Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#346 Maya-chan

Maya-chan

    Anime Master

  • Moderators
  • 1.667 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:07

:oo::oo:Μονο 18.5, σορρυ που στο λεω αλλα εγω αμα διαβαζα εστω μιση ωρα θα εβγαζα 20:nosey:
4 ωρες?? Για ρομποτ μιλας?? Πας καλα
Κατα τ'αλλα συμφωνω με τον ero-sennin:riiight:


O father μου το λεει οχι εγω.

Μιση ωρα? :oo: Καλα τοτε, ή το τριπλάσιο IQ από μένα έχεις ή πολύ μαμάτους καθηγητές.

15fkk04.jpg


#347 Jiraiya

Jiraiya

    ビッグブレストジャンキー

  • Members
  • 2.574 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:09

Μιση ωρα? :oo: Καλα τοτε, ή το τριπλάσιο IQ από μένα έχεις ή πολύ μαμάτους καθηγητές.


Ή απλά σου κάνει πλάκα:hihi2:

Δημοσιευμένη  εικόνα


#348 samurai_pizza_dora

samurai_pizza_dora

    Just do it!

  • Members
  • 774 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:14

To λυκειο ειναι σχεδον το ιδιο με το γυμνασιο,ιδια φιλοσοφια, ιδια μαθηματα, ιδιο συστημα. Ιδιο ολοιδιο ειναι! Μη σου πω πως η 1η λυκειο ειναι πιο ευκολη και απο γυμνασιο...Χαλαρα τουρισμος τότε, το πολυ 1 ωρα διαβασμα την ημερα. Μετα στη 2α στρωνεσαι καπως, ε για να φτασεις τη 1,5 ωρα, αντε σε βαριες μερες τις 2.
Ε καλα στην 3η και να ηθελες να διαβασεις, δνε σου μενει και πολυς χρονος απο τα φροντιστηρια...Ε 2-3 ωρες ειναι πολυ καλες αμα εχεις διαβασμα και για σχολειο και για φορντιστηρια οπως ειχα εγω(αλλα που να τις βρεις συνηθως...)

#349 mihalakis21

mihalakis21

    Natsu Dragonil

  • Members
  • 280 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:24

Παιδιά, του χρόνου πάω Λύκειο και με όλα αυτά που ακούω έχω φρίξει... Έχω φτάσει ως εδώ με μέσο όρο 18.5 και 1-2 ώρες διάβασμα τη μέρα, και τώρα μου λένε ότι στο Λύκειο πρέπει να διαβάζω 4 και πρέπει να γίνω και παπαγάλος... Να πάω ν'αυτοκτονήσω από τώρα μήπως?:deadga6:


μην φοβασε. το λυκειο για μενα ειναι πιο χαλαρο απο το γυμνασιο. πινεις την καφεδια σου και καπνιζεις(οπιως καπνιζει) παρεα με τους καθηγητες. τα μαθηματα ωντος θα ειναι λιγο πιο δυσκολα ειδικα φυσικο-χημεια στα οποια ειμαι ασχετος αλλα κατα τα αλλα ολα cool.

και μην ακους αυτα που λενε για το διαβασμα σου. ξερω ατομο που παει 2α λυκειου,βγαζει τον βαθμο σου και κανει ιδιαιτερα σε ολα τα μαθηματα(αλγεβρα,γεωμετρια,φυσικη,χημεια,αρχαια,εκθεση,λατινικα,ιστορια και κανα δυο ακομα) και διαβαζει τουλαχιστον 8 ωρες την ημερα:oo::oo::oo::oo:.

εμεις σαν ταξη πηγαμε εντελως ψαρομενοι στο γυμνασιο τουλαχιστον για τις 2 πρωτες εβδομαδες. στο λυκειο ομως απο την πρωτη μερα αρχισαμε τις μαλα....ς και τις πλακες και ολα μια χαρα:hehehe::hehehe::hehehe:
Δημοσιευμένη  εικόνα

#350 psofia

psofia

    Retired troll

  • Members
  • 395 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 06 Ιούνιος 2008 - 22:38

Πρώτη Λυκείου είναι τραγικά εύκολη τάξη. Εμένα μου φάνηκε πιο εύκολη από την 3η Γυμνασίου! Δευτέρα Λυκείου μόνο Κατεύθυνση θέλει λίγο παραπάνω διάβασμα, κατά τ'άλλα εύκολα. Ε στην 3η είναι το παλούκι, όλοι το ξέρουν.
Πάντως, δεν νομίζω ότι χρειάζεται περισσότερο διάβασμα. Άντε μισή ώρα παραπάνω από ότι παλιότερα.

#351 zade

zade

    23/11/2016

  • Members
  • 759 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούνιος 2008 - 13:45

Οποιος εχει τα κοτσια ξεχωριζει, οποιος ήταν εξαρτημενο παιδακι των φροντιστηριων ή δεν μπορουσε να παει στο σχολειο αν δεν ειχε πει το μαθημα στη μαμακα ε τοτε δεν νομιζω να τα καταφερει και τοσο ευκολα.

Διαφωνώ . Ξέρεις πόσος κόσμος έχει αλλάξει νοοτροπία μέσα στο παν/μιο ;

Στη λυκειο ομως δεν εχουμε επιστημη σε καμια περιπτωση. Ειναι κατι τοσο τυποποιημενο και τοσο υπερεκτιμημενο που ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος.

Τυποποιημένο σίγουρα ,υπερεκτιμημένο όμως ; Για εξηγησέ το μου αυτό.

Στις πανελληνιες δεν σου βαζουν μια ασκηση που θα αξιολογησει την εξυπναδα ή τη φαντασια σου, αλλα μια ηλιθιοτητα στην οποια το μετρο συγκρισης θα ειναι αν εβαλες 25 γραμες αιτιολογηση και ο αλλος 24,5.(δεν κοιτανε την ουσια και τον τροπο σκεψης αλλα αν σου ξεφυγε καποιος τονος) Βεβαια αυτο ειναι λογικο. Πως θα βγαλουν καποιον 1ο και καποιον 2ο?

Εδώ γενικεύεις εσφαλμένα . Μπορεί στα περισσότερα μαθήματα να συμβαίνει αυτο ,αλλα υπάρχουν και μαθήματα που δεν ισχύει (μαθηματικά...)

-Η υλη ειναι τρομερα μικρη και περιορισμενη, και ετσι δινεται η δυνατοτητα σε ολους ανεξαιρετως να τη βγαλουν με τη βοηθεια των φροντιστηριων.
-Οι ασκησεις εκτος απο κατι λιγες εξαιρεσεις ειναι κατι που το λυνει ανετα ο μεσος ή ισως και ο αδυναμος μαθητης.

Αυτό είναι εντελώς λάθος . με καμία δύναμη δεν μπορεί ο μέτριος και ο αδύναμος μαθητής να λύσουν τις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ (όχι ελάχιστες) ασκήσεις . Βέβαια ,αυτό εξαρτάται και από τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται ο καθένας .Και όχι , η ύλη δεν είναι περιορισμένη ,απλά κοιτώντας την επιφανειακά φαίνεται περιορισμένη . Εάν εμβαθύνεις (τουλάχιστον στα μαθήματα τνω θετικών επιστημών ) θα δείς ότι η ύλη κα΄θε άλλο παρά μικρή είναι .

Αρα τι εμεινε να αξιολογησουν? Αν αιτιολογησες το γεγονος οτι η συναρτηση ειναι παραγωγισιμη πχ. Λες και ησουν πολυ μλκας και δεν μπορουσες να το κανεις ενω ελυσες ολη την υπολοιπη ασκηση... Γενικα το λυκειο ειναι τοσο περιορισμενο που δινεται η δυνατοτητα θεωρητικα να φτασουν ολοι στην "τελειοτητα" του. [./quote]
Απάντησα παραπάνω


Ο ανταγωνισμος λοιπον ειναι τεραστιος. Και εκει ειναι που μπαινει το φροντιστηριο στη μεση. Μπορει πολλοι να εχουν τη δυνατοτητα να κατανοησουν την υλη απο μονοι τους και ουσιαστικα να ημν χρειαζονται τα καταραμενα τα φροντιστηρια. Αλλα δεν θα μπορεσουν να φτασουν την "τελειοτητα" και να παρουν το 20, διοτι δεν ειναι εξασκημενοι στις τυπικες βλακειες και δεν εχουν συστημα.

Σιγά ,όλα θέμα ανασφάλειας είναι . Αν οι μαθητές δεν ήταν ανασφαλείς και έψαχναν τα πράγματα λίγο παραπάνω θα έβλεπαν ότι τα φροντιστήρια δεν τους χρειάζονται .


Το συμπερασμα ειναι οτι, ναι εσυ λες να μην κανεις φροντιστηριο,πιστευεις οτι μπορεις να τα καταφερεις μονος σου, καλως! Αλλα παντα θα υπαρχει καποιος που θα παει σε καποιο φροντιστηριο και θα εχει το πλεονεκτημα σε τεχνικες λεπτομερειες, αρα ακομη και αν ο αλλος ισως ηταν λιγοτερο ικανος απο εσενα, θα φτασει στο σημειο να σε περασει, διοτι οι πανελληνιες δεν ευνοουν τοσο τους καλους αλλα κυριως τους παπαγαλους.
Για αυτο, καλοι και παπαγαλοι θα πανε στο φροντιστηριακι τους για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο.

Σιγά ,όλα θέμα ανασφάλειας είναι . Αν οι μαθητές δεν ήταν ανασφαλείς και έψαχναν τα πράγματα λίγο παραπάνω θα έβλεπαν ότι τα φροντιστήρια δεν τους χρειάζονται .

Μακαρι, αχ μακαρι να ηταν μη παπαγαλιστικο συστημα και να κοβοταν ολα αυτα τα τοσο αηδιαστικα φροντιστηρια! Αμα ηθελες τη βοηθεια ενος καθηγητη, να την χρησιμοποιουσες για κατι πιο δημιουργικο. Να συζητησεις για δυσκολες εννοιες παπαπερα απο την υλη σου, για την επιστημη ρε παιδι μου! Οχι για το αν θα γραψεις το ονομα σου με κεφαλαια θα μετρησει αρνητικα...

Η λύση είναι η ελέυθερη εισαγωγή στα πανεπιστήμια ,αλλά εδώ δεν μπορούμε να το συζητήσουμε

Ενω στο πανεπιστημιο...λιγοι μπορουν να το κανουν:hahaha:
Εκει ειναι δυσκολα τα πραγματα, μονο οι μαγκες μπορουν να κανουν "φροντιστηρια". Για αυτο δεν εχει καθιερωθει τοσο πολυ το πανεπιστημιακο φορντιστηριο, γιατι απλως λιγοι μπορουν να το κανουν.

Όποιος θέλει μπορεί να το κάνει, απλά είναι γελοίο . Πήγαινες όλη την τρίτη λυκείου φροντιστήρια ,τώρα στρώσε τον κώλο σου κάτω και διάβασε.

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.


#352 PreToRiaN

PreToRiaN

    Make love, NOT warcraft

  • Members
  • 81 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούνιος 2008 - 14:36

Ελεος ρε παιδια μην τρελαθουμαι κιολας.
Το λυκειο δεν ειναι με καμια περιπτωση τυποποιημενο.Ολα τα σχολικα βιβλια εχουν πληρη και συνηθως υπερβολικα περιπλοκη αναλυση απο που πηγαζει και η παραμικρη λεπτομερεια.Δεν νομιζω να υπαρχει μαθητης που να ηθελε να ψαχτει απο που πηγαζουν πχ τα θεωρηματα που χρησιμοιποιει και να μην μπορεσε. Τωρα αμα οι μαθητες πηγαινουν για πανελληνιες παπαγαλιζοντας ειναι καθαρα δικη τους υποθεση (και των φροντιστων που τους δασκαλευουν), και πιστευω ενα διαβασμα με βαθος μιας ωρας ειναι πολυ πιο περιεκτικο απο ενα διαβασμα παπαγαλιας 3 ωρων.Γενικα κακως συγχεετε τις πανελληνιες με το λυκειο σαν γενικοτερη εννοια.



Οσον αφορα την συγκριση με το πανεπιστημιο κατε με ειναι το αντιθετο.Η υλη σε εμας τουλαχιστον ειναι τοσο μεγαλη στα περισσοτερα μαθηματα που ειναι αδυνατον ο καθηγητης να κανει πιο εξειδικευμενα θεματα αφου προσπαθει να τελειωσει ολη την υλη , με αποτελεσμα και οι φοιτητες απλα να καταπιανονται σε καθε μαθημα ,αφου εχουν να διαβασουν εναν μεγαλο ογκο .
Spoiler:
Αυτή η υπογραφή δεν ξεπερνά σε καμία περίπτωση τα 250 pixels ύψος.( who am i kidding : :. my beautiful and intelligent sign is ruined ).

#353 samurai_pizza_dora

samurai_pizza_dora

    Just do it!

  • Members
  • 774 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 07 Ιούνιος 2008 - 15:09

Διαφωνώ . Ξέρεις πόσος κόσμος έχει αλλάξει νοοτροπία μέσα στο παν/μιο ;


Kαλα άλλο να αλλάξεις νοοτροπία στο πανεπιστημιο... Και οχι 1ο ετος ειμαι, δνε ειμαι σε θεση να γνωριζω άτομα που άλλαξαν νοοτροπια.
Και δεν ειπα οτι τα ατομα δεν μπορουν να αλλαξουν νοοτροπια πουθενα, ειπα οτι η νοοτροπία του λυκειου μερικων ατόμων δεν σε παει πουθενα.

Τυποποιημένο σίγουρα ,υπερεκτιμημένο όμως ; Για εξηγησέ το μου αυτό.


1) Ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω απο τις πανελληνιες(αλλα αυτο δεν μπορεις να το δεις στο λυκειο, πρεπει να πας στο πανεπιστημιο για να το καταλαβεις) Ειναι σημαντικες σιγουρα, αλλα στη ζωη θα υπαρξουν πολυ πιο σημαντικα πραγματα, δνε ειναι το τελος του κοσμου οπως οι περισσοτεροι καποτε πιστευαμε.
2) Πολυς σαματας για το τπτ, αν παιρναμε την κατασταση πιο ανετα θα καταλαβαιναμε οτι υπεραναλυουμε ασκησεις και εννοιες σε σημειο αηδίας, μεχρι που κοτενυουμε να σιχαθουμε το αντικειμενο.

Εδώ γενικεύεις εσφαλμένα . Μπορεί στα περισσότερα μαθήματα να συμβαίνει αυτο ,αλλα υπάρχουν και μαθήματα που δεν ισχύει (μαθηματικά...)
Αυτό είναι εντελώς λάθος . με καμία δύναμη δεν μπορεί ο μέτριος και ο αδύναμος μαθητής να λύσουν τις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ (όχι ελάχιστες) ασκήσεις . Βέβαια ,αυτό εξαρτάται και από τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται ο καθένας .Και όχι , η ύλη δεν είναι περιορισμένη ,απλά κοιτώντας την επιφανειακά φαίνεται περιορισμένη . Εάν εμβαθύνεις (τουλάχιστον στα μαθήματα τνω θετικών επιστημών ) θα δείς ότι η ύλη κα΄θε άλλο παρά μικρή είναι .


Ε ναι για τα μαθηματικα εχεις δικιο, εκει μπορει να πεσει πολυ δυσκολο πραγμα. Αλλα ενταξει, ποσα θα ειναι τα δυσκολα θέματα? Πιανεις πχ ενα 15-16 στα μαθηματικα αν πεσει κατι τρομερα δυσκολο(υπο την προυποθεση οτι εχεις λιγο μυαλο, εχεις διαβασει κανονικα ολη τη χρονια και δεν εχεις καποια ατυχια κλπ) Πας καλα στα υπολοιπα μαθηματα, στα οποια καποιος με λιγοτερο και αλλος με περισσοτερο διάβασμα μπορει να τα παει πολυ καλα, και τελικα πιανεις εναν καλο βαθμο που θα σε βαλει σε μια καλη σχολη. Τελος.

Αυτο που λες για τον τροπο που καποιος διδασκεται κατι ειναι το ολο ζητημα. Αν εχεις καλες βασεις(δεν πιστευω καποιον που λεει οτι μεχρι τη δευτερα λυκειου ηταν μαθητης του #$#^%& και δεν ανοιγε βιβλιο, και διαβασε μονο στην 3η και πηρε βαθμαρα) και κανεις αρκετα φροντιστηρια(ή μαλλον ιδιαιτερα) μπορεις να τα πας απιθανα ανεξαρτητου ευφυιας.

Οσον αφορα την εμβαθυνση, ναι μπορει να γινει αρκετη, αλλα δεν απαιτειται για να γραψεις καλα στα περισσοτερα στις πανελληνιες.:canthelp:
Και σε συγκριση με την υλη του πανεπιστημιου, εμενα η υλη του λυκειου μου φαινεται μια κλανια, η οποια καταφερνει να πιασει ενα ολοκληρο ετος λογω εμβαθυνσης μεχρι αηδιας. Εγω προσωπικα πιστευω οτι τοση εμβαθυνση που ειχα κανει περυσι ήταν το οριο, δεν πηγαινε παραπερα!(τα ειχα σιχαθει)
Το μονο που δεν μπορεις να αμφισβητησεις για τη γ λυκειου ειναι η εμβαθυνση. Αλλιως θα τελειωναμε στους 3 μηνες και δεν θα ειχαμε τι να κανουμε, αν τα παιρναμε ολα επιφανειακα.

Σιγά ,όλα θέμα ανασφάλειας είναι . Αν οι μαθητές δεν ήταν ανασφαλείς και έψαχναν τα πράγματα λίγο παραπάνω θα έβλεπαν ότι τα φροντιστήρια δεν τους χρειάζονται .


Οχι παντα... Μπορεις να πιασεις εναν Α βαθμο χωρις αυτα αν εχεις ορεξη και διαθεση να διαβασεις μονος σου,και δεν παραπονιεσαι με το παραμικρο εμποδιο.
Αλλα αυτο που σου επαναλαμβανω ειναι οτι ενα άλλο ατομο τοσο ικανο οσο και εσυ πχ, θα πει στο φροντιστηριο, θα γραψει 5 λεπτομερειες καλυτερα απο εσενα και θα σε περασει(και μπορει να χασεις και τη σχολη σου)...
Αν εισαι σε θεση να εισαι προετοιμασμενος για αυτες τις περιπτωσεις, ε τοτε καντο.
Εγω προσωπικα πιστευω οτι θα ηταν το ιδανικο αυτο, θα απελευθερωνε τους μαθητες του λυκειου, αλλα εχει καποιος το σθενος να παρει αυτη την αποφαση?(απο αποψη ανασφαλειας, την οποια δεν πρεπει να υποτιμας, ειναι πολυ ισχυρος παραγοντας)

Όποιος θέλει μπορεί να το κάνει, απλά είναι γελοίο . Πήγαινες όλη την τρίτη λυκείου φροντιστήρια ,τώρα στρώσε τον κώλο σου κάτω και διάβασε.


Αυτο δνε το καταλαβα...:nosey:
Εννοεις οτι εσυ πιστευεις οτι ο μισος λαος εχει κατανοησει την υλη του πανεπιστημιου σε βαθος, ωστε να μπορει οποτε του καπνισει να την διδαξει?:oo:
Εδω βλεπουμε ολοκληρους καθηγητες που εχουν σπουδασει και εχουν κανει τοσα αλλα, και παλι δνε κατεχουν πολλα πραγματα...
Δεν ειναι πια και γελοιο να κατανοησεις την υλη του πανεπιστημιου και να την διδαξεις. Σε αυτο το σημειο δεν μιλαω υποθετικα, ειμαι σιγουρη! Δεν δεχομαι αντιρρησεις. Αμα βγαιναμε ολοι τελειοι απο τα πανεπιστημια, τοτε θα ειμαστε ολοι μεγαλοι επιστημονες.

Εκτος βεβαια και αν εννοεις κατι αλλο... Πραγματικα ισως ηταν μια παρεξηγηση αυτο το σημειο.


Αυτα! :wooi2:(αχ τι μου κανει αυτο το forum, οχι μονο δεν εχω χρονο πια να κατανοησω ο,τι διαβασω για τις εξετασεις, αλλα ουτε καν με βλεπω να τελειωνω τις εναπομεινασες 400 σελιδες...)

#354 zade

zade

    23/11/2016

  • Members
  • 759 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 08 Ιούνιος 2008 - 09:36

Kαλα άλλο να αλλάξεις νοοτροπία στο πανεπιστημιο... Και οχι 1ο ετος ειμαι, δνε ειμαι σε θεση να γνωριζω άτομα που άλλαξαν νοοτροπια.
Και δεν ειπα οτι τα ατομα δεν μπορουν να αλλαξουν νοοτροπια πουθενα, ειπα οτι η νοοτροπία του λυκειου μερικων ατόμων δεν σε παει πουθενα.

Ωραία ,εδώ καταλαβαινόμαστε.Όντως ,βλέπεις παιδιά να λένε "αν δεν έχω τον φροντιστή δεν μπορώ να διαβάσω" και κατανοείς πόσο κακό έχει κάνει η νοοτροπία του λυκείου.

1) Ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω απο τις πανελληνιες(αλλα αυτο δεν μπορεις να το δεις στο λυκειο, πρεπει να πας στο πανεπιστημιο για να το καταλαβεις) Ειναι σημαντικες σιγουρα, αλλα στη ζωη θα υπαρξουν πολυ πιο σημαντικα πραγματα, δνε ειναι το τελος του κοσμου οπως οι περισσοτεροι καποτε πιστευαμε.

Αυτό εξαρτάται από τη νοοτροπία του μαθητή και από τις συνθήκες που επικρατούν σπίτι του .Υπάρχουν μαθητές που είναι αγχωτικοί εκ φύσεως και άλλοι που είναι η προσωποποίηση της αφασίας .Επίσης υπάρχουν οικογένειες που αγχώνουν τους μαθητές (να περάσεις παιδάκι μου ) και άλλες που όχι (κάνε ότι μπορείς ,αλλά να ξέρεις πως δεν είναι και το τέλος του κόσμου)

2) Πολυς σαματας για το τπτ, αν παιρναμε την κατασταση πιο ανετα θα καταλαβαιναμε οτι υπεραναλυουμε ασκησεις και εννοιες σε σημειο αηδίας, μεχρι που κοτενυουμε να σιχαθουμε το αντικειμενο.

Δυστυχώς ,αυτό συμβαίνει και ο λόγος είναι η ανασφάλεια που ανέφερα πιο πριν .

Ε ναι για τα μαθηματικα εχεις δικιο, εκει μπορει να πεσει πολυ δυσκολο πραγμα. Αλλα ενταξει, ποσα θα ειναι τα δυσκολα θέματα? Πιανεις πχ ενα 15-16 στα μαθηματικα αν πεσει κατι τρομερα δυσκολο(υπο την προυποθεση οτι εχεις λιγο μυαλο, εχεις διαβασει κανονικα ολη τη χρονια και δεν εχεις καποια ατυχια κλπ) Πας καλα στα υπολοιπα μαθηματα, στα οποια καποιος με λιγοτερο και αλλος με περισσοτερο διάβασμα μπορει να τα παει πολυ καλα, και τελικα πιανεις εναν καλο βαθμο που θα σε βαλει σε μια καλη σχολη. Τελος.

Και εδώ συμφωνούμε

Αυτο που λες για τον τροπο που καποιος διδασκεται κατι ειναι το ολο ζητημα. Αν εχεις καλες βασεις(δεν πιστευω καποιον που λεει οτι μεχρι τη δευτερα λυκειου ηταν μαθητης του #$#^%& και δεν ανοιγε βιβλιο, και διαβασε μονο στην 3η και πηρε βαθμαρα) και κανεις αρκετα φροντιστηρια(ή μαλλον ιδιαιτερα) μπορεις να τα πας απιθανα ανεξαρτητου ευφυιας.

Συμπληρώνω ,στα μαθήματα που δεν απαιτείται εφυϊα.

Οσον αφορα την εμβαθυνση, ναι μπορει να γινει αρκετη, αλλα δεν απαιτειται για να γραψεις καλα στα περισσοτερα στις πανελληνιες.:canthelp:

Σωστό ,κι εδώ συμφωνούμε


Και σε συγκριση με την υλη του πανεπιστημιου, εμενα η υλη του λυκειου μου φαινεται μια κλανια, η οποια καταφερνει να πιασει ενα ολοκληρο ετος λογω εμβαθυνσης μεχρι αηδιας. Εγω προσωπικα πιστευω οτι τοση εμβαθυνση που ειχα κανει περυσι ήταν το οριο, δεν πηγαινε παραπερα!(τα ειχα σιχαθει)
Το μονο που δεν μπορεις να αμφισβητησεις για τη γ λυκειου ειναι η εμβαθυνση. Αλλιως θα τελειωναμε στους 3 μηνες και δεν θα ειχαμε τι να κανουμε, αν τα παιρναμε ολα επιφανειακα.

Μα αυτό δεν είπα κι εγώ ;;; Που διαφωνούμε ; Παραθέτω αυτό αλριβώς που έγραψα παραπάνω.
"Και όχι , η ύλη δεν είναι περιορισμένη ,απλά κοιτώντας την επιφανειακά φαίνεται περιορισμένη . Εάν εμβαθύνεις (τουλάχιστον στα μαθήματα τνω θετικών επιστημών ) θα δείς ότι η ύλη κα΄θε άλλο παρά μικρή είναι ."
Επίσης ,κάνεις το λάθος να συγκρίνεις την ύλη του λυκείου ,με την ύλη του παν/μιου. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης . Μιλάμε τώρα για άλλη βαθμίδα εκπαίδευσης ,άλλο επιπεδο ωριμότητας εκ μέρους του ατόμου κλπ .

Οχι παντα... Μπορεις να πιασεις εναν Α βαθμο χωρις αυτα αν εχεις ορεξη και διαθεση να διαβασεις μονος σου,και δεν παραπονιεσαι με το παραμικρο εμποδιο.
Αλλα αυτο που σου επαναλαμβανω ειναι οτι ενα άλλο ατομο τοσο ικανο οσο και εσυ πχ, θα πει στο φροντιστηριο, θα γραψει 5 λεπτομερειες καλυτερα απο εσενα και θα σε περασει(και μπορει να χασεις και τη σχολη σου)...
Αν εισαι σε θεση να εισαι προετοιμασμενος για αυτες τις περιπτωσεις, ε τοτε καντο.
Εγω προσωπικα πιστευω οτι θα ηταν το ιδανικο αυτο, θα απελευθερωνε τους μαθητες του λυκειου, αλλα εχει καποιος το σθενος να παρει αυτη την αποφαση?(απο αποψη ανασφαλειας, την οποια δεν πρεπει να υποτιμας, ειναι πολυ ισχυρος παραγοντας)

Λίγοι.


Αυτο δνε το καταλαβα...:nosey:
Εννοεις οτι εσυ πιστευεις οτι ο μισος λαος εχει κατανοησει την υλη του πανεπιστημιου σε βαθος, ωστε να μπορει οποτε του καπνισει να την διδαξει?:oo:
Εδω βλεπουμε ολοκληρους καθηγητες που εχουν σπουδασει και εχουν κανει τοσα αλλα, και παλι δνε κατεχουν πολλα πραγματα...
Δεν ειναι πια και γελοιο να κατανοησεις την υλη του πανεπιστημιου και να την διδαξεις. Σε αυτο το σημειο δεν μιλαω υποθετικα, ειμαι σιγουρη! Δεν δεχομαι αντιρρησεις. Αμα βγαιναμε ολοι τελειοι απο τα πανεπιστημια, τοτε θα ειμαστε ολοι μεγαλοι επιστημονες.

Εκτος βεβαια και αν εννοεις κατι αλλο... Πραγματικα ισως ηταν μια παρεξηγηση αυτο το σημειο.

Συγχέεις την έννοια "κατανοώ" με την έννοια "κατέχω".Το ότι κατανοώ κάτι δεν σημαίνει ότι είμαι σε θέση να το εξηγήσω σε κάποιον πέραν του εαυτού μου . Το ότι κατέχω κάτι σημαίνει ότι ανα πάσα στιγμή μπορω να το εξηγήσω σε τρίτους .Φυσικά και δεν είναι εύκολο να κατανοήσεις την ύλη του πανεπιστημίου! Ποιός είσαι ,ο Gauss ?
Δεν διαφώνησα πάνω σε αυτό ,απλά λέω ότι μπορείς να την κατανοήσεις και μόνος/η σου χωρίς να είναι απαραίτητο το φροντιστήριο.Τώρα ,αν πάλι διαπιστώνεις ότι δεν μπορείς να την κατανοήσεις ,τότε συγγνώμη ,αλλά η σχολή που διάλεξες μάλλον δεν κάνει για εσένα .
Τώρα ,για το να βγαίνουν όλοι τέλειοι από το πανεπιστήμιο ,παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες ,όχι μόνο ένας .

Αυτα! :wooi2:(αχ τι μου κανει αυτο το forum, οχι μονο δεν εχω χρονο πια να κατανοησω ο,τι διαβασω για τις εξετασεις, αλλα ουτε καν με βλεπω να τελειωνω τις εναπομεινασες 400 σελιδες...)

Σιγά -σιγά συμφωνούμε ,άντε δύο-τρία ποστς ακόμα και θα συμφωνήσουμε πλήρως (αλλά θα κοπούμε στην εξεταστική!!!)

Συστατικά: Κρέας ανθρώπινο 50%, Kόκκαλα 20% Αίμα ανθρώπινο: 10% ,μαλτοδεξτρίνη,άμυλο πατάτας ,πολυαμίδιο.Συντηρητικά:Βενζοϊκό Νάτριο,Σορβικό Κάλιο.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: Βλέπε Avatar.


#355 Anyparktos

Anyparktos

    Πρώην Me Loves Neliel

  • Members
  • 694 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 08 Ιούνιος 2008 - 14:18

Συγχέεις την έννοια "κατανοώ" με την έννοια "κατέχω".Το ότι κατανοώ κάτι δεν σημαίνει ότι είμαι σε θέση να το εξηγήσω σε κάποιον πέραν του εαυτού μου . Το ότι κατέχω κάτι σημαίνει ότι ανα πάσα στιγμή μπορω να το εξηγήσω σε τρίτους .Φυσικά και δεν είναι εύκολο να κατανοήσεις την ύλη του πανεπιστημίου! Ποιός είσαι ,ο Gauss ?

Lol bro αυτό ήταν η υπερατάκα των 30 ηπείρων!!:hahaha:
Τώρα να πω κι εγώ την άποψή μου...Να πω για τα μαθηματικά που είναι στην τελική και τα αγαπημένα μου...Όπως συνηθίζω να λέω η γενική μορφή άσκησης στα μαθηματικά της Γ λυκείου είναι:Έστω αρκούδα,νδο είναι τριχωτή...
Αυτό φαίνεται εκ πρώτης όψεως αυτονόητο,τα δεδομένα είναι λίγα και πρέπει να βγάλεις πολλά και ωραία συμπεράσματα με το μυ;λό σου και να βγάλεις κάτι από (όχι το απόλυτο) μηδέν..Πιστεύω ότι στο λύκειο για να γράψεις άριστα πρέπει(ή έστω σε εξαναγκάζουν )να έχεις άψογη γνώση του αντικειμένου σου..Και ναι,στα μαθηματικά είχα λαλήσει τόσο που καθόμουν και έβγαζα θεωρήματα και αποδείξεις!!!!Και κάποια συμπεράσματα που δεν μπορούσα ν'αποδείξω βέβαια αλλά κι αυτό μες την δουλειά είναι..Dora δεν ξέρω τι κάνατε στο φροντιστήριο σου,αλλά στο δικό μου υπήρχαν ασκήσεις που δεν τις έλυνε κανείς και όχι οι "μέτριοι"...Και προς άρση περαιτέρω αμφισβήτησης έβγαλα
Spoiler: ψώνιο inside
στην εποχή μου...Και μη μου πεις οτι τα κέρατα που έπρεπε να σκεφτείς σε κάτι ξέρω γω ερωτήσεις κρίσεως στη Βιολ.Κατ. δ3εν απαιτούσαν να ήξερες απ'έξω ολόκληρο(ναι δεν το λέω καταχρηστικά,το εννοώ) το βιβλίο εκείνο..Και ναι πιστεύω πως ότι κι αν κάναμε (εκτός ίσως απο έκθεση και τα ως επι το πλείστον "αστεία" μαθήματα επιλογής) πρέπει να είχες σε βάθος και εξοντωτικές γνώσεις..

Από την άλλη το πανεπιστήμιο...Χεχε...Είναι συναρπαστικά απλό!Απλά επιστρατεύει όλες τις ικανότητες αφαίρεσης(βλ. αφαιρετική σκέψη) που μπορεί να έχει ο ανθρώπινος νους..Απλά κατάλαβε το,μάθε να το χρησιομοποιείς και κάντο γρήγορα..Αυτή λοιπόν η πατσαβούρα που κάνουμε για να βγάλουμε τεράστιους όγκους ύλης στο πλαίσιο του παεπιστημιού όπως σωστά διαπίστωσες εσύ και brother zade,δεν μπορεί να μας καθιστά ικανούς να διδάξουμε και να μεταδώσουμε τπτ από αυτά που μάθαμε σε κανέναν...

Αποτέλεσμα?Οι καθηγητές δεν είναι τπτ υπεράνθρωποι που διαφέρουν τόοοοοοσο πολύ απο μας..Ίσα ίσα που οι περισσότεροι ήταν κάτι απαίσια ελεηνά γλυφτράκια που και τ******α θα καναν στους τοτε καθηγητές τους να τους κάνουν βοηθούς...Κουβάλα τον προτζέκτορα για να σε κάνω λέκτορα...Αυτό διατηρεί μια κατάσταση στην οποία η γνώση δεν μπορεί να μεταδωθεί μέσω ανθρώπου αλλά μόνο μέσω βιβλίοπυ και τη διααδικασία της αφαίρεσης που περιέγραψα...

Και επειδή βαίνω στα όρι του offtopic να εξηγήσω τη σύνδεση με όσα λέγατε..Το να έχεις την ικανότητα να πετύχεις τόσο καλά στο να είσαι αναλυτικός και να έχεις βαθύτερη γνώση ενος αντικειμένου σημαίνει ότι μπορείς και να κάνειος τη διαδικασία γρήγορα και χωρίθς πολλά πολλά(ανάλυση-πίεση-ζόρια)Άρα τα παιδάκια αυτά όπως λέτε(κακως γιατί και ελάχιστη ηλικιακή διαφορά και ελάχιστη απόκλιση στη νοοτροπία έχουε από αυτά τα παιδιά αφού εσείς 18 είστε κι εγώ 19)είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν τα μαθήματα του πανεπιστημίου.

Υπάρχει και το άλλο θέμα?Είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν τη ζωή?Πολύ απλό..Αν πάνε να σπουδάσουν σε άλλη πόλη θα γίνουν σύντομα...Θέλουν δε θέλουν.Αν μείνουν στην πόλη τους σιγα σιγά θα καταλάβουν...
Περίτρανο αν και τραγελαφικό παράδειγμα...Πρώτη μέρα μαθήματος στη σχολή..Βγαίνω από το μαθημά ζαλισμένος και στρίβω τσιγάρο(νικοτίνη τώρα :P )-ήξερα για το κλίμα του πανεπιστημίου απο τον αδερφό μου και απο παρέες...Βλέπω κάτι αποβλακωμένες φατσες,ντροπαλουλικιές γύρω γύρω με ύφος του περισπούδαχτου που βρέθηκε σε λάθος μέρος....
Σε τρεις βδομάδες...Όλοι τους εκτος από λίγα μπροστινά θρανία...Τσιγάρα,ράστα,emo ο,τι θες!Το ξεψάρωμα είναι μια διαδικασία που γίνεται μόλις κρυώσεις(κατα το η εκδίκηση μπλαμπλα) από τον κλίβανο των πανελλαδικών..Αυτά κι από μένα!!
Ουφφφφφφφφφφφφφ:ureshii:
Δημοσιευμένη  εικόνα

#356 samurai_pizza_dora

samurai_pizza_dora

    Just do it!

  • Members
  • 774 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 08 Ιούνιος 2008 - 15:46

Mα δεν διαφωνω σε 'ο,τι λες Neliel για τα μαθηματικα. Αλλα αυτο που λεω ειναι ότι το ποσοστο των δυσκολων ασκησεων ειναι πολυ μικρο(οσα μπαινουν στις πανελληνιες).Αρα και να μην τις λύσεις,σπουδαια τα λαχανα! Εκει που ήθελες να μπεις, θα μπεις!(αν εχεις προετοιμαστει εννοειται καταλληλα)

Για τη βιολογια,οχι, δεν συμφωνω. Μια βλακεια και μιση ειναι. Ακομη και οι ερωτησεις κρισεως(που btw ποτε δεν πεφτουν) ειναι όλες διδαγμενες. Στο σχολειο πχ μας εδωσαν μια λιστα με πιθανες συνδυαστικες ερωτησεις και τετοια πραγματα,τα μαθαμε(και δεν χρησιμευσαν και πουθενα στην τελικη στις εξετασεις)
Το μονο που ειναι δυσκολο σε αυτο το μαθημα ειναι η κατα λεξη αποστηθηση.(μη μου πεις πως ειναι δημιουργικο κριτηριο αυτο, %&^$%&%^& ειναι)

@ Zade
Sorry μπορει να μπερδεψα τη χρηση των λεξεων. Εννοουσα το κατέχω. Σε αυτο δεν διαφωνει νομιζω σε καμια περιπτωση κανεις. Αρα τι το συζηταμε? Φυσικα και δεν μπορει καποιος να διδαξει την πανεπιστημιακη υλη.

#357 °•πίΟu-πίΟu•°™

°•πίΟu-πίΟu•°™

    I'm just one hell of a butler :)

  • Members
  • 1.306 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 16:54

paidia me tromazete :nanteee: egw molis teleiosa proti lukeioO k m auta p diavasa NA m phge g to ti 8a antimetopiso apo septemvri :sigh2:


kakoi an8ropoi:madtodeath:

me troma3ate emena to a8wo koritcaki GRR xD

#358 Masterhead

Masterhead

    Beware of Genius

  • Members
  • 20 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 17:01

2 μαθηματα ακομα. Επιτλους φτανουμε στο τελος
Δημοσιευμένη  εικόνα

#359 mihalakis21

mihalakis21

    Natsu Dragonil

  • Members
  • 280 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 17:14

ενα μαθημα εμεινε και ειναι και το πιο δυσκολο. αγγλικα:hahaha:
αντε να τελειωνουμε
Δημοσιευμένη  εικόνα

#360 Bushido

Bushido

    Hungry

  • Members
  • 415 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2008 - 17:33

paidia me tromazete :nanteee: egw molis teleiosa proti lukeioO k m auta p diavasa NA m phge g to ti 8a antimetopiso apo septemvri :sigh2:


kakoi an8ropoi:madtodeath:

me troma3ate emena to a8wo koritcaki GRR xD



Welcome to the real world ~


εγω σημερα εγραφα 2 μαθηματα (το εχουνε κουρασει με τα γαμωδιπλα)

γεωμετρια (πρεπει να εγραψα...καλα το ονομα μου)
καλλιτεχνικα (πρεπει να πηρα ανετα 20.......τα ξεσκισα ολα)

προειδοπειηση σε οσους θα πανε 2α λυκειου:
καλο θα ητανε να διαλεγατε μαθημα επιλογης καλλιτεχνικα κ οχι υπολογιστες...
βασικο αυτο γιατι οι υπολογιστες ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΝΕ/ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ στο μεσω ορο κ ετσι δεν το δινεις στο τελος ενω
τα καλλιτεχνικα μετρανε κ στα 2 τετραμηνα κ στο τελος δινετε σαν μαθημα
αρα οσοι εχουν και προβλημα βαθμολογιας καλο θα ηταν να διαλεξουνε αυτο..
δεν ξερω ποια αλλα μαθηματα μετρανε ή δεν μετρανε στον μεσο ορο αλλα πιστευω σαν ποιο ξεκουραστο και χρατσα-χρουτσα μαθημα (ξυσιμο μοουντ)
ειναι το ελευθερο σχεδιο...

Δημοσιευμένη  εικόνα