Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#976 FallenSpiritGR

FallenSpiritGR

    ~From Hell i came~

  • Members
  • 248 posts

Posted 14 May 2010 - 19:07

ξεχνας αοδε και "προγραμματισμο"...


καλά ρε παίδι τη πρόβλημά υπάρχει με προγραμματισμό άγιο είναι το μάθημά..... απόλαυσή μέχρι τέλους!!:joyful::ureshii:

Τουλάχιστον αυτά είναι κατεύθυνσης... την έκθεση την υφίστανται όλοι.

(BTW, μπορώ να βρίζω μέχρι αύριο για ΑΟΔΕ.)


Tottally agreed with you my friend kenny !!!
και όχι μονό μέχρι αύριο και μέχρι μεθαύριο και μέχρι την παρασκευή που το δίνουμε :hihi2::hihi2:
Posted Image
Spoiler: AnimeList

#977 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 posts

Posted 14 May 2010 - 21:19

Συμφωνω στο οτι τελικα το προβλημα το εχουμε εμεις λογω της μανιας μας να γραψουμε σε ολα 20 ωστε να παρουμε 10^8 μορια και να γινουμε ολοι γιατροι/δικηγοροι/μηχανικοι. Η αιτια ομως κατα την γνωμη μου ειναι η πιεση απο τους γονεις (που βγαζουν τα απωθημενα τους στα παιδια) και οχι απο την καπιταλιστικη κοινωνια. Ισα ισα που η (ελληνικη) καπιταλιστικη κοινωνια ειτε σπουδασεις ειτε οχι τον ιδιο μισθο της πεινας θα σου δωσει:frozen:

Χωρίς να θέλω να το παίξω νέος Τσε , η αιτία και για τα απωθημένα αυτά βρίσκετε στη καπιταλιστική κοινωνία μας και μπορώ να αναπτύξω τον συλλογισμό μου αλλά είναι πολύ off-topic (αν δεν το κατάλαβες , σε απειλώ :kakaka:) . Το χαρακτηρισμό της κοινωνίας ως καπιταλιστική έλεγα να μην το βάλω αλλά είναι ένα γεγονός ότι είναι τέτοιας μορφής , οπότε δεν τίθεται θέμα ως προς αυτό . Το ότι δίνει τα ίδια λεφτά μετά στους αποφοίτου δεν είναι στοιχείο προς υπεράσπιση της αθωότητάς της .:P
Τέλος , δεν αναφερόμουν μόνο στις πανελλήνιες αλλά σε όλες τις τάξεις .



Εγώ πάντως δεν το βρίσκω αυτό κακή ιδέα. Γιατί να μην έχει κάποιος τη δυνατότητα να διαλέξει τα μαθήματα που θέλει να κάνει αυτά και μόνο αυτά ? Σαφώς με τις όποιες συνέπειες θα έχει αυτό στο μέλλον του. Εγώ προσωπικά τώρα βρίσκομαι στην αγγλία και κάνω την δευτέρα λυκειου και είναι αυτό ακριβώς το σύστημα. (και δεν έχει και πανελλαδικές ή όπως θα τις έλεγε κανείς "παναγγλικές")

Γιατί δεν έχει την ωριμότητα και τα κριτήρια για να κρίνει τι θα του χρησιμέψει στη ζωή και , κυρίως , τι θα του διευρύνει τους ορίζοντές του και το νου του

καλά ρε παίδι τη πρόβλημά υπάρχει με προγραμματισμό άγιο είναι το μάθημά..... απόλαυσή μέχρι τέλους!!:joyful::ureshii:


Ήταν πράγματι ωραίο άλλα μαθαίνουμε μια άχρηστη γλώσσα . Βοηθάει όμως πάρα πολύ η λογική που μαθαίνουμε μέσα από το μάθημα .
Posted Image

#978 croco~boy

croco~boy

    Dark Banquet

  • Members
  • 895 posts

Posted 14 May 2010 - 21:39

Νόμιζα πως η έκθεση ήταν μάθημα όπου ξεχωρίζει ο καλλιεργημένος από τον παπαγάλο, π@π@ρια, μετά την εξέταση έχω ακούσει 100 διαφορετικές εκδοχές από φιλόλογους και μαθητές για τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου στο κείμενο, άντε να βγάλεις άκρη τι θα πιάσουν σωστό και τι λάθος.


Ηταν μεθοδος της αιτιολογησης! Πολυ εγραψαν μεθοδο ορισμου λολζ!

Posted Image


#979 unagi

unagi

    Anime Fan

  • Members
  • 154 posts

Posted 14 May 2010 - 21:44

Ηταν μεθοδος της αιτιολογησης! Πολυ εγραψαν μεθοδο ορισμου λολζ!


Εγω έγραψα με αιτιο-αποτέλεσμα :Crying2: και ήμουν τοσοοο κοντά:Crying2::Crying2::Crying2:

#980 zade

zade

    23/11/2016

  • Members
  • 759 posts

Posted 14 May 2010 - 21:46

Γιατί δεν έχει την ωριμότητα και τα κριτήρια για να κρίνει τι θα του χρησιμέψει στη ζωή και , κυρίως , τι θα του διευρύνει τους ορίζοντές του και το νου του

Δεκτό ,αλλά με ποιό δικαιώμα οι φωστήρες του παιδαγωγικού ινστιτούτου αποφασίζουν τι είναι καλύτερο και τι όχι;


Ήταν πράγματι ωραίο άλλα μαθαίνουμε μια άχρηστη γλώσσα . Βοηθάει όμως πάρα πολύ η λογική που μαθαίνουμε μέσα από το μάθημα .

Η λογική που το έμαθα εγώ ήταν η λογική «παιδιά αυτό το μαθαίνουμε απ έξω γιατί δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να αποδίδει πάντα».Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με βοήθησε στη ζωή μου...

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Posted Image
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.


#981 D.Dragon

D.Dragon

    kaido worldomination loll

  • Members
  • 3,599 posts

Posted 14 May 2010 - 21:57

Ηταν μεθοδος της αιτιολογησης! Πολυ εγραψαν μεθοδο ορισμου λολζ!


Συνδυασμό αιτιολόγησης ορισμού έβαλα, από όσο έχω ρωτήσει θα το πιάσουν ως σωστό...Το καλό που τους θέλω:mador2:
Posted Image

#982 FallenSpiritGR

FallenSpiritGR

    ~From Hell i came~

  • Members
  • 248 posts

Posted 14 May 2010 - 22:33

Η λογική που το έμαθα εγώ ήταν η λογική «παιδιά αυτό το μαθαίνουμε απ έξω γιατί δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να αποδίδει πάντα».Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με βοήθησε στη ζωή μου...


what are you talking about omg??:blurah5::blurah5:
αυτος που σας εκανε μαθημα ηξερα ποσω κανει 1+1??:redcard2::redcard2:
ελεος να πουμε ελεος!!!:mador2::mador2::mador2:
Posted Image
Spoiler: AnimeList

#983 Ryuji

Ryuji

  • Members
  • 181 posts

Posted 15 May 2010 - 00:08

Γιατί δεν έχει την ωριμότητα και τα κριτήρια για να κρίνει τι θα του χρησιμέψει στη ζωή και , κυρίως , τι θα του διευρύνει τους ορίζοντές του και το νου του .


Χμμ.. Καλά γι αυτό το θέμα μπορώ να μιλάω μέχρι αύριο αλλά ας το αφήσω με ένα ωραίο και καλό "δεν είναι όλα τα παιδιά έτσι". Δηλαδή τι διάολο μετά απο ένα χρόνο ξαφνικά πέφτει η επιφώτιση της οριμότητας..:sigh2:
Posted Image

#984 Ptomahawk

Ptomahawk

    Σενιορ Ρεσερτσερ στα ΒeeTas

  • Members
  • 701 posts

Posted 15 May 2010 - 12:37

Όχι, ένα χρόνο μετά φτάνουν τα αποτελέσματα των ερευνών.
Posted Image

#985 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 posts

Posted 15 May 2010 - 16:46

Χμμ.. Καλά γι αυτό το θέμα μπορώ να μιλάω μέχρι αύριο αλλά ας το αφήσω με ένα ωραίο και καλό "δεν είναι όλα τα παιδιά έτσι". Δηλαδή τι διάολο μετά απο ένα χρόνο ξαφνικά πέφτει η επιφώτιση της οριμότητας..:sigh2:

Όχι , όχι , δεν θα το έλεγα αυτό . Ξέρω αμέτρητες περιπτώσεις που αποδεδεικνύουν το αντίθετο :P

Αυτό που ήθελα να πω είναι πως δεν το θεωρώ επιθυμητό να δημιουργεί ο κάθε μαθητής το δικό του πρόγραμμα από τέτοια ηλικία . Υποθέτω πως δεν αναφερόμαστε μόνο για την 3η λυκείου αλλά τουλάχιστον για όλο το λύκειο . Ε λοιπόν πιστεύω πως είναι αρκετά οκ η κατάσταση . Από την δευτέρα λυκείου επιλέγεις μια κατεύθυνση , θεωρητική , θετική ή τεχνολογική . Έχεις τα μαθήματα της κατεύθυνσης και τα μαθήματα γενικής παιδείας , τα πρώτα τα επιλέγεις και τα δεύτερα είναι κοινά για όλους . Μιλάμε δηλαδή για Ιστορία , Έκθεση , Κείμενα , Θρησκευτικά , Φυσική , Μαθηματικά κτλ . Αυτά τα μαθήματα έχουν μικρότερη βαρύτητα από αυτά της κατεύθυνσης , κάποιος που είναι θετική-τεχνολογική κάνει ανώτερα φυσικομαθηματικά , κάποιος που είναι θεωρητική κάνει ανώτερα αρχαία και κείμενα . Διαφωνώ όμως να μην κάνουν και οι δύο από τα δύο , είναι πχ τεράστιο εφόδιο για την προσωπικότητά σου το μάθημα των κειμένων ,αρκεί να προσέχεις λίγο όταν σου δίνουν πχ Μπρεχτ . Δέχομαι το να υπάρχουν κριτικές , και γω προσωπικά θεωρώ πως υπάρχουν αρκετά προβλήματα . Πράγματι είναι λίγο υπερβολικό το να κάνουμε τόσα μαθηματικά για κάποιον που πάει θεωρητική , θεωρώ επίσης λάθος ο τρόπος που διδάσκονται τα αρχαία . Πολύ που νοιάστηκα πως κλίνουμε το λύω , πιο σημαντικό και ωφέλιμο θα ήταν άμα μελετάγαμε σχεδόν αποκλειστικά αρχαίους δημιουργούς και ιστορικούς στο πρωτότυπο και μεταφράζαμε . Απλώς μην το παρακάνουμε στην μουρμούρα , αυτή είναι η ένστασή μου . :D

Η λογική που το έμαθα εγώ ήταν η λογική «παιδιά αυτό το μαθαίνουμε απ έξω γιατί δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να αποδίδει πάντα».Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με βοήθησε στη ζωή μου...

Ειδικά σε αυτό το μάθημα δεν μπορώ να φέρω στο μυαλό μου ούτε μια περίπτωση που να μπορούσε να πει κάτι τέτοιο . Δεν είναι τύποι και κανόνες , είναι απλή λειτουργική λογική . Το αν σου χρησιμεύει ή όχι εξαρτάτε λίγο και από τι θα κάνεις , όσοι έχουν μαθήματα προγραμματισμού έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση από άλλους που έρχονται από την θετική (το βλέπω καθημερινά)
Posted Image

#986 Ryuji

Ryuji

  • Members
  • 181 posts

Posted 16 May 2010 - 00:46

Δώσε μου λίγο χρόνο :8):
EDIT - :Ρ τυχερέ ! Λοιπόν τίποτα το ιδιαίτερο συμφωνώ σε αυτό ακριβώς που λες :hihi2:!! Απλά πιστεύω ότι π.χ. αυτόν τον διαχωρισμό με τα μαθήματα μπορείς να τον αρχίζεις μία τάξη νωρίτερα έτσι ώστε να έχεις και χρόνο να κάνεις πιο πολλά γι αυτά που σε ενδιαφέρουν! Δηλάδη μέχρι τότε έχεις όλο το χρόνο να μάθεις και πολλά, άσχετα με την "κατεύθηνση" σου πράγματα γιατί η γνώση κάθε άλλο παρά άχρηστη είναι.

Πολύ που νοιάστηκα πως κλίνουμε το λύω , πιο σημαντικό και ωφέλιμο θα ήταν άμα μελετάγαμε σχεδόν αποκλειστικά αρχαίους δημιουργούς και ιστορικούς στο πρωτότυπο και μεταφράζαμε . Απλώς μην το παρακάνουμε στην μουρμούρα , αυτή είναι η ένστασή μου .

+1000 σε αυτό. Νομίζω ότι στο πρώτο μου ποστ έπρεπε να κάνω ξεκάθαρο πως πιθανώς να ήταν εντελώς διαφορετικό και ευχάριστο να έκανες πολλά άλλα περιφερειακά μαθήματα (σε σχέση με την κατεύθηνση σου πάντα) με την σωστή διδακτικότητα κάτι που δυστηχώς δύσκολα βρίσκεις :nanteee:.
Αυτά λοιπόν :)

Έχεις όσο χρόνο θες , εγώ δεν είμαι μαθητής και δεν έχω βάσανα :joyful:

AAAAAA:roar: :D

Edited by Ryuji, 16 May 2010 - 01:47.

Posted Image

#987 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 posts

Posted 16 May 2010 - 00:54

Έχεις όσο χρόνο θες , εγώ δεν είμαι μαθητής και δεν έχω βάσανα :joyful:

EDIT : Σαν δε ντρέπεσαι ! Έκανες edit το post σου και τώρα το δικό μου φαίνεται εντελώς άκυρο ! :P

Edited by Glaurung, 16 May 2010 - 01:36.

Posted Image

#988 Ryuji

Ryuji

  • Members
  • 181 posts

Posted 16 May 2010 - 01:46

Χεχεχε :kakaka:. Κατσε θα το βάλω και γράφω κιόλας τελευταίος για να μην φένεται το άκυρο :laugh:
Posted Image

#989 zade

zade

    23/11/2016

  • Members
  • 759 posts

Posted 16 May 2010 - 21:34

Ειδικά σε αυτό το μάθημα δεν μπορώ να φέρω στο μυαλό μου ούτε μια περίπτωση που να μπορούσε να πει κάτι τέτοιο . Δεν είναι τύποι και κανόνες , είναι απλή λειτουργική λογική . Το αν σου χρησιμεύει ή όχι εξαρτάτε λίγο και από τι θα κάνεις , όσοι έχουν μαθήματα προγραμματισμού έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση από άλλους που έρχονται από την θετική (το βλέπω καθημερινά)

Tι να σου πω ,μιλάς με άνθρωπο ταγμένο στις θετικές επιστήμες ,οπότε ίσως και να βλέπω το ζήτημα τελείως διαφορετικά.Εγώ μια φορά ποτέ δεν τα συμπάθησα τα αρχαία και πάντα γύρω στο 14 έγραφα ,εκτός από εκείνη τη φορά στην δευτέρα λυκείου που ο καθηγητής με πρόσβαλλε σε όλη την τάξη και πείσμωσα και του έγραψα 18... Πάντως ο κανόνας λέει ότι όσοι είναι καλοί στα μαθηματικά ,μπορούν αν το παλέψουν να γίνουν καλοί και στο φιλολογικά.Το αντίστροφο δεν ισχύει.

Καλή τύχη άυριο παιδιά ,στα μαθηματικά.Αν και πόσο δύσκολα μπορούν να γίνουν;:thatsit:

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Posted Image
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.


#990 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 posts

Posted 16 May 2010 - 22:24

Πάντως ο κανόνας λέει ότι όσοι είναι καλοί στα μαθηματικά ,μπορούν αν το παλέψουν να γίνουν καλοί και στο φιλολογικά.Το αντίστροφο δεν ισχύει.


Ναι , γι αυτό είμαστε ανώτεροι :P
Posted Image