Τελος παντων, εμενα ο καημος μου ειναι οτι ουτε που το σκεφτονται καν να αρχισουν να σχεδιαζουν επανεκδοση για το FFVII γιατι βασικα φοβουνται οτι θα ειναι τοσο απιστευτη επιτυχια που θα σβησει καθε αλλο μελλοντικο Final Fantasy. Τι λογικη ειναι αυτη; Σαν να μας λενε δηλαδη οτι "Ναι, ξερεις, μπορουμε να σου φτιαξουμε το παιχνιδι που περιμενεις και να το κανουμε και θεϊκο, αλλα οχι, δεν το κανουμε, ετσι ωστε να αγορασεις πρωτα ολα τα παιχνιδια κατωτερης ποιοτητας που θα βγαλουμε στο μελλον." Δεν ξερω. "Μετα απο σενα το χαος" δηλαδη;
Φυσικα και δεν κανουν ριμεικ το 7 επειδη φοβουνται οτι η επιτυχια θα σβησει τα υπολοιπα, αυτο ειναι γελοια υποθεση, ο λογος ειναι αλλος, η σειρα ΠΡΕΠΕΙ να κρατησει το ονομα της βασιζομενη σε καινουριους τιτλους και οχι σε ξαναζεσταμενα φαγητα του παρελθοντος...
Το να βγαλει το 7 ξανα ειναι μια ευκολη λυση που θα φερει ευκολα λεφτα μεν, αλλα δεν θα κανει εντελως τιποτε για τα FF σαν σειρα.
Το μονο που θα καιρδισουν ειναι η κακη φημη οτι ειναι ανικανοι να φτιαξουν κατι καλο και οτι τα εχουν παρατησει επαναπαυομενοι στο οτι θα εκμεταλευονται για παντα εναν παλιοτερο τιτλο
...Το franchise πρεπει να κερδισει ξανα την λαμψη του με κατι καινουριο, οχι με τα ιδια και τα ιδια.
Ο ιδιος ο Nomura ειναι πολυ σωστος οταν λεει:
In an interview in Japanese magazine Famitsu (translated by Gemsatsu) Character Designer Tetsuya Nomura said, “There are a lot of people who want a remake of Final Fantasy VII. However, new titles take precedence. We work our hardest to make something that might be even better than Final Fantasy VII. The new Final Fantasy must overcome the Final Fantasy of the past.”
He also expressed his belief that series producer Yoshinori Kitase is the future of the Final Fantasy series, and urged fans to trust the direction he takes it in.
Πρωτον,το 12 ηταν το πρωτο FF που ηταν action-rpg.(Δεν αλλαζε η οθονη οταν εκανες τη μαχη)
Πρωτον το 12 δεν ηταν καν το πρωτο action-RPG, ποσο μαλλον action-RPG γενικα.
Η αλαγη της οθονης στις μαχες δεν κανει action εναν τιτλο, απλως αφαιρει τα εκνευριστικοτατα random encounters.
Ενας action τιτλος χρησιμοποιει επιθεσεις real time με το πατημα ενος κουμπιου η με συνδιασμο αυτων, action τιτλοι ειναι το Devil May Cry και το God of War, ενω action-RPG τιτλος ειναι τα Kingdom Hearts.
Πριν συνεχισουμε παρακατω καταλαβαμε την βασικη διαφορα ενος action-RPG τιτλου με ενος "Turn Based" οπου οι χαρακτηρες περιμενουν υπομονετικα την σειρα τους για να γεμισει η action time bar (ATB) πρωτα πριν επιτεθουν?
Δεν τους αδικω,γιατι ηταν τοτε ακομα μια καινουργια εταιρεια και ηθελε να πειραματιστει.Οπως αλλωστε εκανε στην αρχη και η Squaresoft.Επιπλεον τοτε ψιλοκυριαρχουσε αυτο το ειδος.Μετα ξαναγυρισε στο παλιο gameplay.Τurn based rpg.Δεν ξερω για ποιο λογο εγινε,αλλα μαλλον αυτο το gameplay χαρακτηριζε τη σειρα.
Δεν καταλαβα τιποτε αποσα διαβασα εδω... η SquareEnix ηταν νεα εταρια και ηθελε να πειραματιστει οπως εκανε παλια η Squaresoft what?
Η Square Enix ΗΤΑΝ η Squaresoft, ενωμενη με την δευτερη μεγαλυτερη και παλιοτερη εταιρια που εβγαζε JRPGs, την Enix...
Κανεις απο τους 2 δεν ηταν καινουριος και αυτο δεν επηρεασε πουθενα τον τροπο παραγωγης στα FF.
Ποτε "ξαναγυρισαν" στο παλιο turn based οταν δεν εφυγαν ποτε απο εκει?
Η αναφορα στην "στρατηγικη" του FF10 δεν βγαζει νοημα επισης, το FF12 ειχε μπολικη στρατηγικη, καθε κινηση και επιλογη που εκανες, επηρεαζε διαφορετικα το αποτελεσμα της μαχης, το οτι δεν ειχε carbon copy το ιδιο συστημα me FF10 δεν σημαινει πως δεν ειχε και στρατηγικη...
ειναι σαν να μου λες οτι το FF7 δεν ειχε στρατηγικη επειδη δεν ειχε το συστημα του FF10...
Ισα ισα που στο FF12 τα Bosses και διαφοροι εχθροι εκτος του οτι αντιδρουσαν διαφορετικα σε συγκεκριμενους τυπους επιθεσης, η τακτικη τους αλλαζε ριζικα οταν η μπαρα ενεγειας τους λιγοστευε περιοδικα, καποια απο αυτα αλλαζαν και 4-5 τακτικες κατα την διαρκεια μιας μαχης.
Επισης ειχαν μεγαλυτερη ποικιλια οι NPC,επειδη ηταν αλλο το σεναριο
Spare me, οι ιδιες 10 φατσες σε ολο το παιχνιδι, σε χοντρη εκδοση, σε λεπτη εκδοση, σε αντρικη εκδοση, σε γυναικεια εκδοση, σε μαυρη εκδοση, με κοντο μαλλι, με μακρυτερο μαλλι, αλλα ΠΑΝΤΑ η ιδια φατσα.
Οσο για το επαιρνες τα οπλα,ηταν σε καποια σημεια τελειως αισχρο.Εμπαινες μεσα σ'ενα δωματιο να βρεις ενα τερας και εμφανιζε το τερας οποτε γουσταρε το παιχνιδι.και αντε το εβγαζε το τερας για να πεταξει το αντικειμενο,επερεπε να σου βγει η πιστη.Δηλαδη,οτι για τα οπλα,ο μεγαλυτερος παραγοντας ηταν η τυχη και οχι η προσωπικη σου προσπαθεια.
Λαθος σκεπτικο τα τερατα δεν εμφανιζονται τυχαια, υπαρχουν "Spawn conditions", μιλαμε για σπανια τερατα εξαλου δεν μιλαμε για οποιοδηποτε τυχαιο τερας.
Αδυνατω να καταλαβω πως ειναι δυνατον να μην αρεσει σε καποιον αυτο, μιλαμε για hunt, για περιπετεια και ποικιλια, εγω στο παιχνιδι μου βρηκα ενα τερας που εσυ δεν βρηκες, τι εκανα για να το βρω? Τι μου πεταξε οταν το σκοτωσα? Ειναι δυνατον να μην ειναι διασκεδαστικο κατι τετοιο?
Οσο για το "σου βγαινει η πιστη για να πεταξουν το item" και οτι "η τυχη ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας" παλι κανεις λαθος, σε ολα τα FF η τυχη ειναι παραγοντας για τα Drop Rates (σε ολα τα RPG για την ακριβεια), δινει στον παιχτη την αισθιση της ανακαλυψης και του κατορθωματος, κανεις δεν νιωθει περιφανος οταν περνει κατι που το εχουν ολοι μονο και μονο επειδη επεσε με την πρωτη προσπαθεια...
Και πριν καποιος βιαστει και πει για καποια πολυ σπανια chances, να θυμιθει πως το δευτερο zodiac spear ειναι μονο 1/1000 ενω το pink tail του FF4 εχει drop chance 1/4000.
Μην αρχισω να μιλαω για το GooKing sword του Breath of Fire 3 που εχει τοσο insane drop rate που εχει καταντισει μυθος στους RPGamers (οτι και καλα δεν υπαρχει και ολοι λενε ψεματα οτι το εχουν).
Για τα summons,ομως δεν ειπες κατι.Σ'αυτο το τομεα το 10 ηταν πολυ ανωτερο.Η μεγαλυτερη ποικιλια?πιο εντυπωσιακα?
Οχι δεν τα βρισκω ποιο εντυπωσιακα στο 10.
Sure προκειται για τα γνωστα summons στο FF10 και μπορει να νιωθει νοσταλγια καποιος, αλλα αυτα του FF12 ειναι ΟΛΑ Βοsses απο παλιοτερα FF πραγμα που βρισκω εξισου ενδιαφερον.
Σχεδιαστικα ειναι θεμα προτιμισης, αλλα βρισκω τους Chaos, Zalera, Hashmal, Ultima, Exodus, Mateus, Adramelech kai Famfrit εξισου εντυπωσιακους με οποιοδηποτε αλλο κλασσικο FF Summon.
Το μονο πραγματικο μειωνεκτημα που ειχαν τα Summons στο FF12 ηταν το οτι δεν μπορουσες να κανεις edit στα gambits τους και οτι οι δυνατες τους επιθεσεις ηταν πολυ δυσκολο εως αδυνατον να γινουν trigger.
To καλο ομως ειναι οτι αυτο το προβλημα εχει ηδη διορθωθει στην International Zodiac Job System εκδοση του παιχνιδιου οπου οχι μονο μπορεις να επηρεασεις την AI του καθενα μεσω αλλαγων στα Gambits αλλα ΚΑΙ μπορεις να ενεργοποιησεις την Special τους οποτε θελεις, κανοντας τα πολυ χρησιμα στην μαχη.
Γενικα ναι, θεωρω τα summons του FF12 καλυτερα, εφοσον μιλαμε για την IZJS εκδοση.
Το Tidus,που λες ηταν για πεταμα ηταν κατι το πρωτοτυπο.Δεν ηταν το κλισε, σεμνος,αγνωστος στον κοσμο ή φτωχος.Ηταν ενας σταρ σ'ενα αθλημα.Δεν νομιζω οτι υπηρχαν πολλοι χαρακτηρες γενικα σε Rpg που να εχουν τετοιο προφιλ.Το κλισε χαρακτηρα τον ειχε ο Vaan.Ενας φτωχος σε μια φτωχογειτονια,που εκλεβε για να ζησει,ξαφνικα μαζι με καποιους αλλους παει εναντια στην αυτοκρατορια.Ουαου.
Το οτι δεν ηταν κλισε δεν σημαινει οτι ηταν και καλος, υπαρχει λογος που καποια κλισε χρησιμοποιουνται ακομη, ο λογος ειναι επειδη η εναλακτικη σου σπαει τα νευρα, ακομη θεωρω τον Tidus ισως τον χειροτερο FF χαρακτηρα χιλιοστα μπροστα απο τον Hope και την Vanille του 13.
Για τους κακους που λες ο Sin ηταν αθλιος, κανενα ενδιαφερον το να πολεμας μια φαλαινα, ο Υu Yevon επισης ηταν επιεικως απαραδεκτος, ειδικα για τελιkο boss και μιας και ειμαστε στο θεμα ο Seymour δεν μου αρεσε επισης, WTF is wrong with your hair dude....seriously.
O Jecht απο την αλλη (η αλλιως Brahmas final aeon) μαλιστα, αυτος ηταν ωραιος κακος.
Το αλλο θετικο που ειχε το 10 ηταν τα 2 side games.Τα chocobo φυσικα και το blitzball.Που μπορουσες να παιξεις πρωταθλημα.Ετσι εσπαγε καπως την μονοτονια του να παιζεις συνεχεια το ιδιο το παιχνιδι.
Δεν ειμουν πολυ φαν, προτιμω τις καρτες απο 8 και 9, αλλα οκ το FF12 ειχε το rare game hunt που σου εδινε clues για να κινηγησεις καποια τερατα, το βρηκα απειρως ποιο ενδιαφερον.
Οπως στο 10 ο καθε χαρακτηρας ειχε τουλαχιστον 2 ulti κινησεις.Στο 12 απο τι θυμαμαι δεν ειχε κανενας ulti.(διορθωσεμαι αν κανω λαθος)
Αχ αυτο το LoL... τουλαχιστον πεστα Limit Breaks

Οχι μονο το FF12 ειχε overdrives (FF10) που ονομαζονται quickenings (FF12) αλλα ηταν και πολυ ποιο θεαματικα και το συστημα χρησης τους ηταν καλυτερο.
Παντως,μην προβαινεις σε χαρακτηρισμους "χαζη κουβεντα κατα την γνωμη μου απο καθε αποψη) δεν τον θεωρω σοβαρο ανθρωπο για να μιλησει για την σειρα".Πρωτη φορα κανουμε κουβεντα.Κια η αποψη μου για το 9 ειναι αυτη.Δεν μπορει να μην ειμαι σοβαρο ατομο για να μιλησω για τη σειρα,επειδη εχω αλλη αποψη.
Δεν ειναι θεμα αποψης, η αποψη σου δεν ισχυει στο συγκεκριμενο θεμα, γραφει Final Fantasy στον τιτλο? ΕΙΝΑΙ FINAL FANTASY.
Με ποιον τροπο δηλαδη ενα Final Fantasy δεν ειναι Final Fantasy?
Επειδη δεν μοιαζει με ενα αλλο Final Fantasy? To FF7 δεν ειναι Final Fantasy? Δεν μοιαζει και πολυ με το FF1 η το FF2 ξερεις... το FF2 δεν ειχε καν level ups...
Καταλαβετε το, τα Final Fantasy δεν εχουν μια νορμα και ενα καλουπι, ειναι ζωντανα παιχνιδια, εξελισονται και αυτοεφευρισκονται, αλλαζουν δραματικα αλλα παντα κρατουν την ουσια, υπο αυτο το πρισμα το FF9 παραειναι Final Fantasy.
Και παρακαλω μην με κανεις να ψαχνω να βρω εκεινο το ποστ με τις εκατομμυρια αναφορες τοy FF9 σε πρωηγουμενα FF, η λιστα ειναι τεραστια, αρκεσου σε αυτα τα 2-3:
- Το αληθινο ονομα της Dagger ειναι Sarah, o κακος λεγεται Garland, επισης πολεμας τους Four Fiends αναφορα στο FF1
- H ισtορια που λεει ο Ramuh ειναι αυτη του Monk Josef, αναφορα στο FF2
- Στην Αλεξανδρια υπαρχει ενα κοριτσι που πουλαει λουλουδια και μιλαει για εναν στρατιωτη (soldier) που της την πευτει ο οποιος ειναι καλος, αλλα δεν εχει και πολυ χαρακτηρα, επισης σε καποιο σημειο παιζει μεχρι και η μουσικη της παρελασης του Rufus, αναφορα στο FF7
Edited by Ground_zero, 01 December 2012 - 03:07.