Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#961 aboumonkey

aboumonkey

    I love monkeys

  • Members
  • 1,385 posts

Posted 14 May 2010 - 14:49

Ναι, αυτό που λέει ο Mad_Hatter ισχύει. Και νομίζω αν είναι μεγαλύτερη η απόκλιση από δέκα μονάδες έρχεται και τρίτος.
1ος 89
2ος 74
3ος 73
(89+74)/2=81.5

Τrue story

#962 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,656 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 14 May 2010 - 15:01

Ε εντάξει, έχω μείνει λίγο πίσω στους κανόνες. :P

My main point still stands. Η έκθεση είναι μακράν το πιο άχρηστο μάθημα των πανελληνίων.

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#963 Tea-chan

Tea-chan

    Don't Lose Your Way

  • Retired Staff
  • 2,491 posts

Posted 14 May 2010 - 15:10

Εγώ θα πω κάτι άλλο.

Με εκνευρίζει που το thread λέγεται "Τα βάσανα του μαθητή". Ποιά βάσανα, ωρέ;; Βγείτε έξω στη κοινωνία και μετά μιλήστε για βάσανα!!!

/γκρινιάρα που δεν είχε να προσφέρει τίποτα στο thread mode

Posted Image


#964 Serestrum

Serestrum

    have to kill fast and bullets too slow

  • Members
  • 1,763 posts

Posted 14 May 2010 - 15:24

My main point still stands. Η έκθεση είναι μακράν το πιο άχρηστο μάθημα των πανελληνίων.



ξεχνας αοδε και "προγραμματισμο"...

Spoiler: rainbows, bunnies and fluffy things


#965 Ptomahawk

Ptomahawk

    Σενιορ Ρεσερτσερ στα ΒeeTas

  • Members
  • 701 posts

Posted 14 May 2010 - 15:33

επίσης αρχαία και λατινικά και βιολογία
Posted Image

#966 Maya-chan

Maya-chan

    Anime Master

  • Moderators
  • 1,667 posts

Posted 14 May 2010 - 15:33

Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν εξετάσεις και καλό κουράγιο για τη συνέχεια.

Πάντως, αν και είμαι Θετική δε συμφωνώ ότι η Έκθεση είναι άχρηστο μάθημα. Μπορεί ο τρόπος εξέτασης να είναι σκάρτος αλλά σαν μάθημα είναι πολύ χρήσιμο. Ό,τι σοβαρή δουλειά και να κάνεις κάποτε θα χρειαστεί να γράψεις μια επίσημη επιστολή, μια αναφορά, ένα βιογραφικό σημείωμα, να παρουσιάσεις κάτι περιληπτικά, ή να εξηγήσεις κάτι. Είναι απαραίτητο να ξέρεις να εκφράζεσαι και να οργανώνεις σωστά αυτά που λες.

15fkk04.jpg


#967 zade

zade

    23/11/2016

  • Members
  • 759 posts

Posted 14 May 2010 - 15:34

Καλά εγώ θα συμφωνήσω με τον Κενυ 100% . Πέραν του ότι ήταν το μάθημα που έγραψα χαμηλότερα από όλα στις πανελλήνιες (15,8 ) είναι και τελείως άχρηστο για όλους τους παραπάνω λόγους.

Fun Fact: Τότε που έγραφα έκθεση ,είχε πέσει θέμα κάτι σχετικό με τον αλτρουϊσμό και πως μπορεί η Ελλάδα να συμβάλλει σε αυτόν.Και έφαγα το χειρότερο κόλλημα της ζωής μου! Ενώ από όλους θεωρήθηκε εύκολο θέμα εγώ δεν ήξερα τι να γράψω!
Και τελικά τα κύρια επιχειρήματά μου ήταν ότι ο χριστιανισμός μας προτρέπει να το κάνουμε αυτό καθώς και ότι πρέπει να παραμείνουμε πιστοί στις ιδέες των αρχαίων μας προγόνων που με το πνεύμα του επηρέασαν ολόκληρη την ανθρωπότητα. Εάν διόρθωνα εγώ την έκθεσή μου ,θα την είχα σκίσει.Βγήκα κι εγώ λοιπόν από την αίθουσα πεπεισμένος ότι το πρώτο μάθημα το χαντάκωσα.Και όταν βγήκαν οι βαθμοί χάζεψα.
Πρώτος διορθωτής 16,8 Παίζει να ήταν χρυσαυγίτης και φιλοβασιλικός αυτός ο διορθωτής ,δεν εξηγείται αλλιώς...
Δεύτερο διορθωτής 14,8 Αυτός ήταν απλώς παπαδοπαίδι μικρός και μετά έγινε δωδεκαθεϊστής...
Μέσος όρος 15,8! Και η καλύτερη έκθεση που είχα γράψει ποτέ μέχρι τότε ήταν γύρω στο 15...
Για να καταλάβετε σε τι διορθωτές μπορεί να πέσετε...

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Posted Image
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.


#968 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,656 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 14 May 2010 - 15:39

ξεχνας αοδε και "προγραμματισμο"...

επίσης αρχαία και λατινικά και βιολογία

Τουλάχιστον αυτά είναι κατεύθυνσης... την έκθεση την υφίστανται όλοι.

(BTW, μπορώ να βρίζω μέχρι αύριο για ΑΟΔΕ.)

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#969 unagi

unagi

    Anime Fan

  • Members
  • 154 posts

Posted 14 May 2010 - 15:45

επίσης αρχαία και λατινικά και βιολογία


Σας παρακαλώ λίγα τα λόγια σας για την βιολογία:mador2:
Είναι το μοναδικό μάθημα που απολαμβάνω...

#970 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4,147 posts

Posted 14 May 2010 - 15:58

Βασικά οι πανελλήνιες είναι άχρηστες αλλά τέσπα...

Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι όσοι τα έβαλαν με την έκθεση δεν έγραψαν καλά :P Ok,that was mean μην βαράτε :P

Η έκθεση ουδόλως άχρηστη είναι γιατί όσα και να μάθεις στη ζωή σου αν δεν μάθεις να μιλάς και να γράφεις σαν άνθρωπος δεν έχεις μάθει τίποτα...Και μιας και μιλάμε για αυτομόρφωση σίγουρα δεν είναι μόνο θέμα σχολείου αλλά σίγουρα δεν μπορείς να τη βγάλεις και από τα σχολεία ούτε από τις εξετάσεις. Το πρόβλημα με αυτό το μάθημα είναι ότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα στην διόρθωση και όταν παίζεται το μέλλον σου θες όση περισσότερη αντικειμενικότητα γίνεται :/

Πάντως οι της θετικής/τεχνολογικής μη μιλάτε γιατί εσείς τρίτη λυκείου είχατε μόνο έκθεση και ιστορία (η οποία είναι θέμα παπαγαλίας εντελώς) ενώ εμείς είχαμε φυσική και μαθηματικά και βιολογία που άντε πες η τελευταία ήταν γτπ αλλά τα άλλα δύο για τους περισσότερους της θεωρητικής δεν παλεύονταν...Για εμένα το θεμιτό είναι να είσαι καλος σε όλα για μια πιο ολοκληρωμένη μόρφωση...Το αστείο είναι ότι πέρασα στη Νομική χάρη στους βαθμούς που έγραψα στα μαθηματικά και τη φυσική :hihi2:

Πάντως το σύστημα των Πανελληνίων είναι ότι πιο παρωχυμένο υπάρχει...

Για όσους πάντως δεν τα καταφέρουν με την πρώτη, υπάρχει πάντα και η δεύτερη και η τρίτη ευκαιρία αν θέλετε κάτι πάρα πολύ οπότε μην απογοητεύεστε...Μετά από χρόνια θα τα θυμάστε και θα γελάτε :P

xbJ3b2w.jpeg


#971 croco~boy

croco~boy

    Dark Banquet

  • Members
  • 895 posts

Posted 14 May 2010 - 16:59

επίσης αρχαία και λατινικά και βιολογία


Λατινικα κ βιολογια ειναι απο τα πιο ευκολα μαθηματα σε ολο το εκπαιδευτικο συστημα! Αν οχι 20 τοτε 19 το πολυ!

Οσο γ τα αρχαια ουδεν σχολιον....η υλη ειναι πολυ μεγαλη κ δεν βγαινει με τπτ (για αυτο κ εγραψα μονο 12 :roar:)

Posted Image


#972 D.Dragon

D.Dragon

    kaido worldomination loll

  • Members
  • 3,599 posts

Posted 14 May 2010 - 17:39

Νόμιζα πως η έκθεση ήταν μάθημα όπου ξεχωρίζει ο καλλιεργημένος από τον παπαγάλο, π@π@ρια, μετά την εξέταση έχω ακούσει 100 διαφορετικές εκδοχές από φιλόλογους και μαθητές για τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου στο κείμενο, άντε να βγάλεις άκρη τι θα πιάσουν σωστό και τι λάθος.
Posted Image

#973 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 posts

Posted 14 May 2010 - 17:57

Βασικά οι πανελλήνιες είναι άχρηστες αλλά τέσπα...

Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι όσοι τα έβαλαν με την έκθεση δεν έγραψαν καλά :P Ok,that was mean μην βαράτε :P

Η έκθεση ουδόλως άχρηστη είναι γιατί όσα και να μάθεις στη ζωή σου αν δεν μάθεις να μιλάς και να γράφεις σαν άνθρωπος δεν έχεις μάθει τίποτα...Και μιας και μιλάμε για αυτομόρφωση σίγουρα δεν είναι μόνο θέμα σχολείου αλλά σίγουρα δεν μπορείς να τη βγάλεις και από τα σχολεία ούτε από τις εξετάσεις. Το πρόβλημα με αυτό το μάθημα είναι ότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα στην διόρθωση και όταν παίζεται το μέλλον σου θες όση περισσότερη αντικειμενικότητα γίνεται :/

Πάντως οι της θετικής/τεχνολογικής μη μιλάτε γιατί εσείς τρίτη λυκείου είχατε μόνο έκθεση και ιστορία (η οποία είναι θέμα παπαγαλίας εντελώς) ενώ εμείς είχαμε φυσική και μαθηματικά και βιολογία που άντε πες η τελευταία ήταν γτπ αλλά τα άλλα δύο για τους περισσότερους της θεωρητικής δεν παλεύονταν...Για εμένα το θεμιτό είναι να είσαι καλος σε όλα για μια πιο ολοκληρωμένη μόρφωση...Το αστείο είναι ότι πέρασα στη Νομική χάρη στους βαθμούς που έγραψα στα μαθηματικά και τη φυσική :hihi2:

Πάντως το σύστημα των Πανελληνίων είναι ότι πιο παρωχυμένο υπάρχει...

Για όσους πάντως δεν τα καταφέρουν με την πρώτη, υπάρχει πάντα και η δεύτερη και η τρίτη ευκαιρία αν θέλετε κάτι πάρα πολύ οπότε μην απογοητεύεστε...Μετά από χρόνια θα τα θυμάστε και θα γελάτε :P


Αυτό είχα σκοπό να γράψω και γω αλλά με προλάβανε . Δεν είναι σε καμία περίπτωση άχρηστη και ανούσια η έκθεση ως μάθημα . Δεκτό πως δεν μπορείς να βαθμολογήσεις εύκολα το κομμάτι της έκθεσης μια και επηρεάζεται από τις προσωπικές του βαθμολογητή , τα υπόλοιπα είναι οκ . Άμα επεκτείνεις λίγο παραπέρα την λογική αυτή , ανούσια είναι και τα μαθηματικά γενικής παιδία ολόκληρου σχεδόν του Λυκείου για όσους πάνε θεωρητική , ας τα καταργήσουμε . Άλλο είναι μια κριτική πάνω στην μέθοδο (ενδεχόμενος και την αξίας) της εξέτασης , και άλλο μια κριτική πάνω στην αξία του ίδιου του μαθήματος .

Είχα μια σχετική συζήτηση σήμερα , πιο συγκεκριμένα για το κατά πόσο το εκπαιδευτικό μας σύστημα ωθεί τους μαθητές στην στείρα παπαγαλία . Δεν μπορώ να δεχτώ την ισοπεδωτική τάση που υπάρχει στους μαθητές (και ως ένα σημείο και στους φοιτητές ) να αναλώνονται στην συνεχόμενη καταγγελία . Ισχύει πως σε κάποια μαθήματα είναι σχεδόν αναγκαία (πχ ΑΟΔΕ) , αλλά ένας μαθητής τα καταφέρνει μια χαρά και με το να αποδώσει πιστά το νόημα . Και αυτό δεν είναι παπαγαλία ,είναι κατανόηση . Αν εξαιρέσεις λοιπόν την 3η λυκείου , σε όλη την υπόλοιπη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο- Λύκειο) δεν μπορώ να δω σε πιο σημείο υπάρχει αυτή η αναγκαστική παπαγαλία . Αν θέλουμε να παίρνουμε 20 ακόμα και στα θρησκευτικά τότε το πρόβλημα το έχουμε εμείς , με την έννοια πως έχουμε εσωτερικεύσει την ανταγωνιστικότητα και τον χαζό πρωταθλητισμό που υπάρχει στην καπιταλιστική κοινωνία μας . Και εδώ ξεκινάει η αυτοκριτική και η εσωτερική αναζήτηση . Αλλιώς μην κλαιγόμαστε .
Posted Image

#974 odin

odin

    Lord of valhalla

  • Retired Staff
  • 1,535 posts

Posted 14 May 2010 - 19:01

1ος βαθμολογητής: 90
2ος βαθμολογητής: 68
Διαφορά: 22 (χρειάζεται αναβαθμολόγηση)
3ος βαθμολογητής: 60 (πιο κοντά στο 68 από το 90)
Τελικός βαθμός: (68+60)/2 = 64

Κατι παρομοιο και με μενα. Ειδα τον βαθμο του πρωτου διορθωτη (ανελπιστα καλος) και χαρηκα, μετα βλεπω των αλλων δυο και γειωθηκα. Και η διαφορα ηταν αναλογη με αυτην που ποσταρες. Τι διαολο, διαφορετικο γραπτο διορθωναν?

Αν θέλουμε να παίρνουμε 20 ακόμα και στα θρησκευτικά τότε το πρόβλημα το έχουμε εμείς , με την έννοια πως έχουμε εσωτερικεύσει την ανταγωνιστικότητα και τον χαζό πρωταθλητισμό που υπάρχει στην καπιταλιστική κοινωνία μας . Και εδώ ξεκινάει η αυτοκριτική και η εσωτερική αναζήτηση . Αλλιώς μην κλαιγόμαστε .

Συμφωνω στο οτι τελικα το προβλημα το εχουμε εμεις λογω της μανιας μας να γραψουμε σε ολα 20 ωστε να παρουμε 10^8 μορια και να γινουμε ολοι γιατροι/δικηγοροι/μηχανικοι. Η αιτια ομως κατα την γνωμη μου ειναι η πιεση απο τους γονεις (που βγαζουν τα απωθημενα τους στα παιδια) και οχι απο την καπιταλιστικη κοινωνια. Ισα ισα που η (ελληνικη) καπιταλιστικη κοινωνια ειτε σπουδασεις ειτε οχι τον ιδιο μισθο της πεινας θα σου δωσει:frozen:
PS. Kαλη επιτυχια και απο μενα στα παιδια που δινουν, και καλα αποτελεματα:ureshii:

#975 Ryuji

Ryuji

  • Members
  • 181 posts

Posted 14 May 2010 - 19:05

Αυτό είχα σκοπό να γράψω και γω αλλά με προλάβανε . Δεν είναι σε καμία περίπτωση άχρηστη και ανούσια η έκθεση ως μάθημα . Δεκτό πως δεν μπορείς να βαθμολογήσεις εύκολα το κομμάτι της έκθεσης μια και επηρεάζεται από τις προσωπικές του βαθμολογητή , τα υπόλοιπα είναι οκ .


Δεν υπάρχει κάποιο κριτήριο για να χαρακτηρίσεις ένα μάθημα ουσιαστικό ή όχι εκτός απο την θέληση του κάθε ατόμου και την όρεξη του. Π.χ. για εμένα μπορεί να μην έιναι σημαντικό να μπορώ να βρίσκω Higher Derivatives(σορρυ δεν θυμάμαι πως το λένε στα ελληνικά :P) απο τι στιγμή που ξέρω να κάνω πρόσθεση :kakaka: αλλά για εσένα να είναι. Μπορείς να πεις ότι όλα τα μαθήματα είναι πολύ χρήσιμα και ταυτόχρονα ανούσια, δυστηχώς ή ευτυχώς.
Τώρα, εφόσον βάλουμε κάποιον υψηλό στόχο και οι δύο θα τα μάθουμε θέλουμε δεν θέλουμε.

Άμα επεκτείνεις λίγο παραπέρα την λογική αυτή , ανούσια είναι και τα μαθηματικά γενικής παιδία ολόκληρου σχεδόν του Λυκείου για όσους πάνε θεωρητική , ας τα καταργήσουμε . Άλλο είναι μια κριτική πάνω στην μέθοδο (ενδεχόμενος και την αξίας) της εξέτασης , και άλλο μια κριτική πάνω στην αξία του ίδιου του μαθήματος .

Εγώ πάντως δεν το βρίσκω αυτό κακή ιδέα. Γιατί να μην έχει κάποιος τη δυνατότητα να διαλέξει τα μαθήματα που θέλει να κάνει αυτά και μόνο αυτά ? Σαφώς με τις όποιες συνέπειες θα έχει αυτό στο μέλλον του. Εγώ προσωπικά τώρα βρίσκομαι στην αγγλία και κάνω την δευτέρα λυκειου και είναι αυτό ακριβώς το σύστημα. (και δεν έχει και πανελλαδικές ή όπως θα τις έλεγε κανείς "παναγγλικές")
Spoiler:




Είχα μια σχετική συζήτηση σήμερα , πιο συγκεκριμένα για το κατά πόσο το εκπαιδευτικό μας σύστημα ωθεί τους μαθητές στην στείρα παπαγαλία . Δεν μπορώ να δεχτώ την ισοπεδωτική τάση που υπάρχει στους μαθητές (και ως ένα σημείο και στους φοιτητές ) να αναλώνονται στην συνεχόμενη καταγγελία . Ισχύει πως σε κάποια μαθήματα είναι σχεδόν αναγκαία (πχ ΑΟΔΕ) , αλλά ένας μαθητής τα καταφέρνει μια χαρά και με το να αποδώσει πιστά το νόημα . Και αυτό δεν είναι παπαγαλία ,είναι κατανόηση . Αν εξαιρέσεις λοιπόν την 3η λυκείου , σε όλη την υπόλοιπη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο- Λύκειο) δεν μπορώ να δω σε πιο σημείο υπάρχει αυτή η αναγκαστική παπαγαλία . Αν θέλουμε να παίρνουμε 20 ακόμα και στα θρησκευτικά τότε το πρόβλημα το έχουμε εμείς , με την έννοια πως έχουμε εσωτερικεύσει την ανταγωνιστικότητα και τον χαζό πρωταθλητισμό που υπάρχει στην καπιταλιστική κοινωνία μας . Και εδώ ξεκινάει η αυτοκριτική και η εσωτερική αναζήτηση . Αλλιώς μην κλαιγόμαστε .

Όσο γι αυτό, πολύ σωστά τα λές και εδώ και ειδικα θα συμφωνήσω στο τελευταίο κομμάτι, αλλα δυστηχώς τις περισσότερες φορές αναγκάζεσε να μαθένεις παπαγαλία πολλά πράγματα και σε διάφορες τάξεις, εξαιτίας της κακής εκμάθησης/επεξήγησης κατά την οποία δεν κατάλαβες τίποτα και το μόνο που μπορείς να κάνεις για να μην αποτύχεις είναι να το μάθεις απ' έξω.

Βασικά, ναι μεν οι πανελλήνιες είναι παλούκι, αλλά εάν έχεις τις κάποιες βάσεις απο προηγούμενες τάξεις θα είναι πιο εύκολες ώς ένα (μεγάλο) βαθμό όπως ειπώθηκε. Δηλαδή δεν μπορεί να κολοβαρούσες σε όλο το λύκειο και μετά να παραπονιέσαι κιόλας "α είναι δύσκολα".
Τεσπα αρκετά με αυτά καλή τύχη σε όσους δίνουν, σήμερα δεν άρχισαν ?

Παω να διαβάσω και εγώ με τη σειρά μου :8):(άντε να κατέβει και το @!#@%# επεισόδειο):kakaka:
Posted Image