωση από το άγχος , δεν έχουν και πολύ χρόνο για τους φίλους τους και έχουν πάντα ένα μεγάλο ΠΡΕΠΕΙ στο διάβασμα τους χαρακτηρίζουμε έτσι .Επισης δεν καταλαβαινω το γιατι γινεται ο διαχωρισμος αναμεσα σε αυτον που κωλοβαραει και αυτον που προτασσει το συλλογικο συμφερον μιας και απο την προσωπικη μου εμπειρια τα ατομα που ανηκουν στην δευτερη κατηγορια ανηκουν κατα πλειοψηφια και στην πρωτη.
Οι αναρχικοί είναι άπλυτοι .
Οι φοιτητές ταραξίες .
Οι διαδηλωτές βάνδαλοι .
Οι καταληψίες μαθητές είναι ανώριμοι και κακομαθημένοι
Όλοι οι παραπάνω είναι τεμπέληδες
Μάλιστα …

#1410
Posted 07 October 2010 - 23:22
στη 2α που αρχησα φροντιστηρια και η κατασταση στο σχολειο απο πλευρα εκπαιδευσης ηταν απελπιστικη (σε σημειο απο τις 35 ωρες τη βδομαδα οι 7 να αξιζουν πραγματικα) ημουν ξεκαθαρα υπερ και αν δεν ειχα τους γονεις πανω απο το κεφαλι μου θα ειχα ξοδεψει ολες μου τις απουσιες μεχρι το οριο (οπως καναν πολοι φιλοι μου)
φετος λοιπον που ειμαι 3η και οι ωρες του φροντιστηριου εχουν αυξηθει και απο τις ωρες του σχολειου μονο οι 11 αξιζουν (αυξηση!) και θελω τρελα επιπλεον χρονο για διαβασμα μπας και βρω ελευθερο χρονο να κανω οτι γουσταρω,
δεν θελω απλα καταληψη, το απαιτω..
και ναι οσο ρεαλιστικα και να το δω, και γω μαζι σας, δεν αξιζει να κανουμε καταληψη και να χανουμε διδακτικες ωρες (λολ) εκτος και αν υπαρχει σοβαρος λογος (το δικο μας σχολειο ειναι πρωινο απογευματινο εδω και 30 χρονια αρα ειχαμε λογο! φετος αρχισαν να χτιζουν καινουργιο σχολειο, ελεος δεν μπορουσαν του χρονου Τ_Τ..)
λαμβανοντας υποψιν την κατασταση του σημερινου σχολειου, στην τελευταια χρονια κανονικα δεν επρεπε να υπηρχε ταξη ή τουλαχιστον μονο ωρες κατευθυνσης
αφου σε μια ωρα γενικης πεταμε πιο πολες σαιτες και χαρτοπολεμο αποτι σε εναν ολοκληροο χρονο γυμνασιου xD το απολυτο χασιμο χρονου
οσο για το μηχανογραφικο, ειναι τερμα καραγκιοζιδες, γιατι να το αλλαξουν??
6 μηνες πιο νωρις ειναι τεραστια διαφορα, μας αναγκαζουν να αποφασισουμε απο πιο νωρις τι θελουμε ενω ουτε οι ιδιοι δεν ξερουμε τι θελουμε