Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#2626 sakuJo

sakuJo

    Ōji-sama?

  • Members
  • 74 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 01:05

Ωωω!
Εγώ επιμένω. Κριτήρια. Αν δεν είσαι σωστός και επιμελής και έχεις ιστορικό και χίλια δυο άλλα, ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ.

Και ακούγεται φασιστικό; Τράβα να δεις αν έρχομαι. Καιρούς για ευαισθητοποίηση που βρίσκει ο κόσμος.


η αληθεια ειναι οτι περιμενα μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη αλλα οκ...και ναι ειναι πολυ φασιστικο...και ναι αυτοι ακριβως ειναι οι καιροι για ευαισθητοποιηση...

Το σχέδιο δεν λέει τίποτα,ένας φίλος μου που είχε πάει πέρσι,ζωγράφιζαν μπουκάλια-κουτιά κ.α.Άσε που στο τέλος θα δώσεις εξετάσεις.

συνηθως τα παιδια που διαλεγουν σχεδιο ειναι αυτα που θελουν και αναλογη σχολη[αρχιτεκτονων, καλων τεχνων και δεν ξερω τι αλλο] και εννοειται για τους υπολοιπους[που συνηθως δεν εχουμε κανενα τετοιο ταλεντο:bahhh:]μας φαινεται βαρετο...:unsure:

βρε Kamui λαμβανοντας υπ'οψιν[οπως ξαναειπα]την ολη κατασταση στην οποια βρισκεται η χωρα αυτη τη στιγμη δεν ειναι δυνατον να αποσπαστουν τα υπουργεια..αλλα ακομη και να ηταν δυνατον ποιος θα μπορουσε να ειναι αυτος που θα τα ελεγχει[και στη δικη μας περιπτωση]ποιοι θα μπορουσαν να ελεγχουν το υπουργειο παιδειας;;επιτροπες πανεπιστημιακων;;επιτροπες καθηγητων;;;θα σφαζονταν σαν τα κοκορια...

Δηλαδή αυτοί που καίνε τα βιβλία τους τα καίνε επειδή είναι κακογραμμένα, άλλιώς θα τα κορνιζόνανε για να καμαρώνουν την εκπαίδευσή τους...

απλως ανεφερα ενα παραδειγμα αντλημενο απο τα δικα μου βιωματα...δεν τα καινε επειδη ειναι κακογραμμενα απλα...τα καινε επειδη ειναι κακογραμμενα και αναγκαζονται να τα διαβαζουν ξανα και ξανα...και απο οτι βλεπω[επειδη εισαι μικρος ακομα:kakaka:]στην τριτη λυκειου θα δεις οτι δυστυχως η παπαγαλια ειναι ο μονος τροπος για να καταφερεις κατι στις πανελληνιες[για τη θεωρητικη το λεω που απ' οτι καταλαβα εχεις επιλεξει ως κατευθυνση]θα γινεις και εσυ "παπαγαλος"και τοτε θα καταλαβεις ποσο σιχαμερα ειναι αυτα τα βιβλια...:bahhh: και κυριως ποσο σιχαμεροι ειναι οι περισσοτεροι καθηγητες, γιατι αυτο ειναι απο τα κυριοτερα προβληματα του σχολειου...


και οντως δεν καταλαβαινω τι θα πει ειδιωτικοποιηση...ειναι καποιο ειδος ευφημισμου;;:hmmm:

Δημοσιευμένη  εικόνα


#2627 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 01:46

Ωωω!
Εγώ επιμένω. Κριτήρια. Αν δεν είσαι σωστός και επιμελής και έχεις ιστορικό και χίλια δυο άλλα, ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ.

Και ακούγεται φασιστικό; Τράβα να δεις αν έρχομαι. Καιρούς για ευαισθητοποίηση που βρίσκει ο κόσμος.

αποτι φενετε τζαμπα εγραφα http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=529375&postcount=2601 (βασικα οχι τζαμπα τουλαχιστον μπηκε στον κοπο να γραψει κατι ο καμουι)

ωραια θα το πω πιο απλα:

ο σωστος και επιμελης μαθητης, που μαθαινει παπαγαλια το βιβλιο αλλα δεν καταλαβαινει σε βαθος τις εννοιες του, δικαιουτε το βιβλιο?
ο μαθητης που δεν κανει τιποτα και δεν μαθαινει τιποτα αλλα κραταει καθαρα τα βιβλια και τα θαβει σε μια βιβλιοθηκη δικαιουτε το βιβλιο?
ο μαθητης που καταλαβαινει τις εννοιες του βιβλιου και παει για αλλα ανωτερα, δικαιουτε το βιβλιο? αφου το εχει ξεπερασει το επιπεδο, γιατι το δικαιουτε?
ο μαθητης που περναει τη χρονια με το βιβλιο με μονο στοχο να το τελειωνει το γ@μοσχολειο και μετα καιει το βιβλιο ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ της ελευθεριας που αποκταει, δικαιουτε το βιβλιο?

ΝΑΙ ολοι το δικαιουνται, γιατι λοιπον να μη το δικαουττε και το "ρεμαλι" οπως το λες εσυ? (που προσωπικα τα "ρεμαλια" του σχολειου ηταν οι καλυτεροι φιλοι γιατι ηταν τα πιο ενταξυ παιδια)

ποιος εισαι εσυ να κρινεις αν καποιος δικαιουτε τις βασεις για μορφωση?

εχει το δημοσιο, η ελλαδα την οικονομικη δυνατοτητα να δημιουργησει κριτηρια-ειδικα μαθηματα-τμηματα που θα στοχευουν και τη βελτιωση των αδυναμων μαθητων? ΟΧΙ τοτε? τους δινει οτι μπορει στο βασικο σχολειο

το σχολειο, οι γονεις, γενικα η κοινωνια ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να δωση στον ανηλικο τις βασεις για τη ζωη, το αν θα τις χρησιμοποιησει αυτος ή οχι ειναι αλλο θεμα

απλο παραδειγμα:
ρωτα εναν πατερα που πληρωνει το φροντηστιριο για 3η λυκειου για το γιο του που βγαζει με το ζορυ γενικο 10, παρολο που ο ιδιος ο γιος τον λεει να μην τον γραψει φροντηστηριο. ρωτα τον γιατι καθετε και τα πληρωνει. θα σου πει το απλο "δεν θελω να γυρισει ο γιος μου στα 30 και στα 40 και να μου πει : καλα εγω βλακας ημουν και δεν διαβασα, εσυ γιατι δεν με αναγκασες?" ο πατερας θα κοιταξει να ειναι ενταξυ απεναντι στο γιο, θα εχει εκτελεσει τις υποχρεωσεις του.
το ιδιο ισχυει και για την κοινωνια. απλα τα πραγματα


ο τροπος σκεψης σου ειανι πολυ σκληρος, κατσε και σκεψου το παραπανω αλλιως ναι ειναι "φασιστικη" η αποψη σου

#2628 zoro77

zoro77

    Anime Master

  • Members
  • 1.600 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 02:40

βασικα Θεοδωρε με το τροπο που υποστηριζεις την αποψη σου(τονος επιθετικος και προσβλητικος ) χανεις το δικιο σου και ξεφευγεις πολυ με αποτελεσμα να εισαι λαθος. Αυτο γινεται σε πολλους (και σε μενα εχει τυχει) ασχετα αν υποστηριζουν την σωστη αποψη.
Φιλικα στο λεω.

Τωρα σε αυτο το ζητημα εγω εχω να πω οτι συμφωνω με την αποψη οτι ολοι εχουν δικαιωμα να παρουν το βιβλιαρακι τους, ασχετα απο το πως θα το χρησιμοποιησουν.
ΕΝΝΟΕΙΤΕ!!!!

Υπαρχει ομως ενα αλλα το οποιο δεν εχει σχεση με αυτο καθαυτο το δικαιωμα.
Τα παιδια τα οποια εχουν τα βιβλια για πεταμα και δεν τα χρησιμοποιουν κατα την διαρκεια της χρονιας χανουν το δικαιωμα τους να κρινουν την ολη κατασταση. Δηλαδη να κρινουν για το οτι δεν θα χουν βιβλια φετος ή του χρονου κλπ. Απο τη στιγμη που ο ιδιος κανει καταχρηση του δικαιωματος του, τοτε δεν εχει το δικαιωμα να διαμαρτυρηθει οταν καποια Διαμαντοπουλου και δεν ξερω ποιοι αλλοι του στερουν το ιδιο δικαιωμα. Αυτοι μονο. Η τουλαχιστον αν μπορουν κι αυτο, δεν μπορουν να λενε στον εαυτο τους οτι καναν σωστη χρηση του δικαιωματος τους, και αυτοι που δεν τους δινουν τωρα βιβλια,oτι τους αδικουν.
Γνωμη μου.

ΥΓ: Το καψιμο των βιβλιων δεν ειναι τοσο το προβλημα. Μπορει οντως το παιδι να διαβασε και στο τελος θελησε να τα ξεφορτωθει με αυτον τον τροπο. Αλλος με αλλον τροπο. Πχ εγω με την ανακυκλωση. Δεν λεει κατι αυτο. Για μενα ειναι χειροτερο αν καποιος το παιρνει το βιβλιο, το πεταει σε μια βιβλιοθηκη και το αφηνει εκει να αραχνιασει.

Αλλα και παλι παιδια οτι και να γινει το βιβλιο πρεπει να το χει ο καθενας. Ξεφτιλα αυτο με τα CD. Ο καθηγητης εκει που σου λεγε:
Βγαλτε τα βιβλια σας. Ανοιξτε στη σελιδα 5. Υπογραμμιστε με μαρκαδορακι την πρωτη παραγραφο.
Τωρα θα σου λεει. Βγαλτε τα Cd σας. Πατηστε κλικ στην σελιδα 5. Υπογραμμιστε με Βοld την πρωτη παραγραφο.
Ε οχι!

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από zoro77: 20 Σεπτέμβριος 2011 - 02:45

2po6sfa_jpg.gif


#2629 Kenobi-sensei

Kenobi-sensei

    Άρχοντας

  • Members
  • 1.451 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 02:56

κατι περι βιβλιων αν και δεν εχω διαβασει τις αποψεις μονο μερικες γραμμες.

ΔΕν νοειται για μενα να μπαινει σε οποιοδηποτε εκπαιδευτικo ιδρυμα κάποιος ο οποιος εχει καψει βιβλιο

Οσο κακογραμμενο και να ειναι ότι και να λεει το βιβλιο είναι δειγμα πολιτισμου και ελυθερης διακινησης ιδεων....δε μπορει εσυ που ζητας ανωτατη εκπαιδευση και απαιτεις και δικαιωματα να εχει φτυσει τον πολιτισμο

και επαναλαμβανω το περιοχομενο και ο τροπος επιβολης του (βλεπε ΑΟΔΕ) δεν αποτελουν δικαιολογια...

#2630 sakuJo

sakuJo

    Ōji-sama?

  • Members
  • 74 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 03:12

μα δεν νομιζω να υπαρχει καποιος που ειναι υπερ του να καιγονται τα βιβλια...και ειναι πολυ βαρια η εκφραση "φτυνεις τον πολιτισμο"..δεν ειναι μονο τα βιβλια δειγμα πολιτισμου;)

Δημοσιευμένη  εικόνα


#2631 Kenobi-sensei

Kenobi-sensei

    Άρχοντας

  • Members
  • 1.451 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 03:16

μα δεν νομιζω να υπαρχει καποιος που ειναι υπερ του να καιγονται τα βιβλια...και ειναι πολυ βαρια η εκφραση "φτυνεις τον πολιτισμο"..δεν ειναι μονο τα βιβλια δειγμα πολιτισμου;)


όχι ειναι ΚΑΙ αυτο δείγμα πολιτσμου...για να μη παρεξηγηθω εννοω οποιαδήποτε μορφης απλα επειδη αυτο το φαινομενο (καψιμο βιβλιων) το εχω δει σε πολλους μαθητες ...και υπαρχει το επιχειρημα το εχω πληρωσει οτι θελω το κανω

Απ' εξω απο το σχολειο μου στις πανελληνιες μετα την εξέταση καίγανε την ιστορια και το ΑΟΔΕ...και μας πειραζουν τα νεα μετρα οταν βγαζουμε τετοιους ανθρωπους

#2632 sakuJo

sakuJo

    Ōji-sama?

  • Members
  • 74 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 03:25

για αυτο και εγω τονισα παραπανω οτι αλλα ειναι τα κυριοτερα προβληματα του σχολειου...οι καθηγητες κυριως που δεν προσπαθουν ή δεν μπορουν να μορφωσουν τους μαθητες....για αυτο ειχα μιλησει και για αξιολογηση καθηγητων!το οτι ομως υπαρχουν ανθρωποι με αυτες τις αντιληψεις δεν σημαινει οτι πρεπει να δεχομαστε καθε μετρο που περνουν οι εκαστοτε κυβερνησεις χωρις την παραμικρη αντιδραση...

επισης κατι που ξεχασα να σχολιασω πριν!εμεις που καταστρεψαμε βιβλιο γιατι δεν εχουμε δικαιωμα στην ανωτατη εκπαιδευση;;

Δημοσιευμένη  εικόνα


#2633 Kenobi-sensei

Kenobi-sensei

    Άρχοντας

  • Members
  • 1.451 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 03:32

για αυτο και εγω τονισα παραπανω οτι αλλα ειναι τα κυριοτερα προβληματα του σχολειου...οι καθηγητες κυριως που δεν προσπαθουν ή δεν μπορουν να μορφωσουν τους μαθητες....για αυτο ειχα μιλησει και για αξιολογηση καθηγητων!το οτι ομως υπαρχουν ανθρωποι με αυτες τις αντιληψεις δεν σημαινει οτι πρεπει να δεχομαστε καθε μετρο που περνουν οι εκαστοτε κυβερνησεις χωρις την παραμικρη αντιδραση...


Αλλο το θεμα με την εκπαιδευση αλλο τα μετρα...και ουτε που ηθελα να τονισω αυτα απλα να δειξω την καταντια

εμεις που καταστρεψαμε βιβλιο γιατι δεν εχουμε δικαιωμα στην ανωτατη εκπαιδευση;;


Γιατι είναι σαν να ζητας να μαθεις να μαγειρευεις οταν δεν εχεις μαθει πρωτα να εκτιμας το φαγητο που σου προσφερεται.

#2634 sakuJo

sakuJo

    Ōji-sama?

  • Members
  • 74 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 03:49

Αλλο το θεμα με την εκπαιδευση αλλο τα μετρα...και ουτε που ηθελα να τονισω αυτα απλα να δειξω την καταντια



Γιατι είναι σαν να ζητας να μαθεις να μαγειρευεις οταν δεν εχεις μαθει πρωτα να εκτιμας το φαγητο που σου προσφερεται.


ναι εχεις δικιο ειχα στο μυαλο μου τα μετρα για ΑΕΙ-ΤΕΙ...αλλα εσυ πιστευεις οτι ενω δεν υπαρχουν βιβλια και[τουλαχιστον εδω που ειμαι εγω]καθηγητες τα παιδια δεν θα επρεπε να αντιδρουν;;;

ναι αν το φαγητο που μου προσφερουν ειναι ληγμενο δεν θα το εκτιμησω...με το που ανοιξει η σχολη θα ζητησω να με διαγραψουν ως κακο παραδειγμα για τους νεοεισαχθεντες....ειμαι το μιασμα της σχολης τι να κανουμε;;;

Δημοσιευμένη  εικόνα


#2635 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRealm of perdition

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 13:42

η αληθεια ειναι οτι περιμενα μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη αλλα οκ...και ναι ειναι πολυ φασιστικο...και ναι αυτοι ακριβως ειναι οι καιροι για ευαισθητοποιηση...


συνηθως τα παιδια που διαλεγουν σχεδιο ειναι αυτα που θελουν και αναλογη σχολη[αρχιτεκτονων, καλων τεχνων και δεν ξερω τι αλλο] και εννοειται για τους υπολοιπους[που συνηθως δεν εχουμε κανενα τετοιο ταλεντο:bahhh:]μας φαινεται βαρετο...:unsure:

βρε Kamui λαμβανοντας υπ'οψιν[οπως ξαναειπα]την ολη κατασταση στην οποια βρισκεται η χωρα αυτη τη στιγμη δεν ειναι δυνατον να αποσπαστουν τα υπουργεια..αλλα ακομη και να ηταν δυνατον ποιος θα μπορουσε να ειναι αυτος που θα τα ελεγχει[και στη δικη μας περιπτωση]ποιοι θα μπορουσαν να ελεγχουν το υπουργειο παιδειας;;επιτροπες πανεπιστημιακων;;επιτροπες καθηγητων;;;θα σφαζονταν σαν τα κοκορια...


απλως ανεφερα ενα παραδειγμα αντλημενο απο τα δικα μου βιωματα...δεν τα καινε επειδη ειναι κακογραμμενα απλα...τα καινε επειδη ειναι κακογραμμενα και αναγκαζονται να τα διαβαζουν ξανα και ξανα...και απο οτι βλεπω[επειδη εισαι μικρος ακομα:kakaka:]στην τριτη λυκειου θα δεις οτι δυστυχως η παπαγαλια ειναι ο μονος τροπος για να καταφερεις κατι στις πανελληνιες[για τη θεωρητικη το λεω που απ' οτι καταλαβα εχεις επιλεξει ως κατευθυνση]θα γινεις και εσυ "παπαγαλος"και τοτε θα καταλαβεις ποσο σιχαμερα ειναι αυτα τα βιβλια...:bahhh: και κυριως ποσο σιχαμεροι ειναι οι περισσοτεροι καθηγητες, γιατι αυτο ειναι απο τα κυριοτερα προβληματα του σχολειου...


και οντως δεν καταλαβαινω τι θα πει ειδιωτικοποιηση...ειναι καποιο ειδος ευφημισμου;;:hmmm:


Mα ξέρω τι πρόκειται να συναντήσω στις πανελλήνιες, και έχεις δίκιο σ' αυτό που λες.
Αλλά έχω δει παιδιά να καταστρέφουν τα βιβλία τους απο το δημοτικό κιόλας, δε χρειαζεται να φτάσουν πανελλήνιες για να τα σιχαθούν.
Σίγουρα κι εγώ θα σιχαθω τις απαίσιες παπαγαλίες του συστήματός τους, αλλα αυτό δεν έχει να κάνει με τα βιβλία μόνο.
Σημασία έχει οτι η καταστροφή του βιβλίου δείχνει άτομο κομπλεξικό που δεν έχει που να ξεσπάσει και τα φορτώνει όλα στα βιβλία του.

Αλλά δε βλέπω να γίνεται κάποια κατάληψη για την κατάργηση της παπαγαλίας και την αλλαγή του συστήματος.
Αυτό ισχύει για τον απλό λόγο οτι η παπαγαλία συμφέρει τα παιδιά.
Προτιμάνε να μάθουν ένα βιβλίο απ' έξω παρά να μπουν στη διαδικασία να σκεφτούν και να εκφράσουν την άποψη τους ασκώντας κριτική στο θέμα που αντιμετωπίζουν, και αυτό το αποδείκνύουν συχνά.
Κάθε φορά που ο καθηγητής προσπαθεί να κάνει το μάθημα πιο δημιουργικό και ενδιαφέρον, ζήτημα να συμετέχουν τρία παιδιά απο κάθε τάξη.
Ολοι οι άλλοι απλά κορροϊδεύουν αυτούς που συμμετέχουν και βολεύονται στο σύστημα του φροντηστηρίου και της αποστήθισης, ενώ φυσικά στο σχολείο πουλάνε τη μούρη του μάγκα που δεν ενδιαφέρεται για τέτοια θέματα.
(ας μην ξεχνάμε πως σύμφωνα με το "απόλυτα δημοκρατικό και ελεύθερο" σύστημα της νεολαίας, όσοι έχουν ενδιαφέροντα είναι φυτά και αυτοί που περνάνε 15 ώρες στο facebook την ημέρα, πηγαίνουν για καφέ, και καπνίζουν, είναι μάγκες.)

Τώρα για το θέμα με τα υπουργεία εγώ έδωσα απλά την ιδεα, δεν είμαι πολιτικός για να σας εγγυηθώ οτι θα λειτουργούσε.
Απλά πιστεύω πως είναι πολύ καλύτερο να διυκείται το υπουργείο απο πρυτάνεις και καθηγητές, παρά βουλευτές που εκλέγει μια γενική κυβέρνηση, η οποία μάλιστα έχει αποδειχθεί και αποτυχημένη.

Για το σχέδιο που λέτε, δεν έχω καθόλου ταλεντο στο σχέδιο, ούτε προορίζομαι για τέτοια δουλειά, αλλά η καλλιτεχνική μου σκέψη πιστεύω πως μπορεί να με βοηθήσει να δημιουργήσω ενδιαφέρον έργο σε οποιονδήποτε τομέα της τέχνης, έστω και σαν hobby.
Οπότε εφόσον με εδνιαφέρουν όλες οι τέχνες, με ενδιαφέρει καιη ζωγραφική.:P
Δεν τρελαίνομαι για το μάθημα αλλά δεν είχα και καλύτερες επιλογές.

O6rrvsU.jpg


#2636 metalmusicmaniac

metalmusicmaniac

    Psychotic Madness

  • Members
  • 240 Δημοσιεύσεις:
  • LocationKefalonia, Lixouri

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 14:27

Καλά, κάθε φορά που μπαίνω σε αυτό το thread βλέπω οτι η συζήτηση παίρνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις!

Όντως για τους μαθητές της τρίτης λυκείου η παπαγαλία θα έρθει αργά ή γρήγορα.
Τώρα για τα βιβλία είναι αλήθεια οτι κανένας δεν θέλει να καίγονται βιβλία και αυτοί που τα καίνε το κάνουν κυρίως για μαγκιά και όχι γιατί δεν τους αρέσει το περιεχόμενο του βιβλίου (άμα θες και έχεις την όρεξη και τη διάθεση μπορείς να βρεις αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα ακόμα και σε ένα ληγμένο βιβλίο).
Όσο για το υπουργείο παιδείας φίλε Kamui θα συμφωνήσω οτι η ιδέα σου πιθανότατα να κατέληγε σε σφαγή (οχι οτι μ'αρέσει που το υπουργείο παιδείας είναι κυβερνητικό όργανο).

Και τώρα κάτι άλλο: Σήμερα έγινε κατάληψη στο σχολείο μας μετά από ένα πρωινό μπάχαλο-αποχή που έγινε και μετά από πολλές συζητήσεις-διαβουλεύσεις-καυγάδες ήρθαν κάποιοι φοιτητές (πιθανότατα του Π.Α.ΜΕ ή της Κ.Ν.Ε.) και ανέλαβαν αυτοί τα αιτήματα, πήραν τα μυαλά των περισσότερων αέρα και κοτσάρανε δυο κλειδαριές και πλέον έχουμε κατάληψη.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#2637 matassos

matassos

    Anime Professional

  • Members
  • 623 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki-Ksanthi

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 15:23

κατι περι βιβλιων αν και δεν εχω διαβασει τις αποψεις μονο μερικες γραμμες.

ΔΕν νοειται για μενα να μπαινει σε οποιοδηποτε εκπαιδευτικo ιδρυμα κάποιος ο οποιος εχει καψει βιβλιο

Οσο κακογραμμενο και να ειναι ότι και να λεει το βιβλιο είναι δειγμα πολιτισμου και ελυθερης διακινησης ιδεων....δε μπορει εσυ που ζητας ανωτατη εκπαιδευση και απαιτεις και δικαιωματα να εχει φτυσει τον πολιτισμο

και επαναλαμβανω το περιοχομενο και ο τροπος επιβολης του (βλεπε ΑΟΔΕ) δεν αποτελουν δικαιολογια...

μα δεν κοιτατε τι ριζα του προβληματος, αλλα προσπαθειτε να το αντιμετωπισετε επιφανειακα. σορυ εγω δεν εχω μαθει ετσι, οταν εχεις ενα προβλημα ψαχνεις τις αιτιες του και το λυνεις με βαση αυτες.


ο μαθητης δεν γενιετε με "μισος" για τα βιβλια, τον κανει ετσι η κοινωνια, το σχολειο, οι γονεις. δεν του διδασκουν το σεβασμο και την εκτιμηση για τη μορφωση με αποτελεσμα να γινετε οτι γινετε.
δεν μπορεις να ζητας μετα αυτοι να τον "θαψουν" λες και ειναι απολυτα δικο του φταιξιμο, ειναι υποκρισια. οι ιδιοι πρεπει να ψαξουν τι κανουν λαθος και συμβαινει αυτο που συμβαινει.

καλα για το "ΔΕν νοειται για μενα να μπαινει σε οποιοδηποτε εκπαιδευτικo ιδρυμα κάποιος ο οποιος εχει καψει βιβλιο" δεν το σχολιαζω, μπαζει απο παντου η προταση, ο καθενας κανει καποιες πραξεις για δικους του λογους. σαφως υπαρχουν και ατομα που δεν αξιζουν αλλα και ατομα που εχουν αλλους λογους


και οι μαθητες που δεν εχουν σεβασμο στα βιβλια δεν "ζηταν ανωτατη εκπαιδευση και απαιτουν δικαιωματα" , κοιταν την παρτυ τους ακομη και αν επιφανειακα κανουν αυτο που λες

οσο για το αοδε: αξιζει καψιμο, thats it, απλα τα πραγματα, δεν καταλαβαινω την υπερβολικη αγαπη σου γι αυτη τη *******, τα εχουμε ξαναπει οπωτε δεν ξαναμπαινω στον κοπο

#2638 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 16:08

Αλλά δε βλέπω να γίνεται κάποια κατάληψη για την κατάργηση της παπαγαλίας και την αλλαγή του συστήματος.
Αυτό ισχύει για τον απλό λόγο οτι η παπαγαλία συμφέρει τα παιδιά.
Προτιμάνε να μάθουν ένα βιβλίο απ' έξω παρά να μπουν στη διαδικασία να σκεφτούν και να εκφράσουν την άποψη τους ασκώντας κριτική στο θέμα που αντιμετωπίζουν, και αυτό το αποδείκνύουν συχνά.
Κάθε φορά που ο καθηγητής προσπαθεί να κάνει το μάθημα πιο δημιουργικό και ενδιαφέρον, ζήτημα να συμετέχουν τρία παιδιά απο κάθε τάξη.

Ενδιαφέρον.'Εχεις κάποια σχετικό στατιστικό δείγμα να παραθέσεις,κάποια δική σου σχετική έρευνα,ή γίνεται στην τάξη σου(παίρνοντας πάντα σαν δεδομένο ότι τους ρώτησες συγκεκριμένα,και δεν το υπέθεσες απλά)άρα με λογική γενίκευσης είναι και όλοι οι άλλοι είναι έτσι,ή αυτό λέει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα και επειδή το το λέει σημαίνει ότι είναι και σωστό?

Tip:ένα μάθημα δεν λέγεται δημιουργικό όταν ένας καθηγητής για 10-15 λεπτά ''χαλαρώνει'' την κουβέντα και ρωτάει καμιά άλλη γνώμη,κυρίως για λόγους διπλωματίας και ξεκούρασης.Απειροελάχιστοι είναι οι καθηγητές που κάνουν πραγματικά δημιουργικό μάθημα-κάτι που συνεπάγεται με λίγότερο by the book έως και παραγκωνισμό του σκουπιδοβιβλίου,τουλάχιστον στα θεωρητικά μαθήματα-και εγώ τουλάχιστον όσες φορές συνάντησα τέτοιους στα σχολικά μου χρόνια,πάντα χαίρανε άκρας εκτίμησης από την συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών όχι μόνο της τάξης αλλά και όλου του σχολείου.

#2639 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 616 Δημοσιεύσεις:
  • LocationRealm of perdition

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 16:19

Ενδιαφέρον.'Εχεις κάποια σχετικό στατιστικό δείγμα να παραθέσεις,κάποια δική σου σχετική έρευνα,ή γίνεται στην τάξη σου(παίρνοντας πάντα σαν δεδομένο ότι τους ρώτησες συγκεκριμένα,και δεν το υπέθεσες απλά)άρα με λογική γενίκευσης είναι και όλοι οι άλλοι είναι έτσι,ή αυτό λέει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα και επειδή το το λέει σημαίνει ότι είναι και σωστό?


Aπο τη μια έχεις δίκιο και καταλαβαίνω τη λογική σου, αλλά εδώ και χρόνια μοιράζομαι την ίδια τάξη με τους συμμαθητές μου, και μπορώ να πω πως τους έχω μάθει αρκετά καλά. (σιγουρα πολυ καλύτερα απ' ότι ξέρουν αυτοί εμένα.)
Μάλιστα έχουμε κάνει και σχετικές συζητήσεις εν ώρα μαθήματος, οπου τους ασκώ κριτική σ' αυτό το θέμα, και αντι να πουν κάτι, συνήθως χασκογελάνε γιατί δεν θέλουν να παραδεχτούν πως έχω δίκιο.
Φυσικά υπάρχουν και διαφορετικά παιδιά, αλλά συνήθως δεν τολμούν να μιλήσουν για να μην πάνε κόντρα στο σύνολο.
Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί αν αυτό που λές είναι η αλήθεια που αρνούμαι να παραδεχτώ, αλλά άλλες τόσες φορές η συμπεριφορά τους και ο συμμερισμός απο φίλους μου με διαψεύδει.

Ακόμα και αυτό που λέω για την απολυταρχική νεολαία το έχω συναντήσει σε πολλές περιπτώσεις, δε το λέω με βάση μόνο δικές μου εμπειρίες (ποτε δεν προσπάθησα να ενταχθώ οπότε δεν μετράω καν) αλλά άλλων παιδιών που όσο απομακρύνονταν απο τη μετριότητα και το καραγκιοζιλίκι, τόσο χειροτέρευε η φύμη τους.

Tip:ένα μάθημα δεν λέγεται δημιουργικό όταν ένας καθηγητής για 10-15 λεπτά ''χαλαρώνει'' την κουβέντα και ρωτάει καμιά άλλη γνώμη,κυρίως για λόγους διπλωματίας και ξεκούρασης.Απειροελάχιστοι είναι οι καθηγητές που κάνουν πραγματικά δημιουργικό μάθημα-κάτι που συνεπάγεται με λίγότερο by the book έως και παραγκωνισμό του σκουπιδοβιβλίου,τουλάχιστον στα θεωρητικά μαθήματα-και εγώ τουλάχιστον όσες φορές συνάντησα τέτοιους στα σχολικά μου χρόνια,πάντα χαίρανε άκρας εκτίμησης από την συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών όχι μόνο της τάξης αλλά και όλου του σχολείου.

Μα δε μίλησα μόνο για συζήτηση.
Παραγωγικό μάθημα μπορεί να είναι μια έκθεση, μια εργασία, η ερμηνία ενός αγνώστου κειμένου, και άλλα πράγματα που θα ήταν δύσκολα για οποιονδήποτε, συμπεριλαμβάνοντας κι εμένα, και χωρίς το διάβασμα και ιδίως η παπαγαλία να είναι κριτήριο για την επιτυχία.

EDIT:Δε θέλω να ξαναγράψω σ' αυτό το θρεντ για βδομάδες.:P
Έχουν πιαστεί τα χέρια μου απο τα κατεβατα.

O6rrvsU.jpg


#2640 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 16:34

Aπο τη μια έχεις δίκιο και καταλαβαίνω τη λογική σου, αλλά εδώ και χρόνια μοιράζομαι την ίδια τάξη με τους συμμαθητές μου, και μπορώ να πω πως τους έχω μάθει αρκετά καλά. (σιγουρα πολυ καλύτερα απ' ότι ξέρουν αυτοί εμένα.)
Μάλιστα έχουμε κάνει και σχετικές συζητήσεις εν ώρα μαθήματος, οπου τους ασκώ κριτική σ' αυτό το θέμα, και αντι να πουν κάτι, συνήθως χασκογελάνε γιατί δεν θέλουν να παραδεχτούν πως έχω δίκιο.
Φυσικά υπάρχουν και διαφορετικά παιδιά, αλλά συνήθως δεν τολμούν να μιλήσουν για να μην πάνε κόντρα στο σύνολο.
Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί αν αυτό που λές είναι η αλήθεια που αρνούμαι να παραδεχτώ, αλλά άλλες τόσες φορές η συμπεριφορά τους και ο συμμερισμός απο φίλους μου με διαψεύδει.

Ακόμα και αυτό που λέω για την απολυταρχική νεολαία το έχω συναντήσει σε πολλές περιπτώσεις, δε το λέω με βάση μόνο δικές μου εμπειρίες (ποτε δεν προσπάθησα να ενταχθώ οπότε δεν μετράω καν) αλλά άλλων παιδιών που όσο απομακρύνονταν απο τη μετριότητα και το καραγκιοζιλίκι, τόσο χειροτέρευε η φύμη τους.

Φίλε μου δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω για το τι μπορεί να συμβαίνει στην παρέα σου-και να αμφέβαλλα δηλαδή δεν θα μπορούσα να το αποδείξω-,όμως αυτό που είπα όπως κατάλαβες,ήταν πως όταν μιλάμε σε γενική κλίμακα για σοβαρά κοινωνικά ζητήματα,αν δεν έχουμε έστω και ένα στοιχείο στην ξεφτίλα να το στηρίξουμε,δεν πάμε πουθενά...Το ύφος σου στο προηγούμενο ποστ ήταν απόλυτο και στηριζόταν σε κάτι έχει να κάνει με τις προσωπικές σου εμπειρίες και εκεί ακριβώς ήταν η νύξη μου.

Μα δε μίλησα μόνο για συζήτηση.
Παραγωγικό μάθημα μπορεί να είναι μια έκθεση, μια εργασία, η ερμηνία ενός αγνώστου κειμένου, και άλλα πράγματα που θα ήταν δύσκολα για οποιονδήποτε, συμπεριλαμβάνοντας κι εμένα, και χωρίς το διάβασμα και ιδίως η παπαγαλία να είναι κριτήριο για την επιτυχία.

Καλά εδώ διαφωνώ κάθετα,από την στιγμή που μιλάμε για κάτι δημιουργικό δεν γίνεται να μιλάμε για παρακλάδια του συστήματος διδασκαλίας και αναπαραγωγή τόσων άχρηστων πληροφοριών όπως για το εμπόριο σταφίδας στον Εύξεινο Πόντο τον 19ο αιώνα(ουάου!)η' για την κατακρεούργηση λογοτεχνικών κειμένων και την ανάλυση υπό ένα συγκεκριμένο πρίσμα,και άλλα τόσα...Τα πραγματικά λίγα χρήσιμα στοιχεία μένουν στην αφάνεια λόγω των υπολοίπων.Αλλά ας μην το αναλύσουμε γιατί θα είναι long talk..

Το ύφος μου σε αυτό το ποστ δεν είναι επιθετικό btw,προς αποφυγή παρεξηγήσεων:thatsit: