Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 2 votes

DmC Devil May Cry

action demon poser ninja theory capcom

  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#16 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 20 February 2013 - 19:52

Η 13η αποστολή είναι απίστευτη από άποψη σχεδιασμού, και η μουσική απλή αλλά ταιριάζει απίστευτα με το σύνολο.
Θυμάμαι την πρώτη φορά που την έκανα καθόμουν και χάζευα σα χάνος, ενώ όταν παρατήρησα πόσο καλά δένει το κομμάτι από πάνω έμεινα μαλάχας

11/10 στη NT σε αυτόν τον τομέα

Επίσης το The trade η πιο αποτυχημένη αποστολή, δεν καταλαβαίνω με ποια λογική την έβαλαν εκεί.

Νικόλα νόμιζα πως το είχες τελειώσει όταν έκανες το θρεντ, ελπίζω να μη σε σπόιλαρε κάποιο κομμάτι των σεντονιών μου :((

Κι ένα ωραίο mod για τους φίλους

Edited by Putin, 20 February 2013 - 19:55.

HnH5aB0.jpg


#17 zennith666

zennith666

    Oh boy,more trouble...

  • Members
  • 1,226 posts
  • LocationAthena

Posted 21 February 2013 - 12:53

Spoiler:

Κοίταξε ούτως ή αλλιώς υποκειμενική είναι η άποψή μου.Γενικώς τα mechanics του και η αποφυγή των combo του στην μάχη πάνω μου φάνηκαν από τα πιο δύσκολα στο παιχνίδι, αν όχι τα πιο δύσκολα.Ενώ κάποια άλλα boss μπορούσες μετά από ένα από evade να αραδιάζεις damage απάνω τους(βλέπε hunter) o συγκεκριμένος αμυνόταν σχετικά πιο συχνά από τους υπόλοιπους, με αποτέλεσμα να με πείσει μετά από δύο deaths ότι δεν έπρεπε να τον παίξω άτσαλα.Αυτός ήταν ο λόγος που για εμένα τον χαρακτηρίζει το πιο δύσκολο boss εκεί μέσα.

Edited by zennith666, 21 February 2013 - 12:54.

Posted Image


#18 Fallen_Mpougatsa

Fallen_Mpougatsa

    Aku soku zan

  • Members
  • 1,889 posts

Posted 21 February 2013 - 12:55

Προσωπικά, μου σπασε τα νεύρα το μωρό και η τύπισσα γιατί δε φημίζομαι για την υπομονή μου οπότε με εκνεύριζε κι έκανα λάθη μόνο και μόνο απ'αυτό...

setsaito_zpsbkmhagqd.jpg
_____________

Set by Kai


#19 zennith666

zennith666

    Oh boy,more trouble...

  • Members
  • 1,226 posts
  • LocationAthena

Posted 21 February 2013 - 12:56

And btw...

Youtube Video

Posted Image


#20 Vetus

Vetus

    Rocked'N'Loaded!

  • Banned
  • 1,116 posts

Posted 21 February 2013 - 15:24

Youtube Video

Aυτό θα πει διάλογος με νόημα.

#21 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 21 February 2013 - 17:33

Το ost του παιχνιδιού τελικά το κατέβασα για να το ακούω και να θυμάμαι τις όμορφες στιγμές που... έδερνα στυγιανούς. Αναμένω το Vergil dlc με μαχαιροπίρουνα για να το... ξεκοκαλίσω. Λέτε να βγάλουν και για την Kat;

Το τερμάτισα κι εγώ, σε γενικές γραμμές οι μάχες με τα bosses ήταν κάπως άγαρμπες, τις ήθελα πιο...fluid.
Spoiler:


Είχε και κάτι σαν puzzle προς το τέλος
Spoiler:
μια ευχάριστη αλλαγή από το ασταμάτητο ξυλοκόπημα.

Η
Spoiler:

Edited by Nikos1451, 21 February 2013 - 17:33.


#22 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 08 March 2013 - 15:35

Απογοητευτική η Πτώση του Βιργίλιου, 3 ώρες χωρίς ιδιαίτερο content και 1/2 κακά "boss" fights. Επίσης από ποικιλία στο movepool του δεν τα πάει πολύ καλά, αν και στις τελευταίες 2 αποστολές που είχα τα περισσότερα βασικά skills συχνά έβρισκα τον εαυτό μου να κάνει σέξι πράματα. Αρκετά πιο jc friendly με γρήγορες κινήσεις που μπορούν να επαναλαμβάνονται για ώρα χωρίς να γίνονται ιδιαίτερα κουραστικές.
Χάρηκα όταν συνειδητοποίησα πως το πρώτο χιτ του aerial rave δουλεύει παρόμοια με το aerial rave του Yamato στα dmc3 και 4, με λιγότερο range και μάλλον damage. Αλλά οκ μπορώ να το σπαμμάρω συνέχεια όπως παλιά οπότε είμαι ευτυχής.
Ακόμη πιο πολύ χάρηκα όταν είδα στο movelist του demon mode Killer Bee, μονάχα για να απογοητευτώ αφού το αγοράσω. Πολύ αργό με awkward homing properties οι οποίες με έριξαν κάμποσες φορές στο κενό. Very sad

Μετά από λίγες ακόμη ώρες ενασχόλησης σίγουρα θα αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον, αλλά γενικά δε με γέμισαν ούτε τα controls ούτε τίποτα. Αφού το βγάλω μερικές φορές λογικά θα γυρίζω στο Δάντη όποτε έχω όρεξη για DmC (η οποία έχει αρχίσει να πέφτει εδώ και καιρό).

Το Bloody Palace οκ προσθήκη, καμία σχέση με τα ανάλογα modes των προηγούμενων παιχνιδιών όσον αφορά ποικιλία, όγκο και δυσκολία, αλλά δεν είναι άσχημο που υπάρχει εκεί όπως είναι.

Τέλος όταν κατέβασα το update για το παλάτι έβαλα και όλα τα υπόλοιπα dlc, bone weapons soooooo sexy δε θα τα βγάλω ποτέ. Τα σαμουράει δεν τα δοκίμασα φαίνονται άσχημα, τα gold πάλι τα έβαλα μερικές φορές που είχα βάλει swag pimp mod και ήθελα να εγκλιματιστώ όσο γίνεται περισσότερο.

Γενικά η έλλειψη βάθους σε σύγκριση με τα προηγούμενα φαίνεται στο πόσο μου κράτησε το ενδιαφέρον το γκέημ, αλλά παραμένει ικανοποιητικό. Και με το Bayonetta που είχε βάθος βέβαια δεν έφτασα ούτε κοντά στις ώρες που πίστευα πως θα αφιερώσω, ίσως να έχω ψιλοκουραστεί με αυτά τα παιχνίδια, ποιος ξέρει :(

HnH5aB0.jpg


#23 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 08 March 2013 - 18:42

Και σκεφτόμουν να εγκαταστήσω ξανά το παιχνίδι για να δω πώς είναι το dlc. Μάλλον θα αναβάλλω κάτι τέτοιο μέχρι να βαρεθώ τόσο πολύ ώστε να μου φαίνεται καλή ιδέα.

#24 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 08 March 2013 - 18:50

Το απεγκατέστησες ήδη σου άρεσε πολύ φαίνεται Νικόλα

HnH5aB0.jpg


#25 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 08 March 2013 - 18:54

Αν το παιχνίδι δεν είναι rpg με εναλλακτικά μονοπάτια και characters builds δεν με τραβάει να ασχοληθώ πέρα του ενός walkthrough. Θα μπορούσα να το ξαναπαίξω για να βρω τα κλειδιά αλλά αφού δεν μου φάνηκε απαραίτητο την πρώτη φορά που έπαιζα δύσκολο να γίνει τώρα.

Και όσο σκέφτομαι ότι πρέπει να ξαναπαλέψω με ιπτάμενους εχθρούς, νιώθω σαν τον Φινέα χωρίς το μαγικό του μάτι. Μακάρι να υπήρχε τρόπος να μάζευες όλα τα ωραία στοιχεία του παιχνιδιού και να έπαιζες μόνο αυτά, σαν να σου λέει μπράβο που το τερμάτισες τώρα δεν χρειάζεται να έρχεσαι σε επαφή με τα σημεία που σε τιμωρούν επειδή παίζεις.

#26 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 08 March 2013 - 19:27

Μπορεί το παιχνίδι να είναι baby's first action αλλά δεν παύει να ισχύει το ότι αρχίζεις να το απολαμβάνεις πραγματικά αφού έχεις εμβαθύνει αρκετά στο σύστημά του και μπορείς να κάνεις όμορφα και περίπλοκα πράματα.
Το είδος είναι τέτοιο που το να το τερματίσεις απλά ή ακόμα και το να πάρεις μια οκ βαθμολογία δε σημαίνει τίποτα, μιας και τουλάχιστον το 80% του focus του βρίσκεται στο παραπάνω. Μπορεί στα rpg ας πούμε μόνο και μόνο το ότι καταφέρνεις να αντιμετωπίσεις έναν αντίπαλο να φτάνει για να σου δώσει τη χαρά του accomplishment, αλλά στα περισσότερα άξιον μπορείς να το κάνεις αυτό πατώντας μονάχα ένα κουμπί. Αυτό θα μπορούσε να το εκλάβει κάποιος ως λάθος του παιχνιδιού, αλλά όπως είπα δεν είναι αυτός ο σκοπός του.

Τώρα οκ προφανώς και δεν διατίθεται ο καθένας να ασχοληθεί τόσο, αλλά μου φαίνεται περίεργο ένας τέτοιος άνθρωπος να δείχνει την εκτίμησή του σε τέτοια γκέημς, μιας και η έννοια του "ταξιδιού" δεν ισχύει τόσο εδώ για να πεις πως οκ έπαιξα το γκέημ μια φορά και τελείωσα, παρόμοια με τα fighting games.

Εδώ νομίζω μπορεί να ξεκινήσει μια ενδιαφέρουσα κουβέντα και να επεκταθεί πέρα από το DmC και τα action, μιας και ξέρω πολύ κόσμο που του αρκεί να τερματίσει το κάθε παιχνίδι μόνο μια φορά, μετά το βάζει στο ράφι και προχωράει στο επόμενο. Εγώ, ακριβώς το αντίθετο. Αν ένα γκέημ δε με κάνει να θέλω να συνεχίσω να παίζω μετά τον τερματισμό ή να ξεκινήσω 2ο playthrough καπάκι, το θεωρώ αποτυχία.

Τί κάνει τον καθένα να πει "ωραίο γκέημ το χόρτασα, πάμε στο επόμενο"; Ποια είδη απαιτούν διαφορετική μεταχείριση, τί είδους μεταχείριση και για ποιο λόγο; Μοιραστείτε τις απόψεις σας

HnH5aB0.jpg


#27 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 08 March 2013 - 21:07

Ένα βαθύ σύστημα gameplay καλό είναι να υπάρχει, ακόμα καλύτερη η εμβάθυνση σε αυτό από τον παίκτη. Θεωρώ όμως ότι αυτή η εμβάθυνση πρέπει να προέρχεται από την ανάγκη του παίκτη να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα(αυξημένος βαθμός δυσκολίας που μεταφράζεται σε «εξυπνότερους» εχθρούς).
Μόνο τότε αποκτάει νόημα να μάθεις το παιχνίδι, να εμβαθύνεις στα combos, να πας και για δεύτερο playthrough.

Αν στηριχτώ σε όσα γράφτηκαν για την AI και τους βαθμούς δυσκολίας προηγουμένως, το DmC δεν κάνει τίποτα από αυτά. Άρα δεν θα κάτσω να εμβαθύνω, δεν θα κάνω όμορφα πράγματα από τη στιγμή που οι in game συνθήκες δεν μου το ζητάνε, δεν μου το επιβάλλουν και είναι κάτι που θα κάνω για να λέω στον εαυτό μου ότι οκ έγινα καλός(ή τέλος πάντων να ανεβάζω high scores).

Τέλος η έννοια του ταξιδιού ισχύει σε όλα τα games που παίζω, είτε είναι puzzle είτε adventure. Δεν συνηθίζω να επικεντρώνομαι σε μεμονωμένους τομείς, προσπαθώ να το βλέπω ως σφαιρική εμπειρία. Και η σφαίρα του DmC δεν έχει και τόσο μεγάλο όγκο, αν και αυτό μπορεί να ειπωθεί σχεδόν για ολόκληρο το οικοδόμημα του λεγόμενου modern gaming.

Ένα παιχνίδι που έπαιξα τέσσερις φορές είναι το Torchlight 2 γιατί με κάθε playthrough μεγάλωνε η σφαίρα του, σαν στρώσεις σε κρεμμύδι.

#28 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 08 March 2013 - 21:40

Δεκτά όλα αυτά, αλλά εδώ

είναι κάτι που θα κάνω για να λέω στον εαυτό μου ότι οκ έγινα καλός(ή τέλος πάντων να ανεβάζω high scores).


θαρρώ πως κάνεις λάθος. Σίγουρα υπάρχουν αυτοί που νοιάζονται μονάχα για τα scores (που σήμερα εξελίχθηκαν στους λεγόμενους trophywhores), αλλά το ότι κάθομαι να μάθω ένα παιχνίδι που μου αρέσει είναι επειδή ξέρω πως αν γίνω καλύτερος σε αυτό θα αρχίζω να το απολαμβάνω και περισσότερο, ειδικά όταν έχω να κάνω με τέτοια γκέημς. DMC3 έπαιζα από τη δευτέρα γυμνασίου μέχρι τη δευτέρα λυκείου συστηματικά, και δε μπήκα ποτέ στο τρυπάκι του "να πάρω SS σε όλες τις αποστολές" ή οτιδήποτε, παρόλο που είναι ίσως το μόνο γκέημ στο οποίο μπορώ ειλικρινά να πω πως ήμουν καλός. Απλά έπαιζα ξανά και ξανά τις πίστες που μου άρεσαν, συγκεκριμένα την έβδομη χάρη σε ένα δωμάτιο στο οποίο αν δε σκοτώσεις ορισμένους αντιπάλους κάνουν spawn άλλοι ασταμάτητα. Γιατί; Γιατί απλά μου άρεσε να σφάζω όσους περισσότερους δαίμονες από άμμο μπορώ όσο καλύτερα μπορώ, χωρίς να με νοιάζει να δω μια καλή βαθμολογία στο τέλος (που ποτέ δεν έβλεπα, μιας και ο χρόνος ξέφευγε πολύ από τα νορμάλ όρια).

Θέλω λοιπόν να πιστεύω πως όσοι παίζουν γκέημς για να διασκεδάσουν συμπεριφέρονται έτσι, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει πως όποιος κάνει ένα μονάχα run στο dmc ή στο κάθε dmc είναι trophywhore, αλλά ότι απλά δεν τον τραβάει τόσο το συγκεκριμένο είδος. Ακριβώς γι' αυτό το λόγο όμως δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται τα ίδια άτομα να το εκτιμήσουν, αφού η ουσία βρίσκεται μετά από πολύ σκάψιμο.
Ίσως πάλι εγώ να προσηλώνομαι σε ένα μονάχα κομμάτι και να χάνω το σύνολο (αν και στην προκειμένη αν επαίνεσα κάτι, αυτό ήταν το art direction, καμία σχέση με το gameplay δηλαδή). Αναμένω απόψεις ξαναμμένος


Επίσης σήμερα κατέβασα φραψ και κατέγραψα ένα αστείο run στη Poison αλλά το αρχείο βγήκε κάμποσα gb video editing pls

HnH5aB0.jpg


#29 Fallen_Mpougatsa

Fallen_Mpougatsa

    Aku soku zan

  • Members
  • 1,889 posts

Posted 15 March 2013 - 15:21

Εχω φτάσει σε Mission 4, Vergil's Downfall μέχρι τώρα και οι εντυπώσεις μου είναι...κακές. Πολύ κακιές. Η πλοκή ό,τι να ναι, με εκνευρίζει ο χαρακτήρας που παίζω αφάνταστα, τα combos εντάξει, λίγο buff σε σχέση με τον Dante και με εκνευρίζει, τα βίντεο στη μέση-...γιατί; Γιατί θεέ μου; Αν ήθελα να δω anime με comic essence θα το έκανα δε θα το έπαιζα. Ω θεέ μου. Επίσης, βαρετό όσο δεν πάει μέχρι τώρα. Άλματα, εχθροί, εχθροί άλματα, portals, dafuqness και πολύ κακές εντυπώσεις.

Άσχετο αλλά μου φαίνεται ή τώρα που το σκέφτομαι η μορφή της κόλασης είναι επηρρεασμένη από την ταινία Constantine (μη βρίσετε αν είναι το ίδιο και στο κόμικ, ποτέ μου δε διάβασα hellblazer); Eννοώ, το ίδιο μέρος, μόνο που είναι διαφορετικό...μου θύμισε αυτό πάρα πολύ.

setsaito_zpsbkmhagqd.jpg
_____________

Set by Kai


#30 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 16 March 2013 - 01:31

Πάντως μετά την πρώτη κακή εντύπωση που κρατάει μόνο δυόμισι ώρες έγινε αυτό που έγραψα στο πρώτο μου ποστ σχετικά με το dlc; πλέον το ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο. Από ποικιλία ο Vergin παραμένει ανάπηρος σα χαρακτήρας αλλά το incessant jcing είναι απίστευτα ικανοποιητικό, φέρνοντας ίσως και λίγη νοσταλγία.
Μετά το dlc μια φορά αποπειράθηκα να ξαναπαίξω Donte και ένιωθα απίστευτα άβολα και... αργός. Γενικά λιγότερο φιγουρατζής και πολύ πιο αδύναμος (δε βλέπω που είδε η από πάνω φίλη το buff), αλλά ο ένας αντίπαλος που θα σφυροκοπάς κάθε φορά θα χτυπιέται με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς.
Επίσης συνάντησα κάποια δυσκολία στο vmd που δεν υπήρχε ούτε στο ελάχιστο στο dmd, όταν είχα να κάνω με πολλούς Tyrants/saw boys ταυτόχρονα. Το damage του είναι τόσο χαμηλό που, ακόμα και να κάνεις συνέχεια επιτυχώς perfect charges και να τους πετάς στον αέρα, ο χρόνος που θα σου δώσει να κάνεις τις απίστευτα wimpy κινήσεις σου δε φτάνει ούτε για να τους γρατζουνίσεις. Και όταν έχεις δυο τέτοιους αντιπάλους ταυτόχρονα που βαράνε και σαν τραίνα, ε οκ κάτι γίνεται
Επίσης επιτέλους χρήσιμο μη broken dt, Blistering Swords η buffed επιστροφή I love

HnH5aB0.jpg




Also tagged with one or more of these keywords: action, demon, poser, ninja theory, capcom