http://mb.softbank.jp/en/products/samsung/
ή γενικά
http://mb.softbank.jp/en/products/
Θάνξ!

Καταχωρήθηκε 24 Μάρτιος 2011 - 17:33
Καταχωρήθηκε 24 Μάρτιος 2011 - 17:39
Είμαι εδώ και μήνες και μου τρέχουν τα σάλια,.... Ξέρει κανείς από πού θα μπορούσα να αγοράσω τέτοια cell phones? Έχω ξενερώσει με τα touch και έχω μινεί με ένα επειδή τα πήρα μ αναβάθμιση και ήταν το μόνο που άξιζε....
http://mb.softbank.jp/en/products/samsung/
ή γενικά
http://mb.softbank.jp/en/products/
Θάνξ!
Καταχωρήθηκε 24 Μάρτιος 2011 - 18:38
Καταχωρήθηκε 02 Απρίλιος 2011 - 15:20
"We have recently changed the shipping options offered on our website for orders being shipped to some international destinations. Because packages shipped there by non-trackable methods frequently did not arrive in a reasonable time-frame, we now offer only Priority International Shipping to these countries."
Καταχωρήθηκε 02 Απρίλιος 2011 - 15:38
Καταχωρήθηκε 02 Απρίλιος 2011 - 15:38
Καταχωρήθηκε 02 Απρίλιος 2011 - 16:56
Καταχωρήθηκε 02 Απρίλιος 2011 - 17:26
Καταχωρήθηκε 02 Απρίλιος 2011 - 18:58
Αυτό που θέλω να πάρω είναι η Collector's Edition του Epic Mickey, που έχει κυκλοφορήσει μόνο στην Αμερική, επομένως κυκλοφορεί μόνο σε αμερικάνικα καταστήματα. Εξ' ου και η αγορά από Amazon.com. Σε αντίθετη περίπτωση θα διάλεγα το Play.com που δεν έχει και μεταφορικά.
Όσο για το Marketplace, δεν στέλνει γενικά σε Ελλάδα. Ό,τι αγοράζεις από Amazon είναι από το Amazon αυτό καθεαυτό. Τουλάχιστον αυτήν την επιλογή βγάζει σε εμένα.
Καταχωρήθηκε 03 Απρίλιος 2011 - 00:13
Μάλλον θα στο έχουν στείλει στην αντιπροσωπία να το δουν εκεί αν είναι χαλασμένο ή όχι.
Καταχωρήθηκε 08 Απρίλιος 2011 - 21:27
Hi,
thanks for your message.
I am sorry that you have not received your order.
Your item was sent to you on 17/3/11 and we would have expected it to arrive with you by now.
We will need to trace your item and in order to arrange this we will post a self declaration form to you. When you receive this please could you sign and return the form to the following name and address: [address]
Alternatively you can fax this to us on 0845 862 1118.
Or you can e-mail it to us at:- enquiries@zavvi.com
Once the form has been returned to us we will investigate further and arrange a replacement or refund as requested on the completed form.
Regards,
Καταχωρήθηκε 08 Απρίλιος 2011 - 21:32
Καταχωρήθηκε 08 Απρίλιος 2011 - 21:43