Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * - 29 votes

The Black Hole


  • Please log in to reply
88241 replies to this topic

#88201 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,042 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 09 February 2019 - 19:50

Νομίζω ότι πράγματι η ομοφοβία έχει να κάνει απείρως περισσότερο με θέματα ανδρισμού παρά με οτιδήποτε άλλο. Η γυναικεία ομοφυλοφιλία δε θεωρείται κάτι απαραίτητα λιγότερο "γυναικείο", (εκτός αν περάσουμε σε butch στερεότυπα) καθώς δεν χαρακτηρίζεται από κάποια αντιστροφή προκαθορισμένων ρόλων. Μια αγκαλιά μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη γιατί για κάποιους υπονοεί μια σεξουαλική πρακτική, με την οποία φοβούνται να ταυτιστούν, καθώς συνδέεται με την απώλεια της ανδρικής κυριαρχίας και αυτάρκειας. Το ίδιο δεν ισχύει για τη γυναικεία ομοφυλοφιλία που μπορεί να συνοδευτεί με πιο ασφαλείς και λιγότερο σοκαριστικές για τον κόσμο πρακτικές που δε θέτουν τέτοιου είδους ζητήματα κυριαρχίας.

 

Εξαρτάται και πως θα το λανσάρεις.

Τώρα μου θύμισες τον σάλο που είχε ξεσπάσει με την ταινία Baise-moi αρχές 2000, που είχε απαγορευτεί σε κάποιες χώρες, ακόμα και στη Γαλλία ή λογοκριθεί σε κάποιες επίμαχες σκηνές. Στην Αμερική πέρασε σχεδόν απαρατήρητη για να προκαλέσει τέτοιες αντιδράσεις. Η ειρωνία είναι πως οι σκηνοθέτες ήταν γυναικες. Η ταινία περιλάμβανε πραγματικές σκηνές σεξ αλλά πιστεύω πιο πολύ σόκαρε το θέμα που ήταν η εκδικηση κατά των αντρών λόγω ενός βιασμού. Αυτοί που αντιδράσαν ανήκαν κυρίως στα συντηρητικά μέσα και κοινό. Τα οποία για διαφορετικούς λόγους αντιδράσαν και στην ταινία Irreversible λίγο αργότερα.

Ενώ άλλες παρόμοιες ταινίες που δεν είχαν τέτοιο βιαίο θέμα έτυχαν ευρύτερης αποδοχής.



#88202 MoRmEnGiL

MoRmEnGiL

    Casval Rem Deikun

  • Members
  • 518 posts

Posted 09 February 2019 - 20:40

Ζούμε στην εποχή του καταδικάζωτηβίαπόπουκιανπροέρχετε εκτός και εναρμονίζεται με τα δικά μου πιστεύω συμφέροντα. Εγω θα δέρνω αλλά εσυ απο που κ ως που θα αντιδράς. Ζήσαμε δημόσιο λιντσάρισμα μέχρι θανάτου από "νοικοκυραίους" με τη συμμετοχή μπατσαρίας και τεράστια καμπάνια διασυρμού του ονόματος του νεκρού μετά θάνατον. Ζούμε σε μια εποχή που η χρυσή αυγή είναι στη βουλή, και αντίστοιχα  υπάνρθωπα κόμματα είναι στη βουλή σε όλη την ευρώπη. Την εποχή που όποιος έχει πετρέλαιο έχει και εμφύλιο. Την εποχή που ο συντηρητισμός, η ομοφοβία, ο φασισμός, η παραπληροφόρηση και η άρνηση της πραγματικότητας (flat earth, antivaxxers etc) έχει ανέβει σε δυσθεώρητα ύψη μέσω του ίντερνετ. Δε μου κάνει πλέον τίποτα εντύπωση, όλα απλά με κάνουν να μη θέλω να ζω εδώ.

I heard this time of the year URANUS is lovely.


Edited by MoRmEnGiL, 09 February 2019 - 20:43.

REMEMBER WHAT THE DORMOUSE SAID
 


#88203 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4,117 posts

Posted 09 February 2019 - 23:35

 Ποιο είναι το πρόβλημα που δύο άτομα αγαπιούνται ανεξάρτητα από το φύλο τους δηλαδή και τι ζόρι τραβάει ο καθένας δεν θα μπορέσω να το καταλάβω ποτέ. 

 

 

Χαχα ρε συ Kai αυτό γαμώτο! Πωπω αλήθεια τώρα, σας μπιπ μπιπ μπιπ ο καπιταλισμός και εσάς σας νοιάζει ποιός γουστάρει ποιόν?

 

Τέσπα η ομοφοβία που δέχονται οι άντρες ομοφυλόφιλοι βρίσκεται σε απευθείας συνάρτηση με τον μισογυνισμό. Οι λεσβίες ακόμα και αν τελώντας σε ζευγάρι υιοθετήσουν συμπεριφορές που δεν αρμόζουν με το φύλο τους, σύμφωνα με αυτά που θεωρούνται ως συμπεριφορές φύλου τέλοσπάντων, κάνουν level up ενώ για τους άντρες ισχύει το αντίθετο διότι υπάρχει η αντίληψη ότι αναλαμβάνουν "γυναικεία" χαρακτηριστικά ως μέρος ενός ομόφυλου ζευγαριού οπότε προδίδουν τον ανδρισμό or whatever.

 

Ωραία κουβέντα πιάσατε και εγώ βασανίζομαι εδώ πέρα με το Σκανδιναβικό welfare state την τρέλα μου μέσα και παραδίδω εργασία αύριο.

 

Εννοείται όπως πάντα, όλες οι απόψεις σεβαστές αρκεί να μην γίνονται προσωπικές επιθέσεις


xbJ3b2w.jpeg


#88204 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,042 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 10 February 2019 - 00:42

Ζούμε στην εποχή του καταδικάζωτηβίαπόπουκιανπροέρχετε εκτός και εναρμονίζεται με τα δικά μου πιστεύω συμφέροντα. Εγω θα δέρνω αλλά εσυ απο που κ ως που θα αντιδράς. Ζήσαμε δημόσιο λιντσάρισμα μέχρι θανάτου από "νοικοκυραίους" με τη συμμετοχή μπατσαρίας και τεράστια καμπάνια διασυρμού του ονόματος του νεκρού μετά θάνατον. Ζούμε σε μια εποχή που η χρυσή αυγή είναι στη βουλή, και αντίστοιχα  υπάνρθωπα κόμματα είναι στη βουλή σε όλη την ευρώπη. Την εποχή που όποιος έχει πετρέλαιο έχει και εμφύλιο. Την εποχή που ο συντηρητισμός, η ομοφοβία, ο φασισμός, η παραπληροφόρηση και η άρνηση της πραγματικότητας (flat earth, antivaxxers etc) έχει ανέβει σε δυσθεώρητα ύψη μέσω του ίντερνετ. Δε μου κάνει πλέον τίποτα εντύπωση, όλα απλά με κάνουν να μη θέλω να ζω εδώ.

I heard this time of the year URANUS is lovely.

 

δυστηχώς για την παραπληροφόρηση δεν υπάρχει διέξοδο. Λένε τάχα τα μπλογκ και τα social media, αλλά από την άλλη γράφουν ότι θέλουν χωρίς καν να ταυτοποιούν ή να ερευνούν τις πηγές τους. Τουλάχιστον στα επίσημα media ξέρεις ότι γνωρίζουν την αλήθεια και απλά την κρύβουν.



#88205 Lord Leon

Lord Leon

    Immortal Esper

  • Members
  • 714 posts

Posted 11 February 2019 - 00:29

Χμμ. Και είναι ζήτημα άλλο το να θεωρείς/πιστεύεις για τοον χ/ψ λόγο το ότι είναι λάθος η ομοφυλοφιλία και άλλο το να κατακρίνεις τον άλλο γι αυτό. AFAIC και τα δύο είναι αμαρτία, και στην τελική ούτε ο ίδιος οο Ιησούς δεν λιθοβόλησε την αμαρτολή γιατί να το κάνουμε εμεις με λεκτικούς λιθοβολισμούς; Και ναι η ομοφυλοφιλία κατά τ ευαγγέλιο είναι αμαρτία, αλλά δεν θα είμαι εγώ που θα κατακρίνω και θα γκαρίζω εάν ο άλλος είμαι ομοφυλόφιλος, είμαι αρκετά απασχολημένως να εντοπίζω τα δικά μου λάθη και αμαρτίες.

Thought game: Από την άλλη αντί 2 άντρες να αγγαλιάζονται έβλεπα έναν το να κλέβει ή να φονέυει θα τον κατέκρινα; Σημείωση και τα 2 είναι βαριές αμαρτίες κατά  το ευαγγέλιο.

 

Όχι, δεν ειναι άλλο ζητημα εν προκειμενω. Μιλαμε και για ομοφοβία και για (λεκτική) βια. Aυτό δεν πάει μόνο στον pcmaga που δανειστηκα το εδάφιο, αλλά σε όλους οσους πιστέυουν το ίδιο, να πω το εξης: Αν πιστεύεις οτι η ομοφυλοφυλία ειναι αμαρτία, δηλαδή κάτι λάθος και πιθανως βλαβερο για τουλάχιστον έναν άνθρωπο, πιστεύεις σε κάτι φοβικό, που είναι πηγή ρητορικων μίσους. Δεν τους ανέχεσαι εσυ γιατί δε σε πειράζουν ή αφορούν, εμέις σε ανεχόμαστε γιατι δεν προσπαθεις να επιβάλεις την άποψη σου με τη βία, και γιατί ο διάλογος με την αντιθετη αποψη μπορεί να φερει εξελιξη. Αλλά η κοινωνία εξελίσσεται και εσύ βαδίζεις σε μία λεπτή γραμμή.

 

 

 

Να μη λέμε ο, τι θέλουμε, δεν υπάρχει καμία αναφορά στους ομοφυλόφιλους στα Ευαγγελία και μέσα στις διδασκαλίες του Ιησού. Υπάρχουν 3 οι οποίες είναι ψιλοαμφισβητισημες με βάση τη χρήση των λέξεων σε επιστολές του Αποστόλου Παύλου, ο οποίος έγραψε και διάφορα ωραία για τη θέση των γυναικών. Τυχαίο;

Επίσης το ότι παραθέτονται συχνά εδάφια από την Παλαιά Διαθήκη απλώς υποκριτικό και τραγικό αφού η Καινή ουσιαστικά την αναιρεί. Γενικότερα μετά τον Απόστολο Παύλο υπήρξαν κι άλλοι ομοφοβικοι αγιοι βλ. Ιωάννου Χρυσόστομο, αλλά μέσα στις βασικές διδασκαλίες δεν κατά δικάζεται πουθενά.

 

Στην καινη διαθηκη και  στο κοράνιο δεν γινεται καμιά προτροπή για βία, ή έστω για ένα στραβοκοιταγμα σε οποιονδήποτε "αμαρτάνει". Στην πρωτη μιλάει για αγαπη και σεβασμο ακομα και στις διαφορετικες αποψεις και στο δευτερο συμφωνει και επαυξανει και απλά προσθετει οτι η βια ειναι αποδεκτη αν πρεπει να αμυνθείς ή να προστατεψεις τους αγαπημενους σου. 

Ναι, η Παλαια αντιφασκει με τα άλλα δύο και ειναι λογικο γιατι ειναι μια ρητορική μίσους από άκρη σε ακρη. Αλλά ακριβώς για αυτό χρησιμοποιείται ως σημερα από όλε τις αβρααμικές θρησκειες: γιατί είναι απείρως πιο έυκολο να προκαλέσεις συσπείρωση μεσα απο πόλωση, παρά επικεντρώνοντας το ποιμνίο (τι γαμάτη λέξη!) σε όσα συμφωνουν...

 

 

Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι στο ιστορικό πλαίσιο που γράφει ο Απόστολος Παύλος το στάτους της ομοφυλοφιλίας είναι εντελώς διαφορετικό απ' ότι σήμερα. Η ιδέα ότι υπάρχουν διαφορετικοί σεξουαλικοί προσανατολισμοί με τον οποίο γεννιέται ο κάθε άνθρωπος, και διατηρεί μόνο αυτό για το υπόλοιπο της ζωής του είναι μια σύγχρονη αντίληψη, ίσως και ένα σύγχρονο κατασκεύασμα που τείνει να μην ταιριάζει πάντα με την ιστορία. Η ομοφυλοφιλία μεταξύ αντρών στην αρχαιότητα ήταν κάτι απείρως πιο διαδεδομένο, και συνήθως αφορούσε σχέσεις εξουσίας, και μάλιστα πρακτικές παιδεραστίας.

Ο Χριστιανισμός καταδίκασε λίγο πολύ όλα όσα χαρακτηρίζουν τον αρχαίο κόσμο, λογικό είναι ότι ένα μικρό μέρος αυτών θα είναι και αυτό. Αν θέλουμε να μιλήσουμε περί αμαρτίας, τότε όλα όσα αφορούν τη σύγχρονη ζωή είναι αμαρτωλά, γιατί ζούμε σε έναν πολιτισμό που στρέφει τον άνθρωπο όλο και πιο κοντά στον εαυτό του, και στην ικανοποίηση αυτού μέσα από υλικές απολαύσεις και απολαυές. Αμαρτία είναι ουσιαστικά ό,τι σε απομακρύνει από το Θεό. Είναι θέμα αντίληψης του καθενός σε τι αξιακή κλίμακα βάζει κάθε αμαρτία, για αυτό και είναι άκρως υποκριτικό το ότι το μόνο σχεδόν πράγμα που κατακρίνει η εκκλησία είναι αυτό, ανάμεσα σε όλες τις άλλες πτυχές της σύγχρονης ζωής που έχει αποδεχτεί και υιοθετήσει.

 

 

Νομίζω ότι πράγματι η ομοφοβία έχει να κάνει απείρως περισσότερο με θέματα ανδρισμού παρά με οτιδήποτε άλλο. Η γυναικεία ομοφυλοφιλία δε θεωρείται κάτι απαραίτητα λιγότερο "γυναικείο", (εκτός αν περάσουμε σε butch στερεότυπα) καθώς δεν χαρακτηρίζεται από κάποια αντιστροφή προκαθορισμένων ρόλων. Μια αγκαλιά μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη γιατί για κάποιους υπονοεί μια σεξουαλική πρακτική, με την οποία φοβούνται να ταυτιστούν, καθώς συνδέεται με την απώλεια της ανδρικής κυριαρχίας και αυτάρκειας. Το ίδιο δεν ισχύει για τη γυναικεία ομοφυλοφιλία που μπορεί να συνοδευτεί με πιο ασφαλείς και λιγότερο σοκαριστικές για τον κόσμο πρακτικές που δε θέτουν τέτοιου είδους ζητήματα κυριαρχίας.

 

Ok, ας το πάρουμε απο την αρχή εδώ:

  1. Όχι, το στάτους της ομοφυλοφιλίας δεν είναι εντελώς διαφορετικό και η ιδέα ότι υπάρχουν διαφορετικοί σεξουαλικοί προσανατολισμοί με τον οποίο γεννιέται ο κάθε άνθρωπος, και διατηρεί μόνο αυτό για το υπόλοιπο της ζωής του δεν είναι μια σύγχρονη αντίληψη και σίγουρα δεν είναι ένα σύγχρονο κατασκεύασμα. Αλλά καταλαβάινω γιατί μπορεί κάποιος να το πιστεύει αυτό. Ο προσανατολισμός υπάρχει και ειναι πλέον επιστημονικά αποδεκτος. Και υπηρχε πάντα, απλώς η κοινωνία (συνήθω οι θρησκευόμενες εξ'αυτών) στρουθοκαμήλιζε για να μην παραδεχτεί τη φυσικοτητα του. Το οτι μπορεί κάποιος να ενεργησει εξω απο τον προσανατολισμο του π.χ. ομοφυλοφιλοι που παντρευονται ετεροφιλους και τεκνοποιουν από φοβο κατακραυγής, ή ετεροφυλοφιλοι που βιάζουν ομόφυλους των, για λογου επιβολης, βασανιστηριων, virgin cleansing myth και άλλες ανωμαλίες, δεν εχει να κανει με τον προσανατολισμό. Είναι μια πολύπλοκη συζητηση που δεν αφορά το δευτερο συνθετικό "-φιλία", την σεξουαλική έλξη δηλαδή για έναν αλλο ανθρωπο. Η διαδοση της ομοφυλοφιλίας λογικά θα ήταν παντου και πάντα περιπου η ίδια, αλλά η δαιμονοποίηση της κάνει την ακριβη καταγραφη ποσοστών πρακτικα απίθανη.

 

     2.  Αμαρτία δεν είναι ότι σε απομακρυνει απο το θεό, αν δεν εισαι θρησκος. Αν παρατηρήσεις, οι απαγορεύσεις και οι τιμωρίες στην παλαιά διαθηκη δεν ηταν ίδιες        για άντρες και γυναικες. Δηλαδή.

 

α>Πέτρος βίαζε Γιαννη; Κακό! Γιάννης μετά σκιά του εαυτού του, δεν μπορεί να πάει στη δουλειά ή στον πόλεμο.

β>Πετρος βιαζε Μελπωμένη; Ζμπουτσαμας έτσι και αλλιως βουβη και πειθηνια τη θελουμε.

γ>Νικος κεράτωσε Μαρία; Ζμπουτσαμας αρκει να μην ειναι παντρεμενη γιατι ανηκει σε αλλον..

δ>Μαρία κεράτωσε Νίκο; Μαλακία. Νικος ερωτευμένος,  χάνει τα μυαλά του, δεν μπορεί να πάει στη δουλειά ή στον πόλεμο, αρα λιθοβολισμος Μαρίας στην πλατεία  να βλέπουν όλοι προς γνωση και συμμορφωση.

 

Και πάει λέγοντας. Αμαρτία δηλαδή ήταν ότι δυνητικά μπορούσε να οδηγησει στην εξασθένηση της κοινωνιας, ως συνολο και στρατιωτική δυναμη, οχι το ανηθικο. Αλλιώ θα είχαν ολοι τις ίδιες τιμωριες, κατ'ελάχιστον.

 

    3. Ο σύγχρονος κοσμος δεν έχει βουλιάξει στην "αμαρτία" λόγω υλισμου, αυτός υπήρχε πάντα, αλλά κυρίως  λογω αμφισβητησης. Εχουν πλέον εξηγηθει τα φυσικα φαινομενα, οι αρρωστιες εχουν  θεραπειες και το να πηγαινεις στην εκκλησία για πολλους ειναι γραφικο. Οποτε, απο τη στιγμη που δεν ενοχλουν κανεναν άλλον, θα στριψουν ενα  τσιγαρακι, θα φανε σουβλακι κυριακατικα και θα λιγουρευτουν ενα περαστικο κωλαρακι χωρις ιδιαιτερες τυψεις. Δεν σε εμποδίζει να πιστευεις στο Θεό, αν θες. Αλλη μία αντιφαση στις χιλιάδες.

 

   4. Δεν ειναι υποκριτικο οτι αυτο κατακρινει μονο η εκκλησια, ειναι πρακτικό. Βρισκει πιο πολλόυς οπαδους έτσι. Αν κατήγγειλε με το ίδιο σθενος την οστρακοφαγία,  θα γελαγαν η πέτρες, τα παρδαλά κατσίκια και η κουτση Μαρία. Το αφηνιασμενο πληθος 9 ατομων στην πλατεία συντάγματος δε θα φτανε ουτε για ομαδα  ποδοσφαιρου.

 

Στην τελευταία παράγραφο συμφωνω γενικά, απ΄λως να προσθέσω οτι αυτο συμβαινει οσο η πλειοψηφία εκπαιδευεται στο λεσβιακο έρωτα απο  τις mainstream τσοντες. Αμα συνειδητοποιήσουν οτι υπαρχουν γυναικες που όντως δε γουσταρουν την τσουτσού (WHAT?!?) και ότι η ειρηνουλα απο το περιπτερο μπορει να τους φαει τη γκομενα αμα δεν της φερονται καλά, να δει εκει μένος που  θα πεσει  :kakaka:


Edited by Lord Leon, 11 February 2019 - 00:35.

stasou%2520mygdala.jpg


#88206 pasxaleas

pasxaleas

    Smell the bunny

  • Members
  • 812 posts

Posted 11 February 2019 - 01:49

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ GAY

Spoiler:


                                                                                                                                                09pntFA.png?1


#88207 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 605 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 11 February 2019 - 04:10


Όχι, το στάτους της ομοφυλοφιλίας δεν είναι εντελώς διαφορετικό και η ιδέα ότι υπάρχουν διαφορετικοί σεξουαλικοί προσανατολισμοί με τον οποίο γεννιέται ο κάθε άνθρωπος, και διατηρεί μόνο αυτό για το υπόλοιπο της ζωής του δεν είναι μια σύγχρονη αντίληψη και σίγουρα δεν είναι ένα σύγχρονο κατασκεύασμα. Αλλά καταλαβάινω γιατί μπορεί κάποιος να το πιστεύει αυτό. Ο προσανατολισμός υπάρχει και ειναι πλέον επιστημονικά αποδεκτος. Και υπηρχε πάντα, απλώς η κοινωνία (συνήθω οι θρησκευόμενες εξ'αυτών) στρουθοκαμήλιζε για να μην παραδεχτεί τη φυσικοτητα του. Το οτι μπορεί κάποιος να ενεργησει εξω απο τον προσανατολισμο του π.χ. ομοφυλοφιλοι που παντρευονται ετεροφιλους και τεκνοποιουν από φοβο κατακραυγής, ή ετεροφυλοφιλοι που βιάζουν ομόφυλους των, για λογου επιβολης, βασανιστηριων, virgin cleansing myth και άλλες ανωμαλίες, δεν εχει να κανει με τον προσανατολισμό. Είναι μια πολύπλοκη συζητηση που δεν αφορά το δευτερο συνθετικό "-φιλία", την σεξουαλική έλξη δηλαδή για έναν αλλο ανθρωπο. 
 

Και κάποτε ήταν επιστημονικά αποδεκτή η αντίληψη ότι η ομοφυλοφιλία είναι αρρώστια, όλως τυχαίως η επιστήμη τείνει να συμφωνεί πάντα με την αντίληψη που ενισχύει την εκάστοτε επικρατέστερη ιδεολογία. Είναι ουσιαστικά αδύνατον να γίνει αντιληπτή η ανθρώπινη φύση ανεξάρτητα από την ανθρώπινη κοινωνία, καθώς η κοινωνία είναι ούτως ή άλλως μέρος της φύσης του ανθρώπου, και όπως στη φύση υπάρχει ποικιλομορφία με πολλά κοινά σημεία, το ίδιο συμβαίνει και στους πολιτισμούς. Μέρος αυτής της ποικιλομορφίας στην ανθρώπινη συμπεριφορά είναι το ότι ο άνθρωπος αν έχει μια υγιή επαφή με τη φύση του μπορεί να λειτουργήσει σε πολλά διαφορετικά πλαίσια, ανεξάρτητα από κάποιο συγκεκριμένο "προσανατολισμό". Δεν τεκνοποιούν ούτε παντρεύονται όλοι οι ομοφυλόφιλοι από φόβο, ούτε όλοι οι άντρες που υιοθετούν ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές σε χώρους όπως ο στρατός ή οι φυλακές είναι μέσω βιασμών, νομίζω ότι όταν ο άνθρωπος βγαίνει έξω από το "comfort zone" του, γνωρίζει ότι η φύση του είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο από αυτό που μπορεί να νόμιζε.
 

 

  Η διαδοση της ομοφυλοφιλίας λογικά θα ήταν παντου και πάντα περιπου η ίδια, αλλά η δαιμονοποίηση της κάνει την ακριβη καταγραφη ποσοστών πρακτικα απίθανη.

 

Μα δεν ήταν η ίδια. Αυτό είναι το θέμα. Ορισμένοι πολιτισμοί θεσμοποίησαν την ομοφυλοφιλία σε ορισμένα πλαίσια και ως προς ορισμένες σχέσεις (βλ. αρχαία Ελλάδα, μεσαιωνική Ιαπωνία) και άλλοι την καταδίκασαν ή αδιαφόρησαν για αυτήν. Τα ποσοστά που αναγνωρίζουμε σήμερα ως φυσιολογικά δεν νομίζω πως δικαιολογούν πχ την έκταση φαινομένων όπως τα γνωστά σκάνδαλα της καθολικής εκκλησίας.

Άνθρωποι βρίσκονται σε μια τάδε θέση και υιοθετούν μια τάδε συμπεριφορά, γιατί μπορούν. Γιατί το κοινωνικό πλαίσιο που τους διαμόρφωσε τους το επιτρέπει ή τους ωθεί προς αυτό.

Για αυτό και όταν μιλάμε ιστορικά για την ομοφυλοφιλία δε μιλάμε για κάποια ταυτότητα ή ατζέντα, αλλά για μια συμπεριφορά. Ο βαθμός της επιλογής που έχει ο καθένας στο αν θα υιοθετήσει μία ή άλλη συμπεριφορά είναι κάτι που δεν είμαστε σε θέση να ανιχνεύσουμε, γιατί η σεξουαλικότητα είναι ούτως η άλλως άμεσα συνυφασμένη με την ψυχολογία. Η φυσική ανατομία και οι ερωτογενείς ζώνες όλων των ανθρώπων είναι σε γενικές γραμμές οι ίδιες. Ο βαθμός στον οποίο ερεθίζεται κανείς εξαρτάται πάρα πολύ από ψυχολογικές συνθήκες και το τι "επιτρέπει" ο ίδιος στον εαυτό του να νιώσει. Νομίζω ότι επειδή ζούμε σε μια κοινωνία που βασίζεται πολύ στην αρχή της αντίφασης και σου λέει ότι δεν μπορείς να είσαι πολλά πράγματα ταυτόχρονα, αλλά πρέπει να είσαι ή το ένα ή το άλλο, οι άνθρωποι που για χ/ψ λόγους ανακαλύπτουν σε μικρή ηλικία πολύ εντονότερες ομοφυλοφιλικές τάσεις απ' ότι το αντίστροφο, καταλήγουν να δομούν την ταυτότητά τους πάνω σε αυτό με ένα τρόπο που να τους κάνει να μοιάζουν πολύ διαφορετικοί από τους υπόλοιπους, ενώ συνήθως δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη φυσική διαφορά που να το καθιστά αυτό αναγκαίο. Το ότι κάποιοι από αυτούς μπορεί να καταλήξουν παραδοσιακοί οικογενειάρχες δε σημαίνει απαραίτητα ότι αρνούνται εξ' ολοκλήρου τη φύση τους, αλλά περιορίζουν ένα μέρος αυτής, για να ενισχύσουν ένα άλλο.
 

 

2.  Αμαρτία δεν είναι ότι σε απομακρυνει απο το θεό, αν δεν εισαι θρησκος. Αν παρατηρήσεις, οι απαγορεύσεις και οι τιμωρίες στην παλαιά διαθηκη δεν ηταν ίδιες για άντρες και γυναικες. Δηλαδή.

 

α>Πέτρος βίαζε Γιαννη; Κακό! Γιάννης μετά σκιά του εαυτού του, δεν μπορεί να πάει στη δουλειά ή στον πόλεμο.

β>Πετρος βιαζε Μελπωμένη; Ζμπουτσαμας έτσι και αλλιως βουβη και πειθηνια τη θελουμε.

γ>Νικος κεράτωσε Μαρία; Ζμπουτσαμας αρκει να μην ειναι παντρεμενη γιατι ανηκει σε αλλον..

δ>Μαρία κεράτωσε Νίκο; Μαλακία. Νικος ερωτευμένος,  χάνει τα μυαλά του, δεν μπορεί να πάει στη δουλειά ή στον πόλεμο, αρα λιθοβολισμος Μαρίας στην πλατεία  να βλέπουν όλοι προς γνωση και συμμορφωση.

 

Και πάει λέγοντας. Αμαρτία δηλαδή ήταν ότι δυνητικά μπορούσε να οδηγησει στην εξασθένηση της κοινωνιας, ως συνολο και στρατιωτική δυναμη, οχι το ανηθικο. Αλλιώ θα είχαν ολοι τις ίδιες τιμωριες, κατ'ελάχιστον.

 

 

Θα αποφύγω να σχολιάσω πόσο αυθαίρετα ερμηνεύεις την Παλαιά Διαθήκη (και την Καινή παραπάνω) γιατί θα κάνω και εγώ το ίδιο μιας και τείνει να είναι αναπόφευκτο, και θα μείνω απλώς στο γεγονός ότι αμαρτία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αν δεν είσαι θρήσκος. Δεν έχει νόημα. Δεν γίνεται να καταλάβεις καν το concept. Για αυτό και μιλάς για κοσμικές και ιστορικές τιμωρίες που για κανένα λόγο δεν εξυπακούονται από την ίδια την έννοια της αμαρτίας. Το ότι κάποιος αναγνωρίζει τη φύση του ως αμαρτωλή δε σημαίνει ότι δίνει δικαίωμα σε κάποιον άλλον άνθρωπο να τον τιμωρίσει. Υπάρχουν ένα σωρό χριστιανοί ομοφυλόφιλοι, το ότι αναγνωρίζουν τη φύση τους ως αμαρτωλή (όπως θα ήταν λογικό να κάνει κάθε χριστιανός ανεξαρτήτως προσανατολισμού) δε σημαίνει ότι συμφωνούν και επιζητούν την ομοφοβική βία από τους συνανθρώπους τους.

 

    3. Ο σύγχρονος κοσμος δεν έχει βουλιάξει στην "αμαρτία" λόγω υλισμου, αυτός υπήρχε πάντα, αλλά κυρίως  λογω αμφισβητησης. Εχουν πλέον εξηγηθει τα φυσικα φαινομενα, οι αρρωστιες εχουν  θεραπειες και το να πηγαινεις στην εκκλησία για πολλους ειναι γραφικο. Οποτε, απο τη στιγμη που δεν ενοχλουν κανεναν άλλον, θα στριψουν ενα  τσιγαρακι, θα φανε σουβλακι κυριακατικα και θα λιγουρευτουν ενα περαστικο κωλαρακι χωρις ιδιαιτερες τυψεις. Δεν σε εμποδίζει να πιστευεις στο Θεό, αν θες. Αλλη μία αντιφαση στις χιλιάδες.

 

Το αν σε εμποδίζει ή όχι είναι δικό σου θέμα. Έχει να κάνει με το πώς πιστεύεις. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να πιστεύει κανείς, το αν ο τρόπος ζωής του αποτελεί αντίφαση ή σύνθεση ως προς αυτό είναι πάλι θέμα δικής του αντίληψης.
 

 

   4. Δεν ειναι υποκριτικο οτι αυτο κατακρινει μονο η εκκλησια, ειναι πρακτικό. Βρισκει πιο πολλόυς οπαδους έτσι. Αν κατήγγειλε με το ίδιο σθενος την οστρακοφαγία,  θα γελαγαν η πέτρες, τα παρδαλά κατσίκια και η κουτση Μαρία. Το αφηνιασμενο πληθος 9 ατομων στην πλατεία συντάγματος δε θα φτανε ουτε για ομαδα  ποδοσφαιρου.

 

Η οστρακοφαγία δεν καταδικάζεται κάπου στην Αγία Γραφή, αυτό είναι το θέμα. Το να είσαι πλούσιος, αντίθετα, το να διεκδικείς κοσμική εξουσία, το να είσαι περίφανος για τον εαυτό σου, το να καταπιέζεις και να εκμεταλλεύεσαι τους άλλους, αυτά είναι πράγματα που καταδικάζονται απείρως περισσότερο από το αν σου αρέσουν τα αγοράκια ή τα κοριτσάκια. Φαντάσου η εκκλησία να κατέκρινε τις πρακτικές που τη συντηρούν εδώ και αιώνες, θα αυτοαναιρούταν.

 

Για να εξηγήσω πιο απλά αυτό που θέλω να πω πάνω στη σύγχρονη ζωή, αν καταβάθος δεν αναγνωρίζεις κάτι ως μέρος της φύσης σου, δεν έχεις λόγο να το μισείς. Μισούμε αυτό που φοβόμαστε. Φοβόμαστε τους καθρέπτες της δικής μας αδυναμίας. Αν η ανθρώπινη σεξουαλικότητα περιοριζόταν στις σύγχρονες ταμπέλες προσανατολισμών που γεννήθηκαν από τις πολιτικές ταυτοτήτων, τότε πράγματι θα ήταν τόσο παράλογο να μισούμε ο ένας τον άλλον επειδή απλά γεννηθήκαμε διαφορετικοί. Κατακρίνει κανείς μια συμπεριφορά που αισθάνεται ως απειλητική, γιατί ξέρει μέσα του ότι ο ίδιος δεν απέχει τόσο πολύ από αυτήν όσο θα ήθελε να νομίζει.

Αυτό εξηγεί και τη διαφορά στο στάτους της ομοφυλοφιλίας για κάθε φύλο.

 

Οι περισσότερες γυναίκες με τις οποίες έχω έρθει αρκετά κοντά ώστε να μιλάμε για τέτοια, αν δεν ήταν ομοφυλόφιλες, είτε είχαν κάποια σχετική έλξη ή εμπειρία/σχέση τουλάχιστον σε μια φάση της ζωής τους, ή ήταν τουλάχιστον ανοιχτές προς αυτό το ενδεχόμενο. Από άντρες μόνο τον Γκλέτσο ξέρω, και όχι προσωπικά.: P Τυχαίνει να συναναστρέφομαι τόσο συχνά με άτομα με "αμφι/λεσβιακό γενετικό κώδικα"; Ή μήπως είναι πιο ανοικτές προς τις δυνατότητες της φύσης τους γιατί έχουν πολύ λιγότερα να ρισκάρουν;


takatoyamamoto-setsig_zps5mw8ojum.jpg


#88208 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,042 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 11 February 2019 - 10:40

Πάντως άλλο η ταυτότητα φύλου (gender identity) και άλλο ο διαφυλικος προσανατολισμός. Συχνά μπερδεύεται το πρώτο με το δεύτερο.
Ένας λόγος που πλέον ο όρος τρανσέξουαλ θεωρείται παρωχημένος, γιατί εκτός του ότι προέρχεται από παθολογικό όρο, με τη λέξη σεξ υπονοεί πως οι άνθρωποι ενδιαφέρονται μόνο για το σεξ και είναι σεξουαλικά υπερενεργοι, πράγμα που οδηγεί σε ένα σωρό παρερμηνείες και προκαταλήψεις.

Έχουμε και το trope Bury your gays, που ακόμα και στο γκέι σινεμά υπάρχει.

#88209 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 605 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 11 February 2019 - 16:32

Εεεε ας μην ξεχνάμε ότι η λέξη "sex" στα αγγλικά σημαίνει "φύλο", για αυτό και η συγκεκριμένη λέξη αφορά την ταυτότητα φύλου και όχι τον προσανατολισμό. Τώρα αν κάποιοι μπερδεύονται δε φαντάζομαι να καταλαβαίνουν τη διαφορά έτσι κι αλλιώς.


takatoyamamoto-setsig_zps5mw8ojum.jpg


#88210 pc_magas

pc_magas

    Nekomusumne are the best wives!!!!!!!

  • Members
  • 416 posts
  • LocationAcharnes

Posted 11 February 2019 - 17:47

Στην καινη διαθηκη και  στο κοράνιο δεν γινεται καμιά προτροπή για βία, ή έστω για ένα στραβοκοιταγμα σε οποιονδήποτε "αμαρτάνει". Στην πρωτη μιλάει για αγαπη και σεβασμο ακομα και στις διαφορετικες αποψεις και στο δευτερο συμφωνει και επαυξανει και απλά προσθετει οτι η βια ειναι αποδεκτη αν πρεπει να αμυνθείς ή να προστατεψεις τους αγαπημενους σου. 

Ναι, η Παλαια αντιφασκει με τα άλλα δύο και ειναι λογικο γιατι ειναι μια ρητορική μίσους από άκρη σε ακρη. Αλλά ακριβώς για αυτό χρησιμοποιείται ως σημερα από όλε τις αβρααμικές θρησκειες: γιατί είναι απείρως πιο έυκολο να προκαλέσεις συσπείρωση μεσα απο πόλωση, παρά επικεντρώνοντας το ποιμνίο (τι γαμάτη λέξη!) σε όσα συμφωνουν...

Νομίζω αξίζει να σημειωθεί το ρητό του Απ. Πέτρου (νόμιζω) "Μισησε την αμαρτία όχι τον αμαρτωλό" AFAIC μίσησε την κλεψιά αλλά όχι τον κλέφτη, μίσησε την υποκρισία αλλά όχι τον υποκριτή άρα (εφόσον η Ορθοδοξία θεωρεί την ομοφυλοφιλία σαν αμαρτία) μίσησε την ομοφυλοφιλία και όχι τον ομοφυλόφιλο/φίλη, μίσησε την μισανθρωπιά αλλά όχι τον μισάνθρωπο. Και πιστεύω δεν είναι εύκολο με την καμία.
 

α>Πέτρος βίαζε Γιαννη; Κακό! Γιάννης μετά σκιά του εαυτού του, δεν μπορεί να πάει στη δουλειά ή στον πόλεμο.

β>Πετρος βιαζε Μελπωμένη; Ζμπουτσαμας έτσι και αλλιως βουβη και πειθηνια τη θελουμε.

γ>Νικος κεράτωσε Μαρία; Ζμπουτσαμας αρκει να μην ειναι παντρεμενη γιατι ανηκει σε αλλον..

δ>Μαρία κεράτωσε Νίκο; Μαλακία. Νικος ερωτευμένος,  χάνει τα μυαλά του, δεν μπορεί να πάει στη δουλειά ή στον πόλεμο, αρα λιθοβολισμος Μαρίας στην πλατεία  να βλέπουν όλοι προς γνωση και συμμορφωση.

Βασικά και τα 2 είναι υποκρισία (κέρατο,βιασμός), μια ζοώδης ικανοποίηση πχ. γιατί ο Πέτρος ή Μαρία να κερατώσει, βιάσει κλπ κλπ άρα το κίνητρο είναι ΙΔΙΟ είτε άντρας είτε γυναίκα να δεις χαρά στα σκέλια σου, δλδ sayonara αγάπη HEIL genitalia. 'Ετσι το να βιάζεις αγοράκια, κοριτσάκια, σκυλάκια, γατάκια σημαίνει ότι ΔΕΝ τα αγαπάς, ακόμη και στην περίπτωση του κεράτου εφόσον θες να πας με άλλον σύντροφο συμαίνει ότι δεν σε ικανοποιεί ο σύντροφος που επέλεξες, άρα ή έχεις άλλο κίνητρο ή επέλεξες επιπόλαια. Και στην τελική γιατί να ΜΗΝ παντρευτείς και στα 40 σου σε βιάζει κάνείς, οδηγάς ΑΕ-48 στο όρος ΄Ακινα η κάτι τέτοιο take it slow.

Ακόμη δε το να κρίνουμε το άλλον για τα λάθη του/της, αδυναμίες του/της και τις ιδιαιτερότητές του/της, χωρίς πρώτα να βάλεις τον εαυτό σου κάτω και να κατακρίνεις τον εαυτό μας. Το να κατακρίνουμε τον άλλον για το τι είναι είναι εξίσου βια και δεν συνάπτει ΚΑΝ με το "Αγαπάτε Αλλήλους" (Και χωρίς διακρίσεις) που είπε ο Ιησούς. Δηλαδή αγαπάς τον συνάνθρωπό σου με το να γκαρίζεις και να του λες να καείς στην πυρά και να τον βρίζεις; Ακόμα και να μην θες να τον βλάψεις μιλώντας με ποιο ήπιο τόνο κλπ κλπ ενδεχωμένως πάλι να ασκείς βία ακόμα και να μην το ξέρεις και θες να ασκήσεις. Ακόμα πάλι το να λέμε "Α θα καείς στην κόλλαση" ουσιαστικά μπαίνουμε σε δικαιοδωσία του Θεού και στην τελική που ξέρουμε ότι ίσως εμείς δεν θα πάρουμε το Highway to Hell και ο ομοφυλόφιλος/ιλη δεν θα πάρει το Straiway to heaven;


Edited by pc_magas, 11 February 2019 - 21:04.


#88211 Lord Leon

Lord Leon

    Immortal Esper

  • Members
  • 714 posts

Posted 12 February 2019 - 01:57

Και κάποτε ήταν επιστημονικά αποδεκτή η αντίληψη ότι η ομοφυλοφιλία είναι αρρώστια, όλως τυχαίως η επιστήμη τείνει να συμφωνεί πάντα με την αντίληψη που ενισχύει την εκάστοτε επικρατέστερη ιδεολογία. Είναι ουσιαστικά αδύνατον να γίνει αντιληπτή η ανθρώπινη φύση ανεξάρτητα από την ανθρώπινη κοινωνία, καθώς η κοινωνία είναι ούτως ή άλλως μέρος της φύσης του ανθρώπου, και όπως στη φύση υπάρχει ποικιλομορφία με πολλά κοινά σημεία, το ίδιο συμβαίνει και στους πολιτισμούς. Μέρος αυτής της ποικιλομορφίας στην ανθρώπινη συμπεριφορά είναι το ότι ο άνθρωπος αν έχει μια υγιή επαφή με τη φύση του μπορεί να λειτουργήσει σε πολλά διαφορετικά πλαίσια, ανεξάρτητα από κάποιο συγκεκριμένο "προσανατολισμό". Δεν τεκνοποιούν ούτε παντρεύονται όλοι οι ομοφυλόφιλοι από φόβο, ούτε όλοι οι άντρες που υιοθετούν ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές σε χώρους όπως ο στρατός ή οι φυλακές είναι μέσω βιασμών, νομίζω ότι όταν ο άνθρωπος βγαίνει έξω από το "comfort zone" του, γνωρίζει ότι η φύση του είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο από αυτό που μπορεί να νόμιζε.
 

Μα δεν ήταν η ίδια. Αυτό είναι το θέμα. Ορισμένοι πολιτισμοί θεσμοποίησαν την ομοφυλοφιλία σε ορισμένα πλαίσια και ως προς ορισμένες σχέσεις (βλ. αρχαία Ελλάδα, μεσαιωνική Ιαπωνία) και άλλοι την καταδίκασαν ή αδιαφόρησαν για αυτήν. Τα ποσοστά που αναγνωρίζουμε σήμερα ως φυσιολογικά δεν νομίζω πως δικαιολογούν πχ την έκταση φαινομένων όπως τα γνωστά σκάνδαλα της καθολικής εκκλησίας.

Άνθρωποι βρίσκονται σε μια τάδε θέση και υιοθετούν μια τάδε συμπεριφορά, γιατί μπορούν. Γιατί το κοινωνικό πλαίσιο που τους διαμόρφωσε τους το επιτρέπει ή τους ωθεί προς αυτό.

Για αυτό και όταν μιλάμε ιστορικά για την ομοφυλοφιλία δε μιλάμε για κάποια ταυτότητα ή ατζέντα, αλλά για μια συμπεριφορά. Ο βαθμός της επιλογής που έχει ο καθένας στο αν θα υιοθετήσει μία ή άλλη συμπεριφορά είναι κάτι που δεν είμαστε σε θέση να ανιχνεύσουμε, γιατί η σεξουαλικότητα είναι ούτως η άλλως άμεσα συνυφασμένη με την ψυχολογία. Η φυσική ανατομία και οι ερωτογενείς ζώνες όλων των ανθρώπων είναι σε γενικές γραμμές οι ίδιες. Ο βαθμός στον οποίο ερεθίζεται κανείς εξαρτάται πάρα πολύ από ψυχολογικές συνθήκες και το τι "επιτρέπει" ο ίδιος στον εαυτό του να νιώσει. Νομίζω ότι επειδή ζούμε σε μια κοινωνία που βασίζεται πολύ στην αρχή της αντίφασης και σου λέει ότι δεν μπορείς να είσαι πολλά πράγματα ταυτόχρονα, αλλά πρέπει να είσαι ή το ένα ή το άλλο, οι άνθρωποι που για χ/ψ λόγους ανακαλύπτουν σε μικρή ηλικία πολύ εντονότερες ομοφυλοφιλικές τάσεις απ' ότι το αντίστροφο, καταλήγουν να δομούν την ταυτότητά τους πάνω σε αυτό με ένα τρόπο που να τους κάνει να μοιάζουν πολύ διαφορετικοί από τους υπόλοιπους, ενώ συνήθως δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη φυσική διαφορά που να το καθιστά αυτό αναγκαίο. Το ότι κάποιοι από αυτούς μπορεί να καταλήξουν παραδοσιακοί οικογενειάρχες δε σημαίνει απαραίτητα ότι αρνούνται εξ' ολοκλήρου τη φύση τους, αλλά περιορίζουν ένα μέρος αυτής, για να ενισχύσουν ένα άλλο.
 

Θα αποφύγω να σχολιάσω πόσο αυθαίρετα ερμηνεύεις την Παλαιά Διαθήκη (και την Καινή παραπάνω) γιατί θα κάνω και εγώ το ίδιο μιας και τείνει να είναι αναπόφευκτο, και θα μείνω απλώς στο γεγονός ότι αμαρτία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αν δεν είσαι θρήσκος. Δεν έχει νόημα. Δεν γίνεται να καταλάβεις καν το concept. Για αυτό και μιλάς για κοσμικές και ιστορικές τιμωρίες που για κανένα λόγο δεν εξυπακούονται από την ίδια την έννοια της αμαρτίας. Το ότι κάποιος αναγνωρίζει τη φύση του ως αμαρτωλή δε σημαίνει ότι δίνει δικαίωμα σε κάποιον άλλον άνθρωπο να τον τιμωρίσει. Υπάρχουν ένα σωρό χριστιανοί ομοφυλόφιλοι, το ότι αναγνωρίζουν τη φύση τους ως αμαρτωλή (όπως θα ήταν λογικό να κάνει κάθε χριστιανός ανεξαρτήτως προσανατολισμού) δε σημαίνει ότι συμφωνούν και επιζητούν την ομοφοβική βία από τους συνανθρώπους τους.

Το αν σε εμποδίζει ή όχι είναι δικό σου θέμα. Έχει να κάνει με το πώς πιστεύεις. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να πιστεύει κανείς, το αν ο τρόπος ζωής του αποτελεί αντίφαση ή σύνθεση ως προς αυτό είναι πάλι θέμα δικής του αντίληψης.
 

Η οστρακοφαγία δεν καταδικάζεται κάπου στην Αγία Γραφή, αυτό είναι το θέμα. Το να είσαι πλούσιος, αντίθετα, το να διεκδικείς κοσμική εξουσία, το να είσαι περίφανος για τον εαυτό σου, το να καταπιέζεις και να εκμεταλλεύεσαι τους άλλους, αυτά είναι πράγματα που καταδικάζονται απείρως περισσότερο από το αν σου αρέσουν τα αγοράκια ή τα κοριτσάκια. Φαντάσου η εκκλησία να κατέκρινε τις πρακτικές που τη συντηρούν εδώ και αιώνες, θα αυτοαναιρούταν.

 

Για να εξηγήσω πιο απλά αυτό που θέλω να πω πάνω στη σύγχρονη ζωή, αν καταβάθος δεν αναγνωρίζεις κάτι ως μέρος της φύσης σου, δεν έχεις λόγο να το μισείς. Μισούμε αυτό που φοβόμαστε. Φοβόμαστε τους καθρέπτες της δικής μας αδυναμίας. Αν η ανθρώπινη σεξουαλικότητα περιοριζόταν στις σύγχρονες ταμπέλες προσανατολισμών που γεννήθηκαν από τις πολιτικές ταυτοτήτων, τότε πράγματι θα ήταν τόσο παράλογο να μισούμε ο ένας τον άλλον επειδή απλά γεννηθήκαμε διαφορετικοί. Κατακρίνει κανείς μια συμπεριφορά που αισθάνεται ως απειλητική, γιατί ξέρει μέσα του ότι ο ίδιος δεν απέχει τόσο πολύ από αυτήν όσο θα ήθελε να νομίζει.

Αυτό εξηγεί και τη διαφορά στο στάτους της ομοφυλοφιλίας για κάθε φύλο.

 

Οι περισσότερες γυναίκες με τις οποίες έχω έρθει αρκετά κοντά ώστε να μιλάμε για τέτοια, αν δεν ήταν ομοφυλόφιλες, είτε είχαν κάποια σχετική έλξη ή εμπειρία/σχέση τουλάχιστον σε μια φάση της ζωής τους, ή ήταν τουλάχιστον ανοιχτές προς αυτό το ενδεχόμενο. Από άντρες μόνο τον Γκλέτσο ξέρω, και όχι προσωπικά.: P Τυχαίνει να συναναστρέφομαι τόσο συχνά με άτομα με "αμφι/λεσβιακό γενετικό κώδικα"; Ή μήπως είναι πιο ανοικτές προς τις δυνατότητες της φύσης τους γιατί έχουν πολύ λιγότερα να ρισκάρουν;

 

 

Koίτα να δει τι γινεται τωρα: το μεγαλύτερο μερος το ποστ σου δειχνει να ειναι ενα fallacy of composition. Πιάνεσαι απο το ειδικό κι αναγεις στο γενικό, χωρις επαρκη στοιχεια. κυριως αποσπασματικά και εμπειρικα. Στα γεγονοτα που αναφερεις συμφωνω, στα πορισματα οχι. Θα το πιάσω όμως συνολικά και οχι ενα ενα γιατι θα νυχτωσουμε.

 

Καταρχάς που συμφωνώ: Ναι η τελικη εκφανση σεξουαλικοτητας των περισσοτερων ανθρωπων ειναι μαλλον συνδιασμος πολλων παραγοντων, τοσο γονιδιακων οσο και επικτητων προφανως. Και ναι εγώ προσωπικά εικάζω οτι σε μια κοινωνια ελευθερη απο καθε ειδους προκαταλλειψεις πιθανων να ειχαμε κυριως αμφιφυλοφιλους και bicurious. Αλλά προς το παρον ειναι εικασιες. Οπως επισης εικασια ειναι απο μερους μου το οτι τα ποσοστά  ομοφυλοφιλων ηταν περιπου τα ίδια παντα. Δεν το ξερω. Αλλά τα αντεπιχειρηματα σου δεν δειχνουν άλλου αριθμους, απλώς παραγοντες που επηρρεαζαν τους καταγεγραμμενους αριθμους. Που και αυτο απο μονο του ειναι εσφαλμενο, μιας και οι παλιοτερες καταγραφές δεν δειχναν ομοφυλοφιλους συγκεκριμενα, απλα χωριζαν τον κοσμο σε στρέητ και στους "υπολοιπους". Αρα ουτε συ ξερεις. Κανεις δεν ξερει - απλως επιλεγει τα νουμερα που του καθονται πιο καλά.

 

Το βασικο σου σφαλμα ομως οτι θεωρεις οτι ολοι εχουν επιλογη στη σεξουαλικη συμπεριφορά τους. Καποιοι ναι, εχουν. Εχουν τασεις προς διαφορες κατευθυνσεις. Πολλοι ανθρωποι δεν εχουν ομως. για καποιους straight & homosexuals το να πανε με αλλο φυλο απο αυτο που ελκονται δεν υφισταται ως επιλογη. Αν αναγκαστουν, δεν ειναι επιλογη, ειναι coersion rape, βιασμος απο εξαναγκασμο. Προφανως αν κρινω απο την τελευταια σου προταση δεν γνωρισες πολύ τετοιο κοσμο. Και οχι, τα bicurious κοριτσάκια δε μετράνε.

 

ΟΙ ομοφυλοφιλοι/ες που ξεραν οτι θελουν ομοφυλους τους πριν καν περπατησουν ή μιλήσουν, δε ανηκουν στην ιδια κατηγορια με τους Bi ή τους Pansexuals. Και αν σε εμπιστευτουν θα σου πουν οτι αντιπαθουν τους bicurious περισσοτερο απο τους στρεητ διωκτες, γιατι μες την αγνοια τους δωσαν πατημα στην εκκλησία το πατημα να υποστηριζει οτι η ομοφυλοφιλια ειναι επιλογη. Οταν περνας οσα περνανε αυτοι, ξερεις οτι δεν ειναι επιλογη. Αν δεν ειναι επιλογη, ειναι αδικο να το πεις αμαρτια.

 

Επισης το οτι η ψυχολογια καποτε το ειπε ασθενεια, ή οι φυσικοι νομιζαν οτι η γη ειναι το κεντρο των πλανητων, δεν μπορεις να λες οτι η επιστημη ακολουθει τη μοδα ξερω γω, για ονομα δηλαδη. Απλώς εξελιχθηκε. 

 

Και μιας και ειπα αμαρτία: ναι ο αθρησκος δεν πιστευει στην αμαρτια του θρησκου, αλλα εχει την ηθική του "πυξιδα". και εχει και το δικαιωμα να κρινει την "αμαρτια" της παλαιας διαθηκης σε λαισιο τοσο ιστορικο, οσο και κοινωνικο, ιστορικο και πολιτικο. 

 

Και κάποια επιγραμματικά:

 

  1. Ολοι ερμηνευουμε αυθαιρετα την ΠΔ. Αν την παρεις τοις μετρητοις, αν παντρευτεις δε χωριζεις ποτέ, αν πηδηχτεις πριν το γαμο σου αξιζει ο θανατος και αλλα φαιδρα που σχεδον κανεις δε θελει
  2. Λευιτικον: “These you may eat, of all that are in the waters. Everything in the waters that has fins and scales, whether in the seas or in the rivers, you may eat.Everything in the waters that has not fins and scales is detestable to you"
  3. Φοβος ειναι και αυτο που λες της προβολης, αλλά οχι μονο. Ειναι και του αγνωστου, και ο επικτητος που μαθαινεται απο γονεις κτλ. και άλλοι.

 

Αυτά. και θα προτεινα να το κλεισουμε εδω. Εγω γιατι δεν εχω αρκετο χρονο, και απο εσενα γιατι το πραγματευεσαι αποστασιοποιημενα και δεν νομιζω οτι εχεις αντιληψη του ποσο οδυνηρο μπορει να ειναι για καποιον να του λες οτι ο προσανατολισμος για τον οποιο εχει υποφερει ειναι μια σύγχρονη αντίληψη, κατασκευασμα και επιλογη. Δε σε κατηγορω by the way, τα χω πει και γω αυτα στο παρελθον με πολλή καλη προθεση. Απλά παρατηρώ και προτεινω.


Edited by Lord Leon, 12 February 2019 - 02:32.

stasou%2520mygdala.jpg


#88212 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 605 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 12 February 2019 - 05:10

Νομίζω ότι καταλαβαίνω καλά (το κατα δύναμη τουλάχιστον) το θέμα του πώς νιώθει κάποιος όταν ακούει από άλλους να θεωρούν τον προσανατολισμό του επιλογή, και δεν πιστεύω ότι η ομοφυλοφιλία είναι επιλογή, ούτε καν η ίδια η σεξουαλικότητα δεν είναι, αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι αυτό που θεωρούμε ως "φύση" του καθενός, δεν είναι ανεξάρτητο από τους ιδιαίτερους κοινωνικούς κώδικες μέσα στους οποίους ανάπτυσσόμαστε από βρέφη. Το ότι ένα ψυχικό χαρακτηριστικό αναπτύσσεται σε έναν άνθρωπο δε σημαίνει ότι είναι εκούσιο ή ότι "φταίει" για αυτό, αλλά ούτε αυτομάτως μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι κάποιοι γεννιούνται έτσι κι άλλοι αλλιώς, και ότι το να κατηγοριοποιούμε μονίμως τους ανθρώπους σε ταυτότητες είναι αναγκαία η μόνη λύση ή εξήγηση.

 

Από την άλλη, η συμπεριφορά του καθενός είναι επιλογή, γιατί καμία σεξουαλική συμπεριφορά δεν είναι πραγματικά υποχρεωτική, απλώς οι άνθρωποι δεν έχουν όλοι τα ίδια προνόμια ούτε τον ίδιο αριθμό επιλογών, και για αυτό έχουν κάθε δικαίωμα να πονάνε και να ζητάνε αναγνώριση και αποδοχή. Δεν διαχειρίζονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο τον προσανατολισμό τους, άσχετα αν κανείς δεν τον επέλεξε. Έτσι, το αν κάποιος αντιλαμβάνεται τη φύση του ως αμαρτωλή, δεν αφορά μόνο τις επιλογές που έχει κάνει, αλλά και αυτές με τις οποίες παλεύει, ως μέρος ενός αγώνα να φτάσει πέρα από τη γήινη φύση του.

 

Αυτό που θέλω να πω δεν είναι ότι αυτό για το οποίο έχουν υποφέρει τόσοι άνθρωποι είναι κατασκεύασμα ή επιλογή, αλλά κάτι που απλώς μπορεί να ειδωθεί με διαφορετικούς τρόπους από τον καθιερωμένο. Έχω συζητήσει για παράδειγμα με ομοφυλόφιλες γυναίκες που θεωρούν ότι οι lgbt κατηγορίες είναι παρωχημένες και τείνουν να μη θεωρούνται πια πολιτικά ορθές, και ότι ο προσανατολισμός κάθε ανθρώπου καθορίζεται από τους ξεχωριστούς ανθρώπους που ερωτεύεται και τα ξεχωριστά πράγματα που νιώθει. Αυτό μπορεί να ακούγεται παιδικό ή υπερβολικά ρομαντικό για πολλούς, αλλά δε σημαίνει ότι όσοι το πιστεύουν δεν έχουν πονέσει για τον προσανατολισμό τους ή ότι δεν έχουν περάσει από ένα στάδιο αυτοπροσδιορισμού. Απλώς όσο περισσότερο αναλύονται και διευρύνονται τα ζητήματα αυτά, ανακαλύπτει κανείς πόσο περιοριστικές καταλήγουν να μοιάζουν αυτές οι ταμπέλες που συχνά βάζουμε στους εαυτούς μας, οι οποίες όλο και διχοτομούνται περαιτέρω. Όποια και να έχει υπάρξει η χρησιμότητα της πολιτικής ταυτοτήτων και η συσπείρωση των ανθρώπων σε ομάδες και κατηγορίες, είναι επίσης εμφανής η ανάγκη του ανθρώπου να αμφισβητεί ξανά και ξανά τις αξιώσεις που αποδίδονται στη φύση του, στην αναζήτηση της αληθινής του φύσης, που νομίζω πως είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο και μυστηριώδες απ' ότι μπορεί η σύγχρονη επιστήμη να εξηγήσει.


Edited by Kamui, 12 February 2019 - 05:10.

takatoyamamoto-setsig_zps5mw8ojum.jpg


#88213 aeron

aeron

    Anime Fan

  • Members
  • 170 posts

Posted 12 February 2019 - 10:08

Εγω ειμαι της αποψης Live and let Live..Μιλατε για θρησκειες και κοινωνιες κλπ και αναρωτιεμαι γιατι..Γιατι να νοιαζει τον οποιονδηποτε τι κανει ο οποιοσδηποτε στη ζωη του ,ειτε αυτο εχει να κανει με το ποιον γουσταρει, ειτε με το αν τρωει τα μακαρονια με κουταλι. Απο τη στιγμη που κατι δεν σε επηρεαζει σε προσωπικο επιπεδο δε βλεπω το λογο να σε ενοχλει.. Δεν το χω και πολυ με τα θρησκευτικα αλλα θυμαμαι οτι θα κριθουμε ολοι στη Δευτερα Παρουσια (?) οποτε απλα επιλεγω μεχρι τοτε να ζησω τη ζωη μου σαν καλος ανθρωπος. Αμα ερθει εκεινη η ωρα βλεπουμε..

Γιατι να πρεπει να αναλυσουμε το συναισθημα και να προσπαθησουμε να εξηγησουμε απο που πηγαζει και γιατι και δεν το ζουμε απλα ?? 

 

Καπου διαβασα οτι ειπατε οτι καποιοι νιωθουν αμαρτωλοι. Δεν νομιζω οτι οντως νιωθουν τοσο αμαρτωλοι γιατι πηγαν κοντρα στο Θεο οσο γιατι πηγαν κοντρα στην κοινωνια.. Αυτοι οι ανθρωποι καταπιεζονται απο την κοινωνια που τους κριτικαρει και δεν τους αφηνει σε χλωρο κλαρι να ζησουν τη ζωη τους. Η πιστη του καθενος ειναι κατι πολυ προσωπικο και δεν νομιζω οτι μπορει να κλωνιστει ευκολα.. 

Τα κομπλεξ , το μισος και η μιζερια κανουν τους ανθρωπους να γινονται ζωα. Προσπαθουμε να επιτεθουμε σε καποιον που δεν παει με τη μαζα για να νιωσουμε καλυτερα και να γεμισουμε με αερα κοπανιστο τη μιζερη ζωουλα μας..

 

 

Εδω μια φορα ετυχε να φορεσω διαφορετικες καλτσες στη δουλεια και ξαφνικα το προσεξαν τουλαχιστον 4 ατομα και φροντισαν να μου το δειξουν γελωντας λες και ειχα κανει τη μεγαλυτερη βλακεια της ζωης μου..

 

(προφανως δεν παρομοιαζω τις καλτσες με τον αγωνα της lgbtqi+ κοινoτητας but you get my point)

 

Αφηστε ρε τον κοσμο να ζησει οπως γουσταρει!!

 

Κατα τα αλλα συμφωνω με αυτο απολυτα.

Νομίζω ότι πράγματι η ομοφοβία έχει να κάνει απείρως περισσότερο με θέματα ανδρισμού παρά με οτιδήποτε άλλο. Η γυναικεία ομοφυλοφιλία δε θεωρείται κάτι απαραίτητα λιγότερο "γυναικείο", (εκτός αν περάσουμε σε butch στερεότυπα) καθώς δεν χαρακτηρίζεται από κάποια αντιστροφή προκαθορισμένων ρόλων. Μια αγκαλιά μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη γιατί για κάποιους υπονοεί μια σεξουαλική πρακτική, με την οποία φοβούνται να ταυτιστούν, καθώς συνδέεται με την απώλεια της ανδρικής κυριαρχίας και αυτάρκειας. Το ίδιο δεν ισχύει για τη γυναικεία ομοφυλοφιλία που μπορεί να συνοδευτεί με πιο ασφαλείς και λιγότερο σοκαριστικές για τον κόσμο πρακτικές που δε θέτουν τέτοιου είδους ζητήματα κυριαρχίας.

 

 


tumblr_nfyppicaMP1rf9k3oo1_400.gif

 

When you breathe you Inspire..When you don't breathe you..Expire...


#88214 Lord Leon

Lord Leon

    Immortal Esper

  • Members
  • 714 posts

Posted 12 February 2019 - 11:49

Καλημέρεεεες...

 

@Καμουι

 

Ειμαι 100% υπέρ της αμφισβήτησης των όσων ξερουμε και του ότι εχουμε περισσοτερε επιλογές από όσες νομίζουμε. Λιγο περισσοτερο empathy και active listening (ενσυναισθηση που λεν και στο χωριο μου) χρειαζεται, να μην πληγωνουμε οσους ζητανε "αναγνωριση και αποδοχή" όπως υπέροχα είπες, αλλά και για να παίρνουμε καλύτερε πληροφορίες.

 

@aeron 

 

Γιατί δεν αρκεί. Η αποστασιοποίηση δειχνει ικανοποιητικη όταν η εναλλακτική ειναι η κατά-κριση, αλλά οφειλουμε να πάμε ενα βήμα παραπέρα. Πρεπει να βοηθησουμε ολους δεν μπορουν και ειναι διπλα μας να γινουν αποδεκτοι, να αγαπηθουν, να μην εχουν τυψει και ενοχες για επιλογες που δεν βλαπτουν κανενα (ουτε καν τους ιδιους) και να εχουν ιση προσβαση στην αγαπη, εργασια και εκπαιδευση. Οποτε το live and let die ειναι καλο για αρχη, αλλα δε θα παει μεχρι το τελος.

 

Επισης θα ηθελα εδω να διαφημίσω τον αγωνα ενος φιλου να εκπαιδευσει και να σωσει τον πλανητη :)

όποιος θελει ας ριξει μια ματιά εδώ και εδώ

 

Επίσης, ενδιαφέρον αρθράκι εδώ 


Edited by Lord Leon, 12 February 2019 - 11:51.

stasou%2520mygdala.jpg


#88215 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,042 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 12 February 2019 - 12:12

Εεεε ας μην ξεχνάμε ότι η λέξη "sex" στα αγγλικά σημαίνει "φύλο", για αυτό και η συγκεκριμένη λέξη αφορά την ταυτότητα φύλου και όχι τον προσανατολισμό. Τώρα αν κάποιοι μπερδεύονται δε φαντάζομαι να καταλαβαίνουν τη διαφορά έτσι κι αλλιώς.


Βιολογικό φύλο, όχι κοινωνικό. Προτιμοτερο ειναι ο ορος gender. Το sex ειναι για βιολογια και ιατρικη