:oo:Μονο 18.5, σορρυ που στο λεω αλλα εγω αμα διαβαζα εστω μιση ωρα θα εβγαζα 20:nosey:
4 ωρες?? Για ρομποτ μιλας?? Πας καλα
Κατα τ'αλλα συμφωνω με τον ero-sennin:riiight:
O father μου το λεει οχι εγω.
Μιση ωρα?

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:07
:oo:Μονο 18.5, σορρυ που στο λεω αλλα εγω αμα διαβαζα εστω μιση ωρα θα εβγαζα 20:nosey:
4 ωρες?? Για ρομποτ μιλας?? Πας καλα
Κατα τ'αλλα συμφωνω με τον ero-sennin:riiight:
Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:09
Μιση ωρα?
Καλα τοτε, ή το τριπλάσιο IQ από μένα έχεις ή πολύ μαμάτους καθηγητές.
Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:14
Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:24
Παιδιά, του χρόνου πάω Λύκειο και με όλα αυτά που ακούω έχω φρίξει... Έχω φτάσει ως εδώ με μέσο όρο 18.5 και 1-2 ώρες διάβασμα τη μέρα, και τώρα μου λένε ότι στο Λύκειο πρέπει να διαβάζω 4 και πρέπει να γίνω και παπαγάλος... Να πάω ν'αυτοκτονήσω από τώρα μήπως?
Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:38
Καταχωρήθηκε 07 Ιούνιος 2008 - 13:45
Διαφωνώ . Ξέρεις πόσος κόσμος έχει αλλάξει νοοτροπία μέσα στο παν/μιο ;Οποιος εχει τα κοτσια ξεχωριζει, οποιος ήταν εξαρτημενο παιδακι των φροντιστηριων ή δεν μπορουσε να παει στο σχολειο αν δεν ειχε πει το μαθημα στη μαμακα ε τοτε δεν νομιζω να τα καταφερει και τοσο ευκολα.
Τυποποιημένο σίγουρα ,υπερεκτιμημένο όμως ; Για εξηγησέ το μου αυτό.Στη λυκειο ομως δεν εχουμε επιστημη σε καμια περιπτωση. Ειναι κατι τοσο τυποποιημενο και τοσο υπερεκτιμημενο που ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος.
Εδώ γενικεύεις εσφαλμένα . Μπορεί στα περισσότερα μαθήματα να συμβαίνει αυτο ,αλλα υπάρχουν και μαθήματα που δεν ισχύει (μαθηματικά...)Στις πανελληνιες δεν σου βαζουν μια ασκηση που θα αξιολογησει την εξυπναδα ή τη φαντασια σου, αλλα μια ηλιθιοτητα στην οποια το μετρο συγκρισης θα ειναι αν εβαλες 25 γραμες αιτιολογηση και ο αλλος 24,5.(δεν κοιτανε την ουσια και τον τροπο σκεψης αλλα αν σου ξεφυγε καποιος τονος) Βεβαια αυτο ειναι λογικο. Πως θα βγαλουν καποιον 1ο και καποιον 2ο?
Αυτό είναι εντελώς λάθος . με καμία δύναμη δεν μπορεί ο μέτριος και ο αδύναμος μαθητής να λύσουν τις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ (όχι ελάχιστες) ασκήσεις . Βέβαια ,αυτό εξαρτάται και από τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται ο καθένας .Και όχι , η ύλη δεν είναι περιορισμένη ,απλά κοιτώντας την επιφανειακά φαίνεται περιορισμένη . Εάν εμβαθύνεις (τουλάχιστον στα μαθήματα τνω θετικών επιστημών ) θα δείς ότι η ύλη κα΄θε άλλο παρά μικρή είναι .-Η υλη ειναι τρομερα μικρη και περιορισμενη, και ετσι δινεται η δυνατοτητα σε ολους ανεξαιρετως να τη βγαλουν με τη βοηθεια των φροντιστηριων.
-Οι ασκησεις εκτος απο κατι λιγες εξαιρεσεις ειναι κατι που το λυνει ανετα ο μεσος ή ισως και ο αδυναμος μαθητης.
Σιγά ,όλα θέμα ανασφάλειας είναι . Αν οι μαθητές δεν ήταν ανασφαλείς και έψαχναν τα πράγματα λίγο παραπάνω θα έβλεπαν ότι τα φροντιστήρια δεν τους χρειάζονται .Αρα τι εμεινε να αξιολογησουν? Αν αιτιολογησες το γεγονος οτι η συναρτηση ειναι παραγωγισιμη πχ. Λες και ησουν πολυ μλκας και δεν μπορουσες να το κανεις ενω ελυσες ολη την υπολοιπη ασκηση... Γενικα το λυκειο ειναι τοσο περιορισμενο που δινεται η δυνατοτητα θεωρητικα να φτασουν ολοι στην "τελειοτητα" του. [./quote]
Απάντησα παραπάνωΣιγά ,όλα θέμα ανασφάλειας είναι . Αν οι μαθητές δεν ήταν ανασφαλείς και έψαχναν τα πράγματα λίγο παραπάνω θα έβλεπαν ότι τα φροντιστήρια δεν τους χρειάζονται .
Ο ανταγωνισμος λοιπον ειναι τεραστιος. Και εκει ειναι που μπαινει το φροντιστηριο στη μεση. Μπορει πολλοι να εχουν τη δυνατοτητα να κατανοησουν την υλη απο μονοι τους και ουσιαστικα να ημν χρειαζονται τα καταραμενα τα φροντιστηρια. Αλλα δεν θα μπορεσουν να φτασουν την "τελειοτητα" και να παρουν το 20, διοτι δεν ειναι εξασκημενοι στις τυπικες βλακειες και δεν εχουν συστημα.
Το συμπερασμα ειναι οτι, ναι εσυ λες να μην κανεις φροντιστηριο,πιστευεις οτι μπορεις να τα καταφερεις μονος σου, καλως! Αλλα παντα θα υπαρχει καποιος που θα παει σε καποιο φροντιστηριο και θα εχει το πλεονεκτημα σε τεχνικες λεπτομερειες, αρα ακομη και αν ο αλλος ισως ηταν λιγοτερο ικανος απο εσενα, θα φτασει στο σημειο να σε περασει, διοτι οι πανελληνιες δεν ευνοουν τοσο τους καλους αλλα κυριως τους παπαγαλους.
Για αυτο, καλοι και παπαγαλοι θα πανε στο φροντιστηριακι τους για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο.
Η λύση είναι η ελέυθερη εισαγωγή στα πανεπιστήμια ,αλλά εδώ δεν μπορούμε να το συζητήσουμεΜακαρι, αχ μακαρι να ηταν μη παπαγαλιστικο συστημα και να κοβοταν ολα αυτα τα τοσο αηδιαστικα φροντιστηρια! Αμα ηθελες τη βοηθεια ενος καθηγητη, να την χρησιμοποιουσες για κατι πιο δημιουργικο. Να συζητησεις για δυσκολες εννοιες παπαπερα απο την υλη σου, για την επιστημη ρε παιδι μου! Οχι για το αν θα γραψεις το ονομα σου με κεφαλαια θα μετρησει αρνητικα...
Όποιος θέλει μπορεί να το κάνει, απλά είναι γελοίο . Πήγαινες όλη την τρίτη λυκείου φροντιστήρια ,τώρα στρώσε τον κώλο σου κάτω και διάβασε.Ενω στο πανεπιστημιο...λιγοι μπορουν να το κανουν
Εκει ειναι δυσκολα τα πραγματα, μονο οι μαγκες μπορουν να κανουν "φροντιστηρια". Για αυτο δεν εχει καθιερωθει τοσο πολυ το πανεπιστημιακο φορντιστηριο, γιατι απλως λιγοι μπορουν να το κανουν.
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
Καταχωρήθηκε 07 Ιούνιος 2008 - 14:36
Καταχωρήθηκε 07 Ιούνιος 2008 - 15:09
Διαφωνώ . Ξέρεις πόσος κόσμος έχει αλλάξει νοοτροπία μέσα στο παν/μιο ;
Τυποποιημένο σίγουρα ,υπερεκτιμημένο όμως ; Για εξηγησέ το μου αυτό.
Εδώ γενικεύεις εσφαλμένα . Μπορεί στα περισσότερα μαθήματα να συμβαίνει αυτο ,αλλα υπάρχουν και μαθήματα που δεν ισχύει (μαθηματικά...)
Αυτό είναι εντελώς λάθος . με καμία δύναμη δεν μπορεί ο μέτριος και ο αδύναμος μαθητής να λύσουν τις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ (όχι ελάχιστες) ασκήσεις . Βέβαια ,αυτό εξαρτάται και από τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται ο καθένας .Και όχι , η ύλη δεν είναι περιορισμένη ,απλά κοιτώντας την επιφανειακά φαίνεται περιορισμένη . Εάν εμβαθύνεις (τουλάχιστον στα μαθήματα τνω θετικών επιστημών ) θα δείς ότι η ύλη κα΄θε άλλο παρά μικρή είναι .
Σιγά ,όλα θέμα ανασφάλειας είναι . Αν οι μαθητές δεν ήταν ανασφαλείς και έψαχναν τα πράγματα λίγο παραπάνω θα έβλεπαν ότι τα φροντιστήρια δεν τους χρειάζονται .
Όποιος θέλει μπορεί να το κάνει, απλά είναι γελοίο . Πήγαινες όλη την τρίτη λυκείου φροντιστήρια ,τώρα στρώσε τον κώλο σου κάτω και διάβασε.
Καταχωρήθηκε 08 Ιούνιος 2008 - 09:36
Ωραία ,εδώ καταλαβαινόμαστε.Όντως ,βλέπεις παιδιά να λένε "αν δεν έχω τον φροντιστή δεν μπορώ να διαβάσω" και κατανοείς πόσο κακό έχει κάνει η νοοτροπία του λυκείου.Kαλα άλλο να αλλάξεις νοοτροπία στο πανεπιστημιο... Και οχι 1ο ετος ειμαι, δνε ειμαι σε θεση να γνωριζω άτομα που άλλαξαν νοοτροπια.
Και δεν ειπα οτι τα ατομα δεν μπορουν να αλλαξουν νοοτροπια πουθενα, ειπα οτι η νοοτροπία του λυκειου μερικων ατόμων δεν σε παει πουθενα.
Αυτό εξαρτάται από τη νοοτροπία του μαθητή και από τις συνθήκες που επικρατούν σπίτι του .Υπάρχουν μαθητές που είναι αγχωτικοί εκ φύσεως και άλλοι που είναι η προσωποποίηση της αφασίας .Επίσης υπάρχουν οικογένειες που αγχώνουν τους μαθητές (να περάσεις παιδάκι μου ) και άλλες που όχι (κάνε ότι μπορείς ,αλλά να ξέρεις πως δεν είναι και το τέλος του κόσμου)1) Ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω απο τις πανελληνιες(αλλα αυτο δεν μπορεις να το δεις στο λυκειο, πρεπει να πας στο πανεπιστημιο για να το καταλαβεις) Ειναι σημαντικες σιγουρα, αλλα στη ζωη θα υπαρξουν πολυ πιο σημαντικα πραγματα, δνε ειναι το τελος του κοσμου οπως οι περισσοτεροι καποτε πιστευαμε.
Δυστυχώς ,αυτό συμβαίνει και ο λόγος είναι η ανασφάλεια που ανέφερα πιο πριν .2) Πολυς σαματας για το τπτ, αν παιρναμε την κατασταση πιο ανετα θα καταλαβαιναμε οτι υπεραναλυουμε ασκησεις και εννοιες σε σημειο αηδίας, μεχρι που κοτενυουμε να σιχαθουμε το αντικειμενο.
Και εδώ συμφωνούμεΕ ναι για τα μαθηματικα εχεις δικιο, εκει μπορει να πεσει πολυ δυσκολο πραγμα. Αλλα ενταξει, ποσα θα ειναι τα δυσκολα θέματα? Πιανεις πχ ενα 15-16 στα μαθηματικα αν πεσει κατι τρομερα δυσκολο(υπο την προυποθεση οτι εχεις λιγο μυαλο, εχεις διαβασει κανονικα ολη τη χρονια και δεν εχεις καποια ατυχια κλπ) Πας καλα στα υπολοιπα μαθηματα, στα οποια καποιος με λιγοτερο και αλλος με περισσοτερο διάβασμα μπορει να τα παει πολυ καλα, και τελικα πιανεις εναν καλο βαθμο που θα σε βαλει σε μια καλη σχολη. Τελος.
Συμπληρώνω ,στα μαθήματα που δεν απαιτείται εφυϊα.Αυτο που λες για τον τροπο που καποιος διδασκεται κατι ειναι το ολο ζητημα. Αν εχεις καλες βασεις(δεν πιστευω καποιον που λεει οτι μεχρι τη δευτερα λυκειου ηταν μαθητης του #$#^%& και δεν ανοιγε βιβλιο, και διαβασε μονο στην 3η και πηρε βαθμαρα) και κανεις αρκετα φροντιστηρια(ή μαλλον ιδιαιτερα) μπορεις να τα πας απιθανα ανεξαρτητου ευφυιας.
Σωστό ,κι εδώ συμφωνούμεΟσον αφορα την εμβαθυνση, ναι μπορει να γινει αρκετη, αλλα δεν απαιτειται για να γραψεις καλα στα περισσοτερα στις πανελληνιες.
Μα αυτό δεν είπα κι εγώ ;;; Που διαφωνούμε ; Παραθέτω αυτό αλριβώς που έγραψα παραπάνω.Και σε συγκριση με την υλη του πανεπιστημιου, εμενα η υλη του λυκειου μου φαινεται μια κλανια, η οποια καταφερνει να πιασει ενα ολοκληρο ετος λογω εμβαθυνσης μεχρι αηδιας. Εγω προσωπικα πιστευω οτι τοση εμβαθυνση που ειχα κανει περυσι ήταν το οριο, δεν πηγαινε παραπερα!(τα ειχα σιχαθει)
Το μονο που δεν μπορεις να αμφισβητησεις για τη γ λυκειου ειναι η εμβαθυνση. Αλλιως θα τελειωναμε στους 3 μηνες και δεν θα ειχαμε τι να κανουμε, αν τα παιρναμε ολα επιφανειακα.
Λίγοι.Οχι παντα... Μπορεις να πιασεις εναν Α βαθμο χωρις αυτα αν εχεις ορεξη και διαθεση να διαβασεις μονος σου,και δεν παραπονιεσαι με το παραμικρο εμποδιο.
Αλλα αυτο που σου επαναλαμβανω ειναι οτι ενα άλλο ατομο τοσο ικανο οσο και εσυ πχ, θα πει στο φροντιστηριο, θα γραψει 5 λεπτομερειες καλυτερα απο εσενα και θα σε περασει(και μπορει να χασεις και τη σχολη σου)...
Αν εισαι σε θεση να εισαι προετοιμασμενος για αυτες τις περιπτωσεις, ε τοτε καντο.
Εγω προσωπικα πιστευω οτι θα ηταν το ιδανικο αυτο, θα απελευθερωνε τους μαθητες του λυκειου, αλλα εχει καποιος το σθενος να παρει αυτη την αποφαση?(απο αποψη ανασφαλειας, την οποια δεν πρεπει να υποτιμας, ειναι πολυ ισχυρος παραγοντας)
Συγχέεις την έννοια "κατανοώ" με την έννοια "κατέχω".Το ότι κατανοώ κάτι δεν σημαίνει ότι είμαι σε θέση να το εξηγήσω σε κάποιον πέραν του εαυτού μου . Το ότι κατέχω κάτι σημαίνει ότι ανα πάσα στιγμή μπορω να το εξηγήσω σε τρίτους .Φυσικά και δεν είναι εύκολο να κατανοήσεις την ύλη του πανεπιστημίου! Ποιός είσαι ,ο Gauss ?Αυτο δνε το καταλαβα...
Εννοεις οτι εσυ πιστευεις οτι ο μισος λαος εχει κατανοησει την υλη του πανεπιστημιου σε βαθος, ωστε να μπορει οποτε του καπνισει να την διδαξει?
Εδω βλεπουμε ολοκληρους καθηγητες που εχουν σπουδασει και εχουν κανει τοσα αλλα, και παλι δνε κατεχουν πολλα πραγματα...
Δεν ειναι πια και γελοιο να κατανοησεις την υλη του πανεπιστημιου και να την διδαξεις. Σε αυτο το σημειο δεν μιλαω υποθετικα, ειμαι σιγουρη! Δεν δεχομαι αντιρρησεις. Αμα βγαιναμε ολοι τελειοι απο τα πανεπιστημια, τοτε θα ειμαστε ολοι μεγαλοι επιστημονες.
Εκτος βεβαια και αν εννοεις κατι αλλο... Πραγματικα ισως ηταν μια παρεξηγηση αυτο το σημειο.
Σιγά -σιγά συμφωνούμε ,άντε δύο-τρία ποστς ακόμα και θα συμφωνήσουμε πλήρως (αλλά θα κοπούμε στην εξεταστική!!!)Αυτα!
(αχ τι μου κανει αυτο το forum, οχι μονο δεν εχω χρονο πια να κατανοησω ο,τι διαβασω για τις εξετασεις, αλλα ουτε καν με βλεπω να τελειωνω τις εναπομεινασες 400 σελιδες...)
Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.
Καταχωρήθηκε 08 Ιούνιος 2008 - 14:18
Lol bro αυτό ήταν η υπερατάκα των 30 ηπείρων!!Συγχέεις την έννοια "κατανοώ" με την έννοια "κατέχω".Το ότι κατανοώ κάτι δεν σημαίνει ότι είμαι σε θέση να το εξηγήσω σε κάποιον πέραν του εαυτού μου . Το ότι κατέχω κάτι σημαίνει ότι ανα πάσα στιγμή μπορω να το εξηγήσω σε τρίτους .Φυσικά και δεν είναι εύκολο να κατανοήσεις την ύλη του πανεπιστημίου! Ποιός είσαι ,ο Gauss ?
Καταχωρήθηκε 08 Ιούνιος 2008 - 15:46
Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 16:54
Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 17:01
Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 17:14
Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 17:33
paidia me tromazete
egw molis teleiosa proti lukeioO k m auta p diavasa NA m phge g to ti 8a antimetopiso apo septemvri
kakoi an8ropoi:madtodeath:
me troma3ate emena to a8wo koritcaki GRR xD