To ζήτημα είναι οτι στο πανεπιστημιο δεν υπαρχουν και πολλα ατομα που να
μπορουν να σου κανουν φροντιστηριο. Ειναι επιστημη, δεν ειναι τυποποιημενες μλκιες. Οποιος εχει τα κοτσια ξεχωριζει, οποιος ήταν εξαρτημενο παιδακι των φροντιστηριων ή δεν μπορουσε να παει στο σχολειο αν δεν ειχε πει το μαθημα στη μαμακα ε τοτε δεν νομιζω να τα καταφερει και τοσο ευκολα.
Στη λυκειο ομως δεν εχουμε επιστημη σε καμια περιπτωση. Ειναι κατι τοσο τυποποιημενο και τοσο υπερεκτιμημενο που ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος.
Στις πανελληνιες δεν σου βαζουν μια ασκηση που θα αξιολογησει την εξυπναδα ή τη φαντασια σου, αλλα μια ηλιθιοτητα στην οποια το μετρο συγκρισης θα ειναι αν εβαλες 25 γραμες αιτιολογηση και ο αλλος 24,5.(δεν κοιτανε την ουσια και τον τροπο σκεψης αλλα αν σου ξεφυγε καποιος τονος) Βεβαια αυτο ειναι λογικο. Πως θα βγαλουν καποιον 1ο και καποιον 2ο?
-Η υλη ειναι τρομερα μικρη και περιορισμενη, και ετσι δινεται η δυνατοτητα σε ολους ανεξαιρετως να τη βγαλουν με τη βοηθεια των φροντιστηριων.
-Οι ασκησεις εκτος απο κατι λιγες εξαιρεσεις ειναι κατι που το λυνει ανετα ο μεσος ή ισως και ο αδυναμος μαθητης.
Αρα τι εμεινε να αξιολογησουν? Αν αιτιολογησες το γεγονος οτι η συναρτηση ειναι παραγωγισιμη πχ. Λες και ησουν πολυ μλκας και δεν μπορουσες να το κανεις ενω ελυσες ολη την υπολοιπη ασκηση... Γενικα το λυκειο ειναι τοσο περιορισμενο που δινεται η δυνατοτητα
θεωρητικα να φτασουν ολοι στην "τελειοτητα" του.
Ο ανταγωνισμος λοιπον ειναι τεραστιος. Και εκει ειναι που μπαινει το φροντιστηριο στη μεση. Μπορει πολλοι να εχουν τη δυνατοτητα να κατανοησουν την υλη απο μονοι τους και ουσιαστικα να ημν χρειαζονται τα καταραμενα τα φροντιστηρια. Αλλα δεν θα μπορεσουν να φτασουν την "τελειοτητα" και να παρουν το 20, διοτι δεν ειναι εξασκημενοι στις τυπικες βλακειες και δεν εχουν συστημα.
Το συμπερασμα ειναι οτι, ναι εσυ λες να μην κανεις φροντιστηριο,πιστευεις οτι μπορεις να τα καταφερεις μονος σου, καλως! Αλλα παντα θα υπαρχει καποιος που θα παει σε καποιο φροντιστηριο και θα εχει το πλεονεκτημα σε τεχνικες λεπτομερειες, αρα ακομη και αν ο αλλος ισως ηταν λιγοτερο ικανος απο εσενα, θα φτασει στο σημειο να σε περασει, διοτι οι πανελληνιες δεν ευνοουν τοσο τους καλους αλλα κυριως τους παπαγαλους.
Για αυτο, καλοι και παπαγαλοι θα πανε στο φροντιστηριακι τους για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο.
Μακαρι, αχ μακαρι να ηταν μη παπαγαλιστικο συστημα και να κοβοταν ολα αυτα τα τοσο αηδιαστικα φροντιστηρια! Αμα ηθελες τη βοηθεια ενος καθηγητη, να την χρησιμοποιουσες για κατι πιο δημιουργικο. Να συζητησεις για δυσκολες εννοιες παπαπερα απο την υλη σου, για την επιστημη ρε παιδι μου! Οχι για το αν θα γραψεις το ονομα σου με κεφαλαια θα μετρησει αρνητικα...
Ενω στο πανεπιστημιο...

Εκει ειναι δυσκολα τα πραγματα, μονο οι μαγκες μπορουν να κανουν "φροντιστηρια". Για αυτο δεν εχει καθιερωθει τοσο πολυ το πανεπιστημιακο φορντιστηριο, γιατι απλως λιγοι μπορουν να το κανουν.