Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Final Fantasy General


  • Please log in to reply
644 replies to this topic

#586 Korkofilaki

Korkofilaki

    Anime Freak

  • Members
  • 423 posts

Posted 29 November 2012 - 17:27

Αυτό θα ήθελα να το δω κι εγώ... και όχι μόνο. Θα ήταν ωραία και μια πιο πλούσια βερσιόν της θεατρικής παράστασης με τον κακό δράκο, πχ στο σημείο που σου λέει να διαλέξεις ποιόν να φιλήσεις και να διαλέγεις πχ το μάγο χααχαχαχαχαχαχαχα

Σκέφτομαι ότι θα κάνανε καμιά γκέλα του τύπου να βάλουν ******** στις βρισιές του Σιντ.. ω θεοί!


Μη νομιζεις, και στο αρχικο κοψανε λεει αρκετα πραγματα... εκει π.χ. που περναει o Cloud καμποση ωρα μονος με την Tifa και μετα ανεβαινουν στο αεροσκαφος και ολοι οι υπολοιποι της παρεας "ξερουν τι εκαναν" ειχαν αρχικα σχεδιασει να υπαρχει μια σκηνη που εβγαιναν στα κλεφτα απο τον σταβλο των Chocobo. Το κοψανε αυτο γιατι παραπηγαινε λεει το υποννοουμενο. Αλλα ναι, φανταζομαι οσο και να προσπαθουσαν να βελτιωσουν το παιχνιδι σε ενα συγχρονο remake πολυ φοβαμαι οτι θα χανοταν ενα ποσοστο του "παλιου" περιεχομενου γιατι θα προσπαθουσαν να το κανουν πιο "καταλληλο" για μικρες ηλικιες για να εχουν πιο μεγαλη γκαμα αγοραστων.

#587 Fenrir

Fenrir

    非対応 怪物-君

  • Members
  • 172 posts
  • LocationNibelheim

Posted 29 November 2012 - 17:39

Αυτό σκεφτόμουν. Στα πιο πρόσφατα τους έτσι είναι.. να ειναι πιο κατάλληλο για μικρές ηλικίες..., ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

Το ξέρω οτι το κόψανε εκείνο και αν πάρεις το παιχνίδι στο σύνολο του, έπρεπε κάτι να έχει γίνει να εξελιχθεί το ρομάντζο. Όχι μόνο για τις καφρίλες εκείνης της σκηνής, αλλά για την όλη εξέλιξη του στόρυ. Εδώ και στην ταινία πάλι δεν έγινε τπτ ουσιαστικό σε αυτό τον τομέα (για να μη μιλήσω για το On the way to a smile της Tifa που κι εκεί τον έβλεπε να μην κάνει κίνηση και τη στιγμή που έπρεπε αυτή να πει το κ το ανοιχτά, κότεψε και αυτή... -_- )


Αυτό με την προσέγγιση αγοραστών με μεγαλύτερο ηλικιακό εύρος έχει καταντήσει βαρίδι για πόσα franchise.. Λες και αλλιώς δε θα βγάλουν τόσα λεφτά.. Άμα είναι να κάνουν καμιά τέτοια πατάτα, ας μην το ακουμπήσουν ποτέ, όσο και αν θέλω ριμέικ του...

Ό,τι σ΄ ελευθερώνει, σε κλειδώνει κι ό,τι σε φανερώνει είναι που δεν το διάλεξες εσύ... και τότε λες "ουπς".

Posted Image


#588 Yurishizu

Yurishizu

    Anime Newbie

  • Members
  • 36 posts

Posted 29 November 2012 - 18:20

Ολα τα Final Fantasy πριν το VII εχουν αποκτησει remake με εναν τροπο η με αλλον.

Έχω ακούσει για επανέκδοση του FFVI στο GBAdvance με 4 επιπλέον Espers (Leviathan, Gilgamesh, Cactuar, και τον αγαπημένο μου Diabolos από το FFVIII), κι ορισμένες άλλες διαφορές. Αλλά δε το λες remake, με την έννοια ότι το ξαναφτιάξαν απ'την αρχή, και είχε καλύτερα γραφικά. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

#589 Korkofilaki

Korkofilaki

    Anime Freak

  • Members
  • 423 posts

Posted 29 November 2012 - 21:02

Έχω ακούσει για επανέκδοση του FFVI στο GBAdvance με 4 επιπλέον Espers (Leviathan, Gilgamesh, Cactuar, και τον αγαπημένο μου Diabolos από το FFVIII), κι ορισμένες άλλες διαφορές. Αλλά δε το λες remake, με την έννοια ότι το ξαναφτιάξαν απ'την αρχή, και είχε καλύτερα γραφικά. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Eιναι λιγο μπερδεμα η υποθεση. Π.χ. καποια εχουν υποστει full remake για το NDS με τελειως ανανεωμενα 3D γραφικα και gameplay. Καποια αλλα απλως δεχτηκαν βελτιωσεις και εξτρα υλικο, αλλα εκει δε μπορεις να πεις ουτε οτι ειναι το ιδιο καθ' εαυτο το παιχνιδι (port) αλλα ουτε οτι ειναι remake. Στην πρωτη περιπτωση τα εχουν αλλαξει ολα εκτος απο την βασικη ιστορια, ενω στην αλλη περιπτωση αλλαξαν καποια πραγματα μονο και δεν πειραξαν και πολυ τα γραφικα, ωστοσο εσυ παιζεις μια βελτιωμενη εκδοση του παιχνιδιου. Υπαρχουν π.χ. επισης καποια patch απο fans που βελτιωνουν τα γραφικα στο FFVII για το PC και βελτιωνουν τους χαρακτηρες για να μην ειναι λες και βγηκαν απ' το minecraft, αλλα και παλι αυτο δεν το λες remake γιατι ουσιαστικα αλλαζει μονο επιφανειακα το παιχνιδι.

Τελος παντων, εμενα ο καημος μου ειναι οτι ουτε που το σκεφτονται καν να αρχισουν να σχεδιαζουν επανεκδοση για το FFVII γιατι βασικα φοβουνται οτι θα ειναι τοσο απιστευτη επιτυχια που θα σβησει καθε αλλο μελλοντικο Final Fantasy. Τι λογικη ειναι αυτη; Σαν να μας λενε δηλαδη οτι "Ναι, ξερεις, μπορουμε να σου φτιαξουμε το παιχνιδι που περιμενεις και να το κανουμε και θεϊκο, αλλα οχι, δεν το κανουμε, ετσι ωστε να αγορασεις πρωτα ολα τα παιχνιδια κατωτερης ποιοτητας που θα βγαλουμε στο μελλον." Δεν ξερω. "Μετα απο σενα το χαος" δηλαδη;

#590 Mike The Great

Mike The Great

    Anime Fan

  • Members
  • 414 posts

Posted 29 November 2012 - 21:05

Να πω και εγω την γνωμη μου.
Το FF12 το θεωρω ως το καλυτερο στην σειρα, ειχε με τεραστια διαφορα το καλυτερο γκειμπλει απο ολα τα υπολοιπα.
Ανοιχτος κοσμος (οχι μια τραγικη ευθεια οπως το 10 η το 13), απειρα περιθορια στρατηγικης στην μαχη τα οποια γινονταν ακομη ποιο πολλα εαν αποφασιζες να χρησιμοποιησεις και τα γκαμπιτς αντι για το κλασσικο συστημα.

Τα γραφικα του απο την αλλη ειναι πανεμορφα, το 10 δεν ειχε καλυτερα γραφικα απο το 12, αυτο που εγινε ειναι οτι αφαιρεσαν λεπτομεριες απο τους χαρακτηρες (οπως τα δαχτυλα των χεριων) και προσθεσαν στο περιβαλον, γιαυτο ο κοσμος του 12 ειναι ΠΟΛΥ καλυτερος, ποιο ζωντανος και οι NPC εχουν πολυ μεγαλυτερη ποικιλια απο του 10 που ειναι απλως τραγικοι (ακομη και τοτε καταλαβαινες οτι ηταν οι ιδιοι 5 χαρακτηρες με διαφορετικα ρουχα).
Το στορυ ειναι καθαρα θεμα προσωπικης προτιμισης, δεν θεωρω γαματο το στορυ του 12, αλλα απο την αλλη ουτε του 10 μου κανει εντυπωση, τα βρισκω παρομοιου μεσαιου ενδιαφεροντος, σε αντιθεση με αυτο του 8 που το θεωρω κακο και αυτο του 7 που το θεωρω καλο (Φοβερο σεναριο δεν εχει κανεν ΦΦ κατα την γνωμη μου, αν θελουμε πραγματικα ωραιο στορυ παμε σε ΦΦΤακτικς, Βαγραντ στορυ και Τακτικς Ογκρε).

Το πως περνεις τα οπλα στο 12 ειναι πανεξυπνο, υπαρχουν σπανια τερατα και σπανια κουτια θυσαυρου, καποια απο τα οποια βγαινουν κατω απο συκγεκριμενες προυποθεσεις, ετσι ενθαρρυνεται η εξερευνιση και ανεβαινει το ρεπλει βαλιου, επισης το δικο μου αρχειο σειβ δεν θα μοιαζει με το δικο σου γιατι πραγματα που δεν βρηκα εγω, θα τα βρεις εσυ και το αντιθετο.
Το οτι επισης υπαρχει τεραστια ποσοτητα σε εξοπλισμους ειναι αλλο ενα δυνατο σημειο του 12, δεν παιζεις ολο το παιχνιδι για να παρεις μονο 3-4 οπλα για καθε χαρακτηρα οπως στο 8 η στο 10.
Αλλο ενα θετικο στο 12 σχετικα με το γκιαρ γενικα που περνεις ειναι το οτι τα "καλα" οπλα, η πανοπλιες δεν ειναι στανταρντ, υπαρχουν πολλοι σιτσουεσιοναλ εξοπλισμοι που ειναι καλοι για μια συγκεκριμενη στρατιγικη και αλλοι τοσοι με παρομοια στατιστικα αλλα διαφορετικο φοκους για να κανεις το δικο σου μπιλντ.

Για τους χαρακτηρες ειναι παλι θεμα προτιμισης, εγω πιστευω πως απο το 10 ας πουμε o Auron, o Kimahri και η Lulu ηταν οι μονοι που αξιζανε και πως οι υπολοιποι ειναι απαραδεκτοι και για πεταμα, ειδικα ο Tidus.
Απο το 12 μου αρεσαν ολοι εκτος απο την Πενελο, αλλα η διαφορα ειναι οτι οι γαματοι χαρακτηρες του 12 (Balthier, Fran, Basch) μου αρεσουν ποιο πολυ απο αυτους του 10, ενω οι κακοι χαρακτηρες του 10 μου φενονται ποιο αθλιοι απο αυτους του 12.
Ο Βααν και η Πενελο δεν μου αρεσουν αλλα σε καμια περιπτωση δεν μου εσπασαν τα νευρα οσο ο Τιντους, και η Γιουνα (ο ενας καψιαρης και ολο παραπονα και η αλλη απαγαγεται ποιο συχνα και απο την πριγκηπισσα Πιτσ στα Μαριο)...

Τελος παντων ηθελα να μιλησω κιαλλο για το θεμα αλλα απο την μια τα Ελληνικα μου σπανε τα νευρα και απο την αλλη δεν εχω πολυ χρονο στην διαθεση μου, απλως θα προσθεσω πριν φυγω οτι οποιος λεει πως οποιοδηποτε ΦΦ δεν ειναι ΦΦ για καποιο λογο (χαζη κουβεντα κατα την γνωμη μου απο καθε αποψη) δεν τον θεωρω σοβαρο ανθρωπο για να μιλησει για την σειρα.

Αυτα, οποιος θιχτικε ξιδι :P


Πρωτον,το 12 ηταν το πρωτο FF που ηταν action-rpg.(Δεν αλλαζε η οθονη οταν εκανες τη μαχη)Δεν τους αδικω,γιατι ηταν τοτε ακομα μια καινουργια εταιρεια και ηθελε να πειραματιστει.Οπως αλλωστε εκανε στην αρχη και η Squaresoft.Επιπλεον τοτε ψιλοκυριαρχουσε αυτο το ειδος.Μετα ξαναγυρισε στο παλιο gameplay.Τurn based rpg.Δεν ξερω για ποιο λογο εγινε,αλλα μαλλον αυτο το gameplay χαρακτηριζε τη σειρα.Και στα προηγουμενα μπορουσες να κανεις την στρατιγικη σου.Αφου εχουμε πιασει κυριως το 10,θα μιλησω γι'αυτο.Αναλογα τη μαγεια που θα εκανες ή γενικα αναλογα την επιθεση,μπορουσες να αλλαξεις τη σειρα που επαιζε ο καθε χαρακτηρας και ετσι να μην πεθαινε στο συγκεκριμμενο γυρο,αλλα στον επομενο.(καποιοι θα πουν ελα μωρε στον επομενο ειναι,δεν ειναι μετα απο 3-4 γυρους.Αν δεν πεθεαινες στον συγκεκριμενο γυρο,μπορουσες στον επομενο να επαιρνες τη μαχη)

Οσο για τα γραφικα θα συμφωνησω μαζι σου.Αλλωστε αυτος ηταν ενας λογος που αγορασα το 12,το βαθος που ειχε στα τοπια.Πχ στην πεδιαδα που σκοτωνες φιδια.Προσωπικη μου ομως αποψη,μου αρεσει καλυτερα ενας να εχει δακτυλα κτλ και να αφαιρεσουν απο το περιβαλλον γραφικα,παρα το αντιθετο.Επισης ειχαν μεγαλυτερη ποικιλια οι NPC,επειδη ηταν αλλο το σεναριο.Επισης το 10 ειχε πολυ πιο καλα βιντεο απο το 12.

Οσο για το στορι,συμφωνω οτι προσωπικο θεμα του καθενος.Για εμενα το 10 ειχε προτυπο στορι απο το 12.Στο 12,το στορι ηταν καπως κοινο.ΜΑζευτηκαν καποιοι για να πολεμησουν μια αυτοκρατορια.Για να δωσουν καποιο μυστηριο ηταν αυτο το πνευμα.(κατι τετοιο ηταν απο τι θυμαμαι)Οκ,καλο αλλα οχι κατι καινουργιο.

Αλλο ενα σημειο που με εκανε να αγορασω το 12,ηταν η πληθωρα στα οπλα,πανοπλιες κτλ.Οσο για το επαιρνες τα οπλα,ηταν σε καποια σημεια τελειως αισχρο.Εμπαινες μεσα σ'ενα δωματιο να βρεις ενα τερας και εμφανιζε το τερας οποτε γουσταρε το παιχνιδι.και αντε το εβγαζε το τερας για να πεταξει το αντικειμενο,επερεπε να σου βγει η πιστη.Δηλαδη,οτι για τα οπλα,ο μεγαλυτερος παραγοντας ηταν η τυχη και οχι η προσωπικη σου προσπαθεια.

Για τα summons,ομως δεν ειπες κατι.Σ'αυτο το τομεα το 10 ηταν πολυ ανωτερο.Η μεγαλυτερη ποικιλια?πιο εντυπωσιακα?

Τωρα για τους χαρακτηρες.Και εμενα στο 12 συμπαθουσα τους ιδιους χαρακτηρες.Το Tidus,που λες ηταν για πεταμα ηταν κατι το πρωτοτυπο.Δεν ηταν το κλισε, σεμνος,αγνωστος στον κοσμο ή φτωχος.Ηταν ενας σταρ σ'ενα αθλημα.Δεν νομιζω οτι υπηρχαν πολλοι χαρακτηρες γενικα σε Rpg που να εχουν τετοιο προφιλ.Το κλισε χαρακτηρα τον ειχε ο Vaan.Ενας φτωχος σε μια φτωχογειτονια,που εκλεβε για να ζησει,ξαφνικα μαζι με καποιους αλλους παει εναντια στην αυτοκρατορια.Ουαου.
Για τους κακους κατα τι γνωμη μου,δεν μπορεις να τους συγκρινεις.οι κακοι ειναι αναλογα και το στορι που εχει το εκαστοτε παιχνιδι.Στο 10 πχ θα ηταν ακυρο να βαλουν να πολεμας αξιωματικους,στρατηγους κτλ οπως στο 12.Ή το αντιθετο.Να εβαζαν να πολεμαγες το Sin στο 12.Δεν ξερω να συμφωνεις,για εμενα στο 12 οι καλυτεροι κακοι ηταν ο ψυχακιας γιατρος και το Final boss.

Το αλλο θετικο που ειχε το 10 ηταν τα 2 side games.Τα chocobo φυσικα και το blitzball.Που μπορουσες να παιξεις πρωταθλημα.Ετσι εσπαγε καπως την μονοτονια του να παιζεις συνεχεια το ιδιο το παιχνιδι.Οπως στο 10 ο καθε χαρακτηρας ειχε τουλαχιστον 2 ulti κινησεις.Στο 12 απο τι θυμαμαι δεν ειχε κανενας ulti.(διορθωσεμαι αν κανω λαθος)

Τωρα γυρισα απο την σχολη και εμεινα κουρασμενοις να γραψω και αλλα πχ για την μουσικη του παιχνιδιου.Παντως,μην προβαινεις σε χαρακτηρισμους "χαζη κουβεντα κατα την γνωμη μου απο καθε αποψη) δεν τον θεωρω σοβαρο ανθρωπο για να μιλησει για την σειρα".Πρωτη φορα κανουμε κουβεντα.Κια η αποψη μου για το 9 ειναι αυτη.Δεν μπορει να μην ειμαι σοβαρο ατομο για να μιλησω για τη σειρα,επειδη εχω αλλη αποψη.

Edited by Mike The Great, 30 November 2012 - 08:53.

Posted Image

I don't worth only 50 Beli.I can prove it in New World.
SET SAIL BASTARDS!!!!

#591 Hellraider

Hellraider

    Anime Elite

  • Members
  • 1,348 posts
  • LocationΑθήνα

Posted 30 November 2012 - 02:05

Mike, το 12 δεν είναι για κανένα λόγο action-rpg.To πως λειτουργεί το UI δεν έχει σχέση με το σύστημα.

Κατά τα άλλα συνεχίστε, παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση.

#592 Mike The Great

Mike The Great

    Anime Fan

  • Members
  • 414 posts

Posted 30 November 2012 - 09:21

Mike, το 12 δεν είναι για κανένα λόγο action-rpg.To πως λειτουργεί το UI δεν έχει σχέση με το σύστημα.

Κατά τα άλλα συνεχίστε, παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση.


Μπηκα στο wiki να δω ετσι απο περιεργα τι λεει.Λεει οτι ειναι role-playing,open world.Αυτο στον καθενα μπορει να του λεει κατι το διαφορετικο.Εμενα μου λεει οτι ηταν action-rpg.Και επειδη ειχα παιξει παρα πολλες ωρες το 12,νομιζω οτι ηταν αυτο το ειδος.

Ξεχασα να πω οτι συγκρινουμε 2 παιχνιδια που το καθενα στην εποχη του ειχε ψιφηστει το καλυτερο της χρονιας.

Edited by Mike The Great, 30 November 2012 - 09:21.

Posted Image

I don't worth only 50 Beli.I can prove it in New World.
SET SAIL BASTARDS!!!!

#593 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 01 December 2012 - 03:02

Τελος παντων, εμενα ο καημος μου ειναι οτι ουτε που το σκεφτονται καν να αρχισουν να σχεδιαζουν επανεκδοση για το FFVII γιατι βασικα φοβουνται οτι θα ειναι τοσο απιστευτη επιτυχια που θα σβησει καθε αλλο μελλοντικο Final Fantasy. Τι λογικη ειναι αυτη; Σαν να μας λενε δηλαδη οτι "Ναι, ξερεις, μπορουμε να σου φτιαξουμε το παιχνιδι που περιμενεις και να το κανουμε και θεϊκο, αλλα οχι, δεν το κανουμε, ετσι ωστε να αγορασεις πρωτα ολα τα παιχνιδια κατωτερης ποιοτητας που θα βγαλουμε στο μελλον." Δεν ξερω. "Μετα απο σενα το χαος" δηλαδη;


Φυσικα και δεν κανουν ριμεικ το 7 επειδη φοβουνται οτι η επιτυχια θα σβησει τα υπολοιπα, αυτο ειναι γελοια υποθεση, ο λογος ειναι αλλος, η σειρα ΠΡΕΠΕΙ να κρατησει το ονομα της βασιζομενη σε καινουριους τιτλους και οχι σε ξαναζεσταμενα φαγητα του παρελθοντος...
Το να βγαλει το 7 ξανα ειναι μια ευκολη λυση που θα φερει ευκολα λεφτα μεν, αλλα δεν θα κανει εντελως τιποτε για τα FF σαν σειρα.
Το μονο που θα καιρδισουν ειναι η κακη φημη οτι ειναι ανικανοι να φτιαξουν κατι καλο και οτι τα εχουν παρατησει επαναπαυομενοι στο οτι θα εκμεταλευονται για παντα εναν παλιοτερο τιτλο...
Το franchise πρεπει να κερδισει ξανα την λαμψη του με κατι καινουριο, οχι με τα ιδια και τα ιδια.

Ο ιδιος ο Nomura ειναι πολυ σωστος οταν λεει:

In an interview in Japanese magazine Famitsu (translated by Gemsatsu) Character Designer Tetsuya Nomura said, “There are a lot of people who want a remake of Final Fantasy VII. However, new titles take precedence. We work our hardest to make something that might be even better than Final Fantasy VII. The new Final Fantasy must overcome the Final Fantasy of the past.”

He also expressed his belief that series producer Yoshinori Kitase is the future of the Final Fantasy series, and urged fans to trust the direction he takes it in.



Πρωτον,το 12 ηταν το πρωτο FF που ηταν action-rpg.(Δεν αλλαζε η οθονη οταν εκανες τη μαχη)

Πρωτον το 12 δεν ηταν καν το πρωτο action-RPG, ποσο μαλλον action-RPG γενικα.
Η αλαγη της οθονης στις μαχες δεν κανει action εναν τιτλο, απλως αφαιρει τα εκνευριστικοτατα random encounters.
Ενας action τιτλος χρησιμοποιει επιθεσεις real time με το πατημα ενος κουμπιου η με συνδιασμο αυτων, action τιτλοι ειναι το Devil May Cry και το God of War, ενω action-RPG τιτλος ειναι τα Kingdom Hearts.
Πριν συνεχισουμε παρακατω καταλαβαμε την βασικη διαφορα ενος action-RPG τιτλου με ενος "Turn Based" οπου οι χαρακτηρες περιμενουν υπομονετικα την σειρα τους για να γεμισει η action time bar (ATB) πρωτα πριν επιτεθουν?

Δεν τους αδικω,γιατι ηταν τοτε ακομα μια καινουργια εταιρεια και ηθελε να πειραματιστει.Οπως αλλωστε εκανε στην αρχη και η Squaresoft.Επιπλεον τοτε ψιλοκυριαρχουσε αυτο το ειδος.Μετα ξαναγυρισε στο παλιο gameplay.Τurn based rpg.Δεν ξερω για ποιο λογο εγινε,αλλα μαλλον αυτο το gameplay χαρακτηριζε τη σειρα.

Δεν καταλαβα τιποτε αποσα διαβασα εδω... η SquareEnix ηταν νεα εταρια και ηθελε να πειραματιστει οπως εκανε παλια η Squaresoft what?
Η Square Enix ΗΤΑΝ η Squaresoft, ενωμενη με την δευτερη μεγαλυτερη και παλιοτερη εταιρια που εβγαζε JRPGs, την Enix...
Κανεις απο τους 2 δεν ηταν καινουριος και αυτο δεν επηρεασε πουθενα τον τροπο παραγωγης στα FF.
Ποτε "ξαναγυρισαν" στο παλιο turn based οταν δεν εφυγαν ποτε απο εκει?

Η αναφορα στην "στρατηγικη" του FF10 δεν βγαζει νοημα επισης, το FF12 ειχε μπολικη στρατηγικη, καθε κινηση και επιλογη που εκανες, επηρεαζε διαφορετικα το αποτελεσμα της μαχης, το οτι δεν ειχε carbon copy το ιδιο συστημα me FF10 δεν σημαινει πως δεν ειχε και στρατηγικη...
ειναι σαν να μου λες οτι το FF7 δεν ειχε στρατηγικη επειδη δεν ειχε το συστημα του FF10...
Ισα ισα που στο FF12 τα Bosses και διαφοροι εχθροι εκτος του οτι αντιδρουσαν διαφορετικα σε συγκεκριμενους τυπους επιθεσης, η τακτικη τους αλλαζε ριζικα οταν η μπαρα ενεγειας τους λιγοστευε περιοδικα, καποια απο αυτα αλλαζαν και 4-5 τακτικες κατα την διαρκεια μιας μαχης.

Επισης ειχαν μεγαλυτερη ποικιλια οι NPC,επειδη ηταν αλλο το σεναριο

Spare me, οι ιδιες 10 φατσες σε ολο το παιχνιδι, σε χοντρη εκδοση, σε λεπτη εκδοση, σε αντρικη εκδοση, σε γυναικεια εκδοση, σε μαυρη εκδοση, με κοντο μαλλι, με μακρυτερο μαλλι, αλλα ΠΑΝΤΑ η ιδια φατσα.

Οσο για το επαιρνες τα οπλα,ηταν σε καποια σημεια τελειως αισχρο.Εμπαινες μεσα σ'ενα δωματιο να βρεις ενα τερας και εμφανιζε το τερας οποτε γουσταρε το παιχνιδι.και αντε το εβγαζε το τερας για να πεταξει το αντικειμενο,επερεπε να σου βγει η πιστη.Δηλαδη,οτι για τα οπλα,ο μεγαλυτερος παραγοντας ηταν η τυχη και οχι η προσωπικη σου προσπαθεια.

Λαθος σκεπτικο τα τερατα δεν εμφανιζονται τυχαια, υπαρχουν "Spawn conditions", μιλαμε για σπανια τερατα εξαλου δεν μιλαμε για οποιοδηποτε τυχαιο τερας.
Αδυνατω να καταλαβω πως ειναι δυνατον να μην αρεσει σε καποιον αυτο, μιλαμε για hunt, για περιπετεια και ποικιλια, εγω στο παιχνιδι μου βρηκα ενα τερας που εσυ δεν βρηκες, τι εκανα για να το βρω? Τι μου πεταξε οταν το σκοτωσα? Ειναι δυνατον να μην ειναι διασκεδαστικο κατι τετοιο?
Οσο για το "σου βγαινει η πιστη για να πεταξουν το item" και οτι "η τυχη ειναι ο μεγαλυτερος παραγοντας" παλι κανεις λαθος, σε ολα τα FF η τυχη ειναι παραγοντας για τα Drop Rates (σε ολα τα RPG για την ακριβεια), δινει στον παιχτη την αισθιση της ανακαλυψης και του κατορθωματος, κανεις δεν νιωθει περιφανος οταν περνει κατι που το εχουν ολοι μονο και μονο επειδη επεσε με την πρωτη προσπαθεια...
Και πριν καποιος βιαστει και πει για καποια πολυ σπανια chances, να θυμιθει πως το δευτερο zodiac spear ειναι μονο 1/1000 ενω το pink tail του FF4 εχει drop chance 1/4000.
Μην αρχισω να μιλαω για το GooKing sword του Breath of Fire 3 που εχει τοσο insane drop rate που εχει καταντισει μυθος στους RPGamers (οτι και καλα δεν υπαρχει και ολοι λενε ψεματα οτι το εχουν).

Για τα summons,ομως δεν ειπες κατι.Σ'αυτο το τομεα το 10 ηταν πολυ ανωτερο.Η μεγαλυτερη ποικιλια?πιο εντυπωσιακα?

Οχι δεν τα βρισκω ποιο εντυπωσιακα στο 10.
Sure προκειται για τα γνωστα summons στο FF10 και μπορει να νιωθει νοσταλγια καποιος, αλλα αυτα του FF12 ειναι ΟΛΑ Βοsses απο παλιοτερα FF πραγμα που βρισκω εξισου ενδιαφερον.
Σχεδιαστικα ειναι θεμα προτιμισης, αλλα βρισκω τους Chaos, Zalera, Hashmal, Ultima, Exodus, Mateus, Adramelech kai Famfrit εξισου εντυπωσιακους με οποιοδηποτε αλλο κλασσικο FF Summon.
Το μονο πραγματικο μειωνεκτημα που ειχαν τα Summons στο FF12 ηταν το οτι δεν μπορουσες να κανεις edit στα gambits τους και οτι οι δυνατες τους επιθεσεις ηταν πολυ δυσκολο εως αδυνατον να γινουν trigger.
To καλο ομως ειναι οτι αυτο το προβλημα εχει ηδη διορθωθει στην International Zodiac Job System εκδοση του παιχνιδιου οπου οχι μονο μπορεις να επηρεασεις την AI του καθενα μεσω αλλαγων στα Gambits αλλα ΚΑΙ μπορεις να ενεργοποιησεις την Special τους οποτε θελεις, κανοντας τα πολυ χρησιμα στην μαχη.
Γενικα ναι, θεωρω τα summons του FF12 καλυτερα, εφοσον μιλαμε για την IZJS εκδοση.

Το Tidus,που λες ηταν για πεταμα ηταν κατι το πρωτοτυπο.Δεν ηταν το κλισε, σεμνος,αγνωστος στον κοσμο ή φτωχος.Ηταν ενας σταρ σ'ενα αθλημα.Δεν νομιζω οτι υπηρχαν πολλοι χαρακτηρες γενικα σε Rpg που να εχουν τετοιο προφιλ.Το κλισε χαρακτηρα τον ειχε ο Vaan.Ενας φτωχος σε μια φτωχογειτονια,που εκλεβε για να ζησει,ξαφνικα μαζι με καποιους αλλους παει εναντια στην αυτοκρατορια.Ουαου.

Το οτι δεν ηταν κλισε δεν σημαινει οτι ηταν και καλος, υπαρχει λογος που καποια κλισε χρησιμοποιουνται ακομη, ο λογος ειναι επειδη η εναλακτικη σου σπαει τα νευρα, ακομη θεωρω τον Tidus ισως τον χειροτερο FF χαρακτηρα χιλιοστα μπροστα απο τον Hope και την Vanille του 13.
Για τους κακους που λες ο Sin ηταν αθλιος, κανενα ενδιαφερον το να πολεμας μια φαλαινα, ο Υu Yevon επισης ηταν επιεικως απαραδεκτος, ειδικα για τελιkο boss και μιας και ειμαστε στο θεμα ο Seymour δεν μου αρεσε επισης, WTF is wrong with your hair dude....seriously.
O Jecht απο την αλλη (η αλλιως Brahmas final aeon) μαλιστα, αυτος ηταν ωραιος κακος.

Το αλλο θετικο που ειχε το 10 ηταν τα 2 side games.Τα chocobo φυσικα και το blitzball.Που μπορουσες να παιξεις πρωταθλημα.Ετσι εσπαγε καπως την μονοτονια του να παιζεις συνεχεια το ιδιο το παιχνιδι.

Δεν ειμουν πολυ φαν, προτιμω τις καρτες απο 8 και 9, αλλα οκ το FF12 ειχε το rare game hunt που σου εδινε clues για να κινηγησεις καποια τερατα, το βρηκα απειρως ποιο ενδιαφερον.

Οπως στο 10 ο καθε χαρακτηρας ειχε τουλαχιστον 2 ulti κινησεις.Στο 12 απο τι θυμαμαι δεν ειχε κανενας ulti.(διορθωσεμαι αν κανω λαθος)

Αχ αυτο το LoL... τουλαχιστον πεστα Limit Breaks :P
Οχι μονο το FF12 ειχε overdrives (FF10) που ονομαζονται quickenings (FF12) αλλα ηταν και πολυ ποιο θεαματικα και το συστημα χρησης τους ηταν καλυτερο.

Παντως,μην προβαινεις σε χαρακτηρισμους "χαζη κουβεντα κατα την γνωμη μου απο καθε αποψη) δεν τον θεωρω σοβαρο ανθρωπο για να μιλησει για την σειρα".Πρωτη φορα κανουμε κουβεντα.Κια η αποψη μου για το 9 ειναι αυτη.Δεν μπορει να μην ειμαι σοβαρο ατομο για να μιλησω για τη σειρα,επειδη εχω αλλη αποψη.

Δεν ειναι θεμα αποψης, η αποψη σου δεν ισχυει στο συγκεκριμενο θεμα, γραφει Final Fantasy στον τιτλο? ΕΙΝΑΙ FINAL FANTASY.
Με ποιον τροπο δηλαδη ενα Final Fantasy δεν ειναι Final Fantasy?
Επειδη δεν μοιαζει με ενα αλλο Final Fantasy? To FF7 δεν ειναι Final Fantasy? Δεν μοιαζει και πολυ με το FF1 η το FF2 ξερεις... το FF2 δεν ειχε καν level ups...

Καταλαβετε το, τα Final Fantasy δεν εχουν μια νορμα και ενα καλουπι, ειναι ζωντανα παιχνιδια, εξελισονται και αυτοεφευρισκονται, αλλαζουν δραματικα αλλα παντα κρατουν την ουσια, υπο αυτο το πρισμα το FF9 παραειναι Final Fantasy.
Και παρακαλω μην με κανεις να ψαχνω να βρω εκεινο το ποστ με τις εκατομμυρια αναφορες τοy FF9 σε πρωηγουμενα FF, η λιστα ειναι τεραστια, αρκεσου σε αυτα τα 2-3:
- Το αληθινο ονομα της Dagger ειναι Sarah, o κακος λεγεται Garland, επισης πολεμας τους Four Fiends αναφορα στο FF1
- H ισtορια που λεει ο Ramuh ειναι αυτη του Monk Josef, αναφορα στο FF2
- Στην Αλεξανδρια υπαρχει ενα κοριτσι που πουλαει λουλουδια και μιλαει για εναν στρατιωτη (soldier) που της την πευτει ο οποιος ειναι καλος, αλλα δεν εχει και πολυ χαρακτηρα, επισης σε καποιο σημειο παιζει μεχρι και η μουσικη της παρελασης του Rufus, αναφορα στο FF7

Edited by Ground_zero, 01 December 2012 - 03:07.


#594 Mike The Great

Mike The Great

    Anime Fan

  • Members
  • 414 posts

Posted 01 December 2012 - 13:16

Τοτε εγω σαν Μιχαλης ειχα λαθος εντυπωση για τα ειδη rpg.Θα αποδεκτω τα λογια σου 100%,γιατι βλεπω οτι εισαι γνωστης του ''αθληματος''

Πρωτα απ'ολα να πω οτι και εμενα μου αρεσε το 12,γι'αυτο το λογο αλλωστε το αγορασα.Δεν ειμαι τρελος.Δεν προσπαθω να το βγαλω κακο παιχνιδι.Προς Θεου.Απλα μερικα πραγματα τα θεωρω κατοτερα που εχει απο καποια αλλα FF.

Τωρα,περι SuareSoft & SquareEnix.Αυτα που ξερω εγω ειναι,οτι μετα απο μια ταινια που εβγαλαν και δεν ηταν τοσο εμπορικη για να προσελκυσουν πολυ κοσμο απελεισασαν πολλους υπαλληλους.Υπαλληλους που ειχαν γραψει ιστορια στη σειρα.Εννοειτε πως εμειναν και καμποσοι.(αν ξερεις περισσοτερα ή αλλα διορθωσεμαι.Γιατι μου φαινεται καπως χαζη αυτη η δικαιολογια)Αρα μερικο κομματι της εταιριας αλλαξε.Τωρα πια δεν ειναι η παλια SquareSoft.οσο για την Enix συμφωνω μαζι σου.Εχω παιξει παιχνιδια της στο (SNes emulator)και μου αρεσαν αρκετα.Ποσο μαλλον τοτε.Φυσικα δεν ηταν κανενας απο του 2 καινουργιος,απλα η συνεργασια τους ηταν καινουργια.Ή οχι?Δεν ξερω αν ειχαν συνεργαστει παλιοτερα.Ειπα εγω οτι δεν ειχε στρατιγικη το 12?ΑΠλα αναφερα οτι ειχε και το 10 με το δικο του ρολο
Οσο για την φραση μου Ποτε "ξαναγυρισαν" στο παλιο turn based οταν δεν εφυγαν ποτε απο εκει?Δεν υφισταται πλεον.

Για τις φατσες,εγω εννοουσα στο ειδος.Πχ στο 12,που το σεναριο ηταν να ''πεσει'' μια αυτοκρατορια.Ηθελαν να δειξουν οτι υπαρχουν και αλλα ειδη εκτος των ανθρωπων,Σαυρες,moogles κτλ.Και στο 12 ομως εμοιαζαν καπως μεταξυ τους οι σαυρες και τα moogles,Ευτυχως δεν εμοιαζαν και οι ανθρωποι.Στο 10 δεν ηθελαν μαλλον να δειξουν οτι υπαρχουν πολλα ειδη πλασματων πανω στο κοσμο.Για την ομοιοτητα στο 10 ηταν οντως καπως τραγικο.Ευτυχως πχ που εμπαινες στο Ναο(στην αρχη)και τα ρουχα αλλαζαν, ή οταν συναντουσες την ομαδα του Wakka και αλλαζαν παλι τα ρουχα και οι κορδελες,

Για τερατα και τα οπλα,ηταν ο λογος που παρατησα μετα απο πολλες ωρες να παιζω το 12.Φαντασου ειχα παει τον Vaan Lv.96,97 καπου εκει και τον Bash Lv.91 & και τον Balthier 80τοσο.(με αυτους επαιζα κυριως).Οσο για τα Zodiac Spear ειχα παρει σιγουρα 2 και μπορει να ειχα παρει και 3ο(δεν θυμαμαι καλα).Τελος ειχα παρει και μια Zodiac Armor.
Φυσικα και υπηρχαν συνθηκες πως να βγει ενα τερας.Πχ σε μια αποστολη,για να σκοτωσεις το Behemoth King επρεπε το συγκεκριμενο μερος να ειχε ομιχλη.Δεν θυμαμαι και εγω ποσες φορε ειχα μπει και ειχα βγει για να βγει η ομιχλη.Παρομοιως και στα οπλα.Φυσικα και παιζει ρολο ο παραγοντας τυχη,και σ'αλλα παιχνιδια και στη ιδια τη ζωη μας επισης.Αλλα στο 12 τοειχαν παρακανει.Στο 10,πχ για να παρεις κατι επρεπε να αποφυγεις τα κεραυνιδια με τη Lulu.Και εκει επρεπε να ειχες τυχη,αλλα οχι τοση πολλη.Αν ησουν απολυτα συγκεντρωμενος επερνες το αντικειμενο.Παρομοιως και στον αγωνα με τα Chocobos που επρεπε να κανεις 0.00

Για τα summons,προσωπικα για εμενα τα μονα που αρεσαν στο 12 ηταν το Ultima & Exodus.Ολα τ'αλλα μου ηταν αδιαφορα.Για τον εντυπωσιασμο εχουμε αλλη αποψη.Εμενα στο 10 και μονο το ulti του Ifrit μου εμοιαζε πιο εντυπωσιακο απ'ολα τα summons του 12.Για να μην πω για Bahamut.Γενικα στο 10 αρεσαν περισσοτερο το Bahamut,Anima και το Ixion.Το ZJS δεν το εχω παιξει,αλλα αμα εχουν βελτιωσει αυτο που λες θα ηταν πολυ θετικο.

Oσο για τον Tidus,εγραψα καπου οτι μου αρεσε?Ειπα απλως οτι ηταν πρωτoτυπος.ΚΑι μαγκια τους ηταν που εφτιαξαν καποιον διαφορετικο.Ηθελα να δω σ'ενα rpg εναν διαφορετικο χαρακτηρα απο το κλισε.(αν και μου αρεσει τις περισσοτερες φορες ο κλισε χαρακτηρας).Μου αρεσε οπως ειχαν σκεφτει να φτιαξουν και τους εφτιαξαν στο 4.Τεσσερα ορφανα που ο καθενας ειχε το δικο του χαρακτηρα.Ο ενας ευγενικος,o αλλος την στοργη κτλ.Για τον Tidus εγραψα οτι εγραψα γιατι λες οτι ηταν για πεταμα.Δεν ηταν.

Για τους κακους δεν εχω να πω κατι αλλο.

Για τα sidegames,στο FF12 σκοτωνες παλι τερατα,δεν αλλαζε κατι.( και εμενα μου αρεσε αυτο)Στο 10 μου αρεσε το Blitzball επειδη ειχε καποια στοιχεια απο το ποδοσφαιρο.

Τα ειπα Ulti,για να καταλαβουν και αυτοι που διαβαζουν την συζητηση και δεν εχουν παιξει τοσο FF για τι πραγμα μιλαω.ΕΙναι παλι θεμα προτιμησης.Εμενα μου αρεσαν του 10.

Το 10 ειχε επισης πολυ καλη μουσικη υποκρουση.οτι επρεπε ηταν για τετοιο παιχνιδι

Για το 9,αφου και αυτο εχει μπροστα του το Final Fantasy ειναι FF.Ενταξει?Τοτε για εμενα ειναι ισως το χειροτερο FF.(απο τι βασικη σειρα εννοω).Μετα το 7,8 ειχε εξελιχθει η σειρα.Το 9,για εμενα μιλαω παλι ηταν σαν να εκαναν μερικα βηματα πισω.Πχ οι μικροι χαρακτηρες.Το μονο που αρεσε αρκτα ηταν η μουσικη του.

Edited by Mike The Great, 01 December 2012 - 13:20.

Posted Image

I don't worth only 50 Beli.I can prove it in New World.
SET SAIL BASTARDS!!!!

#595 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 01 December 2012 - 15:32

Τωρα,περι SuareSoft & SquareEnix.Αυτα που ξερω εγω ειναι,οτι μετα απο μια ταινια που εβγαλαν και δεν ηταν τοσο εμπορικη για να προσελκυσουν πολυ κοσμο απελεισασαν πολλους υπαλληλους.Υπαλληλους που ειχαν γραψει ιστορια στη σειρα.Εννοειτε πως εμειναν και καμποσοι.(αν ξερεις περισσοτερα ή αλλα διορθωσεμαι.Γιατι μου φαινεται καπως χαζη αυτη η δικαιολογια)Αρα μερικο κομματι της εταιριας αλλαξε.

Μετα το Spirits within, η ENIX εκανε merge με την Square, ο Sakaguchi εφυγε απο μονος του για να φτιαξει δικη του εταιρια, δεν απολυθηκε.
Ο Νοbuo Uematsu εγινε ανεξαρτητος επισης, αλλα συνεχισε να συνεργαζεται με την Square Enix την μουσικη του FF14 αλλωστε αυτος την εγραψε.
Οι υπολοιποι μεγαλοι βασικοι των Final Fantasy παρεμειναν, Tetsuya Nomura, Akihiko Matsui, Yoshinori Kitase, Yatsumi Matsuno και αλλοι.

Οσο για τα Zodiac Spear ειχα παρει σιγουρα 2 και μπορει να ειχα παρει και 3ο(δεν θυμαμαι καλα).Τελος ειχα παρει και μια Zodiac Armor.

Δεν νομιζω να ειχες 2 και ειμαι σιγουρος οτι δεν ειχες 3 εκτος αν hackares το game.
Zodiac Shield, οχι armor.

Φυσικα και παιζει ρολο ο παραγοντας τυχη,και σ'αλλα παιχνιδια και στη ιδια τη ζωη μας επισης.Αλλα στο 12 τοειχαν παρακανει.Στο 10,πχ για να παρεις κατι επρεπε να αποφυγεις τα κεραυνιδια με τη Lulu.Και εκει επρεπε να ειχες τυχη,αλλα οχι τοση πολλη.Αν ησουν απολυτα συγκεντρωμενος επερνες το αντικειμενο.Παρομοιως και στον αγωνα με τα Chocobos που επρεπε να κανεις 0.00

Διαφωνω, στα παλιοτερα FF μεχρι και τα απλα τερατα ηταν random, τουλαχιστον στο 12 ξερεις ακριβως που να πας να βρεις το καθενα και ποσα απο αυτα υπαρχουν.
Αυτο που περιγραφεις ειναι ο τροπος για να παρεις καποια Ultimate οπλα.
Θυμασαι τι πρεπει να κανεις για να παρεις τις Ultimate armors to 10?
Επρεπε να σκοτωνεις ξανα και ξανα (με zanmato γιατι αλλιως θα σου επερνε χρονια) τα Dark Aeons με την ελπιδα να σου ριξουν armors με Ribbon, Break HP limit και 2 κενα slots, παντελως τυχαιο και χρονοβορο δηλαδη.
Απο την αλλη στο 12 τα Ultimate οπλα τα παιρνεις με crafting.

Για τα summons,προσωπικα για εμενα τα μονα που αρεσαν στο 12 ηταν το Ultima & Exodus.Ολα τ'αλλα μου ηταν αδιαφορα.Για τον εντυπωσιασμο εχουμε αλλη αποψη.Εμενα στο 10 και μονο το ulti του Ifrit μου εμοιαζε πιο εντυπωσιακο απ'ολα τα summons του 12.Για να μην πω για Bahamut.Γενικα στο 10 αρεσαν περισσοτερο το Bahamut,Anima και το Ixion.

Θυμισου:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gLuXBb5HZ0M[/youtube]

Μου αρεσε οπως ειχαν σκεφτει να φτιαξουν και τους εφτιαξαν στο 4.Τεσσερα ορφανα που ο καθενας ειχε το δικο του χαρακτηρα.Ο ενας ευγενικος,o αλλος την στοργη κτλ.Για τον Tidus εγραψα οτι εγραψα γιατι λες οτι ηταν για πεταμα.Δεν ηταν.

FF3 oxi 4.
Για σενα δεν ηταν, σεβαστο, για μενα ηταν.

Τα ειπα Ulti,για να καταλαβουν και αυτοι που διαβαζουν την συζητηση και δεν εχουν παιξει τοσο FF για τι πραγμα μιλαω.ΕΙναι παλι θεμα προτιμησης.Εμενα μου αρεσαν του 10.

Θυμισου:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rezLszca_9g[/youtube]

Για το 9,αφου και αυτο εχει μπροστα του το Final Fantasy ειναι FF.Ενταξει?Τοτε για εμενα ειναι ισως το χειροτερο FF.(απο τι βασικη σειρα εννοω).Μετα το 7,8 ειχε εξελιχθει η σειρα.Το 9,για εμενα μιλαω παλι ηταν σαν να εκαναν μερικα βηματα πισω.Πχ οι μικροι χαρακτηρες.Το μονο που αρεσε αρκτα ηταν η μουσικη του.

Περιεργο που το λες, γιατι στο FF9 εχεις μικρους χαρακτηρες και 4 μεσα στο party επειδη τα original FF ειχαν μικρους χαρακτηρες και 4 μαζι αντι για 3 μοναχα, αλλο ενα tribute που δηλωνει την αυθεντικοτητα του ονοματος του.

#596 Darthnicolas

Darthnicolas

    Raidou Kuzunoha the 1st

  • Members
  • 972 posts

Posted 01 December 2012 - 15:33

To 9 είχε εκτός από υπέροχη μουσική και πανέμορφο στόρι. Ήταν από τα καλύτερα FF για μένα, αντίθετα με το 7 που ότι ωραίο είχε σε world και gameplay, το έχανε στο απαθές στόρι.

#597 Mike The Great

Mike The Great

    Anime Fan

  • Members
  • 414 posts

Posted 01 December 2012 - 17:34

Δεν ειχα χακαρει το game.Ουτε το εχω κανει ως τωρα σε κανενα παιχνιδι ουτε σε κονσολα.

Ειμαι σιγουρος πως ειχα 2.Το ενα το ειχα βαλει στον Vaan και το αλλο στον Balthi.Για το αλλο οπως ειπα δεν θυμαμαι καλα.Για τα 2 λεω αληθεια και ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα ειχα.Να ρε,zodiac shield.

Για τα τερατα στο 12 συμφωνω.Ηξερες που θα τα βρεις.Αλλο ηταν το θεμα,αν εμφανιζοντουσαν.Στο 10,και εκει σου εβγαζε τη πιστη αλλα τουλαχιστον κατα μεγαλοποσοστο εβγαιναν σχεδον αμεσως.

Εχουν βγει τοσα FF που εχω χασει τη μπαλα.Το 3,ελεγα και εγω.
Και εννοειτε οτι ο καθενας εχει την αποψη του.Σεβαστη και η δικια σου αποψη.

Σ'ευχαριστω που μου τα ξαναθυμισες.Ντροπη μου να μην θυμαμαι οτι οι παικτες ειχαν quickenings.6 χρονια εχουυν περασει.Ντροπη μου.

Αυτο που μου αρεσε περισσοτερο απ'ολα ηταν της Penelo.Απλο αλλα συναμα πανεμορφο.εννοω οταν ραγιζε η οθονη και μετα εσπαγε.Μου αρεσε πολυ.Μετα ηταν του Balthi με το κυμα.Ουτε τα espers θυμομουν ποσο εντυπωσιακα ηταν,Αλλα ακομα μου αρεσαν του 10.Οσο για το 12 τωρα που τα ξαναειδα μου αρεσαν παλι το Ultima & Exodus.

Για το 9,αυτο λεω και εγω.Οτι στο 9 ειχε μικρους χαρακτηρες,ενω στο 8 δεν ειχε.Οπως κιολας στα μετεπειτα.Αρα ειχαν αρχισει να κανουν ενα βημα μπροστα με το 8,αλλα ξανακαναν βηματα πισω με το 9.

Ασε και μου το ξεπληρωσε σημερα το 12 για τις κακιες μου :sweat: .Πηγα να το ξαναπαιξω να θυμηθω τα παλια και μου ελεγε οτι δεν βρισκει τη memory.
Posted Image

I don't worth only 50 Beli.I can prove it in New World.
SET SAIL BASTARDS!!!!

#598 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 01 December 2012 - 18:16

lol ατυχια με την memory, εγω πλεον παιζω στο PC (μετα το IZJS δεν μπορω να ξαναγυρισω στο original) και ευτυχως κραταω backups απο τα saves.

#599 Mike The Great

Mike The Great

    Anime Fan

  • Members
  • 414 posts

Posted 01 December 2012 - 19:29

Aσε ρε,ξενερωσα πολυ.Τα 2 saves που ειχα μεσα εκει μαλλον πανε.Ειχα κερδισει κιολας το τερας με τα παρα πολλα HP και τωρα τιποτα.Γιατι αυτο Zodiac Job System τι παραπανω εχει?Και το εχεις κατεβασει αυτο στο pc?Στο 12 με ποιους συνηθως παιζεις?Εγω πχ επαιζα με ανδρες και γυναικες.Δεν ειχα καποιον συγκεκριμενο λογο απλα ετσι οπως τους ειχα κανει με βολευαν καλυτερα.Εννοω Vaan,Bash & Balthier.Και ειμαι σιγουρος οτι εκει μεσα που ειχε τα ονοματα με τους ζωοδιακους κυκλους εχεις κανει χαρτη.Ηταν σαν λαβυρινθος.Δεν μου ειπες ομως εσενα στο 12 ποιοι κακοι σου αρεσαν?
Posted Image

I don't worth only 50 Beli.I can prove it in New World.
SET SAIL BASTARDS!!!!

#600 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 01 December 2012 - 21:56

Το IZJS ειναι μονο Ιαπωνικο, εγω το επαιξα σε emulator του ps2 στο PC οπου εχει μεταφραστει πληρως.
- Εχει Turbo button, το πατας και το παιχνιδι τρεχει σε x10 ταχυτητα, ΠΑΡΑ πολυ χρησιμο gia grinding
- Τα chest κανουν respawn αν αλλαξεις μονο 1 οθονη και οχι 2 οπως στο original.
- Το παιχνιδι σου δινει την δυνατοτητα επιλογης job για καθε χαρακτηρα στην αρχη (Monk, Paladin, Ranger, Thief, Wahite Mage, Black Mage, Red Mage κτλ κτλ) αυτο δινει διαφορετικα License grids και abilities στον καθενα.
- Περνεις σχεδον πανω απο τα μισα gambits απο την αρχη του παιχνιδιου ωστς να μπορεις να παιξεις μαζι τους νωριτερα.
- Υπαρχει break damage limit
- Τα quickenings δεν χαλανε MP για να εκτελεστουν, εχουν δικη τους μπαρα.
- Τα Espers και οι guest χαρακτηρες ειναι πληρως ελεγχομενοι, δεν δουλευουν με ΑΙ και μπορεις να πειραξεις τα gambits τους.
- Μπορεις να ενεργοποιεις οποτε θελεις τα quickenings των epsers.

Ολους τους χαρακτηρες τους παιζω, νομιζω οτι συνηθως πηγαινω με Vaan, Balthier, Fran και Basch, Ashe, Penelo.