
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#1411
Posted 07 October 2010 - 23:33

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
#1412
Posted 08 October 2010 - 22:11


#1413
Posted 09 October 2010 - 01:26
Dunno. Πολιτικοι/ πολιτιστικοι λογοι I guess. Σε καθε περιπτωση, my statement stands.Το θέμα είναι γιατί είναι έτσι η κατάσταση ;
Συγνωμη αλλα αν ο συλλογικος αγωνας ηταν τροπος επιλυσης των προβληματων που αντιμετωπιζει το εκπαιδευτικο συστημα, με τοσα χρονια αγωνα στην Ελλαδα το εκπαιδευτικο συστημα δεν θα ειχε προβληματα. Το οτι εχει (και πολλα μαλιστα) σημαινει οτι κατι πρεπει να επανεξετασουμε ως προς την σταση μας.Μια χαρά είναι τρόπος επίλυσης , δεν παρουσίασα κάποια πρόταση άλλα ένα σκεπτικό
Επισης, συγνωμη αλλα στο τριτο μερος του post σου πραγματικα δεν καταλαβα τι ηθελες να πεις παρολο που το διαβασα αρκετες φορες.
Συγνωμη, απαιτεις να κλεισει το σχολιο επειδη εσυ το κρινεις ως ανεπαρκες? Και να στερησεις ετσι την δυνατοτητα σε οσους δεν πανε φροντιστηριο να εχουν προσβαση στο εκπαιδευτικο συστημα? Και ολο αυτο επειδη εν τελει θες να εχεις περισσοτερο ελευθερο χρονο να κανεις οτι γουσταρεις? Αυτα τα λες σοβαρα ή κανεις πλακα....?φετος λοιπον που ειμαι 3η και οι ωρες του φροντιστηριου εχουν αυξηθει και απο τις ωρες του σχολειου μονο οι 11 αξιζουν (αυξηση!) και θελω τρελα επιπλεον χρονο για διαβασμα μπας και βρω ελευθερο χρονο να κανω οτι γουσταρω, δεν θελω απλα καταληψη, το απαιτω..
#1414
Posted 09 October 2010 - 07:34
1. οχι να κλεισει εντελως, αλλα για μια-δυο βδομαδες1. Συγνωμη, απαιτεις να κλεισει το σχολιο επειδη εσυ το κρινεις ως ανεπαρκες?
2. Και να στερησεις ετσι την δυνατοτητα σε οσους δεν πανε φροντιστηριο να εχουν προσβαση στο εκπαιδευτικο συστημα?
3. Και ολο αυτο επειδη εν τελει θες να εχεις περισσοτερο ελευθερο χρονο να κανεις οτι γουσταρεις? Αυτα τα λες σοβαρα ή κανεις πλακα....?
οταν στις μισες ωρες τις ημερας κανεις μαθηματα γενικης με τον καθε πικραμενο καθηγητη και την καθε κολλημενη φιλολογο εεε λογικο ειναι να χανεις καθε ενδιαφερον
2. ναι, μασησε την κλασσικη καραμελα, τουλαχιστον στο δικο μας σχολειο τα ελαχιστα ατομα που δεν πανε φροντιστηριο στοχο εχουν μονο να παρουν απολυτηριο και αν τυχει να περασουν σε κανα τει με 15000 μορια το πολυ. αν χασουν μια βδομαδα μαθημα δεν χανουν και τιποτα το τρομερο, η υλη παλι βγαινει.
ασε που οποιος το βλεπει πιο σοβαρα στηριζετε κατα κυριο λογο στην ατομικη προσπαθεια γιατι στο σχολειο γινετε "επιφανειακο" μαθημα (ε οταν ο αλλος μας πεταει 10 τυπους στο πρωτο μαθημα και μας παει κατευθειαν σε ασκησεις, τι να καταλαβει ο αλλος? εμεις ενα μηνα καναμε στο φροντιστηριο για να μπουμε σε σοβαρες ασκησεις)..
3. ναι, η τριτη λυκειου δεν ειναι η πιο σημαντικη χρονια της ζωης μας, οκ ειναι σημαντικη και παιζει ρολο στο μελον μας, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι για μια χρονια (αν θελουμε να πιασουμε κανα βαθμο) θα πρεπει να ημαστε ρομποτακια, να διαβαζουμε ολη την ωρα και να βγαινουμε μια φορα το μηνα
υγ. οκ το "απαιτω" ηταν αρκετα σκληρο ρημα
@azatoth ωραια τα λες, πανε κανε μια δημοσκοπιση και προσπαθησε να παρεις ηλικρινης απαντηση απο τα 3ακια σε ποιες ειναι οι 2 πρωτες σχολες που θα επιλεξουν , μετα ξανακαντο στα ιδια ατομα το επομενο τριμηνο.
believe it or not, περα απο μερικα ατομα που εχουν κανει την επιλογη επαγγελματος χρονια τωρα (γιατροι δικηγοροι κλπ) οι υπολιποι αλλαζουμε αρκετα ευκολα,
δεν ειναι τυχαιο οτι το 80% της θετικης και τεχνολογικης κανει ΑΟΘ για να εχει και τα 3 (η 4-θετικη) πεδια ανοιχτα
σε αυτο παιζει ρολο και η ελειπης ενημερωση που ειχαμε στην 2α λυκειου οπου δεν καναμε σχολικο επαγγελματικο προσανατολισμο, οπωτε οτι γνωσεις εχει μαζεψει ο καθενας ατομικα για την καθε σχολη τον επηρεαζουν αρκετα ευκολα.
περα απο το χρονικο περιθωριο που κερδιζουμε για να σκευτουμε την επιλογη σχολης, οταν συμπληρωνουμε το μηχανογραφικο θα ημαστε κατω απο το αγχος των εξετασεων, ενω οταν το συμπηρωνουμε μετα, εχουμε ηδη δωσει και τελειωσει με αυτο το θεμα
#1415
Posted 09 October 2010 - 10:36
#1416
Posted 09 October 2010 - 10:47
αρχισε να διαβαζεις γραμματα.. (μπαινε στο καθε τευχος και στο dear schooligans..)
τουλαχιστον το δικο μου το σχολειο ειναι μετρια η κατασταση (και ειναι και πρωινο-απογευματινο, ναι υπαρχουν ακομη τετοια σχολεια!) , εχω ακουσει πολυ χειροτερα, εχει βεβαια και σχολεια που ειναι μια χαρα..
#1417
Posted 09 October 2010 - 10:47

@matassos: και εγώ άλλαξα γνώμη με την πρώτη επιλογή πανεπιστημιου και έχασα ένα εξάμηνο και άλλαξα πανεπιστήμιο. αυτό δεν πάει να πει πως ούτος η άλλος δεν είχα μια ιδέα του τι θα ήθελα να σπουδάσω. το ξέρω από τα 12 πως I aint fit for θετικές επιστήμες. ήξερα πως θα μπορούσα να σπουδάσω μονο κάτι ανάμεσα σε ιστορία, ιστορία τις τέχνης, φιλοσοφία η κάποια λογοτεχνία. well, άρχισα με ιστορία τις τέχνης και είδα πως δεν με ξετρέλαινε όσο πίστευα οποτε πήγα στην ιστορία και είμαι τέλεια. nuff with personal idiotic stories

σκέψου ωραία που θα ήτανε να πέρναγες τα απογεύματα ελευθερα, να εξής χρόνο για 1-2 ιδιαιτερα μονο για τα μαθήματα στα οποια δεν τα πας τόσο καλά (εγώ έκανα μαθηματικά και λίγα ελληνικά) και από εκεί και πέρα χρόνο για μουσική, για αθλητισμό η για anime


sorry for any mistakes αλλα το converter κάνει τα λάθη του και ψιλοβαριέμαι atm να ψάχνω να τα βρω όλα για correct

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
#1418
Posted 09 October 2010 - 11:01
Και πες οτι τα παιδια κανουν τη προσπαθεια τους, και προσεγγιζουν τους καθηγητες. ( 1 στις 1000 ), νομιζεις θα υπαρξει ανταποκριση ?
Εν τελει, συμφωνω με τον matassos. Wow , didn't see that coming !

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.

#1419
Posted 09 October 2010 - 11:05
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
#1420
Posted 09 October 2010 - 11:21
+1 to Azeroth
Τώρα που δεν χρειάζεται να πηγαίνω πια σχολείο το κατάλαβα και γω.
Και πες οτι τα παιδια κανουν τη προσπαθεια τους, και προσεγγιζουν τους καθηγητες. ( 1 στις 1000 ), νομιζεις θα υπαρξει ανταποκριση ?
Shiet happens.
Αρκετοί από τους καθηγητές που είχα ήθελαν να κάνουν μάθημα.
Οι περισσότεροι από αυτούς πολύ απλά ήξεραν που να βάλουν όρια.
πχ για μαθ. γεν. στην 3η ο καθηγητής μας είπε:
θα σας βάλω αυτού του τύπου τις ασκήσεις επειδή νομίζω ότι και οι θεωρητικοί τα χρειάζονται. Όποιος έστω δείξει ότι διάβασε και προσπάθησε, και να ωγάλει λάθος αποτέλεσμα θα περάσει.
Η μισή τάξη έγραψε <10.
#1421
Posted 09 October 2010 - 11:22
μα δεν διαφωνω, (νομιζω το ξεκαθαρισα στο πρωτο μου ποστ) εχεις δικιο, το βλεπεις ομως ρεαλιστικα, εγω που περναω καθε μερα σε μια ταξη (οπου παιζει τρελο χασιμο χρονου) και ειμαι τοσο πιεσμενος απο τα μαθηματα, θελω καταληψη για τον απλουστατο λογο οτι δεν παλευετε στο σχολειοόσον αφορά το ότι θες να κλείσει για 1-2 εβδομάδες δεν μπορώ να το σχολιάσω θετικά. γενικά όσο είμαι στην ελλάδα, δηλαδή από όσο γεννήθηκα βλέπω μαθητές ελληνικόν σχολίων να κάνουνε καταλήψεις για κάθε γέλιο και ηλίθιο τρόπο. ναι μερικές φορες είναι σοβαρός. όταν όμως είναι 1 φορα σοβαρός και 10 γελοίος η άκυρος χάνεται το δίκιο σας. όλο υπάρχει διαμαρτυρία από τους μαθητές για το ποσο χαλια είναι το σύστημα. συμφωνώ, το ελληνικό σύστημα μου φέρνει εμετό και αηδία γιατί είναι για τα μπάζα (η έτσι πιστεύω εγώ) και θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που είχα το προνόμιο του να κάνω ένα μη ελληνικό σχόλιο. από εκεί και πέρα όμως, όλο βρίζετε τους καθηγητές. σύμφωνο πως η καθηγητές συνήθως είναι άστα να πάνε, άτομα που δεν θέλουνε να δουλέψουνε και δεν ασχολούνται με το μάθημα. από εκεί και πέρα όμως, φταίτε και εσείς. φταίμε και εμείς. με τις καταλήψεις δεν κερδίζετε τίποτα. άλλωστε έχει γίνει κλασικό για κάθε χρόνο οποτε όπως δεν έπιασαν τις πρώτες 2-3 φορες δεν θα πιάσουνε και τώρα.
Έχετε δοκιμάσει κάποιον καλύτερο τρόπο για να φτιάξετε την παιδιά? ας πούμε να συμφωνήσετε ΌΛΑ τα παιδιά και να ζητήσετε από τους καθηγητές να γίνει σοβαρό μάθημα? υποθέτω όχι, άλλωστε βαριέστε, άλλωστε έχετε το φροντιστήριο. eh, δεν θα είχατε φροντιστήριο αν γινότανε μάθημα.
σκέψου ωραία που θα ήτανε να πέρναγες τα απογεύματα ελευθερα, να εξής χρόνο για 1-2 ιδιαιτερα μονο για τα μαθήματα στα οποια δεν τα πας τόσο καλά (εγώ έκανα μαθηματικά και λίγα ελληνικά) και από εκεί και πέρα χρόνο για μουσική, για αθλητισμό η για animeέχετε προσπαθήσει κάποιον άλλον τρόπο για να καλυτερέψει η παιδιά? όχι. όλη την ώρα κατάληψη κάνετε.

ναι, στην κατευθυνση το εχουμε κανει και γινετε οσο σοβαρο μαθημα μπορει να γινει (τουλαχιστον στα μαθηματικα γινετε πραγματικα καλο μαθημα)..
ετσι οπως ειναι το στυλ των πανελλαδικων αν θες να πιασεις 19000 μορια και βαλε δεν την παλευεις χωρις φροντιστιριο (λες να μας περισευουν ολους 3000 ευρω και να τα μοιραζουμε ετσι?), στην κυπρο πχ δεινουν 3 μαθηματα, ε εδω δεινουμε 6 εκ των οποιων μονο τα 3 μπορεις να διαβασεις ανετα μονο με το σχολειο (στην τεχνολογικη: ΑΟΔΕ, προγραμματισμο και επιλογης) ε και αυτα λες δεν το ρισκαρω και τα κανεις και στο φροντ..
το μεγαλο μου προβλημα αυτη τη στιγμη ειναι οι καθηγητες της γενικης, οι οποιοι (καποιοι οχι ολοι) το βλεπουν σαν βεντετα οτι ασχολουμαστε μονο με της κατευθυνσης και οχι με τα δικα τους και απετουν να προσεχουμε στο μαθημα τους, να παραδιδουν κανονικοτατα (με διαγωνισματα, λεπτοριες κλπ) και να μας πριζουν γενικοτερα.. αντι πολυ απλα (οπως κανουν αλλοι) να μας αφηνουν πιο ελευθερα και να κανουν πιο χαλαρο μαθημα (οπου σε αυτους στο τελος μαθαινουμε και κατι..)
#1422
Posted 09 October 2010 - 11:27
#1423
Posted 09 October 2010 - 11:44
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
#1424
Posted 09 October 2010 - 11:54
ναι ειπαμε υπερβολη στο νουμερο αλλα οχι και τσιmatassos, ξέρω 15 τρισεκατομμύρια άτομα τα οποια στο λύκειο λένε: 'eh γενικής είναι δεν χρειάζεται να ασχοληθώ e ωραία. τι να σου πω είναι και οι καθηγητές που κοιμούνται όρθιοι οποτε δεν γίνετε τίποτα. βλέπω 18άχρονους που δεν ξέρουνε τι τους γίνετε από ιστορία και τα παίζω αγρια.

και περιμενεις να μαθουν ιστορια την τελευταια χρονια? τοσα χρονια τι κανουν?
θεωρεις σωστο εσυ οτι καθε 3 χρονια κανουμε την ιδια ιστορια? οτι κανουμε την αθλια τη βυζαντινη ιστορια 3 φορες μεχρι τα 18?
κανουμε τη σημαντικοτερη ιστορια, την συγχρονη τις πιο σημαντικες χρονιες, δεινουμε μαθηματικα και φυσικη παννεληνιες και θα καθομαστε να διαβαζουμε ιστορια?
η οποια ιστορια (η συχρονη) εχει τοσα γεγονοτα που την εχουν συμπιεσει τρελα, που και κανονικο μαθημα να κανεις δεν τη βγαζεις την υλη..
( και εντελως πληροφοριακα την πρωτη φορα μας εκανε μαθημα μια φιλολογος η οποια μας ξεκαθαρισε οτι θα μας εκανε χαλαρο μαθημα και το μαθημα εγινε πολυ ωραια και στο τελος ολοι συμμετειχαν, ενω μετα μας πειρε μια αλλη η οποια ειναι αλλα ντι αλλον και κατεληξε να μιλαει μονη της και εμεις να παιζουμε χαρτοπολεμο και να κοιμομαστε)
ναι, η ιστορια ειναι πολυ σημαντικο μαθημα, αλλα δεν διδασκετε σωστα, ετσι οπως ειναι ελπιζεις να σου κατσει ο σωστος καθηγητης..
προσωπικα καθομαι και την διαβαζω μονος μου γιατι την θεωρω απαραιτητη.. (οχι μονο τη γενικοτερη ιστορια αλλα και την ιστορια καποιων επιστημων)
#1425
Posted 09 October 2010 - 12:00

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.